SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO KSIĘGOWYM Szczecin oferta pracy PAŃSTWOWY FUNDUSZ REHABILITACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Stanowisko: SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO KSIĘGOWYM
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: PRACA W SYSTEMI EKADROWO PŁACOWYM, FINANSOWO KSIĘGOWYM, PROWADZENIE I KSIĘGOWANIE RAPORTÓW KASOWYCH, WYCIĄGÓW BANKOWYCH, ANALIZA KONT ANALITYCZNYCH, PROWADZENIE KASY W ODDZIALE, ZGODNIE Z OBOWIĄZUJACYMI ZASADAMI PROWADZENIA KASY, WYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (RACHUNKOWOŚĆ, FINANSE), OBSŁUGA KOMPTERA, ZNAJOMOŚC ZAGADNIEŃ Z ZAKRESU USTAWY O REHABILITACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, USTAWY O NARUSZENIU DYSCYPLINY FINANSÓW PUBLICZNYCH ITP. STAZ PRACY W ZAWODZIE MIN. 2 LATA
Data publikacji: 2016-06-21
Lokalizacja: Szczecin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: PAŃSTWOWY FUNDUSZ REHABILITACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:POWSTAŃCÓW WLKP. 33, 70-111 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
PRACA W SYSTEMI EKADROWO PŁACOWYM, FINANSOWO KSIĘGOWYM, PROWADZENIE I KSIĘGOWANIE RAPORTÓW KASOWYCH, WYCIĄGÓW BANKOWYCH, ANALIZA KONT ANALITYCZNYCH, PROWADZENIE KASY W ODDZIALE, ZGODNIE Z OBOWIĄZUJACYMI ZASADAMI PROWADZENIA KASY, WYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (RACHUNKOWOŚĆ, FINANSE), OBSŁUGA KOMPTERA, ZNAJOMOŚC ZAGADNIEŃ Z ZAKRESU USTAWY O REHABILITACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, USTAWY O NARUSZENIU DYSCYPLINY FINANSÓW PUBLICZNYCH ITP. STAZ PRACY W ZAWODZIE MIN. 2 LATA
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO KSIĘGOWYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Szczecin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szczecin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali ekonomiści
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.08.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Analityk finansowy (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: ZDOLNOŚĆ DO PODEJMOWANIA DECYZJI
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSŁUGA KOMPUTERA
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
PAŃSTWOWY FUNDUSZ REHABILITACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Adres pracodawcy:
POWSTAŃCÓW WLKP. 33, 70-111 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV+LIST MOTYWACYJNY+DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE POZIOM I KIERUNEK WYKSZTAŁCENIA ORAZ STAŻ PRACY
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczecin
Ulica pracodawcy: POWSTAŃCÓW WLKP.
Numer budynku pracodawcy: 33
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali ekonomiści
Data dodania oferty pracy: 21.06.2016
Oferta pracy ważna do: 15.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 21.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 21.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- obsługa klienta w sklepie - dbanie o właściwą ekspozycję towarów handlowych - gotowość do pracy zmianowej i w weekendy
POLSKA SIEĆ HANDLOWA "NASZ SKLEP" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-02-03 - Trzebownisko (podkarpackie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie min. średie, preferowane wyższe, doświadczenie zawodowe: przynajmniej półroczne, pożądane 2 letnie, umiejętności: znajomość stosu TCP/iP, net/Java, techniki manualnego/automatycznego testowania aplikacji QA, HTML, Java Script, znajomość j. rosyjskiego, angielskiego biegle. Ogólny zakres obowiązków: analiza zabezpieczeń w systemach IT, aplikacjach webowych i desktopowych oraz w warstwie protokołów sieciowych, przygotowywanie dokumenntacji technicznej, raportów i poprawek(net/Java).Obsługa kontrahentów m.in. Federacji Rosyjskiej, UE, USA, KANADY.
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Lublin (lubelskie)
porównywanie istniejących procesów zakupów z innymi zakładami, optymalizacja procesu zakupów (branża drzewna), negocjowanie umów, koordynowanie procesu zakupów, planowanie zapotrzebowania materiałowego , implementacja nowych metod dokonywania zakupów
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Kwidzyn (pomorskie)
Bieżące naprawy narzędzi
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Kraków (małopolskie)
Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej, sporządzanie list płac (wyliczanie płac, zasiłków chorobowych), obsługa programu płatnik itp.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "CLEAN-BUD" SPÓŁKA JAWNA JAROSŁAW ROMANOWSKI, HANNA ROMANOWSKA - 2017-02-02 - Gdynia (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Archiwizacja dokumentów, obsługa urządzeń biurowych, współudział w przygotowaniu korespondencji dotyczącej komórki organizacyjnej, przygotowanie w formie elektronicznej dokumentów merytorycznych we współpracy z pracownikami UMP.
