SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Świętochłowice oferta pracy FIRMA USŁUGOWA Sabrina Henisz
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie listy płac, teczek pracowniczych, kadr w zakresie ZUS itp.
Data publikacji: 2016-12-09
Lokalizacja: Świętochłowice (śląskie)
Pracodawca: FIRMA USŁUGOWA Sabrina Henisz
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:41-605 Świętochłowice, powiat: m. Świętochłowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie listy płac, teczek pracowniczych, kadr w zakresie ZUS itp.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie do ustalenia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką godzinową
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świętochłowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świętochłowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świętochłowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN/godz
Data rozpoczęcia pracy: 08.12.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Obsługa komputera z obsługą programów InsERT (Subiekt, Rewizor)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: kurs prowadz. ksiąg przychodów i rozch.
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: kurs kadry i płace
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: s
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: FIRMA USŁUGOWA Sabrina Henisz
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świętochłowicach
Adres pracodawcy:
TATRZAŃSKA, 41-605 Świętochłowice, powiat: m. Świętochłowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Świętochłowice
Gmina pracodawcy: Świętochłowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świętochłowice
Ulica pracodawcy: TATRZAŃSKA
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świętochłowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.12.2016
Data dodania oferty pracy: 08.12.2016
Oferta pracy ważna do: 08.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 08.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 08.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
1) Tworzenie nowych dekumentacji technicznych2) Wdrażanie zmian i modyfikacja dekimentacji technicznej 3) Wspomaganie działu handlowego
kontakt przez OHP - 2017-10-19 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
dbanie o wizerunek Grupy Oświecony poprzez wysoki standard świadczonychusług zbierania zapotrzebowania na produkty i usługi energetycznezgłębianie potrzeb odbiorców biznesowych przesyłanie informacji ozapotrzebowaniu na rozwiązania energetyczne do działu analiz ciągłedoskonalenie wiedzy, by być Oświeconym w branży ENERGETYCZNEJ
SiNiS Sp. z o.o. - 2018-07-17 - Opole (opolskie)
Prowadzenie korespondencji w języku angielskim, opracowywanie ofert, wystawianie dokumentów handlowych i transportowych, nadzór nad realizacją zamówień od klientów
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Gdańsk (pomorskie)
-prowadzenie i koordynacja procesów rekrutacji i selekcji pracowników,-współpraca i wsparcie dla pracowników we wszystkich sprawach personalnych,- realizacja procesów HR-owych-udział w projektowaniu oraz realizacji programów szkoleniowych i rozwoju pracowników,-współpraca przy tworzeniu biuletynu informacyjnego,-przygotowywanie niezbędnych raportów, analiza, sprawozdań,-organizację spotkań i imprez dla pracowników i ich rodzin,-udział w innych projektach realizowanych przez Dział Personalny,-współpraca z innymi działami Spółki
Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o. - 2018-02-22 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Prowadzenie służby bhp, praca na terenie szpitala, jeden dzień w tygodniu (do uzgodnienia) w godz. 7.00-14.35.
CENTRUM PULMONOLOGII I TORAKOCHIRURGII W BYSTREJ - 2016-02-24 - Bystra (śląskie)
wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie bez znaczenia, znajomość kuchni tureckiej oraz receptur tureckiego kebabu.Przygotowanie wyrobu gotowego kebabu, obróbka mięsa opiekanego, układanie kababu tureckiego, tworzenie kompozycji, receptury kebabu, obróbka surowca mięsnego do produkcji kebabu. Kuchnia turecka
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Zduny (wielkopolskie)
planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem chińskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami chińskimi, obsługa mailingów z klientami z Chin, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku chińskim, wykonywanie poleceń chińskiego prezesa.
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Jabłonowo (mazowieckie)
organizowanie kursów i szkoleń, pozyskiwanie odbiorców, organizowanie akcji marketingowych, prowadzenie dokumentazji dot. kursów, budowanie pozytywnego wizerunku firmy
NOVA Centrum Edukacyjne Sp. z o.o. - 2017-08-17 - Piaseczno (mazowieckie)
Składanie zamówień; udziała w targach branżowych; obsługa komputera; wystawianie dokumentów sprzedaży; negocjacje z dostawcami i odbiorcami.
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Marki (mazowieckie)
Znajomość branży budowlanej, przeprowadzanie szkolenia wstępnego, szkolenia okresowegoPraca na terenie kraju i UECV na e-mail: proksa (at) elektromonter.jaworzno.pl
Elektromonter-Jaworzno Sp. z o.o. - 2017-05-25 - Jaworzno (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy "Pośredniak" - 2016-12-08 - Starogard Gdański (pomorskie)
naliczanie wynagrodzeń, ewidencja czasu pracy, prowadzenie akt osobowych, rekrutacja pracowników
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Organizacja odpraw celnnych przy importach,eksportach i tranzytach towarów.Dokonywanie odpraw celnych.
