SPECJALISTA DO SPRAW KADR Myszków oferta pracy TRANSPORT TOWAROWY Sławomir Cupiał
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Drobne prace biurowe Archiwizacja papierów, Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, Wprowadzanie danych do systemu komputerowego zakresie w/w prac, Samodzielne prowadzenie spraw kadrowych pracowników Sporządzanie list płac i rozliczeń do umówcywilnoprawnych prowadzenia akt osobowych,
Data publikacji: 2017-02-17
Lokalizacja: Myszków (śląskie)
Pracodawca: TRANSPORT TOWAROWY Sławomir Cupiał
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Słowackiego 52, 42-300 Myszków, powiat: myszkowski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Drobne prace biurowe Archiwizacja papierów, Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, Wprowadzanie danych do systemu komputerowego zakresie w/w prac, Samodzielne prowadzenie spraw kadrowych pracowników Sporządzanie list płac i rozliczeń do umówcywilnoprawnych prowadzenia akt osobowych,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Myszków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: myszkowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Myszków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.02.2017
Data zakończenia pracy: 16.05.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: bardzo dobra organizacja pracy własnej
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: wysokie umiejętności interpersonalne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
dobra znajomość przepisów prawa pracy, podatkowych oraz ustawy o ubezpieczeniach społecznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość pakietu MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: rzetelność i sumienność w działaniu
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0:
mile widziane doświadczenie w branży transportowej
Nazwa pracodawcy: TRANSPORT TOWAROWY Sławomir Cupiał
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Myszkowie
Adres pracodawcy:
Słowackiego 52, 42-300 Myszków, powiat: myszkowski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV + list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: myszkowski
Gmina pracodawcy: Myszków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Myszków
Ulica pracodawcy: Słowackiego
Numer budynku pracodawcy: 52
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Myszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 17.02.2017
Oferta pracy ważna do: 30.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 17.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 17.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prace konserwacyjne na instalacji elektrycznej, osprzęcie i urządzeniach elektrycznych; wykonywanie przeglądu i ocena stanu wyposażenia technicznego budynku
LeasingTeam Sp. z o.o. - 2016-11-29 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa klientów, aktywna współpraca w realizacji zadań sprzedaży, kompleksowa obsługa zamówień.
FLORPAK Sp. z o.o. - 2017-03-06 - Wojnicz (małopolskie)
recepcja serwisu oraz sprzedaż produktów w salonie sprzedaży (Rzeszów)- instalacje i serwis urządzeń fiskalnych- szkolenia Klientów w zakresie obsługi urządzeń- koordynacja pracy serwisantów- obsługa przyjęć, wydań magazynowych
OPTEAM SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-05-18 - Rzeszów (podkarpackie)
kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie umów o dzieło i umów zleceń, wydawanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy, naliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych oraz deklaracji PFRON, sporządzanie list płac, naliczanie wynagrodzeń pracowników, zleceniobiorców, zasiłków chorobowych, sporządzanie wszelkich dokumentów rozliczeniowych, deklaracji, raportów do ZUS, ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej, wystawianie delegacji służbowych
POLSKI CZERWONY KRZYŻ - 2016-04-15 - Zielona Góra (lubuskie)
Zakres czynności:kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa przygotowywanie dokumentów kadrowych w tym świadectw pracy, umów o pracę, listy płac,sporządzanie deklaracji ZUS, GUS,PIT,PFRON,INTRASTATprowadzenie i rozliczenia ewidencji czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskichzarzadzanie wynagrodzeniami : sporządzanie listy płac, obliczanie obciążeń ( składki ZUS, zaliczki PIT, naliczanie wynagrodzeń chorobowych, urlopowych ,ekwiwalentu za niewykorzystany urlop, odpraw, nadgodzinprowadzenie i aktualizacja teczek osobowych pracownikówewidencja danych w systemach kadrowo-płacowych oraz bieżąca aktualizacja dokumentacja firmy w zakresie regulaminów
P.P.H.U. "FASSO" - 2017-12-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na danym stanowisku:- Opracowanie projektów, programów w celu pozyskiwania środków z funduszy strukturalnych,- Inicjowanie i wspieranie Partnerstw Lokalnych dla realizacji projektów,- Inicjowanie i organizowanie projektów lokalnych mogących stanowić działania samodzielne powiatu lub element programów regionalnych,- Opracowanie projektów, programów, wniosków w celu pozyskiwania środków z funduszy strukturalnych oraz rezerwy Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej,- Znajomość zasad i procedur realizacji projektów dofinansowanych w ramach EFS,- Realizacja zadań w projekcie według zaplanowanego zakresu oraz harmonogramu,- Znajomość zasad i procedur realizacji projektów dofinansowanych ze środków PFRON- Realizacja zadań w projekcie według zaplanowanego zakresu oraz harmonogramu,- Realizacja pozostałych instrumentów adresowanych do osób bezrobotnych do 30 roku życia (m. in bon na zasiedlenie, bon zatrudnieniowy).