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Płock (mazowieckie)
pakowanie produktów
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Gogolin (opolskie)
Zapoznanie się z systemami do rezerwacji imprez turystycznych, biletów autokarowych i lotniczych, ubezpieczeń, przygotowywanie umów, realizacja planów sprzedaży, kalkulacja imprez, pozyskiwanie klientów. Praca pn-pt 10-18, po stażu pn-pt 10-18, sob 10-14.
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Bełchatów (łódzkie)
-
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "STAL-BUD" Janusz Drozdalski, Hieronim Będzitko s.c. - 2016-10-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Poszukiwanie pracowników ze wschodu - współpraca z agencjami pracy - dodawanie ogłoszeń o pracę- wdrażanie nowych pracowników do pracy- prowadzenie dokumentacji;
VITWORKER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Praca w większej mierze polega na wymianach emulsji chłodzących na maszynach numerycznych i konwencjonalnych u klientów na terenie całej Polski oraz czyszczeniu zbiorników oraz przestrzeni tych maszyn. Praca z olejami-dolewki, wymiana ( hydrauliczne, maszynowe, przekładniowe) oraz emulsjami chłodzącymi.Wymagania: gotowość do częstych wyjazdów, wiedza i znajomość środków smarnych, obróbkowych, chłodziw oraz ich zastosowań, doświadczenie w zakresie gospodarki środków smarnych, umiejętność pracy w zespole,prawo jazdy kat. B oraz gotowość wyjazdów, uprawnienia SEP do 1 KV, uprawnienia na wózki jezdniowe z napędem elektrycznym i spalinowym.
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Szczepanów (dolnośląskie)
- opracowywanie strategii komunikacyjnych i promocyjnych,- współtworzenie harmonogramu działalności Muzeum,- bieżące kontakty z mediami w zakresie polityki informacyjnej i zarządzania własnością intelektualną, zgodnie z ustaloną strategią Muzeum,- działalność marketingowa i reklamowa,- pozyskiwanie kontaktów, kontrahentów,- zarządzanie stroną internetową Muzeum oraz profilami Muzeum na portalach społecznościowych,- nadzór nad powstawaniem i dystrybucją materiałów promocyjnych,- opracowywanie edytorskie tekstów przeznaczonych do publikacji oraz oficjalnych tekstów, wystąpień etc.,- organizacja wystaw, odczytów, wykładów, konferencji i innych wydarzeń o charakterze edukacyjno-kulturalnym,- współpraca z podmiotami zewnętrznymi i podtrzymywanie kontaktów,- dokumentacja działalności kulturalno- edukacyjnej,
MUZEUM POLAKÓW RATUJĄCYCH ŻYDÓW PODCZAS II WOJNY ŚWIATOWEJ IM. RODZINY ULMÓW W MARKOWEJ - 2018-03-28 - Markowa (podkarpackie)
- Udzielanie informacji normalizacyjnej (tel., e-mail, osobisty kontakt) w oparciu o dostęp do baz bibliograficznych. Realizacja zamówień dotyczących zakupu Polskich Norm, a także wyszukiwania norm na temat podany przez klienta z zakresu hutnictwa i górnictwa. Wystawianie faktur. Wysyłka poczty. Obsługa czytelni.- Wynagrodzenie: 3300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca 8 godzin dziennie: rozpoczęcie pracy w godzinach 7:00-9:30, zakończenie pracy w godzinach: 15:00-17:30. Wymagane wykształcenie min. średnie. W przypadku posiadania wykształcenia średniego wymagane min. 4 lata doświadczenie zawodowego na podobnym stanowisku. Mile widziane wykształcenie wyższe techniczne. W przypadku posiadania wykształcenia wyższego wymagane min. 2 lata doświadczenie zawodowego na podobnym stanowisku. Wymagane umiejętności: znajomość zagadnień dotyczących obsługi klienta i prowadzenia sprzedaży, znajomość zagadnień księgowych i finansowych, znajomość zagadnień związanych z Systemem Zarządzania Jakością i Systemem Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji. Posługiwanie się oprogramowaniem komputerowym w zakresie edytorów tekstów, arkuszy kalkulacyjnych, baz danych. Dobra organizacja pracy, terminowość, rzetelność i komunikatywność. Umiejętność współpracy z klientem. Praca na podobnym stanowisku, doświadczenie w pracy. Mile widziana znajomość ustaw o normalizacji, prawie autorskim i prawach pokrewnych. Mile widziany język angielski. Mile widziana umiejętność obsługi SAP. Mile widziane kursy i szkolenia SZJ. Mile widziana obsługa klienta. Mile widziana znajomość podstawowych zagadnień normalizacji i BHP. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-15:00) (Tel. 32-251-89-04) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Henryka Dąbrowskiego 22, 40-032 Katowice) lub pocztowy (ul. Henryka Dąbrowskiego 22, 40-032 Katowice) lub e-mail: zanna.palega (at) pkn.pl
