SPECJALISTA DS. POZYSKIWANIA ŚRODKÓW Z FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH Brzeszcze oferta pracy OŚRODEK KULTURY W BRZESZCZACH
Stanowisko: SPECJALISTA DS. POZYSKIWANIA ŚRODKÓW Z FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku to m. in.:1. Monitorowanie rynku w zakresie możliwości pozyskania środków z funduszy zewnętrznych.2. Przygotowywanie wniosków/aplikacji w sprawach pozyskiwania funduszy zewnętrznych.3. Prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej w zakresie pozyskanych środków.4. Bieżąca obsługa administracyjna projektów pod względem przepływu dokumentów oraz ich archiwizowania.5. Przygotowywanie sprawozdań, wniosków o płatność, harmonogramów płatności i rozliczeń.6. Organizowanie i prowadzenie działań w zakresie promocyjno-informacyjnym realizowanych projektów.7. Pozyskiwanie sponsorów dla przedsięwzięć organizowanych przed Ośrodek Kultury w Brzeszczach. 8. Współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi, komórkami Ośrodka Kultury oraz innymi instytucjami.
Data publikacji: 2016-12-08
Lokalizacja: Brzeszcze (małopolskie)
Pracodawca: OŚRODEK KULTURY W BRZESZCZACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Narutowicza 1, 32-620 Brzeszcze, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku to m. in.:1. Monitorowanie rynku w zakresie możliwości pozyskania środków z funduszy zewnętrznych.2. Przygotowywanie wniosków/aplikacji w sprawach pozyskiwania funduszy zewnętrznych.3. Prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej w zakresie pozyskanych środków.4. Bieżąca obsługa administracyjna projektów pod względem przepływu dokumentów oraz ich archiwizowania.5. Przygotowywanie sprawozdań, wniosków o płatność, harmonogramów płatności i rozliczeń.6. Organizowanie i prowadzenie działań w zakresie promocyjno-informacyjnym realizowanych projektów.7. Pozyskiwanie sponsorów dla przedsięwzięć organizowanych przed Ośrodek Kultury w Brzeszczach. 8. Współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi, komórkami Ośrodka Kultury oraz innymi instytucjami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. POZYSKIWANIA ŚRODKÓW Z FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Brzeszcze
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oświęcimski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Brzeszcze
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umiejętność konstruowania wniosków i formułowania samodzielnych ocen, umiejetność analitycznego myślenia, umiejętności organizacyjne, rzetelnośćpraktyczna i teoretyczna aktualna wiedza z obszaru przygotowania i realizacji projektów współfinansowanych ze środków UE i innychPreferowane wykształcenie wyższe II stopnia lub studia podyplomowe z zakresu pozyskiwania środków zewnętrznych. Udokumentowanie doświadczenie przy pozyskaniu i rozliczaniu środków finansowych ze źródeł zewnętrznych. Znajomość problematyki instytucji kultury oraz znajomość ustaw: o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, o finansach publicznych, prawo zamówień publicznych.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: OŚRODEK KULTURY W BRZESZCZACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Adres pracodawcy:
Narutowicza 1, 32-620 Brzeszcze, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: oświęcimski
Gmina pracodawcy: Brzeszcze
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Brzeszcze
Adres strony pracodawcy: www.ok.brzeszcze.pl
Ulica pracodawcy: Narutowicza
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: działalność obiektów kulturalnych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Data dodania oferty pracy: 08.12.2016
Oferta pracy ważna do: 31.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 08.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 08.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kontakt z klientem , fakturowanie
MEDILAB JACEK ANDRZEJEWSKI - 2018-02-26 - Łódź (łódzkie)
- Realizacja zadań i prac związanych z wprowadzaniem nowych produktów na rynek, - Współkreowanie strategii rozwoju portfela produktowego firmy, - Koordynowanie prac przy wdrażaniu nowoczesnych systemów ogrzewania bazując na rurach oraz elementach złącznych, - Analizowanie rynku pod kątem oferty asortymentowej, wdrożeń konkurencji benchmarketingu cenowego i asortymentowego, - Współpraca z działem inżynieryjnym w zakresie informacji o nowych uruchomieniach, - Przygotowanie rysunków, schematów i dokumentacji uruchomienia, - Prowadzeni szkoleń i doradztwa technicznego w zakresie ofert produktowych firmy
VALVEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-07 - Zabierzów (małopolskie)
Praca nad projektem otwarcia sieci pizzeri na rynku rosyjskim.
