SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ Toruń oferta pracy Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ
Wynagrodzenie: od 400 PLN
Zakres obowiązków: realizacja szkolenia specjalizacyjnego w dziedzinie pielęgniarstwa rodzinnego dla pielęgniarek, tworzenie dokumentów w pakiecie Office, stron internetowych, obsługa programów bazodanowych
Data publikacji: 2016-10-28
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szosa Chełmińska 254/258, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
realizacja szkolenia specjalizacyjnego w dziedzinie pielęgniarstwa rodzinnego dla pielęgniarek, tworzenie dokumentów w pakiecie Office, stron internetowych, obsługa programów bazodanowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.2
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 8
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 400 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 1/5 etatupraca w dni robocze i weekendy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pielęgniarka
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw szkoleń (wymagany staż - lata: 5)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), medyczne, kierunek: pielęgniarstwo
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat.B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: 5 lat doświadczenia w realizowaniu szkoleń
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Adres pracodawcy:
Szosa Chełmińska 254/258, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv należy dostraczyć osobiście do Okręgowej Izby Pielęgniarek i Położnych
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Ulica pracodawcy: Szosa Chełmińska
Numer budynku pracodawcy: 254/258
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pielęgniarka
Data dodania oferty pracy: 25.11.2016
Oferta pracy ważna do: 28.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 25.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 28.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg załacznika
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
wystawianie faktur, sprzedaży i dokumentów magazynowych, obsługa klientów telefonicznie i mailowo, współpraca z przedstawicielami handlowymi,
Profi-Styl Sp. z o.o. - 2016-08-17 - Ruda Śląska (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie ksiąg firmy z różnych branż gospodarczych, prowadzenie rozliczeń podatkowych,analiza otrzymanych dokumentów,bezpośredni kontakt z prowadzącymi działalność gospodarczą,, rzetelność sumiennośc, odpowiedzialność, poufność
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie, uzgadnianie, sporządzanie pod względem formalno-prawnym, umów zawieranych przez spółkę z osobami trzecimi (umowy o roboty budowlane, umowy zlecenia, umowy najmu, umowy kupna sprzedaży i inne)Obsługa prawna wszystkich działówsporządzanie pism do klientów, urzędów, organów i sądów itp.uzgadnianie draftów ubezpieczeń, gwarancji ubezpieczeniowych i bankowych z GW oraz Brokerem,Kompleksowe przygotowywanie dokumentacji przetargowejMonitorowanie zamówień publicznychWeryfikacja i analiza dokumentacji przetargowejAnalizowanie SIWZ pod kątem formalno-prawnymProwadzenie analiz i przygotowywanie raportów przetargowychPrzygotowywanie ofert i postępowań przetargowychProwadzenie analiz złożonych ofert i przygotowywanie protokołówAdministrowanie dokumentami przetargowymiArchiwizacja dokumentów przetargowych
ML SYSTEM SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-10-26 - Zaczernie (podkarpackie)
Rozliczanie mediów,analiza/woda,prąd,ciepło/.Kontrola wodomierzy,ciepłomierzy .Warunki wymiany grzejników.
Białogardzka Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2018-06-12 - Białogard (zachodniopomorskie)
Kwaterowanie pracowników w wynajętych lokalach, zapoznawanie pracowników tymczasowych z obowiązującymi zasadami zakwaterowania, bieżąca kontrola pracowników tymczasowych w zakresie przestrzegania ustalonych norm i zasad porządkowych, bezpośredni kontakt z wynajmującymi i użytkownikami lokali mieszkalnych w zakresie utrzymania mieszkań (niezbędnych inwestycji i napraw), zapewnianie i wsparcie pracowników tymczasowych w zakresie dojazdów do zakładu pracy, administrowanie samochodem służbowym, przygotowywanie raportów dla przełożonego.
SAS LOGISTIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-18 - Kalisz (wielkopolskie)
praca z dziećmi niepełnosprawnymi w szczególności z autyzmem, upośledzeniem mózgowym, praca w gabinecie lub domach pacjenta w ramach specjalistycznych usług opiekuńczych.