POLSKI KOMITET NORMALIZACYJNY - 2016-03-21 - Katowice (śląskie)
Sprzątanie wspólnot mieszkaniowych klatek schodowych
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie ewidencji tras, tworzenie grafiku rozładunków, awizacja dostaw, dokumentacja załadunkowa, organizacja i wynajem transportów. Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą.
SMAY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-07 - Kraków (małopolskie)
Kompleksowa obsługa, koordynacja, realizacja, projektów eventowo-biznesowych, targów, wystaw-od briefu do realizacji. Kompleksowa obsługa, koordynacja i realizacja akcji marketingowych, przygotowywanie upominków reklamowych, budżetowanie i rozliczanie projektów eventowych, organizowanie imprez firmowych, opracowywanie materiałów reklamowo-promocyjnych, nadzór nad przebiegiem organizowanych eventów, budowa pozytywnego wizerunku firmy w kontaktach z klientami biznesowymi.
IteCom Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2017-09-08 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż produktów- sporządzanie ofert, spotkania z klientami- analiza potrzeb, wdrażanie nowych rozwiązań.
"SEB-MAG" Sp. z o.o. - 2017-04-11 - Łomża (podlaskie)
organizacja sprzedaży w firmie, zbiór informacji, maksymalizacja sprzedaży, analiza rynku, kontakty z kontrahentami, praca od poniedziałku do piątku w godz. 09.00-17.00
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Janki (mazowieckie)
•archiwizacja danych w systemie kadrowo-płacowym•prowadzenie akt osobowych•sporządzanie dokumentacji personalnej (umowy, aneksy, zaświadczenia, świadectwa pracy, itp.)•nadzór nad terminowością badań lekarskich oraz szkoleń BHP•rozliczanie czasu pracy (urlopy, zwolnienia lekarskie, godziny nadliczbowe)•sporządzanie raportówGodziny pracy 7:30 -15:30Praca na okres próbny: 3 m-ceKontakt z pracodawcą: sekretariat (at) bczwroc.pl lub 71 7120700
Bonifraterskie Centrum Zdrowia Sp. z o.o. - 2018-06-26 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykonywanie zadań zamknięcia dziennego/miesięcznego w sposób efektywny i staranny, zgodnie z wymaganiami stawianymi przez klienta w nawiązaniu do Warunków Zlecenia, Standardów Proceduralnych, lokalnych regulacji oraz przepisów prawnych; Procesowanie zadań w sposób dokładny oraz zgodny z harmonogramem (Dziennie/tygodniowo, miesięcznie/kwartalnie/półrocznie/rocznie); Wykonywanie zadań opisanych w Standardach Proceduralnych (SP) w ramach obowiązków i z uwzględnieniem kalendarza MEC; Przygotowywanie raportów zgodnie z Standardami Proceduralnymi i harmonogramem (dziennie/tygodniowo, miesięcznie/kwartalnie); Publikowanie standardowych, niestandardowych, powtarzających się i nietypowych wpisów do dzienników dla przypisanych podmiotów; zapewnianie, że każdy wpis zostało prawidłowo wykonany - w razie konieczności stosowanie działań korygujących; zapewnienie, że każdy wpis jest wykonywany zgodnie z harmonogramem określonym w SP; utrzymywanie dokumentacji uzupełniającej i komunikowanie się, gdy transakcje są księgowane w sposób określony w SP; utrzymywanie dzienników i trackerów, które umożliwiają realizację transakcji; Zapewnienie, że konta zawieszone dla przypisanych podmiotów są rozliczane przez EOM w stosownych przypadkach; Aktualizowanie kont KG (Księgi Głównej) do księgi pomocniczej, zgodnie ze wzorem konta, w tym przygotowywanie i przeglądanie kont zgodnie z harmonogramem; identyfikowanie problemów i możliwości poprawy procesu uzgadniania kont w KG; sprawdzanie danych podstawowych kont i korygowanie w przypadku wystąpienia błędów; Właściwe i terminowe rozwiązywanie zapytań Klientów; Eskalowanie zapytań/problemów/błędów według dostępnego harmonogramu oraz wytycznych; Utrzymywanie koncentracji klienta i postępowanie zgodnie z formalnymi zasadami komunikacji z klientem; Przekazywanie wszystkich istotnych informacji i zapytań do odpowiednich zespołów; Obsługa i monitorowanie komunikacji elektronicznej w uzgodnionych terminach oraz w odniesieniu do etykiety e-mailowej i zasad biznesowych; Komunikowanie się w powyższym zakresie w językach tureckim i angielskim.