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie ewidencji czasu pracy kierowców,nadzór nad dokumentacją kadrową
PH-U Bezpieczna Droga Robert Klimek - 2016-05-30 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pozyskiwanie oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z Partnerami Biznesowymi- Obsługa Klienta zgodnie ze standardami firmy- Aktywna sprzedaż produktów i usług-Realizacja i koordynacja działań wsparcia sprzedaży- Realizacja planów sprzedażowych
kontakt przez OHP - 2016-06-07 - Bytów (pomorskie)
gospodarowanie narzędziami i maszynami budowlanymi, weryfikacja, naprawa i konserwacja narzędzi i elektronarzędzi, weryfikacja stanu technicznego maszyn i pojazdów, zapewnienie ciągłości działania maszyn budowlanych (przeglądy, kalinracje itp), transport materiałów budowlanych, bieżące naprawy na obiekcie (sanitarne, elektryczne itp) organizacja dostaw materiałów
Mazowiecki Okręgowy Zakład Gazownictwa - 2017-06-27 - Błonie (mazowieckie)
jw.
JM DATA S.C. ŻEBROWSKI JAROSŁAW, RYCIAK MACIEJ - 2016-01-07 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Jastrowie (wielkopolskie)
Stworzenie bazy danych rosyjskojęzycznychklientów zorganizowanej części przedsiębiorstwa, stworzenie ewidencji zamówień wpływających z rynków wschodnioeuropejskich, stworzenie rejestru dokumentacji określonych startupów, utrzynywanie kontaktów z rosyjskojęzycznymi klientami oraz pracownikami firmy.- Praca Łodź, ul. Piotrkowska 60, II p.- 20h/tydzień
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Łódź (łódzkie)
jw.
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2017-12-04 - Warszawa (mazowieckie)
prace administracyjne związane z organizacją szkoleń, kontakt telefoniczny z klientami
Alsa - CENTRUM OBSŁUGI BIZNESU Sabina Cywka - 2015-12-18 - Świdnica (dolnośląskie)
monitorowanie działań z zakresu ochrony środowiska i bhp w zakładzie produkcyjnym
SÜDPACK KŁOBUCK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-20 - Kłobuck (śląskie)
Naprawa uszkodzonych elementów maszyn i urządzeń, okresowe przeglądy, uruchamianie maszyn i urządzeń produkcyjnych, współdziałanie z firmami serwisowymi
BODYCOTE POLSKA Sp. z o.o. - 2016-06-10 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta, tworzenie aukcji internetowych.
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Słupca (wielkopolskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych,realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-10-16 - Lędziny (śląskie)
Nauka księgowanie dokumentów- faktur, wyciągi bankowe i inne
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)
udział w działaniach zespołu niezbędnych do koordynacji międzynarodowych oddelegowań, wsparcie, udzielanie odpowiedzi na zapytania pracowników, dokładne obliczenia i aktualizacje pakietów wynagrodzeń, rejestracja zmian wynagrodzeń , analiza monitoring kluczowych wskaźników wydajności dla procesów w celu zwiększenia efektywności i skuteczności procesów związanych z oddelegowaniami międzynarodowymi, przygotowanie raportów i symulacji kosztów, utrzymanie stałego kontaktu z zaangażowanymi stronami na wszystkich etapach relokacji.
