SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI PERSONALNEJ I REKRUTACJI/HR ADMINISTRATION AND RECRUITMENT SPECIALIST K/M (J. SZWEDZKI, J. ANGIELSKI) Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI PERSONALNEJ I REKRUTACJI/HR ADMINISTRATION AND RECRUITMENT SPECIALIST K/M (J. SZWEDZKI, J. ANGIELSKI)
Wynagrodzenie: od 6 000 PLN
Zakres obowiązków: j.w.
Data publikacji: 2018-08-23
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: j.w.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: praca w godz. 9-17
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI PERSONALNEJ I REKRUTACJI/HR ADMINISTRATION AND RECRUITMENT SPECIALIST K/M (J. SZWEDZKI, J. ANGIELSKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.09.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw rekrutacji pracowników (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
szwedzki, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe, mile widziane humanistyczne; 2 lata doświadczenia zawodowego; biegła znajomość języka szwedzkiego i angielskiego. Obowiązki: Wsparcie zespołu zarządzającego w relacjach między pracownikami a działaniami firmy. - Administrowanie procesu prawnego umacniania polityki zatrudnienia - Zapewnianie kierownikom globalnej informacji o zatrudnieniu z uwzględnieniem specyfiki poszczególnych krajów.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data dodania oferty pracy: 23.08.2018
Oferta pracy ważna do: 28.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 23.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 23.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych. Obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień. Przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej.
kontakt przez OHP - 2018-03-26 - Przemyśl (podkarpackie)
administrowanie i nadzór nad systemami,projektami, sieciami i sprzętem komputerowym
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. - 2017-06-14 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
rozliczanie projektów unijnych firmy, wykonywanie prac administracyjno-księgowych, dekretacja oraz przygotowanie i weryfikacja dokumentów księgowych, przygotowanie umów i dokumentów księgowych, przygotowanie umów i dokumentów księgowych, rozliczanie projektów unijnych, rozliczanie faktur i rachunków, dbanie o porządek i wspieranie pracy zespołu analityków, kontakt telefoniczny, e-mailowy, bezpośredni z klientami i instytucjami rządowymi m.in. RIF, PARP, US, ZUS, obsługa generatora wniosków
Paszport do Eksportu Sp. z o.o. - 2017-07-07 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie negocjacji z dostawcami odzieży, w tym wietnamskimi, przygotowywanie oraz zawieranie umów handlowych
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- zapoznanie się z podstawowymi regulacjami prawnymi w zakresie funkcjonowania urzędu- pomoc w przygotowywaniu projektów pism i decyzji administracyjnych- pomoc w prowadzeniu mediacji i poradnictwa konsumenckiego- pomoc w prowadzeniu rejestrów i ewidencji.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ W OLSZTYNIE - 2015-07-23 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
j.w.
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-03 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie zajęć dydaktycznych w ramach szkoleń okresowych dla pracodawców, pracowników służby BHP i osób wykonujących zadania tej służby w zakresie technicznego bezpieczeństwa pracy oraz analizy i oceny zagrożeń,opracowywanie dokumentacji szkoleniowej dla ww. form kształcenia, opracowywanie prezentacji szkoleniowych z zakresu BHP w Power Point
Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/ 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2015-12-11 - Poznań (wielkopolskie)
Asysta lekarzaHigienizacjaSterylizacja narzędzi
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie bezpośredniego doradztwa rolniczego indywidualnego i grupowego dla zainteresowanych rolników i mieszkańców obszarów wiejskich w zakresie rozwoju obszarów wiejskich, ekologii i ochrony środowiska, ekonomiki i przedsiębiorczości, technologii produkcji oraz gospodarstwa wiejskiego i agroturystyki; aktywizacja społeczno-kulturalna mieszkańców wsi ze szczególnym uwzględnieniem edukacji kobiet i młodzieży oraz zachowanie i promowanie dziedzictwa kulturowego; promowanie i rozwój inicjatyw lokalnych młodzieży wiejskiej; oddziaływanie na poprawę stanu estetycznego i sanitarnego zagród wiejskich; pomoc rolnikom w zakresie sporządzania dokumentacji niezbędnej do ubiegania się o środki finansowe z funduszy Unii Europejskiej lub innych z instytucji krajowych i zagranicznych
DOLNOŚLĄSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO - 2017-02-09 - Milicz (dolnośląskie)
Wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe; roczne doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą płacową, rachunkową lub księgową, mile widziana znajomość prawa pracy i ubezp. społecznych; skrupulatność i dokładność; mile widziana um. obsługi programu Symfonia; zakres obowiązków: sporządzanie listy płac, wprowadzanie księgowań dot. płac, FV oraz PK do programu księgowego, współpraca z inst. zew. i sporządzanie seklaracji do ZUS, GUS, PFRON, rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych, przyg. raportów kadrowo-płacowych, prowadzenie dok. pracowniczej w zakresie płatniczo rachunkowym; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
INTERNATIONAL QUICK SERVICE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-05 - Gliwice (śląskie)
- Sprzedaż usług i produktów oferowanych przez pracodawcę. Bieżąca współpraca z powierzonymi klientami firmy. Pozyskiwanie nowych klientów. Promocja produktów. Współpraca z działem technicznym przy wdrażaniu rozwiązań systemowych. Praca w siedzibie firmy oraz w delegacjach na terenie Polski Południowej.- Wynagrodzenie od 2000 zł/brutto + prowizja od sprzedaży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenia zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Wymagana znajomość produktów branży teleinformatycznej. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) tritechnet.pl
TRITECH NETWORKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-03 - Katowice (śląskie)
PRACE W DZIALE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYM - PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW (WORD) ORAZ ZESTAWIEŃ I ANALIZ (EXCEL), PRACE ZWIĄZANE Z ROZLICZANIEM ODBIORCÓW WODY ITPDEKLARACJA: UMOWA O PRACĘ NA MIN. 3 M-CE, PEŁEN ETAT
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Falenty (mazowieckie)
jw.
