SPECJALISTA DS. PRZEDSIĘBIORCZOŚCI, WIEJSKIEGO GOSPODARSTWA DOMOWEGO Milicz oferta pracy DOLNOŚLĄSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PRZEDSIĘBIORCZOŚCI, WIEJSKIEGO GOSPODARSTWA DOMOWEGO
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie bezpośredniego doradztwa rolniczego indywidualnego i grupowego dla zainteresowanych rolników i mieszkańców obszarów wiejskich w zakresie rozwoju obszarów wiejskich, ekologii i ochrony środowiska, ekonomiki i przedsiębiorczości, technologii produkcji oraz gospodarstwa wiejskiego i agroturystyki; aktywizacja społeczno-kulturalna mieszkańców wsi ze szczególnym uwzględnieniem edukacji kobiet i młodzieży oraz zachowanie i promowanie dziedzictwa kulturowego; promowanie i rozwój inicjatyw lokalnych młodzieży wiejskiej; oddziaływanie na poprawę stanu estetycznego i sanitarnego zagród wiejskich; pomoc rolnikom w zakresie sporządzania dokumentacji niezbędnej do ubiegania się o środki finansowe z funduszy Unii Europejskiej lub innych z instytucji krajowych i zagranicznych
Data publikacji: 2017-02-09
Lokalizacja: Milicz (dolnośląskie)
Pracodawca: DOLNOŚLĄSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kopernika 3, 56-300 Milicz, powiat: milicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie bezpośredniego doradztwa rolniczego indywidualnego i grupowego dla zainteresowanych rolników i mieszkańców obszarów wiejskich w zakresie rozwoju obszarów wiejskich, ekologii i ochrony środowiska, ekonomiki i przedsiębiorczości, technologii produkcji oraz gospodarstwa wiejskiego i agroturystyki; aktywizacja społeczno-kulturalna mieszkańców wsi ze szczególnym uwzględnieniem edukacji kobiet i młodzieży oraz zachowanie i promowanie dziedzictwa kulturowego; promowanie i rozwój inicjatyw lokalnych młodzieży wiejskiej; oddziaływanie na poprawę stanu estetycznego i sanitarnego zagród wiejskich; pomoc rolnikom w zakresie sporządzania dokumentacji niezbędnej do ubiegania się o środki finansowe z funduszy Unii Europejskiej lub innych z instytucji krajowych i zagranicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. PRZEDSIĘBIORCZOŚCI, WIEJSKIEGO GOSPODARSTWA DOMOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Milicz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: milicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Milicz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści w zakresie rolnictwa, leśnictwa i pokrewni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2017
Data zakończenia pracy: 31.05.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość specyfiki współpracy z rolnikami
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra organizacja pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: odpowiedzialność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: [Inne] : mile widziany własny samochód
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: DOLNOŚLĄSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Miliczu
Adres pracodawcy:
Zwycięska 8, 53-033 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Adres strony pracodawcy: www.dodr.pl
Ulica pracodawcy: Zwycięska
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Miliczu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści w zakresie rolnictwa, leśnictwa i pokrewni
Data dodania oferty pracy: 09.02.2017
Oferta pracy ważna do: 15.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 09.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 09.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Zadania na powyższym stanowisku: realizacja obowiązków służby BHP wynikających z rozporządzenia o służbie BHP, kontrola przestrzegania przepisów, zasad i obowiązujących procedur BHP oraz PPOŻ. organizacja i prowadzenie wstępnych szkoleń z zakresu BHP, zarządzanie wypadkowością (dokumentacja, analiza, propozycje usprawnień), informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych oraz inicjowanie zmian zmierzających do usuwania tych zagrożeń. Oczekiwania: wykształcenie wyższe kierunkowe, bardzo dobra znajomość przepisów w zakresie BHP, PPOŻ i ochrony środowiska, min. 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej, znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację, znajomość pakietu MsOffice (ze szczególnym uwzględnieniem Excel oraz Power Point), umiejętności prowadzenia szkoleń i prezentacji. Firma oferuje: stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanych umiejętności, możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie, przyjazną atmosferę współpracy nastawioną na realizację wyznaczonych zadań. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji (CV oraz list motywacyjny) z zaznaczeniem numeru referencyjnego na adres rekrutacja (at) nifcokorea.pl. Firma zastrzega sobie prawo odpowiedzi tylko wybranym kandydatom. W aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 833)".
