SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ PROJEKTÓW UNIJNYCH Warszawa oferta pracy Paszport do Eksportu Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ PROJEKTÓW UNIJNYCH
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: rozliczanie projektów unijnych firmy, wykonywanie prac administracyjno-księgowych, dekretacja oraz przygotowanie i weryfikacja dokumentów księgowych, przygotowanie umów i dokumentów księgowych, przygotowanie umów i dokumentów księgowych, rozliczanie projektów unijnych, rozliczanie faktur i rachunków, dbanie o porządek i wspieranie pracy zespołu analityków, kontakt telefoniczny, e-mailowy, bezpośredni z klientami i instytucjami rządowymi m.in. RIF, PARP, US, ZUS, obsługa generatora wniosków
Data publikacji: 2017-07-07
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Paszport do Eksportu Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Trębacka, 00-074 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
rozliczanie projektów unijnych firmy, wykonywanie prac administracyjno-księgowych, dekretacja oraz przygotowanie i weryfikacja dokumentów księgowych, przygotowanie umów i dokumentów księgowych, przygotowanie umów i dokumentów księgowych, rozliczanie projektów unijnych, rozliczanie faktur i rachunków, dbanie o porządek i wspieranie pracy zespołu analityków, kontakt telefoniczny, e-mailowy, bezpośredni z klientami i instytucjami rządowymi m.in. RIF, PARP, US, ZUS, obsługa generatora wniosków
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ PROJEKTÓW UNIJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: ADMINISTRACJA, RACHUNKOWOŚĆ
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
OFERTA PRACY DLA OSOBY PEŁNOSPRAWNEJ LUB OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄLokalizacja miejsca pracy: Warszawa-Śródmieście. Wymagania: wykształcenie wyższe (administracja lub rachunkowość), dobra organizacja pracy, umiejętność pracy zespołowej, wysokie zdolności analityczne, odporność na stres, komunikatywność, zaawansowana znajomość języka angielskiego. Obowiązki: rozliczanie projektów unijnych firmy, wykonywanie prac administracyjno-księgowych, dekretacja oraz przygotowanie i weryfikacja dokumentów księgowych, przygotowanie umów i dokumentów księgowych, przygotowanie umów i dokumentów księgowych, rozliczanie projektów unijnych, rozliczanie faktur i rachunków, dbanie o porządek i wspieranie pracy zespołu analityków, kontakt telefoniczny, e-mailowy, bezpośredni z klientami i instytucjami rządowymi m.in. RIF, PARP, US, ZUS, obsługa generatora wniosków.[CV na e-mail: rekrutacja (at) paszportdoeksportu.pl]
Nazwa pracodawcy: Paszport do Eksportu Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Trębacka, 00-074 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na e-mail
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Adres strony pracodawcy: www.paszportdoeksportu.pl
Ulica pracodawcy: Trębacka
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.07.2017
Data dodania oferty pracy: 05.07.2017
Oferta pracy ważna do: 31.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 05.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 04.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-Przygotowanie ofert i doradztwo techniczne,-Odpowiedzialność za logistykę i dokumentację związaną z dostawami i procesami sprzedaży,-Utrzymywanie współpracy oraz pozytywnych relacji z aktualnymi klientami.Oferujemy: umowę o pracę,, atrakcyjne warunki pracy,, wsparcie w okresie wdrożenia, system ciekawych i rozwijających osobowość szkoleń, duże możliwości rozwoju zawodowego, pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, miłą atmosferę w pracy.Prosimy o dopisanie w aplikacji klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji oraz przyszłych procesów rekrutacji przez Vetrex sp. z o.o. (Rokitki, ul. Skarszewska 13, 83-110 Tczew). Zostałem poinformowany, że dane nie będą udostępnianie innym podmiotom, każdej osobie przysługuje prawo wglądu, edycji, poprawiania, przenoszenia oraz usuwania swoich danych. Podanie danych jest dobrowolne."Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie ofert droga e-mailową z podaniem w temacie hasła: "Młodszy specjalista ds. eksportu DE" na adres: kariera (at) vetrex.euZastrzegamy sobie kontakt tylko z wybranymi kandydatami.
VETREX SP. Z O.O. - 2018-05-15 - Tczew (pomorskie)
Dział zakupów
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2017-03-17 - Lębork (pomorskie)
pozyskiwanie klientówprowizja do wynagrodzenia
WIELOBRANŻOWE PRZEDSIĘBIORSTWO "3 D" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Gniezno (wielkopolskie)
Obsługa urządzeń i programów. Testowanie i sprawdzanie działania aplikacji internetowych (m.in. sklepu, strony www). Pomoc w zarządzaniu i nadzorowaniu działania aplikacji internetowych oraz komponentem e-commerce z funkcją koszyka. Pomoc przy rozwiązywaniu problemów technicznych.
