SPECJALISTA DS. REALIZACJI Lublin oferta pracy MAIK AGENCJA REKLAMOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. REALIZACJI
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Zgodnie ze stanowiskiem pracy; Planowanie produkcji urządzeń reklamowych, przygotowanie kosztorysów, wycen, kontrukcji i projektów. Aktywne poszukiwanie klientów, doradzanie klientom w zakresie doboru i budowy urządzeń reklamowych. Nadzór i rozliczanie wykonywanych prac.
Data publikacji: 2018-01-03
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: MAIK AGENCJA REKLAMOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:INŻYNIERSKA 8P, 20-484 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zgodnie ze stanowiskiem pracy; Planowanie produkcji urządzeń reklamowych, przygotowanie kosztorysów, wycen, kontrukcji i projektów. Aktywne poszukiwanie klientów, doradzanie klientom w zakresie doboru i budowy urządzeń reklamowych. Nadzór i rozliczanie wykonywanych prac.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką godzinową
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. REALIZACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik organizacji reklamy*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN/godz
Data rozpoczęcia pracy: 08.01.2018
Data zakończenia pracy: 07.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kategorii B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa programu AutoCAD
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa programów pakietu MS OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programu Corel
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie (preferowany kierunek techniczny) Znajomość w zakresie budowy kontrukcji stalowych, znajomość materiałów do produkcji urządzeń reklamowych, obsługi komputera, pakiet Office. Znajomość tworzenia rysunku technicznego. Znajomość programów COREL oraz AutoCAD. Znajomość rynku reklam. Dyspozycyjność, samodzielność i elastyczność. Mile widziane uprawnienia budowlane. Mile widziane doświadczenie w projektowaniu lub nadzorze nad produkcją konstrukcji reklamowych (tablice bilbordowe, kasetony, litery kasetonowe). Prawo jazdy Kat. B.
Nazwa pracodawcy:
MAIK AGENCJA REKLAMOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
INŻYNIERSKA 8P, 20-484 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, inny - www.maik.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: INŻYNIERSKA
Numer budynku pracodawcy: 8P
Profil działalności pracodawcy: Działalność agencji reklamowych
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik organizacji reklamy*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.01.2018
Data dodania oferty pracy: 03.01.2018
Oferta pracy ważna do: 31.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 03.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 03.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
1. Przygotowywanie reze-ptuur nowych produktów;2. Przygotowywanie i przeprowadzanie prób produkcyjnych;3.Rozwiązywanie procesowych problemów produkcyjnych4. Usprawnianie procesów produkcji karmy dla zwierząt.3. Rozwiązywanie procesowych problemów produkcyjnych4.Usprawnianie procesów produkcji karmy dla zwierząt. Miejsce pracy: Nowa Wieś Wrocławska Kontakt kandydatów z pracdawcą: telefonicznyOferta w sali: H
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Nowa Wieś Wrocławska (dolnośląskie)
Kierowanie zespołem, tłumaczenie dokumentów, przygotowanie pism do urzędów.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Gdynia (pomorskie)
wg umowy
Mostostal Słupca Sp. z o.o. Sp. j. - 2015-12-31 - Słupca (wielkopolskie)
samodzielne naliczanie wynagrodzeń dla pracowników i zleceniobiorców, rozliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich i pozostałych, dokonywanie potrąceń z wynagrodzeń i korespondencja z komornikami, przygotowanie raportów płacowych, sporządzanie deklaracji podatkowych, deklaracji i zaświadczeń ZUS, sporządzanie dokumentów dla pracowników,
UNIWERSYTET MEDYCZNY im.Karola Marcinkowskiego w Poznaniu - 2017-05-24 - Poznań (wielkopolskie)