NIFCO KOREA POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-09 - Żory (śląskie)
- obsługa maszyn introligatorskich,- kontrola jakości wykonywanej pracy,
Kadry Serwis Sp. z o.o. - 2017-06-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wykonywanie niezniszczalnych badań diagnostycznych podzespołów taboru kolejowego(lokomotywy , wagony)
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Jasło (podkarpackie)
Tworzenie i prowadzenie ewidencji kontaktów, wyszukiwanie pracowników, opracowywanie ogłoszeń.
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Kraków (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Warszawa (mazowieckie)
- WDROŻENIA ROZWIĄZAŃ TELEINFORMATYCZNYCH W ZAKRESIE INSTALACJI I KONFIGURACJI URZĄDZEŃ,- REALIZOWANIE ZLECEŃ INTERWENCYJNYCH U KLIENTÓW (IDENTYFIKOWANIE I ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW),- PRZEPROWADZANIE SZKOLEŃ Z ZAKRESU OBSŁUGI SYSTEMÓW,OFERUJEMY:- STABILNE ZATRUDNIENIE NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ,- PRACĘ W MŁODYM I DYNAMICZNYM ZESPOLE,- MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU ZAWODOWEGO,- NIEZBĘDNE NARZĘDZIA DO PRACY (TELEFON, LAPTOP, SAMOCHÓD SŁUŻBOWY),
VEGACOM S.A. - 2017-05-25 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Kraków (małopolskie)
oferta konkursowa więcej informacji: http://www.olsztyn.so.gov.pl
Sąd Okręgowy w Olsztynie - 2017-09-15 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
-kompleksowa sprzedaż samochodów na rynku lokalnym oraz flotowym-obsługa klienta na możliwie najwyższym poziomie-dobałość o powierzone mienie firmowe-prowadzenie dokumentacji firmowej-realizowanie planów i polityki handlowej firmy-realizacja założonych celów-utrzymywanie stałych relacji z obecnymi klientami oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientówOkres zatrudnienia w przypadku pracy na podstawie umowy: na okres próbny 3 msc.Miejsce wykonywania pracy: TychyPraca w dniach i godzinach:pn-pt, 8-16, 10-18
"AUTO-CENTRUM" M.Z.KIERAT SPÓŁKA JAWNA - 2017-08-24 - Tychy (śląskie)
Systematyczny kontakt i profesjonalna obsługa stałych klientów, budowa długotrwałych relacji handlowych, przygotowywanie ofert i negocjowanie warunków sprzedaży, organizacja i nadzór realizowanych kontraktów, pozyskiwanie nowych klientów na wyznaczonych rynkach, badanie potrzeb klienta i inicjowanie sprzedaży, sporządzanie analiz i raportów
BIOCONCEPT-GARDENIA Sp. z o.o. - 2016-04-11 - Kańczuga (podkarpackie)
obsługa sprzedazy w serwisie internetowym
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Nowa Sól (lubuskie)
KONTAKT Z KLIENTAMI I KOOPERANTAMI Z POLSKI I EUROPY, PROWADZENIE SPRAW ZWIĄZANYCH Z NAPRAWAMI TABORU KOLEJOWEGO, PROWADZENIE STATYSTYK I ANALIZ DOTYCZĄCYCH AWARII WAGONÓW; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE TECHNICZNE LUB TECHNICZNO EKONOMICZNE KIERUNEK: TRANSPORT/ LOGISTYKA (PREFEROWANA SPECJALIZACJA Z ZAKRESU TRANSPORTU KOLEJOWEGO), PODSTAWOWA WIEDZA TECHNICZNA Z ZAKRESU BUDOWY I EKSPLOATACJI ŚRODKÓW TRANSPORTU LĄDOWEGO, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W STOPNIU KOMUNIKATYWNYM, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO W STOPNIU MIN. PODSTWOWYM, PRAKTYCZNA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, OPROGRAMOWANIA BIUROWEGO I NARZĘDZI INTERNETOWYCH, PRAWO JAZDY KAT. B (OD MINIMUM 3 LAT, CZYNNIE WYKORZYSTYWANE),UMIEJĘTNOŚCI MILE WIDZIANE: ZNAJOMOŚĆ BRANŻY TRANSPORTU KOLEJOWEGO, DOŚWIADCZENIE W PRACY W SPÓŁCE TRANSPORTOWEJ, UMIEJĘTNOŚĆ NEGOCJACJI Z KLIENTAMI I DOSTAWCAMI, ZNAJOMOŚĆ SYSTEMÓW ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ (ISO,SMS, MMS), UMIEJĘTNOŚĆ CZYTANIA RYSUNKÓW TECHNICZNYCH; UMIEJĘTNOŚĆ INTERPERSONALNE: ANALITYCZNEGO MYŚLENIA, SAMODZIELNOŚĆ, ENERGICZNOŚĆ, KOMUNIKATYWNOŚĆ I OTWARTOŚĆ W KONTAKTACH INTERPERSONALNYCH, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, DYSPOZYCYJNOŚĆ, SAMODZIELNOŚĆ I KREATYWNOŚĆ, ŁATWOŚĆ PRZYSWAJANIA NOWEJ WIEDZY, WYSOKA KULTURA OSOBISTA; CV + LIST MOTYWACYJNY NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-maila: amatejska (at) tankwagon.pl LUB PRZESŁAĆ POCZTĄ NA ADRES: 70-205 SZCZECIN, UL. ŚW. DUCHA 5A/12;
TANKWAGON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-12 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Dbanie o dobre relacje z kontrahentami, utrzymanie optymalnego stanu zaopatrzenia magazynu, poszukiwanie nowych dostawców na rynku, zamawianie surowców i materiałów do produkcji
KOSPEL S.A. - 2017-05-22 - Koszalin (zachodniopomorskie)
prowadzenie kalendarza spotkań, organizacja obiegu dokumentów, kontakt z klientami, planowanie strategii rekrutacyjnej przy uwzględnieniu profilu danej firmy i oczekiwań pracodawcy
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Zakopane (małopolskie)
przygotowywanie i weryfikacja umow, wystawianie faktur, rozliczanie zleceń zewnętrznych.
