SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Rzeszów oferta pracy Agencja Pośrednictwa Handlowego i Usług "KWAŚNIAK" Kwaśniak Wiesław

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: SPRZEDAŻ OKULARÓW KOREKCYJNYCH ORAZ PRZECIWSŁONECZNYCH W SALONIE OPTYCZNYM
Data publikacji: 2016-11-14
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: Agencja Pośrednictwa Handlowego i Usług "KWAŚNIAK" Kwaśniak Wiesław
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:35-315 Rzeszów 6, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
SPRZEDAŻ OKULARÓW KOREKCYJNYCH ORAZ PRZECIWSŁONECZNYCH W SALONIE OPTYCZNYM
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - dobry
Nazwa pracodawcy:
Agencja Pośrednictwa Handlowego i Usług "KWAŚNIAK" Kwaśniak Wiesław
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
3-GO MAJA 14, 35-030 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: 3-GO MAJA
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 14.11.2016
Oferta pracy ważna do: 30.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 14.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 14.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-11-08 - Warszawa (mazowieckie)
- Obsługa klienta detalicznego, wysyłkowego Allegro. Odbieranie telefonów związanych z zamówieniami. Wypisywanie faktur sprzedaży, obsługa kasy fiskalnej. Obsługa komputera. Obsługa obiegu dokumentów. Przygotowanie dokumentacji sprzedaży do biura rachunkowego.- Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto na okresie próbnym. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:30-16:30. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie w sprzedaży internetowej. Wymagana umiejętność obsługi portalu ALLEGRO oraz umiejętność zamieszczania towarów do sprzedaży na portalu ALLEGRO. Wymagana znajomość tematyki sprzedaży i zakupu internetowego. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: praca (at) firma-skiba.pl
FIRMA SKIBA JANUSZ SKIBA - 2018-02-22 - Katowice (śląskie)
Specjalista do spraw badań technicznych i rozwoju
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Lubicz (opolskie)
obsługa klienta detalicznego, zakup i sprzedaż pojazdów,zarządzanie ofertą. praca w godz. 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2017-06-29 - Opole (opolskie)
weryfikacja dokumentacji systemowej, kontrola przyjmowania i wydawania surowców, kontrola zgodności procesów produkcyjnych
"CEDROB" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-19 - Ciechanowiec (podlaskie)
Zdobycie i rozwijanie wiedzy na temat procedur CDD Utility,Sprawdzanie początkoweej bądź istniejącej oceny ryzyka klienta i upewnienie się, że prawidłowe procedury due diligence są przeprowadzone. Upewnienie się, że wszystkie dokumenty, potwierdzone przez CDD są w zgodzie z obowiązującymi procedurami. Przeprowadzenie przeglądu struktur podmiotu prawnego. Dokonywanie przeglądów rozszerzonego CDD,Odpowiedzialność za czasowe eskalacje dowolnych spraw operacyjnych. Działania zmierzające ku doskonaleniu obowiązujących procesów. Aktywna eskalacja każdych problemów, które mogłyby negatywnie wpłynąć na stosunki z klientami i przyczynić się do ewentualnych strat dla banku,Odpowiedzialność za czasową identyfikację ryzyka operacyjnego.
kontakt przez PUP - 2016-12-27 - Kraków (małopolskie)
Zastępowanie dyrektora GOTSiR NAUTICA w Gorzycach w czasie jego nieobecności.Pozyskiwanie i rozliczanie funduszy zewnętrznych.Pozyskiwanie nowych klientów.Pozyskiwanie sponsorów.Organizacja zajęć, zawodów, imprez sportowo-rekreacyjnych i nadzór nad nimi.Współdziałanie z placówkami oświatowymi, organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami w celu wykorzystania obiektu do prowadzenia zajęć sportowo-rekreacyjnych i rehabilitacyjnych.Planowanie i realizacja projektów dla rozwoju i promocji GOTSiR NAUTICAAnaliza obecnych trendów w branży.Przygotowywanie cenników usług, przygotowywanie materiałów reklamowych.Przygotowywanie informacji na stronę internetową.Współpraca z mediamiZapewnienie kadry trenersko-instruktorskiej do prowadzenia zajęć i imprez sportowo-rekreacyjnych organizowanych przez GOTSiR.Zarządzanie powierzchnią reklamową.Kreowanie nowych zajęć na obiekcie GOTSiR.Kreowanie rozwoju infrastruktury GOTSiR NAUTICA.Prowadzenie spraw najmu i dzierżawy mienia zakładu.Koordynowanie/nadzorowanie obsługi ratowniczej i obsługi firmy sprzątające
Gminny Ośrodek Turystyki, Sportu i Rekreacji "NAUTICA" - 2017-11-18 - Gorzyce (śląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem pracy; Planowanie produkcji urządzeń reklamowych, przygotowanie kosztorysów, wycen, kontrukcji i projektów. Aktywne poszukiwanie klientów, doradzanie klientom w zakresie doboru i budowy urządzeń reklamowych. Nadzór i rozliczanie wykonywanych prac.