Powiatowy Urząd Pracy Żary - 2017-03-10 - Żary (lubuskie)
kontakt z klientem drogą telefoniczną i elektroniczną, obsługa wewnętrznych systemów sprzedażowych
Przedsiębiorstwo Usługowe "INTER SOLUTIONS" Natalia Kozłowska - 2016-03-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wyksz. min. średnie, doświadczenie w zawodzie, znajomość rynku transportu krajowego, umiejętności negocjacyjne, samodzielność, bardzo dobra organizacja pracy
PHU VENDEMOO Paweł Szczepaniak - 2016-05-11 - Przygodzice (wielkopolskie)
sprzedaż towarów, obsługa klientów, sporządzanie zamówień w języku chińskim
kontakt przez PUP - 2017-12-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa interesantów, praca administracyjno-biurowa
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Sandomierz (świętokrzyskie)
OFERTA Z PROGRAMU ZATRUDNIENIE OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA Sprzedaż detaliczna i hurtowa, doradztwo handlowe, ofertowanie, zamawianie i przyjmowanie towarów. Wymagania: wykształcenie średnie (handlowiec lub elektryk), prawo jazdy kat. B, mile widziane uprawnienia SEP.
HURTOWNIA ELEKTRYK RAFAŁ ROSTKOWSKI - 2018-01-11 - Wejherowo (pomorskie)
prowadzenie monitoringu jakosci wody do spożycia oraz ciepłej wody uzytkowej w szpitalach i budynkach zamieszkania zbiorowego; prowadzenie dokumentacji sekcji higieny komunalnej
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Oława (dolnośląskie)
BIEŻĄCA OBSŁUGA KLIENTÓW FIRMY, KOMUNIKACJA Z KLIENTAMI, ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW POPRZEZ DOSTĘPNE KANAŁY: chat, emails, tickets , RAPORTOWANIE O SWOICH WYNIKACH PRACY, WYJAZDY SŁUŻBOWE, BRANIE UDZIAŁU W SZKOLENIACH, UTRZYMANIE PORZADKU W MIEJSCU PRACY
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykonywanie wycen rozdzielni elektrycznych, przygotowywanie list materiałów pod zamówienie, przygotowywanie dokumentacji powykonawczych.
Przedsiębiorstwo Elektromontażowe "ELSTAR-ELECTRIC" - 2017-03-08 - Kielce (świętokrzyskie)
- SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA: www.katowice.so.gov.pl ---> zakładka Oferty pracy.- Główne obowiązki i czynności:1) realizowanie zadań w zakresie inwestycji i remontów i ich nadzór,2) planowanie budżetowe i rozliczanie finansowe zadań inwestycyjnych i remontowych,3) współpraca z uczestnikami procesów inwestycyjnych, remontowych (m.in. wykonawcami robót, projektantami itp.),4) prowadzenie spraw, kontrola realizacji inwestycji i remontów,5) prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami w oddziale.- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony powyżej 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru.- Praca: 7:30-15:30.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2017-01-25 - Katowice (śląskie)
Nadzór nad przestrzeganiem zasad BHP, przeprowadzanie kontroli warunków pracy, prowadzenie rejestru dokumentacji wypadkowej, przeprowadzanie szkoleń wstępnych i okresowych, certyfikacja ISO w zakresie BHP.
