SPECJALISTA DS. BHP Bielany Wrocławskie oferta pracy Yoo Jin IMS Poland Sp. Z O.O.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. BHP
Wynagrodzenie: od 6 000 PLN
Zakres obowiązków: Organizacja i nadzór nad przebiegiem działań związanych z bezpieczeństwem, higieną pracy Znajomość normy OHSAS 18001 i umiejętność jej wdrażaniaWdrażanie najlepszych praktyk z obszaru BHPBudowanie kultury zorientowanej na bezpieczeństwoSala D
Data publikacji: 2017-10-18
Lokalizacja: Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Pracodawca: Yoo Jin IMS Poland Sp. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Klecińska 2, 55-040 Bielany Wrocławskie, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Organizacja i nadzór nad przebiegiem działań związanych z bezpieczeństwem, higieną pracy Znajomość normy OHSAS 18001 i umiejętność jej wdrażaniaWdrażanie najlepszych praktyk z obszaru BHPBudowanie kultury zorientowanej na bezpieczeństwoSala D
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. BHP
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bielany Wrocławskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wrocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kobierzyce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostały średni personel ochrony środowiska, medycyny pracy i bhp
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
wewnętrzny auditor systemy zarządzania bezpieczeństem i higeną pracy OHSAS 18001
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat. "B"
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe, prawo jazdy kat. b, wewnętrzny auditor systemy zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy OHSAS 18001, MS OFFICE, j. angielski na poziomie dobrym, minimum 3-5 lat doświadczenia w pracy w obszarze BHP, Umiejętność samodzielnej organizacji pracy ,Otwartość i komunikatywnośćPraca na okres próbny: 3 miesięczny okres próbny, czas określony, Godzina zakończenia pracy: 17:00
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Yoo Jin IMS Poland Sp. Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Grabiszyńska 241D, 53-234 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Grabiszyńska
Numer budynku pracodawcy: 241D
Profil działalności pracodawcy: RP II 411-147/07
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostały średni personel ochrony środowiska, medycyny pracy i bhp
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.10.2017
Data dodania oferty pracy: 16.10.2017
Oferta pracy ważna do: 30.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 16.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 16.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pomoc w realizacji bieżących zadań Referatu Planowania Przestrzennego
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Reguły (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych klientów, pozyskiwanie i analizowanie informacji dotyczących potencjalnych klientów, rynku oraz konkurencji, kontrola i analiza wyników sprzedaży dążenie do ich maksymalizacji, sporządzanie ofert dla klientów i wycen według przesłanych dokumentacji.
ZPHU ZAKŁAD MEBLOWY WBDUET WALDEMAR BOCZKOWSKI - 2017-08-29 - Kościerzyna (pomorskie)
- Wystawianie faktur sprzedażowych. Prowadzenie rejestrów. Rejestracja dokumentów w systemie. Sporządzanie zestawień MS Excel. Analiza powierzonych dokumentów. Bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi. Pomoc w innych obszarach działalności, zgodnie z zaleceniami przełożonego.- Wynagrodzenie: od 2000 do 2500 (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe (min. licencjat), kierunek ekonomia lub pokrewne. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Mile widziany język angielski w stopniu komunikatywnym / biegłym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: anna.klos (at) ezw.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-10 - Katowice (śląskie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
jw.
POLSKO-KAZACHSTAŃSKA IZBA HANDLOWO-PRZEMYSŁOWA - 2018-06-08 - Warszawa (mazowieckie)
-sporządzanie list płac,-rozliczanie ZUS i US,PFRON,-wystawianie różnorodnych druków i zaświadczeń dot.zatrudnienia i wynagradzania pracowników,-przygotowywanie danych do sprawozdań GUS,-przygotowywanie danych do arkusza organizcji,SIO,planów finansowych itp.-inne czynności zlecone przez Dyrektora
Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 1 w Olsztynie - 2017-04-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie całości spraw związanych z kadrami bez obsługi płacowej, praca w zastępstwie ( przewidywany okres zatrudnienia - 1,5 roku )
INSTYTUT FIZJOLOGII ROŚLIN IM.F.GÓRSKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK - 2016-07-04 - Kraków (małopolskie)
Nauka/pomoc w:-pracy przy komputerze -obiegu dokumentów wwew. w firmie-systemów CRM/ZUMO-liczeniu ryzyk ubezpieczeniowych
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Gdynia (pomorskie)
koordynacja transportu na wyznaczonym terenie, tworzenie planu transportowego oraz kontrolinad jego prawidłowym przebiegiem, bieżącą współpracę z pracownikamimagazynuoraz przewożnikamizewnętrznymi, kontakt z kierowcami oraz koordynację ich pracy, bieżące uzupełnianie informacji w systemie, budowa pozytywnego wizerunku firmy DINO na rynku
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-03-17 - Jastrowie (wielkopolskie)
Opracowywanie dokumentacji i rozliczanie budów. Wprowadzanie danych