IndiGGo Sp.z o.o. - 2017-03-29 - Siedlce (mazowieckie)
1) Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników2) Przygotowywanie od strony formalno- prawnej dokumentów dotyczących zatrudnienia. rozwiązywania umów o pracę, zaszeregowania, przeniesień, urlopów i innych spraw wynikających ze stosunku pracy.3) Przygotowywanie i prowadzenie spraw dotyczących awansu zawodowego nauczycieli.4) Wypisywanie zaświadczeń dla pracowników szkoły dotyczących zatrudnienia.5) Przygotowywanie, przechowywanie i prowadzenie: ewidencji zwolnień lekarskich, ewidencji nieobecności usprawiedliwionych i nieusprawiedliwionych, ewidencji czasu pracy.6) Sporządzanie dokumentów do ZUS, GUS, SIO, PEFRON7) Współpracowanie i udzielanie pomocy pracownikom w zakresie składania wniosków o renty i emerytury do organu rentowego.8) Prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych.9) Przygotowywanie umów zleceń i umów o dzieło.10) Sporządzanie wymaganych przez Urząd Miasta Legiopnowo analiz zatrudniania oraz wszelkich danych potrzebnych do sprawozdawczości.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 W LEGIONOWIE - 2017-10-24 - Legionowo (mazowieckie)
Opis stanowiska:rozliczanie wynagrodzeń pracowników, sporządzanie list płac, czynności z zakresu prawa pracy dotyczące nawiązywania oraz ustania stosunku pracy, prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu pracy pracowników, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie deklaracji i sprawozdań do ZUS, US, GUS, PFRON, przygotowywanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych, prowadzenie rozliczeń z ZUS, nadzorowanie dokumentacji związanej z ubezpieczeniami społecznymi pracowników i obsługa programu Płatnik,
Piotr Szczerbiński TRANS-LOGISTIC DĘBICA - 2018-03-08 - Dębica (podkarpackie)
- Doradztwo w zakresie wyboru rodzaju finansowania- Sporządzanie ofert na wybrany przez klienta produkt finansowy oraz ubezpieczeniowy- Skonstruowanie wniosku o finansowanie - Podpisywanie dokumentacji związanej z transakcją
CENTRUM FINANOWE KWARTplus Grzegorz Wypych - 2017-07-24 - Bodzentyn (świętokrzyskie)
- analiza dokumentacji niezbędnej do oceny zasadności i weryfikacji roszczeń- ścisła współpraca z klientami oraz podmiotami zewnętrznymi- telefoniczna obsługa klienta- wydawanie decyzji dot. szkód komunikacyjnych- raportowanie wyników
kontakt przez OHP - 2017-01-11 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-06-06 - Warszawa (mazowieckie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-10-24 - Warszawa (mazowieckie)
udzielanie pomocy technicznej do oprogramowania bedącego w ofercie firmy Infolab ( udzielanie odpowiedzi na zgłoszenia serwisowe: telefonicznie , mailowo, oraz on-line,
INFOLAB NARLOCH Sp. jawna - 2017-05-30 - Tychy (śląskie)
Obsługa klientów zagranicznych w zakresie sprzedaży łożysk. Sprzedaż towarów handlowych, wystawianie faktur kontrahentom zagranicznym, korespondencja handlowa w języku obcym.
kontakt przez PUP - 2018-06-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
weryfikacja jakości produktów,wprowadzanie towaru na stan magtazynowy i przygotowanie towaru do wysyłki, przygotowanie raportów w exelu, komunikacja mailowa
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Świebodzin (lubuskie)
obsługa kadrowo-płacowa pracowników, obsługa programu Płatnik
KANCELARIA KSIĘGOWO-FINANSOWA ACCOUNT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Tworzenie i edycja prezentacji wizualnych Poprawa estetyki wizualnej prezentacji, przygotowanie dokumentów na spotkania z klientemKoordynowanie procesów związanych z przyjmowaniem i przydzielaniem zadańWspieranie treningu nowych pracowników
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Poznań (wielkopolskie)
nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z klientem zagranicznym
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Starachowice (świętokrzyskie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Warszawa (mazowieckie)
Planowanie produkcji, wykonywanie wyrobów z drewna zgodnie z rysunkiem technicznym, nadzór nad urządzeniami.
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Krzyżowa (śląskie)
Nawiązywanie współpracy z klientami, pomoc przy prowadzeniu sekretariatu.
Fox Group sp. z o.o. - 2016-11-16 - Nysa (opolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Warszawa (mazowieckie)
1. Prowadzenie postępowania powypadkowego dla pracowników i uczniów.2. Sporządzanie oceny ryzyka zawodowego, instrukcji BHP i innej dokumentacji.3. Prowadzenie szkoleń bhp wstępnych i okresowych.4. Sporządzanie wykazów odzieży i obuwia roboczego oraz naliczanie ekwiwalentów.5. Prowadzenie książki obiektu budowlanego.6. Zlecanie pomiarów środowiska pracy na basenie.7. Zlecanie przeglądów okresowych placówki i współpraca z wykonawcami.8. Prowadzenie spraw związanych z remontami na terenie placówki.
Zespół Szkół Nr 19 w Bydgoszczy - 2017-11-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)