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Gdynia (pomorskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Adros Group Sp. z o.o. - 2016-08-23 - Dobrzyca (wielkopolskie)
Umiejetność obsługi programów komputerowych, wymagana znajomość języka angielskiego.Praca biurowa
TRAPP-GmbH Sp. z o. o. - 2016-06-10 - Pawłów (śląskie)
Zapewnienie prawidłowej i terminowej obsługi kadrowo-płacowejpracowników spółki, w wiekszości pracownicy obywatelstwa ukraińskiego (właściwie zaprojektowane procesy, prawidłowa dokumentacja, wspólpraca z kancelarią prawną, nadzór nad jakością obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego)
B2B PROF GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-18 - Skawina (małopolskie)
planowanie kierunków rozwoju zawodowego w oparciu o diagnozę potrzeb i oczekiwań klientów, zgłaszających się do OSZ lub MCK, w których jest realizowana usługa szkoleniowa, planowanie szkoleń pod kątem finansowym i merytorycznym, upowszechnianie informacji o prowadzonych działaniach na potrzeby ECAM, w tym planów szkoleniowych, wsparcie działalności szkoleniowej organizowanej w OSZ i MCK podległych CEiPM, analizowanie rynku pracy z punktu widzenia potrzeb szkoleniowych, udzielanie informacji o możliwościach szkolenia zawodowego (zdobycie kwalifikacji zawodowych, doskonalenie zawodowe, podwyższenie kwalifikacji, przekwalifikowanie), pomoc przy określeniu predyspozycji zawodowych, w kontekście wyboru zawodu, stanowiska pracy, kierunków kształcenia itp., organizowanie i prowadzenie konsultacji indywidualnych, grupowych spotkań informacyjnych, szkoleń i warsztatów z zakresu nauki aktywnego poszukiwania pracy i poradnictwa zawodowego, stosowanie ustawy o zamówieniach publicznych
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2017-09-13 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Wg programu stażu ( RPO 6/3)
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Jeżyce (zachodniopomorskie)
wprowadzanie danych do kimputera, wyliczanie wynagrodzeń, składek ZUS oraz podatków, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Augustów (podlaskie)
Budowanie wizerunku marki w sieci, planowanie i realizacja kampanii sprzedażowych w kanałach e-commerce, obsługa sklepu internetowego (dodawanie produktówna stronę, tworzenie treści), monitorowanie działań w zakresie SEOi SEM, monitoring i analiza konkurencyjności oferty na rynku e-Commerce, udział w planowaniu magazynu.
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Starogard Gdański (pomorskie)
Obsługa klientów, informowanie o usługach medycznych, sprzedaż usług medycznych, rejestrowanie na usługi medycznie, inne wskazane przez pracodawcę, kreowanie polityki sprzedażowej firmy, przyjmowanie reklamacji i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przy reklamacji.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Bochnia (małopolskie)
Obsługa procesów w dziale księgowości/logistyki czy obsługi klienta, telefoniczny i mailowy kontakt z klientem, zapewnienie doskonałych relacji z klientami, analizowanie i rozwiazywanie zgłaszanych problemów, przygotowywanie raportów, sprawozdań i analiz związanych z codziennymi obowiązkami.
Grupa Progres - 2015-12-24 - Łódź (łódzkie)
Obsługa administracyjno-organizacyjna stanowiska Radcy Prawnego. Sporządzanie projektów zarządzeń Dyrektora Stacji, regulaminów i wzorów umów. Udzielanie porad i opinii pracownikom Stacji związanych z bieżącymi zagadnieniami prawnymi, wynikającymi z prowadzonych postępowań administracyjnych. Bieżące informowanie Dyrektora Stacji i pracowników o zmianach w przepisach prawnych dotyczących działalności Państwowej Inspekcji Sanitarnej. Udzielanie pomocy pracownikom Stacji w redagowaniu pism i uzasadnień decyzji oraz postanowień. Prowadzenie zbioru pomocy prawnych i jego systematyczne uzupełnianie. Sporządzanie sprawozdań miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gdańsku - 2018-07-18 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa sprzedaży internetowej, interaktywna obsługa klienta, nadzór nad wysyłką paczek.
NET-S M.CHMIELEWSKI, J.CHMIELEWSKA SPÓŁKA JAWNA - 2016-06-24 - Gdynia (pomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, kontakt telefoniczny, obsługa administracyjna biura, obsługa komputera, telefonu, poczty elektronicznej.