1.Zapoznanie się z przepisami i regulaminem organizacyjnym oraz innymi dokumentami regulującymi zasady funkcjonowania organizacji. Przejście instruktażu szkoleniowego z zakresu BHP i przepisów przeciwpożarowych.Zapoznanie z programem stażu i omówienie zakresu zadań zawodowych.Zapoznanie z obowiązkami oraz uprawnieniami. Zapoznanie z regulaminem pracy i innymi dokumentami i przepisami, w tym z zakresu poufności i ochrony danych osobowych oraz specyfiką pracy organizacji.Instruktaż stanowiskowy.Zapoznanie się z przepisami obowiązującymi u Organizatora stażu. Obsługa biura i prowadzenie ewidencji materiałów biurowych organizacji.Przyjmowanie i rozdział korespondencji, rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących.Otwieranie i sprawdzanie nadesłanych przesyłek.Przepisywanie i wysyłanie korespondencji.Nadzór nad stanem magazynowym artykułów biurowych i gospodarczych na potrzeby oddziału OPZL i zgłaszanie potrzeb do Biura Głównego.Bieżąca opieka nad pomieszczeniami wynajmowanymi przez OPZL wynikająca z zakresu najmu Biura Oddziału Świebodzin.Nadzór nad prawidłowością funkcjonowania sprzętu biurowego i pozostałych środków trwałych w Oddziale Świebodzin.Inne w zależności od rodzaju realizowanych zadań w obrębie oddziału Świebodzin.2.Obsługa interesantów.Bieżące utrzymywanie kontaktów z firmami członkowskimi.Reprezentowanie OPZL wobec samorządów terytorialnych, np. Starostwo Powiatowe, Urząd Miejskich, itp.Współpraca z Biurem Głównym przy planowaniu i realizacji działań OPZL, w tym szkoleniowo-konferencyjnych.Kompleksowa organizacja działań szkoleniowo-konferencyjnych w Oddziale Świebodzin, w tym w zakresie wynajmu sal szkoleniowych, cateringu, materiałów szkoleniowych i inne wg potrzeb.Prowadzenie rekrutacji dot. organizacji działań szkoleniowo-konferencyjnych w Oddziale Świebodzin.Przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im informacji.Kierowanie interesantów do odpowiedniego pracownika jednostki.Odbieranie telefonów i przekazywanie informacji dzwoniącym.Wysyłanie i odbierani e-maili. Inne w zależności od rodzaju realizowanych zadań w obrębie oddziału Świebodzin.3.Działania marketingowe.Zapoznanie się z misją i strategią marketingową Organizacji.Stosowanie narzędzi kreowania pozytywnego wizerunku Organizacji wewnątrz i na zewnątrz.Prowadzenie działań promocyjnych działań podejmowanych przez OPZL.Budowanie pozytywnych relacji z otoczeniem Organizacji (klienci, firmy, instytucje).Obsługiwanie portali społecznościowych Organizacji (umieszczanie newsów, relacji, tworzenie wydarzeń).Inne w zależności od rodzaju realizowanych zadań w obrębie oddziału Świebodzin.4.Sporządzanie oraz przygotowywanie dokumentacji i pism.Sporządzanie pism i innych dokumentów przy wykorzystaniu programów komputerowych i innych urządzeń biurowych (zaświadczenia, zawiadomienia, zaproszenia, teksty promocyjne i informacyjne, itp.).Przygotowywanie dokumentacji poprzez kserowanie oraz skanowanie.Przestrzeganie obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną, która obowiązuje w Organizacji.Znakowanie, przechowywanie i oznakowywanie pism i dokumentów zgodnie z zasadami przyjętymi w Organizacji.
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Świebodzin (lubuskie)
Przygotowywanie ofert sprzedażowych, wystawianie faktur, obsługa zamówień, codzienny kontakt z kleintami, wspieranie pozostałych pracowników.
"DAN-INWEST" Spółka z o.o. Bielsko-Biała - 2017-01-13 - Bielsko-Biała (śląskie)
zgodny ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż internetetowa, pozyskiwanie klientów, wystawianie faktur
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Świętno (wielkopolskie)
Opis stanowiska: Odpowiedzialność za realizację procesu reklamacji Analiza i raportowanie ilości reklamacji Zlecanie wyceny usług serwisowych Zlecanie zamówień materiałów serwisowychWymagania: Znajomość języka francuskiego Komunikatywność Dobra znajomość obsługi komputeraOferujemy: Pakiet szkoleń wdrażających Możliwość uczestniczenia i współtworzenia sukcesu i rozwoju firmy z branży budowlanej na rynku międzynarodowym Stabilne zatrudnienie po roku pracy istnieje możliwość zatrudnienia na czas nieokreślony Pracę w młodym zespole, w miłej atmosferze Atrakcyjny pakiet socjalny (karta multisport, prywatna opieka medyczna) Możliwość rozwoju zawodowego
EKO-OKNA S.A. - 2016-11-03 - Kornice (śląskie)
sprzedaż art. przemysłowych
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Gdynia (pomorskie)
Prowadzenie szkoleń wstępnych pracowników oraz organizowanie i dokumentowanie szkoleń okresowych. Opracowanie i tworzenie dokumentacji z zakresu BHP zgodnie z przyjętymi standardami w firmie.