MAIK AGENCJA REKLAMOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-01-03 - Lublin (lubelskie)
Stanowisko Specjalista usytuowane jest w Sekcji Nadzoru Inwestorskiego Wydziału Budownictwa. Specjalista podlega bezpośrednio Kierownikowi Sekcji (NIS OW001000800010).Specjalista odpowiada za:1) realizację powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;2) przyjmowanie dokumentacji od jednostek projektowych, sprawdzanie jej pod względem zgodności z zamówieniem oraz formy projektu dokumentacji odpowiednio do właściwych przepisów;3) przekazywanie dokumentacji do ODBW, celem zaewidencjonowania;4) prowadzenie ewidencji uzgadnianej dokumentacji projektowej;5) realizację zatwierdzonych przez Szefa RZI wniosków zgłaszanych przez inspektorów nadzoru na protokołach konieczności, o uzupełnienie dokumentacji projektowej;6) opracowywanie opinii fachowych do spraw arbitrażowych bądź wynikłych z kontroli różnych organów;7) przestrzeganie zasad ochrony informacji niejawnych, ochrony danych osobowych, przepisów BHP i służby, przepisów bezpieczeństwa pożarowego oraz ochrony środowiska w zakresie pełnionych zadań i obowiązków;8) utrzymanie we właściwym stanie powierzonego mienia.Do obowiązków specjalisty należy:1) znajomość i przestrzeganie przepisów prawa związanych z realizowanym zakresem czynności;2) zapoznanie się z dokumentacją projektową oraz systematyczne i bezzwłoczne wnoszenie ewentualnych uwag do koordynatora;3) udział w posiedzeniach KOPI i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach;4) przygotowanie materiałów formalno - prawnych, celem uzyskaniu decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego i warunków zabudowy;5) przygotowywanie materiałów formalno - prawnych dla Projektanta, celem uzyskania pozwolenia na budowę;6) zdawanie do ODBW, po zakończeniu zadań remontowych lub inwestycyjnych, teczek z dokumentami zadania;7) udział w naradach technicznych, naradach i konferencjach organizowanych przez biura projektowe oraz organizowanych przez kompetentne instytucje wojskowe;8) wykonanie analizy niewykorzystanej dokumentacji projektowej i dalsze postępowanie zależne od przydatności opracowań;9) sprawdzania na bieżąco ewidencji rozliczeniowej zadań projektowych;10) wysyłania interwencji do wykonawców dokumentacji projektowej i ich organów założycielskich w przypadku opóźnień w realizacji, złej jakości prac projektowych;11) uczestniczenie w naradach i szkoleniach organizowanych przez RZI i przełożonych wyższego szczebla;12) Bieżąca aktualizacja ZKZ wg następujących etapów realizacji procesu inwestycyjnego:a) po opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej;b) po przetargu;c) po wystąpieniu robót dodatkowych;d) po zakończeniu i rozliczeniu zadania;13) właściwe postępowanie z dokumentacją stanowiącą materiałyarchiwalne i dokumentacją niearchiwalną zgodnie ustawą z dnia14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.Specjalista jest uprawniony do:1) występowania o udostępnienie przez właściwe komórki wewnętrzne informacji niezbędnych dla terminowej realizacji przydzielonych zadań;2) kontaktowania się z użytkownikami oraz właściwymi wojskowymi i cywilnymi instytucjami, w celu uzyskania niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji, akceptacji i zatwierdzeń związanymi z zadaniami realizowanymi przez sekcję.Specjalista współuczestniczy w:1) rozpatrywaniu opracowań projektowych w oparciu o Regulamin ZUD RZI;2) przygotowywaniu materiałów wyjściowych i propozycji doplanowania budżetu na rok następny w zakresie zadańinwestycyjnych i remontowych;3) tworzeniu propozycji planu na rok następny przy współpracyz użytkownikami;4) zlecaniu nadzorów autorskich i zawieranych umów na robotybudowlane;5) zlecaniu i uzyskiwaniu pomiarów geodezyjnych lub wtórników planów sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych;6) uzyskiwaniu decyzji środowiskowych i o lokalizacji inwestycji celu publicznego;7) uzyskiwaniu warunków technicznych dostawy wody, ciepła, gazu, energii elektrycznej oraz odprowadzenia ścieków od dostawców dla realizowanych inwestycji i remontów,8) zlecaniu do biur projektów lub innych wyspecjalizowanych firm badań geologicznych, inwentaryzacji, opinii technicznych, raportów oddziaływania na środowisko itp.;9) zlecaniu opinii i ekspertyz technicznych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-07-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Profesjonalna telefoniczna i mailowa obsługa indywidualnych klientów - aktywne zdobywanie nowych klientów, długofalowe budowanie relacji z obsługiwanymi klientami.
