SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Sołonka oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: od 1 250 PLN
Zakres obowiązków: analizowanie rynku branżowego na Ukrainie i w Rosji,nawiązywanie i podtrzymywaniekontaktów handlowwych z podmiotami mającymi swoja siedzibę na Ukrainie i w Rosji, budowanie korzystnego wizerunku firmy
Data publikacji: 2016-08-09
Lokalizacja: Sołonka (podkarpackie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Sołonka, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
analizowanie rynku branżowego na Ukrainie i w Rosji,nawiązywanie i podtrzymywaniekontaktów handlowwych z podmiotami mającymi swoja siedzibę na Ukrainie i w Rosji, budowanie korzystnego wizerunku firmy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sołonka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rzeszowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe marketing i zarzadzanie, dyspozycyjność, łatwość nawiązywania kontaktów, min. 2 lata doświadczenia w zawodzie, bardzo dobra znajomość języka ukraińskiego i rosyjskiego
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
Partyzantów 1A, 35-242 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: Partyzantów
Numer budynku pracodawcy: 1A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 10.08.2016
Oferta pracy ważna do: 23.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 10.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 09.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sprzedaż stolarki okiennej i drzwiowej
P.H.U. "MONTEX" Cedzidło Grzegorz - 2018-08-31 - Świebodzice (dolnośląskie)
- oferta w ramach refundacji częsci wynagrodzenia dla osób bezrobotnych do 30 roku życia-
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Łowicz (łódzkie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Rydzówka (warmińsko-mazurskie)
Specjalisty ds. Wsparcia Sprzedaży (Centrala Banku). Podejmowanie działań wspierających działalność biznesową, koordynowanie procesów z zakresie zarządzania relacjami z klientami, jakości obsługi klientów wsparcie merytoryczne i organizacyjne pracowników oddziałów, organizowanie warsztatów w zakresie wymiany doświadczeń dotyczących podstawowych umiejętności sprzedażowych, zarządzania relacjami z klientami i standardów obsługi klienta oraz oferty produktowej banku, przygotowywanie raportów z realizacji planów sprzedażowych oddziałów, współtworzenie strategii rozwoju banku, współtworzenie nowych produktów i ich wdrażanie, stały monitoring sytuacji rynku konkurencji oraz pogłębianie wiedzy branżowej, wsparcie działalności handlowej: opracowywanie procedur wewnętrznych dotyczących produktów i usług oraz konkursów sprzedażowych, tworzenie baz danych itp. aktywne wspieranie Dyrektora Wsparcia SprzedażyWymagania: umiejętność samodzielnego diagnozowania i rozwiązywania problemów umiejętność pracy w zespole, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętności interpersonalne i komunikacyjne na wysokim poziomie, samodzielność, kreatywność i silna orientacja na realizację celów, silna motywacja do pracy i bardzo dobra organizacja pracy, czynne prawo jazdy kat. BOferujemy: możliwość wdrażania własnych pomysłów w życie i samodzielność w realizacji zadań, aktywne uczestnictwo w rozwoju firmy i jej projektów, zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę. CV i List Motywacyjny. Forma kontaktu z Pracodawcą: e-mail: kkilanowska (at) bank-kaszubski.pl
Kaszubski Bank Spółdzielczy - 2016-02-02 - Wejherowo (pomorskie)
PRACA W SYSTEMI EKADROWO PŁACOWYM, FINANSOWO KSIĘGOWYM, PROWADZENIE I KSIĘGOWANIE RAPORTÓW KASOWYCH, WYCIĄGÓW BANKOWYCH, ANALIZA KONT ANALITYCZNYCH, PROWADZENIE KASY W ODDZIALE, ZGODNIE Z OBOWIĄZUJACYMI ZASADAMI PROWADZENIA KASY, WYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (RACHUNKOWOŚĆ, FINANSE), OBSŁUGA KOMPTERA, ZNAJOMOŚC ZAGADNIEŃ Z ZAKRESU USTAWY O REHABILITACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, USTAWY O NARUSZENIU DYSCYPLINY FINANSÓW PUBLICZNYCH ITP. STAZ PRACY W ZAWODZIE MIN. 2 LATA
PAŃSTWOWY FUNDUSZ REHABILITACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH - 2016-06-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
kontrolowanie przestrzegania przepisów prawnych, prowadzenie dokumentacji wynikającej z przepisów ochrony środowiska przez przedsiębiorstwa, organizowanie i nadzorowanie działalności przedsiębiorstwa związanej z ochroną środowiska
FRUKTUS AGROS NOVA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-01-12 - Wąsosz Dolny (śląskie)
Organizacja usług gastr. i hotelarskich.