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Kraków (małopolskie)
dbanie o relacje z klientami z Nepalu, wspomaganie pracy nepalskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za porządek w dokumentach nepalskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
branża budowlana; nadzór nad przygotowaniem i rozliczaniem zadań inwestycyjnych oraz prawidłowym zarządzaniem pracownikami; przygotowywanie harmonogramów prac inwestycyjnych oraz monitoring postępu; współuczestnictwo w pozyskiwaniu zleceń i procesie ofertowania; nadzór nad prawidłową i terminową realizacją prac; organizacja odbiorów przy udziale inwestora; dbanie o jakość i terminowość prac; prowadzenie, kompletowanie i archiwizowanie dokumentacji ze zrealizowanych inwestycji; bezpośredni bieżący kontakt i współpraca z inwestorem
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ GRONEKO SC - 2016-01-25 - Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)
Praca w biurze rachunkowym, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie umów zleceń i list płac, deklaracje ZUS. Wymagania: wykształcenie min. średnie (rachunkowość/finanse), staż pracy min. 1 rok, znajomość rozliczeń z ZUS oraz Kodeksu Pracy. FOrma kontaktu z Pracodawcą: e-mail justyna (at) taxinfo.eu
DORADCA PODATKOWY Justyna Mielewska Wejherowo - 2016-01-21 - Wejherowo (pomorskie)
kompleksowa obsługa kontraktów zgodnie ze standardami firmy,organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą,budowanie długotrwałych relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi,bieżąca wspólpraca z partnerami biznesowymi
Probetreuung Proprofit Sp. z o.o. sp.k - 2017-03-28 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Przygotowanie rozliczenia z ZUS-PŁatnik, Urzędem Skarbowym - PITy, lista płac, rozliczenia finansowo-księgowe. Zastępstwo na ok. 2 lata. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 7-15.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "VICTORIA" - 2018-04-23 - Kraków (małopolskie)
- stworzenie bazy danych klientów oraz oferty usług firmy,- opracowanie kompleksowej strategii marketingowej i planu promocji firmy,- przeprowadzenie kampanii reklamowej firmy.
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Łódź (łódzkie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Kraków (małopolskie)
analizowanie rynku i ofer konkurencji; pozyskiwanie nowych klientow; utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi; analizowanie wyników sprzedaży; tworzenie ofert handlowych; negocjowanie umów i warunków handlowych; realizowanie planów sprzedażowychGodziny pracy: od 8.00 do 16.00
INKSPOT Daniel Dragański - 2018-07-11 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje m.in.: Obowiązki podstawowe: a) Przestrzeganie codziennych obowiązków określonych przepisami i zarządzeniami wewnętrznymi OSZ we Wrocławiu. b) Znajomość i przestrzeganie przepisów bhp i p.poż.c) Zachowanie tajemnicy służbowej. d) Terminowe i należyte wykonywanie poleceń służbowych.e) Przestrzeganie dyscypliny pracy.f) Utrzymywanie czystości i porządku na swoim stanowisku pracy. g) Należyta troska o mienie Ośrodka. h) Zachowanie drogi służbowej i przestrzeganie właściwych zasad współpracy i współżycia z współpracownikami i pracownikami innych działów. Obowiązki na zajmowanym stanowisku: i) Wykonywanie wszelkich prac prowadzonych przez Dział Szkoleń a w szczególności: - rekrutacja, organizowanie kursów - przygotowywanie dokumentacji kursowej, - sporządzanie harmonogramów zajęć praktycznych i teoretycznych, - opracowywanie kalkulacji cenowych ofert szkoleniowych, - sporządzanie dokumentacji przetargowej, zgodnie z wymogami zamawiającego, - koordynacja i nadzór akcji reklamującej OSZ we Wrocławiu, - sprawozdawczość z zakresu szkoleń, - przetwarzanie danych osobowych, - wykonywanie innych zadań realizowanych przez dział szkoleń, wykonywanie prac wskazanych przez Dyrektora Ośrodka lub upoważnionego pracownika. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: a) forma zatrudnienia: umowa o pracę na okres próbny, później na czas określony, praca w godzinach 7:45-15:45b) wymiar czasu pracy: pełny etat, c) przewidywany termin zatrudnienia: lipiec/sierpień 2017 miejsce pracy: ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław. Oferta dostępna w sali E, C. Wszystkie dokumenty potrzebne do aplikowania znajdują się na stranie BIP ośrodka.
Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu - 2017-07-10 - Wrocław (dolnośląskie)
przygotowywanie posiłków, mile widziane doświadczenie; godz.pracy: I zmiana od 11:00 do 17:00; II zmiana od 17:00 do 23:00
P.P.H.U."BELLA-ITALIA"PIZZERIA S.C. - 2016-07-25 - Strzelce Opolskie (opolskie)
INICJOWANIE, KOORDYNOWANIE I MONITOROWANIE DZIAŁAŃ ZWIĄZANYCH Z POZYSKANIEM ŚRODKÓW ZEWNETRZNYCH, WSPÓŁPRACA Z JEDNOSTAKMI ORGANIZACYJNYMI, NADZÓR NAD PROJEKTAMI, UDZIAŁ W KONSULTACJACH, SPOTKANIACH INFORMACYJNYCH, SZKOLENIACHWYMAGANIAWYKSZTAŁCENI WYŻSZE, OBSŁUGA KOMPUTERA, DOSWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO, C.V NA MAIL biuro (at) psouuszczecin.org.pl
POLSKIE STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB Z UPOŚLEDZENIEM UMYSŁOWYM KOŁO W SZCZECINIE - 2017-02-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
WYMAGANIA:- AKTUALNE ORZECZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI,- ZDOLNOŚCI MANUALNE,- SZYBKOŚĆ I DOKŁADNOŚĆ W PRACY,- KOMUNIKATYWNOŚĆ,- UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE,- PRAWO JAZDY KAT B.MILE WIDZIANE:- UMIEJĘTNOŚĆ POSŁUGIWANIA SIĘ ELEKTRONARZĘDZIAMI,- DOŚWIADCZENIE W PRACY NA PODOBNYM STANOWISKU,OGÓLNY ZAKRES OBOWIĄZKÓW:OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU ODPOWIEDZIALNA BĘDZIE ZA PROCES PRZYGOTOWANIA SZKŁA DEKORACYJNEGO- DECOBEL. DO JEJ OBOWIĄZKÓW NALEŻAŁO BĘDZIE M.IN. PRZYGOTOWANIE WYDRUKÓW DO APLIKACJI A TAKŻE ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA CAŁY PROCES PRODUKCJI AŻ PO WYDANIE DLA KLIENTA.MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W APLIKACJI FOLII NA POWIERZCHNIE PŁASKIE. OFERUJEMY:- UMOWĘ O PRACĘ,- WYNAGRODZENIE – PODSTAWA + PREMIA,- PRACĘ W SZYBKO ROZWIJAJĄCEJ SIĘ FIRMIE,- PRACĘ W MŁODYM ZESPOLE
GRUPA LP Łukasz Pisarek - 2018-06-14 - Rzeszów (podkarpackie)
PRZETWARZANIE RACHUNKÓW NALEŻNOŚCI, PROWADZENIE TRANSAKCJI TAKICH JAK KONTROLA FAKTUR ZAKUPU, UTRZYMANIE, UZGODNIENIE RACHUNKOWOŚCI, TRANSAKCJE CASH-IN-TIME, TERMINOWE RAPORTOWANIE FINANSOWE W ZAKRESIE WIERZYTELNOŚCI, TESTOWANIE MIĘDZYNARODOWEJ KONTROLI FINANSOWEJ, INFORMOWANIE WSZYSTKICH INTERESARIUSZY NT. POSTĘPÓW W ROZLICZENIACH NALEŻNOŚCI.
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Kraków (małopolskie)