PRZEDSIĘBIORSTWO CHEMII GOSPODARCZEJ "POLLENA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-21 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Kontakt z dostawcami, kontakt z klientami, współpraca z innymi działami w firmie, współpraca z przedstawicielami handlowymi
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Wodzisław Śląski (śląskie)
prowadzenie ewidencji surowców, monitorowanie zapasów magazynowych, sporządznie dokumentów, m.in. RW,PZ. Przyjmowanie na magazyn materiałów, wydawanie materiałów na produkcję. Przeprowadzanie inwentaryzacji, wypełnianie dokumentów w formie papierowej i elektronicznej.
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Zabrze (śląskie)
Optymalne planowanie produkcji przy uwzględnieniu ograniczeń takich jak: zapotrzebowanie od klenta, kalendarz produkcyjny, dostępność pracowników, dostępność komponentów, udoskonalenie procesów w występujących w planowaniu produkcji, utrzymywanie stałego kontaktu z klientem: przeprowadzanie analiz, porównać i zestawień niezbędnych do prawidłowgo formułowania planów produkcyjnych (dzienny monitoring, wskaźniki).
FM POLSKA SP Z O.O. - 2017-05-11 - Olszowa (opolskie)
obsługa panelu administracyjnego sklepu internetowego, przygotowywanie i aktualizacja, treści stron internetowych, zarządzanie treścia sklepu internatowego i pportalu aukcyjnego allegro, przygotowywanie towaru do wysyłki i wysyłka towaru, kontakt mailowy telefoniczny z klientami sklepu
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Janów Lubelski (lubelskie)
- tworzenie planów produkcyjnych,- kontrola produkcji i poszczególnych etapów projektu,- bieżąca analiza danych produkcyjnych,- monitorowanie poziomu zapasów surowców i komponentów,- udział w projektach dotyczących udoskonalania procesów przepływu materiałowego oraz planowania produkcji,- stabilna pracę w prężnie rozwijajacej sie firmie,- mozliwość rozwoju,- przyjazne i motywujące środowisko pracy,- stabilne warunki zatrudnienia ukierunkowane na długofalową współpracę,- kontakt z najnowszymi technologiami;okres próbny 3 m-ce; godz. pracy 7-15
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "TRIO-SKORPION" SPÓŁKA CYWILNA ANDRZEJ MIELEWCZYK, ELŻBIETA MIELEWCZYK - 2018-07-13 - Słupsk (pomorskie)
wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych i upiększających
Salon Kosmetyczny Wioletta Gęsicka - 2018-05-09 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
ZAPEWNIENIA WSZYSTKIM KLIENTOM WYSOKIEGO POZIOMU OBSŁUGI, ZGODNIE ZE STANDARDAMI FIRMY, PREZENTACJA OFERTY, SPRZEDAŻ I OBSŁUGA POSPRZEDAŻOWA, ZAKŁADANIE REZERWACJI W SYSTEMIE REZERWACYJNYM, WSPÓŁPRACA Z PARTNERAMI FIRMY;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚCI SPRZEDAŻOWE, WIEDZA TURYSTYCZNA, MIN. 1 ROK DOŚWIADCZENIA W TURYSTYCE, DOBRA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO LUB/I J.NIEMIECKIEGO;NA SPOTKANIA Z PRACODAWCĄ UMAWIAĆ SIĘ TEL 606428088
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe ANGEL Angelika Gołaś - 2016-08-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Gdynia (pomorskie)
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za:zdalną (telefon, mail, livechat) obsługę klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktaż klientów podczas wykonywania operacji płatniczych, przyjmowanie reklamacji, udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe.My proponujemy: umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, pracę w młodym, dynamicznym zespole, program wdrożenia i opiekę mentora, stanowisko z możliwością awansu w nowoczesnej i perspektywicznej firmie, szkolenia specjalistyczne podnoszące kwalifikacje, pakiet świadczeń pozapłacowych.
