SPECJALISTA DS. BHP W DZIALE BHP Łódź oferta pracy WOJEWÓDZKA STACJA RATOWNICTWA MEDYCZNEGO W ŁODZI
Stanowisko: SPECJALISTA DS. BHP W DZIALE BHP
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Nadzór nad przestrzeganiem zasad BHP, przeprowadzanie kontroli warunków pracy, prowadzenie rejestru dokumentacji wypadkowej, przeprowadzanie szkoleń wstępnych i okresowych, certyfikacja ISO w zakresie BHP.
Data publikacji: 2017-05-10
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: WOJEWÓDZKA STACJA RATOWNICTWA MEDYCZNEGO W ŁODZI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warecka 2, 91-202 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzór nad przestrzeganiem zasad BHP, przeprowadzanie kontroli warunków pracy, prowadzenie rejestru dokumentacji wypadkowej, przeprowadzanie szkoleń wstępnych i okresowych, certyfikacja ISO w zakresie BHP.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: w okresie próbnym
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. BHP W DZIALE BHP
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Mile widziane doświadczenie
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość obsługi komputera: Word, Excel, Power Point.wyształcenie wyższe w zakresie BHP
Nazwa pracodawcy:
WOJEWÓDZKA STACJA RATOWNICTWA MEDYCZNEGO W ŁODZI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Warecka 2, 91-202 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: zgłoszenia osobiste
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Warecka
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.05.2017
Data dodania oferty pracy: 09.05.2017
Oferta pracy ważna do: 08.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 09.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 09.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
utrzymywanie kontaktów z zagranicznymi kontrahentami
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Pleśna (małopolskie)
OBSŁUGA GIEŁDY TRANSPORTOWEJ, PRZYGOTOWYWANIE I OPRACOWYWANIE ZLECEŃ TRANSPOTROWYCH, KOMPLETOWANIE DOKUMENTACJI
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Warszawa (mazowieckie)
księgowanie dokumentów finansowych (faktury sprzedaży, fakatury zakupu, wyciągi bankowe, raporty kasowe, polecenia księgowania);Godziny pracy 7-15
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie - 2018-08-02 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Zamawianie materiałów budowalnych, obsługa klientów.
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Dębno (zachodniopomorskie)
Opracowywanie i prowadzenie dokumentacji projektów współfinansowanych ze środków UE w tym dokumentacji aplikacyjnej w ramach krajowych i regionalnych programów operacyjnych, prowadzenie rozliczeń projektów realizowanych z udziałem środków publicznych/dotacji UE
Fundacja Nowe Technologie - 2016-12-16 - Tarnów (małopolskie)
Pozyskiwanie klientów w Białorusi, Rosji, Ukrainie, Kazahstanie, Ubekistanie, Tadżykistanie oraz innych.Przygotowywanie ofert handlowych. Spotkania z potencjalnymi klientami, rozmowy telefoniczne, korespondencja w języku rosyjskim.
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Grójec (mazowieckie)
specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Bądkowo Jeziorne (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Warszawa (mazowieckie)
wystawianie faktur VAT, kontakt z klientem, współpraca z działem produkcji i magazynem, rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w języku rosyjskim
ZAKŁAD PRODUKCJI MATERIAŁOW INSTALACYJNYCH "GORGIEL" JAN GORGIEL Wolsztyn - 2016-11-28 - Karpicko (wielkopolskie)
(Import export gla kokosowego do fajek wodnych). Bezpośredni kontakt z klientami oraz kontrahentami arabskojęzycznymi, pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Łódź (łódzkie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-02-06 - Warszawa (mazowieckie)
specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Radomia (lubuskie)
realizowanie zamówień od klientów, przyjmowanie i rozwiązywanie reklamacji, budowa trwałej relacji z klientami, optymalizacja procesów w dziale
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Poznań (wielkopolskie)
utrzymywanie kontaktów z kontrahentami zagranicznymi w zakresie zaopatrzenia i sprzedaży z zagranicą (głównie Ukraina), analiza i weryfikacja dokumentów przychodzących od kontrahentów (głównie Ukraina), przygotowywanie dokumentów, inne
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Ruda Śląska (śląskie)
Rozliczanie bieżącej sprzedaży.
Grzegorz Adamczuk a) Adamczuk-Serwis Finansowy, b) Biuro Podróży SUN HOLIDAY - 2017-01-27 - Siedlce (mazowieckie)
Wykonywanie zadań służby bghp, prowadzenie szkoleń okresowych bhp z zakresu ochrony przeciwpożarowej, pierwszej pomocy medycznej, sporządzanie oceny ryzyka zawodowego, instrukcji bhp, audyty bhp, doradztwo, prowadzenie samochodu służbowego, prowadzenie szkoleń, sporządzanie akt osobowych, prowadzenie kadr i płac. Po okresie wdrożenia pracodawca oferuje samochód słuzbowy oraz laptop.