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Łódź (łódzkie)
Zapewnienie klientom najwyższego standardu obsługi klienta, doradztwo w zakresie produktu i oferty, systematyczne i dokładne wprowadzenie zamówień do systemu, realizacja działań promocyjnych, udzielanie kompetentnych informacji klientom na bieżące tematy dotyczace współpracy, prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą klientów, dbałość o zapewnienie ciągłości sprzedaży, dostępnośći produktów i odpowiedniej wielkości obrotów dzięki monitorowaniu poziomu i struktury zapasów, wsparcie pracy przedstawiciela handlowego - wspólna realizacja ustaleń - podległość obsługiwanych rynków, realizacja założonych celów sprzedaży, raportowanie, dbałość o wyposażenie klientów w niezbędne materiały marketingowe tj. cenniki, katalogi, próbniki, plakaty itp. Monitoring i kontrola należności klientów. Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku. Biegła znajomość języka niemieckiego.
"DIG-NET" LENART SP. J. - 2017-08-16 - Mroczeń (wielkopolskie)
Obsługa klienta. Wykładanie towaru na półki.
"CARREFOUR POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-13 - Gdańsk (pomorskie)
-prowadzenie ewidencji sprzętu i materiałów w KPP Oborniki i jednostkach podległych,-składanie zapotrzebowania na sprzęt i materiały z KWP w Poznaniu,-nadzór nad sprzętem transportowym, kierowanie pojazdów na przeglądy i naprawy,-prowadzenie postępowań szkodowych,-prowadzenie dokumentacji związanej z przeglądami, remontami oraz kontrolami okresowymi budynków służbowych,-nadzór nad systemem zasilania gwarantowanego, systemami alarmowymi, systemem kontroli dostępu,-przygotowanie sprzętu i materiałów do wybrakowania,-pełnienie funkcji lokalnego Inspektora Bezpieczeństwa Teleinformatycznego
Komenda Powiatowa Policji - 2017-01-31 - Oborniki (wielkopolskie)
Praca na stanowisku kadr i płac. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 320 94 11.
MEDINET Sp. z o.o. - 2016-09-23 - Wrocław (dolnośląskie)
Samodzielne przygotowywanie dań obiadowych według receptur
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "Dębnianka" - 2015-12-02 - Wierzawice (podkarpackie)
Organizacja i nadzór nad przebiegiem działań związanych z bezpieczeństwem, higieną pracy Znajomość normy OHSAS 18001 i umiejętność jej wdrażaniaWdrażanie najlepszych praktyk z obszaru BHPBudowanie kultury zorientowanej na bezpieczeństwoSala D
Yoo Jin IMS Poland Sp. Z O.O. - 2017-10-18 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
praca w salonie handlowym
MET-PRIM Sp. z o. o. - 2017-07-17 - Radomsko (łódzkie)
1. Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych.2. Obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień.3. Przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej.
kontakt przez OHP - 2018-06-18 - Warszawa (mazowieckie)
wyksz. min. średnie, doświadczenie na ww stanowisku, prawo jazdy kat. B
P.P.H.U. MEBLE Woźniak Plus - 2015-11-24 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)