SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH Sandomierz oferta pracy Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo Handlowe "GOBOX" Tadeusz Gorazd, Jarosław Boruch Spółka Jawna
Stanowisko: SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: doradztwo techniczne, sprzedaż, przygotowywanie ekip serwisowych
Data publikacji: 2016-04-13
Lokalizacja: Sandomierz (świętokrzyskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo Handlowe "GOBOX" Tadeusz Gorazd, Jarosław Boruch Spółka Jawna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Błonie 18, 27-600 Sandomierz, powiat: sandomierski, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
doradztwo techniczne, sprzedaż, przygotowywanie ekip serwisowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sandomierz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sandomierski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sandomierz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
inżynier mechanik - maszyny i urządzenia przemysłowe
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.04.2016
Data zakończenia pracy: 13.07.2016
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Inżynier mechanik - maszyny i urządzenia przemysłowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), techniczne
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
KONTAKT Z PRACODAWCĄ;- skierowanie - CV przesyłać na adres email: m.lipiec (at) gobox.com.pl
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo Handlowe "GOBOX" Tadeusz Gorazd, Jarosław Boruch Spółka Jawna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu
Adres pracodawcy:
Rzeszowska 135, 39-200 Dębica, powiat: dębicki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
KONTAKT Z PRACODAWCĄ;- skierowanie - CV przesyłać na adres email: m.lipiec (at) gobox.com.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: dębicki
Gmina pracodawcy: Dębica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Dębica
Adres strony pracodawcy: www.gobox.com.pl
Ulica pracodawcy: Rzeszowska
Numer budynku pracodawcy: 135
Profil działalności pracodawcy: usługi uslugi
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
inżynier mechanik - maszyny i urządzenia przemysłowe
Data dodania oferty pracy: 13.04.2016
Oferta pracy ważna do: 13.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 13.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 13.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Utrzymywanie kontaktów handlowych i telefonicznych z kontrahentami ze wschodu (głównie Rosja i Ukraina)
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
kontakty z klientami zagranicznymi, tłumaczenia
WIPLAST Sp. z o.o. - 2017-06-07 - Tarnów (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-04 - Warszawa (mazowieckie)
utrzymanie ładu i porządku na terenie zakładu, naprawa palet.Pracodawca zapewnia dowóz pracowników od strony Słupska i Główczyc
Wosana S.A. - 2017-07-27 - Damnica (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie, administarowanie i rozwijanie handlu elektronicznego, prowadzenie marketingu internetowego, wprowadzanie nowych produktów do sklepów (opisy i zdjęcia), wysyłanie do klientów zamówionych towarów, aktualizacja treści na stronie sklepów/stronach www: opisów produktów, zdjęć, filmów, artykułow, banerów i innych elementów, prowadzenie i rozwijanie sprzedazy w sklepie internetowym zgodnie z przyjęta strategią.