kontakt przez PUP - 2017-09-09 - Gdańsk (pomorskie)
pozyskiwanie funduszy na cele charytatywne, utrzymywanie kontaktów
MATIO FUNDACJA POMOCY RODZINOM I CHORYM NA MUKOWISCYDOZĘ - 2016-09-29 - Kraków (małopolskie)
Koordynowanie i realizowanie procesów zaopatrzenia produkcji, magazynowania i dystrybucji, koordynowanie procesów transportowych.
NGM-E GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-07 - Piastów (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Warszawa (mazowieckie)
analizowanie rynku branżowego na Ukrainie i w Rosji,nawiązywanie i podtrzymywaniekontaktów handlowwych z podmiotami mającymi swoja siedzibę na Ukrainie i w Rosji, budowanie korzystnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Sołonka (podkarpackie)
realizacja szkolenia specjalizacyjnego w dziedzinie pielęgniarstwa rodzinnego dla pielęgniarek, tworzenie dokumentów w pakiecie Office, stron internetowych, obsługa programów bazodanowych
Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych - 2016-10-28 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie i tworzenie dokumentacji technicznej, prawnej, i rozliczeniowej zakładu wodociągów i kanalizacji, prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem środków zewnętrznych.
Pucka Gospodarka Komunalna sp. z o.o. - 2016-01-20 - Puck (pomorskie)
Główne obowiązki: sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi robotami budowlanymi w zakresie instalacji elektrycznych w celu zgodności z obowiązującymi przepisami; kontrolowanie obiektów budowlanych w celu utrzymania ich w należytym stanie technicznym; dokonywanie odbioru wykonanych robót w zakresie instalacji elektrycznych w celu zgodności z obowiązującymi przepisami; dokonywanie odbioru dokumentacji technicznych w zakresie instalacji elektrycznych w celu zgodności z obowiązującymi przepisami. Wykształcenie: wyższe elektryczne. Wymagania niezbędne: posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa; znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego; posiadanie do 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku inspektora nadzoru; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. Wymagania dodatkowe: znajomość obsługi komputera i umiejętność obsługi programu Open Office oraz NORMA; posiadanie 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w budownictwie.
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Racibórz (śląskie)
odpowiedzi na emaile z zapytaniami o ofertę firmy (również w języku angielskim), przeprowadzanie kalkulacji trasy, składanie ofert turystycznych
Jarosław Czyż JAR-TRANS - 2016-02-05 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych, współpraca z działem marketingu, administracji sprzedaży, obsługi klienta oraz zarządem
MQX Polska Sp. z o.o. - 2016-02-29 - Nowy Sącz (małopolskie)
obsługa klienta, dbanie o wizerunek sklepu, praca na komputerze i kasie fiskalnej, wykładanie towaru, sporządzanie remanentu, protokołów, raportów dobowych
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-06-21 - Warszawa (mazowieckie)
promowanie Comarch w mediach i podczas imprez sportowych, miejsce wykonywania pracy teren całego kraju + wyjazdy zagraniczne
kontakt przez PUP - 2018-09-19 - Kraków (małopolskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-04-21 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów, instytucji w zakresie doradztwa finansowego, porównywanie ofert finansowych, ubezpieczeniowych, praca w Lubinie i Głogowie
FINANCIAL SOLUTIONS TOMASZ IWANIEC - 2017-12-06 - Lubin (dolnośląskie)