EKSPERT Sp. z o.o. - 2017-01-09 - Kalisz (wielkopolskie)
Planowanie procesów produkcji w oparciu o zamówienia i prognozy sprzedaży. Bieżąca kontrola realizacji zamówień produkcyjnych. Współpraca z działem produkcji, zakupów i logistyki.
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Kraków (małopolskie)
Praca polegająca na pozyskiwaniu kontaktów oraz utrzymywaniu relacji z dotychczasowymi klientami.Wynagrodzenie zasadnicze + premia
Co.RAL - 2016-08-23 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiada za bezpośrednią obsługę potencjalnych projektodawców w ramach realizowanych przez LGDPDS naborów. Jest także odpowiedzialna za realizowanie działań informacyjnych w zakresie możliwości finansowania działań objętych LSR, pomoc beneficjentom w przygotowaniu dokumentacji aplikacyjnej, pomoc w rozliczaniu projektów, przygotowywanie raportów dotyczących ww. działań, współpracę z komisjami zajmującymi się wyżej wymienionymi działaniami w ramach ogłoszonych naborów wniosków. Ważniejsze obowiązki:a.Prowadzenie spraw związanych z projektami w ramach realizowanych przez LGDPDS projektów. b.Planowanie i realizacja zadań promocyjnychc.Planowanie i realizacja zadań edukacyjnych i informacyjnych d.Planowanie i realizacja zadań związanych z monitoringiem wdrażania LSR e.Realizowanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Biura. Praca w godz. 7-15. Wynagrodzenie 2800-3200zł brutto. Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-15 po 10 maja 2016.
Lokalna Grupa Działania Partnerstwo Dorzecze Słupi - 2016-04-29 - Krzynia (pomorskie)
naliczanie płac i innych składników wynagrodzeń, prowadzien dokumentacji płacowej, sporządzanie informacji i sprawozdań GSU, PFRON, ZUS, PIT-4, obsługa programu Płatnik-sporządzanie i przekazywanie w określonym terminie składek, deklaracji oraz raportów do ZUS
NIRO sp. z.o.o. - 2016-04-26 - Lubin (dolnośląskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Zabrze (śląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów oraz odzyskiwanie utraconych klientów z rejonu powiatów nyskiego i prudnickiego. Miejsce pracy: powiat nyski oraz prudnicki.
Petrol sp. z o.o. - 2016-03-21 - Nysa (opolskie)
Pozyskiwanie i weryfikacja informacji i klientów , obsługa klientów
El-son Olga Braun - 2016-10-25 - Słubice (lubuskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
kontrola stanu materiałów, zarządzanie poziomem zapasów, tworzenie i realizacja zamówień, organizacja transportu, współpraca z przewoźnikami w zakresie realizacji zamówień, prowadzenie dokumentacji związanej z dystrybucją towarów, kontrola terminowości i monitorowanie dostaw, wystawianie faktur sprzedaży oraz dokumentów wydania zewnętrznego. Miejsce pracy Limanowa ul. Piłsudskiego.
IMPULS CONTRACTOR SP. Z O.O., SP. K. Limanowa - 2017-05-04 - Limanowa (małopolskie)
Sprzedaż produktów betoniarni na podległym terenieAktywne pozyskiwanie nowych klientówPrzygotowywanie ofert handlowych, zbieranie zamówień, systematyczna obsługa klientów w zakresie sprzedaży betonuPoszukiwanie i pozyskiwanie nowych partnerów handlowychRealizacja planu sprzedażyDoradztwo techniczneDbanie o wizerunek firmyKontrola należności
INSTALBUD - RZESZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-17 - Rzeszów (podkarpackie)
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze sygn. NR K-110 - 8/18 zamieszczonym na stronie www. koszalin.so.gov.pl
Sąd Okręgowy w Koszalinie - 2018-06-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku to m. in.:1. Monitorowanie rynku w zakresie możliwości pozyskania środków z funduszy zewnętrznych.2. Przygotowywanie wniosków/aplikacji w sprawach pozyskiwania funduszy zewnętrznych.3. Prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej w zakresie pozyskanych środków.4. Bieżąca obsługa administracyjna projektów pod względem przepływu dokumentów oraz ich archiwizowania.5. Przygotowywanie sprawozdań, wniosków o płatność, harmonogramów płatności i rozliczeń.6. Organizowanie i prowadzenie działań w zakresie promocyjno-informacyjnym realizowanych projektów.7. Pozyskiwanie sponsorów dla przedsięwzięć organizowanych przed Ośrodek Kultury w Brzeszczach. 8. Współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi, komórkami Ośrodka Kultury oraz innymi instytucjami.
OŚRODEK KULTURY W BRZESZCZACH - 2016-12-08 - Brzeszcze (małopolskie)