MAKRO FHU SP Z O.O SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-09-16 - Bochnia (małopolskie)
bieżące śledzenie programów azjatyckich na wszystkich platformach medialnych, analiza możliwości akwizycji, przygotowywanie umów dotyczących praw redystrybucji, sprzedaży programów odbiorcom na całym świecie
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Piaseczno (mazowieckie)
SPRZEDAŻ OKULARÓW KOREKCYJNYCH ORAZ PRZECIWSŁONECZNYCH W SALONIE OPTYCZNYM
Agencja Pośrednictwa Handlowego i Usług "KWAŚNIAK" Kwaśniak Wiesław - 2016-11-14 - Rzeszów (podkarpackie)
zamieszczanie ogłoszeń na portalach rekrutacyjnych, umawianie spotkań rekrutacyjnych, udział w spotkaniach rekrutacyjnych, giełdach/targach pracy, bieżąca obsługa biura, klientów centrum rekrutacyjnego
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Kraków (małopolskie)
świadczenie usług informatycznych dla kontrahentów tureckich firmy, programowanie różnych aplikacji, współpraca z pracodawcą i kontrahentami, w tym tureckimi
kontakt przez PUP - 2016-10-11 - Tarczyn (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
* OBSŁUGA EKSPORTU/IMPORTU NA UKRAINĘ (TOWARY RECYKLINGOWE)* UTRZYMYWANIE KONTAKTU Z PARTNERAMI Z UKRAINY* WSPARCIE W ZAKRESIE PROWADZENIA DOKUMENTACJI ZWIĄZANEJ Z RECYKLINGIEM TWORZYW SZTUCZNYCH
POL-SERVICE Majcher Jacek - 2017-01-31 - Rzeszów (podkarpackie)
-przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-wprowadzanie danych do programu komputerowego,-prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków,świadczeniobiorców),-przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,-współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,-przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawy o świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,-sporządzanie sprawozdań,-tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2018-01-18 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
KONKURS; Szczegóły na stronie internetowej www.gliwice.so.gov.plWykształcenie: wyższe z zakresu psychologii; 3 letni staż pracy w poradnictwie rodzinnym lub z młodzieżąspołecznie niedostosowaną albo posiadanie 3 letniej praktyki klinicznej; miejsce pracy: I Opiniodawczy Zespół Sądowych Specjalistów z siedzibą w Raciborzu
SĄD OKRĘGOWY W GLIWICACH - 2018-05-18 - Racibórz (śląskie)
-
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Robac - 2018-02-14 - Paterek (kujawsko-pomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych klientów oraz zapytań i zamówień, nawiązywanie i budowa długofalowych relacji biznesowych z klientami firmy na terenie całej Polski, prowadzenie rozmów i negocjacji z klientem, uczestnictwo w przygotowaniu i negocjacji ofert handlowych, realizacja wyznaczonych planów sprzedaży, współpraca z działem sprzedaży, działami technicznymi, kontraktów i zamówień w zakresie objętym przygotowaną ofertą, zapewnienie przepływu informacji między klientem a innymi działami firmy zaangażowanymi w proces sprzedaży, wzmacnianie pozytywnego wizerunku firmy u klientów.
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
praca na recepcji;
TOMASZ JĘDRZEJEWSKI TJ - 2016-04-04 - Gryżyna (lubuskie)
-Współtworzenie i realizacja strategii sprzedaży w obszarach niemieckojęzycznych,-Budowanie i rozwijanie trwałych relacji z kluczowymi klientami,-Prowadzenie projektów w ramach współpracy z klientami,-Skuteczne osiąganie założónych celów sprzedażowych,-Monitoring i analiza rynku oraz oczekiwań klientów. Oferujemy:Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, Ciekawą i odpowiedzialną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. Możliwość rozwoju zawodowego.Oferty ze zdjęciem kierować: e-mail: kadry (at) metrixmetal.pl w tytule wiadomości proszę napisać na jakie stanowisko składają Państwo swoje CV.