MAGDALENA BUDKIEWICZ "ANIMUS" DIAGNOZA FUNKCJONALNA ORAZ TERAPIA DZIECI Z ZABURZENIAMI ROZWOJU - 2018-01-09 - Strzelno (kujawsko-pomorskie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Warszawa (mazowieckie)
wykształcenie średnie technicznewiedza z zakresu części zamiennychumiejętność czytania dokumentacji technicznejpodstawowa znajomość j. angielskiego
SKLEJKA-EKO Spółka Akcyjna - 2017-01-10 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
kreowanie wizerunku firmy dla rynku indyjskiego, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą indyjskich towarów i usług
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Koordynacja współpracy pracodawcy z kontrahentami oraz z potencjalnnymi kontrahentami z Chińskiej Reoubliki Ludowej: prowadzenie korespondecji, udzielanie pracodawcy porad i wyjaśnień w zakresie specyfiki działalności chińskich przedsiębiorców i administracji oraz chińskich zwyczajów biznesowych.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Ćmielów (świętokrzyskie)
Wg załącznika
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Mały Rudnik (kujawsko-pomorskie)
nawiązywanie kontaktu z klientami, przygotowywanie ofert handlowych, fakturowanie
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Stojadła (mazowieckie)
pracownik produkcji okien i drzwi z PCV i aluminium
P.P.H.U. CHEMO-PLAST PLUS - 2016-09-01 - Łęczyca (wielkopolskie)
- monitorowanie zadłużeń i zobowiązań klientów / kontrahentów- kontakt z klientem portugalskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Łódź (łódzkie)
sprzedaż produktów ubezpieczeniowych, obsługa posprzedażowa, telefoniczna obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Biała Podlaska (lubelskie)
prowadzenie spraw kadrowych oraz związanych z rozliczeniem produkcji,wynagrodzenie do uzgodnienia
PHU PAL DREW Piotr Żabiński - 2015-11-03 - Gronowo Górne (warmińsko-mazurskie)
(Import export węgla kokosowego do fajek wodnych). Bezpośredni kontakt z klientami oraz kontrahentami arabskojęzycznymi, pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Łódź (łódzkie)
- prowadzenie całości spraw dotyczących windykacji należności Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej w Kętrzynie z tytułu dochodów budżetowych, w tym sporządzanie not obciążeniowych, wystawianie tytułów wykonawczych, wysyłanie wezwań do zapłaty, upomnień, sporządzanie ugód, celem dostarczenia aktualnej i bieżącej informacji na temat stanu należności w W-MOSG,- realizowanie windykacji należności z tytułu szkód w mieniu Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej spowodowanych przez osoby fizyczne lub prawne na bieżąco, celem ustalenia stanu faktycznego i wyegzekwowania należności,- uzgadnianie na bieżąco prawidłowości, terminowości i ewidencji analitycznej wszystkich należności, celem zapewnienia poprawności i zgodności stanu kont analitycznych z kontami syntetycznymi,- monitorowanie terminowości płatności wystawianych przez Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej faktur, not obciążeniowych, celem terminowego wysyłania do zobowiązań do zapłaty, upomnień oraz podejmowania w stosunku do nich czynności zmierzających do wykonania zobowiązania w drodze egzekucji lub podejmowania innych czynności zmierzających do wyegzekwowania lub likwidacji należności- zbieranie, opracowywanie i redagowanie w jednolity materiał wkład merytoryczny, z zakresu uzyskanych należności z tytułu dochodów budżetowych, stanu należności i zaległości W-MOSG, celem ujęcia go w analizach kwartalnych z wykonania planu dochodów budżetowych oraz sporządzanie sprawozdawczości w tym zakresie,- archiwizowanie dokumentacji księgowej i innej celem przekazania jej do Archiwum Zakładowego Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej w Kętrzynie.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2015-12-01 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Bieżąca obsługa Klientów hurtowych firmy w zakresie spraw administracyjnych i handlowych /wyłącznie kontakty telefoniczne/ Zakładanie kartotek Klientów w systemie Wsparcie w obsłudze zamówień Sprawdzanie dostępności towarów Kontrola procesów reklamacji Edycja materiałów graficznych Przygotowywanie ofert handlowych dla Klientów Współpraca z działem księgowości w zakresie płatności Współpraca z działem logistyki w zakresie ustalania terminów i kosztów dostaw Podtrzymywanie dobrych relacji z Klientami Ciągłe poszerzanie i aktualizacja wiedzy technicznej z zakresu oferowanych produktów
p.h.podlasiak Andrzej Cylwik - 2016-11-03 - Białystok (podlaskie)
wg stanowiska
VLINSS ARLETA KUR - 2016-09-06 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
bieżące kontakty z klientami niemieckojęzycznymi, pilotowanie i realizacja zawartych kontraktów handlowych, analiza faktur sprzedażowych
Carbo Holding Sp. z o.o - 2017-01-30 - Zielona Góra (lubuskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
opracowywanie dokumentacji przetargowej, zamieszczanie ogłoszeń o zamównieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (BZP) lub przekazanie ogłoszenia Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich celem opublikowania w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej albo przekazanie zaproszenia do składania ofert lub udział w negocjacjach, zamieszczanie ogłoszeń o zamówieniach w siedzibie Zamawiającego (na tablicy ogłoszeń) oraz na stronie Internetowej, przekazywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wykonawcom, zamieszczanie odpowiedzi na zapytania oraz modyfikacja do SIWZ na stronie Internetowej Zamawiającego, udział w pracach komisji przetargowej, przestrzeganie terminów ustawowych wynikających z obowiązujących przepisów, prowadzenie dokumentacji postępowania w sposób chronologiczny i gwarantujący nienaruszalność dokumentówpraca na umowę na czas okreslony (1 rok) poprzedzona okresem próbnym, możliwe przdłużenie umowy na czas nieokreslony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali E
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2017-03-09 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
Biblioteka Publiczna w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - 2018-03-26 - Warszawa (mazowieckie)
planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem wietnamskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami wietnamskimi, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku wietnamskim
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Tworzenie bazy klientów, wysyłanie ofert do klientów, zbieranie ofert, negocjacje z kontrahentami, uzyskiwanie pozwolenia na wywóz towaru za granice, udział w oficjalnych spotkaniach. Kontakt z kontrahentami z Mołdawii, Rosji i Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Częstochowa (śląskie)
Kandydat będzie odpowiedzialny za przestrzeganie procedur wymaganych na podstawie umowy o dofinansowanie projektu pn. Modernizacja Opery Nova w Bydgoszczy oraz wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności na lata 2014 -2020 a także innych dokumentów powiązanych z realizowanym projektem. Będzie odpowiedzialna za przygotowywanie wystąpień do MKiDN oraz WK-P.
Opera Nova w Bydgoszczy - 2016-10-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż kredytów, ubezpieczeń, prowadzenie biura, telemarketing, pozyskiwanie klientów
POŚREDNICTWO FINANSOWE AGNIESZKA OLSZEWSKA - 2017-02-03 - Suwałki (podlaskie)