MEDCARE24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-28 - Kalisz (wielkopolskie)
bieżące śledzenie na wszystkich kominikacynych platformach medialnych programów azjatyckich, analiza możliwości akwizycji, przygotowywanie umów dotyczacych praw redystrybucji, sprzedaży programów odbiorcom na całym świecie
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Piaseczno (mazowieckie)
dbanie o telefniczne realcje z klientami chińskimi, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzianlność za porządek w biurze, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń Preseza
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
-aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych- realizowanie założonych planów sprzedażowych- pozyskiwanie nowych członków kasy- współudział w organizowaniu działań markietingowych na tynku lokalnym.Oferujemy:- zatrudneinie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy- liczne dzkolenia podnoszące kwalifikacje - samodzielne i odpowiedzialne zadania
SKOK Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa "Piast" Tychy - 2017-06-14 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
Usuwanie awarii, rozwiązywanie problemów, współpraca z programistami, wdrażanie metody DevOps
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Kraków (małopolskie)
Brak danych
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa sklepu internetowego, opracowywanie opisu produktów, sprzedaż poprzez serwisy aukcyjne, administrowanie sklepem internetowym, oferta stażu skierowana do osób bezrobotnych do 30 roku życia, II profil pomocy
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
świadczenie usług informatycznych dla kontrahentów tureckich, programowanie różnych aplikacji, kontakt z kontrahentami i pracodawcą pochodzenia tureckiego
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Tarczyn (mazowieckie)
w/g potrzeb
CENTRUM USŁUG FINANSOWYCH SP. Z O. O. - 2017-10-31 - Kielce (świętokrzyskie)
1. Obsługa komputera oraz programu mag.2. Obsługa kasy fiskalnej.3. Znajomość branży rolniczej.4. Prowadzenie rozmów handlowych.
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "ZIMEX" - 2016-08-11 - Łęczyca (łódzkie)
Opiniowanie psychologiczne
SĄD OKRĘGOWY W SZCZECINIE - 2017-10-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Brzeg (opolskie)
-organizowanie stanowiska pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami-badanie i określanie potrzeb szkoleniowych osób i organizacji-organizowanie ofert pod względem merytorycznym i logistycznym-prowadzenie dokumentacji szkoleniowej-sporządzanie sprawozdań
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Wieliczka (małopolskie)
handlowiec w dziale marketingu
Zakład Odzieżowy "MODAR" Sp. z o.o. Staszów - 2015-12-21 - Staszów (świętokrzyskie)
Nadzór nad sprawnym i bezpiecznym działaniem maszyn i urządzeń, nadzór nad sprawnym działaniem agregatów prądotwórczych, nadzór stanu technicznego aparatów.Miejsce pracy: wylęgarnia piskląt w Skarżynku lub docelowo wylęgarnia piskląt w Kossobudach.
CEDROB S.A. w Ciechanowie - 2017-12-01 - Kossobudy (mazowieckie)
Zgodnie z umową.
MARIUSZ TYLUTKI FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA PLAYMAX w KOLBUSZOWEJ - 2016-02-02 - Ropczyce (podkarpackie)
a.samodzielne poszukiwanie możliwości finansowania działalności jednostki ze szczególnym uwzględnieniem programów współpracy międzynarodowej,b.opracowanie dokumentów związanych z prowadzeniem projektów,c.nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów dot. prowadzonych projektów, w tym międzynarodowych,d.organizowanie spotkań oraz wyjazdów do instytucji partnerskich w ramach realizowanej współpracy.
Centrum Hewelianum - 2016-05-31 - Gdańsk (pomorskie)
wykonywanie analiz, prowadzenie ewidencji wyposażenia, prowadzenie magazynów środków czystości, materiałów biurowych, prowadzenie dokumentacji dot. eksploatacji samochodów służbowych, wydawanie odzieży ochronnej
Kujawsko-Pomorska Wojewódzka Komenda OHP - 2018-03-15 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-03-15 - Warszawa (mazowieckie)
bardzo dobra znajomość j.niemieckiego lub j. angielskiego
COROPLAST SP. Z O.O. - 2016-01-18 - Strzelce Opolskie (opolskie)
- Opis stanowiska: Będziesz odpowiedzialny/a za: aktywne poszukiwanie nowych klientów z wykorzystaniem różnorodnych kanałów komunikacji (telemarketing, mailing), kompleksową obsługę zamówień składanych za pośrednictwem sklepu internetowego, udzielanie klientom informacji na temat sprzedawanych produktów, realizację akcji marketingowych, telefoniczny i mailowy kontakt z klientami, obsługę przed i po sprzedażową, sprzedaż produktów firmy z szeroko rozumianej branży elektronarzędzi / technik zamocowań.- Forma oferuje: stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00. Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę). Pracę w ambitnym zespole. Kontakt z najnowszymi technologiami z branży. Możliwość zdobycia doświadczenia oraz zrobienia kroku naprzód w swojej karierze zawodowej. Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia produktowe i kompetencyjne.- Wynagrodzenie: od 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta, w telefonicznej sprzedaży bądź pracy w sklepie internetowym. Mile widziane będzie doświadczenie z branżą elektronarzędzi / technik zamocowań. Mile widziana będzie również znajomość programu SUBIEKT GT. Mile widziana umiejętność obsługi sklepu internetowego opartego na oprogramowaniu Sote. Wymagany zapał i determinację do pracy. Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu nowych relacji. Umiejętności negocjacyjne. Wymagana umiejętność szybkiego uczenia się.
BUDOHIT DARIUSZ TYTOŃ - 2016-07-22 - Katowice (śląskie)