METRIX-METAL SP. Z O.O. - 2017-06-30 - Tczew (pomorskie)
przygotowywanie dokumentacji przetargowej, wyszukiwanie produktów
"AKTIN" Sp. z o.o. - 2017-05-09 - Sosnowiec (śląskie)
Pozyskiwanie nieruchomości do sprzedaży i wynajmu na terenie Opola oraz okolic do 50 km (możliwość działania w wybranej przez siebie części regionu), bezpośrednia i kompleksowa obsługa klientów w zakresie realizacji transakcji, doradztwo w zakresie kupna/sprzedaży nieruchomości, dbanie o dobre imię i wizerunek firmy na rynku, utrzymywanie kontaktów z klientami, monitorowanie rynku
SORS NIERUCHOMOŚCI Iwonoa Langer - 2016-01-28 - Opole (opolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-25 - Warszawa (mazowieckie)
- - Więcej informacji na stronie: www.katowice.so.gov.pl -- >zakładka Oferty pracy.- W zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania do zadań specjalisty należy:1) realizowanie zadań w zakresie inwestycji i remontów i ich nadzór,2) planowanie budżetowe i rozliczanie finansowe zadań inwestycyjnych i remontowych,3) współpraca z uczestnikami procesów inwestycyjnych, remontowych (m.in. wykonawcami robót, projektantami itp.),4) prowadzenie spraw, kontrola realizacji inwestycji i remontów,5) prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami w oddziale.- Wynagrodzenie: od 4000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na umowa na czas określony, docelowo na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru.- Praca w godz.: 7:30-15:30.Kandydat ubiegający się o pracę winien spełniać wymagania:1) powinien posiadać pełną zdolność do czynności prawnych,2) powinien posiadać nieposzlakowaną opinię,3) nie może być karany za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, oraz nie może być prowadzone wobec kandydata postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,4) powinien posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,5) powinien posiadać wykształcenie wyższe co najmniej I stopnia, 6) powinien posiadać zdolności analityczne i umiejętność sprawnego oraz samodzielnego działania, odporność na stres,7) powinien posiadać znajomość technik pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym oraz umiejętnością obsługi komputera w środowisku Windows (Word, Excel),8) powinien być samodzielny, rzetelny, kreatywny, komunikatywny, przejawiać inicjatywę w działaniu oraz zaangażowanie, powinien posiadać umiejętność samodzielnej organizacji pracy oraz pracy w zespole,9) powinien posiadać odpowiedni poziom wiedzy ogólnej i wysoki poziom kultury osobistej, 10) powinien posiadać świadectwo ukończenia stażu urzędniczego w sądzie lub w prokuraturze lub w toku konkursu wykazać się wiedzą wymaganą programem stażu urzędniczego,11) powinien posiadać uprawnienia do prowadzenia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub instalacyjnej, oraz przynależeć do Izby Inżynierów Budownictwa,12) posiadać doświadczenie w zakresie nadzorowania/ koordynowania robót remontowych/ inwestycyjnych.Dodatkowe atuty:1) posiadanie uprawnień do kierowania i nadzorowania realizacji robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych, o których mowa w ustawie z dnia 23.07.2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. - Dz. U. z 2017 r. poz. 2187 ze zm.),2) wiedza i doświadczenie w zakresie organizacji i zarządzania projektami,3) posiadanie umiejętności wykonywania kosztorysów inwestorskich robót remontowo-budowlanych z wykorzystaniem dostępnych programów i publikatorów do kosztorysowania.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2018-02-09 - Katowice (śląskie)
Obsługa handlowa klientów posługujących się językiem niemieckim
ADAMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-28 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
przygotowanie posiłków, gotowanie, pieczenie
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Strzegowo (mazowieckie)
Pozyskiwanie klientów, wypisywanie zleceń transportowych, poszukiwanie ładunków
P.W. EKSPO-TRANS WITOLD ROŻALSKI - 2016-03-10 - Puławy (lubelskie)
obsługa klienta, obsługa magazynu
"PASSA" Paulina Kubsik-Szymańska - 2017-08-31 - Głogów (dolnośląskie)
Obsługa zamówień, obsługa wierzytelności, rozwiązywanie sporów, obsługa skarg klientów, lubricant service, zarządzanie elementami procesu DFOA, wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Kraków (małopolskie)
aktywny udział w przetargach i tworzeniu ofert, porządkowanie dokumentów w archiwach urzędów i instytucji publicznych (archiwa zakładowe), porządkowanie dokumentów u klientów komercyjnych, tworzenie normatywów dla instytucji publicznych i klientów komercyjnych,
ARCHIVIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-05 - Warszawa (mazowieckie)
praca biurowa, kontakt z klientem, tworzenie tras dla kierowcy, fakturowanie
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Wieruszów (łódzkie)