KOMPLEKS GASTRONOMICZNO-WYPOCZYNKOWY A. Siwik-Karwowska - 2016-06-29 - Bogusze (warmińsko-mazurskie)
- Zaopatrzenie w towar i składanie zamówień.- Sprzedaż i obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Świebodzin (lubuskie)
1.Znajomość i przestrzeganie w praktycznym działaniu przepisów i zarządzeń dotyczących OHP 2. Inicjowanie i podejmowanie działań w celu pozyskiwania środków pozabudżetowych, w tym pochodzących z funduszy unijnych, na realizację projektów społecznych i inwestycyjnych, opracowywanie wniosków w tym zakresie;
kontakt przez OHP - 2016-01-12 - Gdańsk (pomorskie)
utrzymania i naprawa infrastruktury technicznej oraz urządzeń własności Spółki PKP TELKOL sp.z o.o., prace związane z utrzymaniem infrastruktury kablowej miedzianej, światłowodowej oraz urz. telekomunikacyjnych, usuwanie usterek i awarii
kontakt przez OHP - 2018-02-19 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Sprawdzanie etykiet cenowych (uzupełnianie), kontrola cen na działach, rozkładanie transferu cen, opis i analiza brakówdbanie o porządek w miejscu pracy.
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Gdańsk (pomorskie)
analiza efektywności marketingowej
kontakt przez PUP - 2018-08-31 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Szczegółowe informacje:http://biuletyn.gostyn.pl/recruitments/content/9311
Urząd Miejski w Gostyniu - 2017-03-16 - Gostyń (wielkopolskie)
Według umowy
kontakt przez OHP - 2018-03-29 - Gorzyce (podkarpackie)
Wykonywanie sprawozdań z okresowych realizacji Harmonogramów Remontów, Konserwacji i Napraw;dokonywanie analiz wydatkowania środków finansowych w zakresie infrastruktury przez podległe oddziały gospodarcze;administrowanie nieruchomościami w kompleksie wojskowym;prowadzenie ewidencji i gospodarki sprzętem kwaterunkowym;uczestnictwo w opracowywaniu minimalnych Wojskowych Wymagań Organizacyjno-UżytkowychMiejsce pracy: ul. Pretficza 28;Kontakt kandydatów z pracodawcą: 261 651 055; Oferta dostępna w sali E.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2017-03-01 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
Wprowadzanie nowych zamówień do systemu oraz ich aktualizacja oraz szereg czynnośći potrzebnych dla prawidłowego funkcjonowania planu produkcyjnego
Plastmoroz Spółka z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-07-07 - Białogard (zachodniopomorskie)
Obsługa procesów księgowych. Kontrola dokumentów finansowych. Obsługa bieżących zapytań i zleceń ze strony klientów wewnętrznych.
Bayer Sp. z o.o. - 2018-06-13 - Gdańsk (pomorskie)
Telefoniczny kontakt z klientem, mile widziane doświadczenie w oferowaniu produktówfinansowych ze szczególnym uwzględnieniem rachunków bankowych (Call Center lub oddział bankowy). Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-18.