WOJEWÓDZKA STACJA RATOWNICTWA MEDYCZNEGO W ŁODZI - 2017-05-10 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników ; sporządzanie list płac i ich weryfikacja; sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych; przygotowanie dokumentacji kadrowej i nadzór nad jej obiegiem; bieżąca kontrola realizacji badań lekarskich pracowników; kontakt z pracodawcą osobisty oraz e-mailowy
Usługi Transportowe Ryszard Sobański - 2015-12-11 - Wielka Wieś (pomorskie)
obsługa mailowa i telefoniczna zapytań klientów z rynku polskiego, dbanie o terminowość dostaw, tworzenie dokumentów sprzedażowych, obsługa reklamacji, kontakt z fabrykami, magazynem
Kennametal Sp. z o.o. - 2017-08-14 - Poznań (wielkopolskie)
zadania z zakresu kadr i księgowości
ZBIGNIEW MELKA "MELKA" Z.R.B. - ŚLUSARSTWO - 2018-04-12 - Żory (śląskie)
Obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego, obsługa stanowiska mięso i wędliny, zarządzanie towarem, dbanie o czystość na markecie, prawidłowa obsługa klienta z zasadami firmy. Praca w godzinach: 06.00-14.00; 14.00-21.00.
Dino Polska S.A - 2016-04-28 - Czarnowąsy (opolskie)
Obsługa klientów w zakresie organizacyjnym, pomoc w wypełnianiu i prowadzenie dokumentacji szkoleń dofinansowanych, kontakt z instytucjami szkoleniowymi, przygotowanie bazy klientów
MS KOMPUTER S.C. - 2017-06-19 - Bochnia (małopolskie)
-Prace budowlane,-Kontakt telefoniczny 506 022 602,-Praca na terenie powiatu tczewskiego, malborskiego i gdańskiego.-Wynagrodzenie 3.500 zł brutto.
"MUELLER" TOMASZ MUELLER - 2018-02-15 - Tczew (pomorskie)
Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Wykształcenie min. średnie; obsługa komputera, w tym MS Office; zakres obowiązków: przygotowywanie dok., obsługa korespondencji, sporządzanie pism, kontakt z klientem, umawianie spotkań; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Knurów (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Ławy (mazowieckie)
Sporządzanie kalkulacji cen wyrobów gotowych i usług, kalkulacja kosztów produkcji, analizowanie dokumentacji technicznej (rysunki techniczne), współpraca z działami wewnętrznymi zakresie procesów mających wpływ na cenę produktów, dbałość o wysoką jakość oraz terminowość wykonywanych kalkulacji , sporządzanie raportów i analiz, rozwój narzędzi do kalkulacji cenowych
WIRELAND Spółka z o.o. - 2016-07-20 - Bytów (pomorskie)
montaz instalacji elektrycznych- praca na terenie Torunia i okolic
ANDRZEJ KUKOWSKI ZAKŁAD USŁUGOWY ELEKTRO-POMIAR - 2016-04-07 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
a)przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,b)wprowadzanie danych do programu komputerowego,c)prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d)przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e)współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,f)przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawyo świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,g)sporządzanie sprawozdań,h)tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,i)prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2018-07-18 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
udział w inwentaryzacji, codzienne monitorowanie stanu realizacji zamówień
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Mielec (podkarpackie)
Specjalista ds. sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Połchowo (pomorskie)
-
SZKOŁA ASPIRANTÓW PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ - 2018-06-06 - Poznań (wielkopolskie)