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Płock (mazowieckie)
etykietowanie, mycie, przelewanie , odsaczanie, pompowanie środków czyszczących
PIOTR OLSZEWSKI "PLASTMAL" - 2017-06-23 - Grabinek (warmińsko-mazurskie)
II. Zakres zadań, uprawnień i odpowiedzialności oraz dostępu do informacji niejawnych.1.Zarys zakresu zadań oraz czynności wykonywanych na stanowisku:a)Weryfikacja informacji przedkładanych przez WOG/JW, wstępna identyfikacja obiektów oraz przygotowanie niezbędnych danych celem zlecenia usługi - uwzględniając przepisy o zamówieniach publicznych - uzyskania pozwoleń wodno-prawnych, przeprowadzania badań wody i ścieków; przygotowanie dokumentacji będącej podstawą do dokonania rozliczeń finansowych z firmami z tytułu świadczonych usług w ww. zakresie;b)Prowadzenie nadzorów z zakresu gospodarki wodno-ściekowej w rejonie działania RZI Bydgoszcz;c)Weryfikacja danych do naliczenia opłat za korzystanie ze środowiska, w oparciu o specjalistyczny program do naliczania opłat i kierowanie ich do właściwych urzędów marszałkowskich;d)Współuczestniczenie wniosków celem pozyskiwania dotacji z funduszy proekologicznych.2.Zakres uprawnień służbowych związanych ze stanowiskiem: koordynowanie prac związanych z realizacją ww. zadań, w tym uzyskiwanie niezbędnych uzgodnień i decyzji administracyjnych.3.Szczegółowy zakres odpowiedzialności ponoszonej na stanowisku: pracownik odpowiada za terminowe wykonywanie stawianych zadań, poprawność weryfikacji danych do opłat (gospodarka wodno-ściekowa), poprawność merytoryczną opracowywanych dokumentów i prowadzonej dokumentacji.4.Dostęp do informacji niejawnych i danych osobowych: pracownik w zakresie wykonywanych zadań będzie miał dostęp do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE" i POUFNE".
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-05-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1) Obsługa klientów sieciowych, hurtowych i indywidualnych: realizacja zamówień, fakturowanie, utrzymywnaie dobrych kontaktów z klientami, kontrola spływu należności.2) Poszukiwanie nowych odbiorców.
VOSTER NOWA Sp. z o.o. - 2016-03-24 - Zarzecze (podkarpackie)
Obsługa klientów ukraińskojęzycznych, księgowanie faktur, bezpośredni kontakt z klientem ukraińskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Łódź (łódzkie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów
SUDER PLUS Sp. z o.o. - 2015-11-18 - Kolonia Lesznowola (mazowieckie)
Oferta dla osób do 30 roku zgodnie z art. 150f ustawy.Wykształcenie średnie techniczne; doświadczenie na stan. produkcyjnym min. 3 lata, znajomość podstawowych narzędzi pomiarowych, zdolności manualne, zmysł techniczny, zaangażowanie, samodzielność; prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: obsługa maszyn, rozliczanie surowca, wyrobu gotowego oraz komponentów użytych podczas realizacji procesu, kontrola jakości z obowiązującymi procedurami; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Gliwice (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe ekonomiczne, umiejętności: obsuga programów komputerowych, znajomość rynku Europy Wschodniej (rekrutacja pracowników- branża budowlana), doświadczenie zawodowe: min. 4 lata na w/w stanowisku, znajomość j. ukraińskiego, rosyjskiego biegle. Ogolny zakres obowiązków: prowadzenie naboru pracowników z rynku Europy Wschodniej, weryfikacja uprawnień oraz umiejętności zawodowych, prowadzenie tłumaczeń.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Lublin (lubelskie)
zarządzanie taborem firmy, obsługa giełd transportowych, szukanie ładunków transportowych
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Sandomierz (świętokrzyskie)
prowadzenie listy płac, teczek pracowniczych, kadr w zakresie ZUS itp.
FIRMA USŁUGOWA Sabrina Henisz - 2016-12-09 - Świętochłowice (śląskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Ładowanie urobku oraz rozdrabnianie wielkich brył, usuwanie niebezpiecznych występów w wyrobiskach kopalni oraz usuwanie naleciałości ziemnych w korytarzu górniczym, wykonywanie prac pomocniczych przy konserwacji maszyn, sprzętów oraz instalacji kopalnianych, w tym czyszczenie maszyn, sprzętów, narzędzi, chodników przewozowych i ciągów dostawczych
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Ornontowice (śląskie)
sprzedaż systemów alarmowych i telewizji przemysłowej za pośrednictwem Allegro; obsługa magazynu, pakowanie i kompletowanie zamówień
PROMITEL DĄBROWSKI I DROGOSZ SPÓŁKA JAWNA - 2016-05-04 - Chorzów (śląskie)
Pracownik odpowiedzialny będzie za opracowanie, przygotowanie i prowadzenie akcji w mediach społecznościowych. Będzie brał udział w programach promocyjnych i marketingowych realizowanych przez firmę. Realizacja zadań z zakresu public relations .
Centrum Promocji Biznesu Paweł Zając - 2016-04-13 - Rzeszów (podkarpackie)