MASTEL Bogdan Masiak - 2016-11-23 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
OPRACOWANIE DOKUMENTACJI APLIKACYJNEJ W CELU POZYSKANIA DOTACJI ZE ŚRODKÓ UNIJNYCH W RAMACH PROGRAMÓW KRAJOWYCH I REGIONALNYCH
UNIFUND SP. Z O.O. - 2015-12-01 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Kontakt z klientem zagranicznym, bieżąca obsługa biura.Praca od 8-16
GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-25 - Opole (opolskie)
Praca w branżyy hotelarskiej.-przygotowywanie ofert i obsługa grup zorgaznizowanych
SPA DEVELOPMENT Sp. z o.o. - 2018-02-05 - Ustroń (śląskie)
Obsługa zamówień, obsługa wierzytelności, rozwiązywanie sporów, obsługa skarg klientów, lubricant service, zarządzanie elementami procesu DFOA, wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-06-19 - Kraków (małopolskie)
kelner
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
- organizacja, kontrola działalności w zakresie ochrony środowiska- sporzadzanie dokumentacji- sporzadzanie sprawozdań, raportów
EKO 24 Barbara Plewko - 2018-01-23 - Dębno (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta oraz dobór i sprzedaż artykułów medycznych
kontakt przez PUP - 2018-06-19 - Sokółka (podlaskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Warszawa (mazowieckie)
Manager ds. sprzedaży z języskiem serbskiego lub chorwackiego Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka chorwackiego lub serbskiego- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Linemedia Sp. z o.o. - 2016-12-21 - Nowy Sącz (małopolskie)
DZIAŁANIA MARKETINGOWE FIRMY: PROMOWANIE PRODUKTÓW I USŁUG Z OFERTY FIRMY REALIZOWANIE PROJEKTÓW MARKETINGOWYCH POSZUKIWANIE I OCENIANIE POTENCJALNYCH SZANS RYNKOWYCH DLA SPRZEDAŻY TOWARÓW LUB USŁUG PROWADZENIE ANALIZ I BADAŃ RYNKU – W TYM DZIAŁAŃ KONKURENCJI, I INNYCH DZIAŁAŃ MAJĄCYCH WPŁYW NA WIZERUNEK FIRMY, REDAGOWANIE I PRZYGOTOWYWANIE OPRAWY GRAFICZNEJ MATERIAŁÓW INFORMACYJNYCH, PROMOCYJNYCH I REKLAMOWYCH, UTRZYMYWANIE KONTAKTU Z MEDIAMI I AGENCJAMI REKLAMOWYMI W ZAKRESIE REALIZACJI OKREŚLONYCH PROJEKTÓW, POMOC W REALIZACJI PROGRAMÓW SPRZEDAŻOWYCH I PROMOCYJNYCH, ORGANIZACJA TARGÓW I INNYCH IMPREZ WYSTAWIENNICZYCH, OBSŁUGA STRONY WWW, PORTALI SPOŁECZNOŚCIOWYCH, ITP.
ZAKŁAD PRODUKCJI FOLII "EFEKT PLUS" SP. Z O.O. - 2017-10-31 - Rogoźnica (podkarpackie)
Obsługa e-mailowa, telefoniczna klientów
MARKEN Systemy Antywirusowe - 2017-05-25 - Gdynia (pomorskie)
Praca w biurze na stanowisku komputerowym. Praca 9-17. Wykształcenie średnie lub wyższe, doświadczenie w pracy biurowej.
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Katowice (śląskie)
Specjalista do spraw księgowości
RANDSTAD POLSKA SP. Z O.O. - 2017-05-22 - Poznań (wielkopolskie)
Bieżący monitoring płatności klientów, telefoniczny i mailowy kontakt z klientami w sprawach dotyczących należności, uzgadnianie rozrachunków (kojarzenie płatności z fakturami, tworzenie kompensat, potwierdzenia sald), windykacja należności, współpraca z działem sprzedaży, księgowanie faktoringów. Wymagania: wykształcenie wyższe (w tym licencjat), dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza arkusza kalkulacyjnego Excel), doświadczenie w księgowości/ dziale finansowym, j. angielski (słaby).
PERFECT CONSULTING - 2016-07-11 - Gdynia (pomorskie)
-tworzenie oraz kontrola dokumentacji jakościowej-zlecanie analiz niezbędnych do wysyłki produktów zgodnie z wymaganiami klienta,-zlecanie do labolatoriów zewnetrznych badań produktów zgodnie z harmonogramem,-wypełnianie raportów jakościowych i wprowadzanie danych do systemów informatycznych,-odpowiedzialność za badania przechownicze półproduktów i wyrobów gotowych,-współpraca z działem technologii, produkcji, magazynów, sprzedazy, biurem obsługi klienta- nadzór nad zgodnością produktu ze specyfikacją oraz wymaganiami jakościowymi -uczestnictwo w inspekcjach, kontrolach, audytcach oraz szkoleniach obejmujacych zakres kontroli jakości
"MOKATE" Sp. z o.o. - 2017-10-18 - Żory (śląskie)
Negocjacje dotyczące cen i terminowości dostaw, składanie zamówień
Zakład Techniki Próżniowej TEPRO S.A. - 2017-10-03 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Nadzór na ddokumentacją, organizacja transportu, wystawianie dokumentów transportowych, wystawianie faktur. Wynagodzenie do uzgodnienia min. 2000 zł
Polarica Sp.z o.o. - 2016-06-10 - Niemierzyno (zachodniopomorskie)
obsługa klientów stacjonarnych i internetowych; sprzedaż towarów i pozyskiwanie nowych klientów; realizacja celów firmy; realizacja zamówień; edycje produktów; wystawianie aukcji allegro, ebay; analiza cen konkurencji; przeceny produktów; dbanie o dobrą prezentacje produktów oraz porządek na sklepie; przestrzeganie procedur i standardów firmy
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2017-03-15 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie prób do badań i realizacja badań laboratoryjnych, prowadzenie dokumentacji badań zgodnie ze zasadami Doberej Praktyki Laboratoryjnej ( DPL), opracowywanie i wdrażanie nowych mwtod analitycznych w standardach DPL, przygotowywanie raportów końcowych dla zleceniodawców.
INSTYTUT CIĘŻKIEJ SYNTEZY ORGANICZNEJ "BLACHOWNIA" - 2016-09-28 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Obsługa klientów, sprzedaż art.spożywczych, obsługa kasy fiskalnej.Praca w Radawie.WYMAGANIA: wykształcenie zasadnicze zawodowe, 6 m-cy doświadczenia.
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Radawa (podkarpackie)