COLLECTION LINK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-24 - Raszyn (mazowieckie)
Staż dla osoby zarej. w tut. Urzędzie posiad. II prof. pomocy i spełn. kryteria programowe. Godziny odbywania stażu od 10:00 do 18:00 od poniedziałku do soboty.Miejsce odbywania stażu Galeria Handlowa "Nad Nilem". 1. Zapoznanie się ze specifiką i funkcjonowanmiem gabinetu kosmetycznego. 2. Zapoznanie się z dokumentacją prowadzoną w gabinecie kosmetycznym. 3. Zapoznanie się z wyposażeniem oraz organizacją pracy gabinetu kosmetycznego pod kątem wykonywanych zabiegów. 4. Zapoznanie się z przepisami oraz przeszkolenie w zakresie BHP i PPOŻ., przepisami sanitarnymi gabinetu. 5. Przeprowadzanie wywiadu kosmetycznego.6. Nauka sposobu badania skóry diagnoza podmiotowa i przedmiotowa.7. Nauka doboru kosmetyków z uwzględnieniem wskazań i przeciwskazań.8. Modyfikacja podstawowego zabiegu kosmetycznego w zaburzeniach funkcjonowania skóry, chorobach ogólnoustrojowych i innych stanach chorobowych organizmu.9. Asystowanie przy zabiegach kosmetycznych w zakresie wizażu i kosmetologii pielęgnacyjnej. 10. Obserwacja i praktyczne wykonanie makijazu: dziennego, wieczorowego, fantazyjnego.11. Nauka wykonywania manicure i pedicure, obserwacja zabiegu oczyszczania skóry.12. Asystowanie w przygotowaniu, nakładaniu i zdejmowaniu masek kosmetycznych. 13. Asystowanie przy przeprowadzaniu zabiegu przy ramowej pielęgnacji cery normalnej, mieszanej, suchej, tłustej, i dojrzałej. 14. Asystowanie przy zabiegach pielęgnacyjnych na ciało ( piersi, uda, pośladki, łokcie, ramiona). 15. Nauka prasktycznego wykonywania zabiegów depilacji z uzyciem wosków.
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Kolbuszowa (podkarpackie)
w/g
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Suwałki (podlaskie)
ochrona roślin, nawożenie, orka itp. dotyczy roślin tj. rzepak, jęczmień, przenica,żyto, burak cukrowy
"AGRIZA" Sp. z o.o. Żarczyn - 2016-06-22 - Żarczyn (zachodniopomorskie)
obsługa postępowań regulowanych ustawą prawo zamówień publicznych, kompleksowe przygotowanie dokumentacji przetargowej, wsparcie pracowników sprzedaży, prowadzenie korespondencji z zamawiającym w trakcie postępowania jak również po udzieleniu zamówienia, bieżąca archiwizacja dokumentacji
FAMUR FAMAK SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-20 - Kluczbork (opolskie)
Obsługa zamówień, obsługa wierzytelności, rozwiązywanie sporów, skargi klientów, lubricant service, zarządzanie elementami procesu DFOA, wsparcie automatyzacji procesów
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Kraków (małopolskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
SUDER & SUDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-30 - Krasne (podkarpackie)
PRACE BIUROWE, PRACE MAGAZYNOWE, PRACE SERWISOWE MASZYN, KOMPUTEROWA OBSŁUGA MASZYN
AGROLAS CO SP. J. - 2018-01-31 - Skierniewice (łódzkie)
układanie jadłospisów, układanie diet, doradztwo w zakresie diet,przygotowywanie raportów żywieniowych
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. - 2017-01-24 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
logistyczna organizacja zajęć szkolnych, pisanie umów stażowych, tworzenie dokumentacji projektowej, druków, oświadczeń, regulaminów, przygotowanie promocji projektu
Zespół Szkół Budowlanych w Tarnowie - 2017-06-27 - Tarnów (małopolskie)
-Sprzedaż roślin-Obsługa klienta-Prace pielęgnacyjne związane z profilem działalności firmy: podlewanie, plewienie.Praca od poniedziałku do piątku 7:00-15:00, umowa na 3 m-ce.
JUNIPREX Zakład Kształtowania i Rekutywacji Terenów Zielonych Piotr Szmatloch - 2017-03-03 - Mikołów (śląskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Kraków (małopolskie)