YOURCHOICE PROPERTY Sp. z o.o. - 2016-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta niemieckojęzycznego - branża budowlana - stolarka aluminiowa i PCV
PARTNER-ALMA Stach, Król Sp.j. Limanowa - 2016-08-10 - Limanowa (małopolskie)
UDZIAŁ W REALIZACJI POLITYKI ZAKUPOWEJ. ZAKUP PRODUKTÓW I USŁUG ZGODNIE Z ZAPOTRZEBOWANIEM. NADZÓR NAD DOKUMENTACJĄ ZAKUPOWĄ. POSZUKIWANIE NOWYCH DOSTAWCÓW.
Omega Pilzno ITiS Godawski&Godawski - 2017-01-25 - Pilzno (podkarpackie)
Realizacja projektów finansowanych z UE w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, szczególnie z „Gwarancji dla młodzieży”- przygotowywanie zestawień dokumentów i praca z bazami danych według wytycznych PO WER- realizacja projektów o charakterze międzynarodowym tj. Erasmus +, Polsko-Niemiecka Współpraca Młodzieży, itp.
Dolnośląska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2016-08-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Instalacja, utrzymanie i rozbudowa systemów niskopradowych (SSWiN, SKD, CCTV)
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-03-13 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
utrzymanie wymaganego stanu technicznego maszyn,urządzeń i instalacji elektryczno-energetycznych
TESCO (Polska) Sp. z o.o. - 2016-09-23 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
rekrutacja pracowników zagranicznych, organizacja spotkań z klientami ze wschodu
KRISMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-11-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-07-26 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-02-25 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
prowadzenie zajęć grupowych i indywidualnych z dziećmi, przygotowywanie palnów rozwojowych i planów zajęć (konspektów)
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
cykliczne rozliczanie opłat oraz prowadzenie sprawozdawczosci, prowadzenie ewidencji odpadami, bieżący monitoring przepisów prawnych, nadzór nad aktualnościa pozwoleń środowiskowych, opiniowanie planów inwestycyjnych pod kątem ochrony środowiska.Praca na 1/8 etatu, umowa zlecenie
Odlewnia Białystok S.A. - 2016-12-21 - Białystok (podlaskie)
Obowiązki:Utrzymywanie kontaktu ze stałymi międzynarodowymi kontrahentami firmy. Weryfikacja stałych umów pod kątem kosztowym. Proponowanie zmian (zatwierdzanie/odrzucanie zamówień zakupowych), negocjacje warunków umów. Przygotowywanie danych, analiz, raportów dla zarządu firmy.Oczekiwania: Biegła znajomość języka angielskiego. Umiejętność kontaktu w drugim języku europejskim (francuski, włoski, niemiecki) będzie dodatkowym atutem. Minimum 2-letnie doświadczenie w dziale zakupów międzynarodowych. Łatwość nawiązywania kontaktów oraz poparta wynikami skuteczność prowadzenia rozmów handlowych z kontrahentami. Umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych. Umiejętność efektywnej pracy z dużą ilością różnorodnych informacji, danych. Dynamizm i otwartość. Biegła znajomość MS Excel.Oferujemy: Pakiet szkoleń wdrażających. Stabilne zatrudnienie. Pracę w młodym zespole profesjonalistów. Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego oraz osiąganych wyników, Jasne kryteria dotyczące systemu ścieżek kariery w firmie. Karta multisport, prywatna opieka medyczna.
EKO-OKNA S.A. - 2016-07-28 - Kornice (śląskie)
realizację wyznaczonych planów sprzedażowych,kontakt z potencjalnymi i obecnymi Klientami spółki w kanale telefonicznym i internetowym (livechat) realizacja procesu sprzedaży, umawiania spotkań, badania satysfakcji
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-11 - Tajęcina (podkarpackie)
jw.
KING BIKANERI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-18 - Otyń (lubuskie)
obsługa partnerów handlowych
TOMALA SPÓŁKA JAWNA - 2016-11-22 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
Nadzór nad sklepami www, administrowanie i ich ciągłym rozwojem,Tworzenie planów marketingowych,Tworzenie kampanii i akcji promocyjnych,Poszukiwanie, analiza i rozwój nowych kanałów komunikacji,Koordynowanie działań reklamowych,Obsługa Social Media,Przygotowywanie e-mailingów i ich cykliczna wysyłka oraz analizowanie efektów,Analizowanie i raportowanie ruchu oraz konwersji na wszystkich stronach firmowych,Analizowanie opłacalności danych kanałów sprzedaży,Przygotowywanie i analizowanie efektów reklamy w Adwords,Tworzenie dedykowanych stron poradnikowych, Współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami i innymi podwykonawcami firmy,Koordynowanie wysyłki materiałów,Negocjowanie warunków i umów współpracy, promocji,Tworzenie i koordynowanie konkursów,Tworzenie materiałów promoc
BASKETMANIA S.C. Bartosz Sarzało, Przemysław Bieliński - 2016-01-05 - Starogard Gdański (pomorskie)
Manager ds. sprzedaży z języskiem greckiegoFirma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka greckiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Linemedia Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Nowy Sącz (małopolskie)
Kompleksowa obsługa sprzedaży poprzez internet.
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Legionowo (mazowieckie)