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-02 - Tajęcina (podkarpackie)
x
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Białystok (podlaskie)
Prowadzeniu aktywnej sprzedaży produktów czołowych producentów sprzętu do pracy na wysokości oraz wspinaczkowego, BHP i elektronarzędzi,obsłudze obecnych Klientów, pozyskiwaniu nowych, raportowaniu działań,budowaniu i podtrzymywaniu długoterminowych relacji biznesowych z Klientami,tworzeniu i realizowaniu niestandardowych projektów sprzedażowych,badaniu potrzeb Klientów,doradzaniu Klientom,realizowaniu indywidualnych planów sprzedażowych,aktywnym poszukiwaniu nowych obszarów sprzedaży,prowadzenie e-sklepu,prowadzeniu sklepu stacjonarnego, magazynu.
ROJAM MAJOR, PREDKIEL SPÓŁKA JAWNA - 2017-05-30 - Gdańsk (pomorskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za zadania związane z prowadzeniem harmonogramu oraz raportowaniem, w szczególności:aktualizację harmonogramu realizacji inwestycji, z uwzględnieniem logicznych relacji pomiędzy zadaniami,analizę wpływu zmian na harmonogram,monitorowanie stanu zaawansowania realizacji zadań i uaktualnianie harmonogramu w oparciu o dane nt. postępu prac,analizę zaawansowania prac w oparciu o metodę wartości wypracowanej,sporządzanie raportów dotyczących stanu harmonogramu dla potrzeb interesariuszy,przygotowywanie szczegółowych harmonogramów dla potrzeb prowadzenia akcji ofertowych oraz wyboru dostawców i podwykonawców,analizę ścieżki krytycznej i sygnalizowanie do Kierownictwa Projektu zagrożeń dla terminowej realizacji zadań, przeprowadzanie symulacji wpływu opóźnień, przyspieszeń, zmian sekwencji zadań na realizację projektu,przygotowanie propozycji działań korygujących w przypadku stwierdzenia odchyleń od harmonogramu,sporządzanie raportów, wyciągów i histogramów do Raportu Miesięcznego,wspomaganie inżynierów branżowych w zakresie związanym z harmonogramem.
E003B7 Sp. z o.o. - 2016-10-06 - Jaworzno (śląskie)
obsługa klientadoradztwo w zakresie sprzedaży materiałów budowlanychsporządzenie wycen
AMBIT Jan Zielonkowski i wspólnicy spólka jawna - 2016-04-22 - Starogard Gdański (pomorskie)
obsługa urządzeń biurowych, obsługa klienta, dbanie o czystość w miejscu pracy, poznanie oferty sieci komórkowej orange
kontakt przez PUP - 2016-01-04 - Augustów (podlaskie)
Obsługa programu sprzedażowego Subiekt, przyjmowanie zamówień, obsługa biura handlowego. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 w Bielsku-Białej.
HASIO Sp. z o.o. - 2016-09-30 - Bielsko-Biała (śląskie)
Drobne prace biurowe Archiwizacja papierów, Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, Wprowadzanie danych do systemu komputerowego zakresie w/w prac, Samodzielne prowadzenie spraw kadrowych pracowników Sporządzanie list płac i rozliczeń do umówcywilnoprawnych prowadzenia akt osobowych,
TRANSPORT TOWAROWY Sławomir Cupiał - 2017-02-17 - Myszków (śląskie)
- Odpowiedzialność za ogólne koordynowanie, raportowanie oraz trwałość projektu.- Wsparcie prowadzenia biura obejmujące m.in.: tworzenie zaawansowanych raportów przy użyciu MS Excel, MS PowerPoint- Tworzenie i wdrażanie procesów oraz metodologii zarządczej projektów dla społeczności IT;- Odpowiedzialność za montaż planów projektu oraz zaangażowanie zespołu pracowników, zarządzanie i monitoring wysiłków pracy w głównej bazie.- Przygotowanie zestawienia budżetów, ryzyk, odpowiedzialności za projekt dla wszystkich działów.
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-08-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
nakładanie tynków maszynowo, przygotowanie zaprawy, praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-12
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Opacz Mała (mazowieckie)
projektowanie i prowadzenie kampanii w mediach interakrywnych;kreowanie i planowanie strategii kampanii marketingowych;projektowanie graficzne
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Częstochowa (śląskie)