SPECJALISTA DO SPRAW ODSZKODOWAŃ Ostróda oferta pracy VLINSS ARLETA KUR
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ODSZKODOWAŃ
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: wg stanowiska
Data publikacji: 2016-09-06
Lokalizacja: Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: VLINSS ARLETA KUR
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Czarnieckiego 10, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: wg stanowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ODSZKODOWAŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostróda
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostródzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostróda
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: doradca do spraw odszkodowań
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: minimum 6 m-cy doświadczenia
Nazwa pracodawcy: VLINSS ARLETA KUR
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie
Adres pracodawcy:
Czarnieckiego 10, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv na adres e mailowy : vlinss (at) vlinss.pl lub telefoniczny 605 281 438 w godz od 8-16
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Godziny : 8-16
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: ostródzki
Gmina pracodawcy: Ostróda
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostróda
Ulica pracodawcy: Czarnieckiego
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca do spraw odszkodowań
Data dodania oferty pracy: 07.09.2016
Oferta pracy ważna do: 30.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 07.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 06.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zabiegi kosmetyczne
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Malbork (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Warszawa (mazowieckie)
- Monitorowanie rynku Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej i aktywności konkurencji - przygotowanie ofert handlowych. analiza potrzeb klientów na rynku Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów systemu ERP marki Comarch na rynku zagranicznym, zwłaszcza Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej. Analizą potrzeb Klientów i doradztwem w zakresie doboru właściwego rozwiązania. Negocjowanie warunków zawieranych umów. Nawiązywanie , rozwijanie i utrzymywanie relacji biznesowych z przedstawicielstwami przedsiębiorstw zagranicznych na rynku krajowym. Pomoc w dostarczaniu sposobu sprzedaży z prawnymi wymaganiami rynku Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej.- Wynagrodzenie: 4927,16 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Następna umowa na czas określony 12 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe w zakresie finansów lub handlu lub w czasie studiów. Wymagane min. 5 letnie doświadczenie związane ze sprzedażą, handlem oraz usługami na rynku Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej. Mile widziane prawo jazdy kat. "B". Wymagane umiejętności: znajomość zagadnień IT, kreatywne myślenie, komunikatywność. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym w mowie i w piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Katowice (śląskie)
Pracownik fizyczny- rozładunkowy
Hurtownia Materiałów Budowlanych - Strzelczyk, Czerwony Spółka Jawna - 2016-06-23 - Tarnów (małopolskie)
przygotowanie faktur i wprowadzanie danych w programie CDN Optima, przygotowanie dokumentów księgowych w ramach wsparcia głównej księgowej, rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych; rozliczanie zaliczek służbowych ; prowadzenie kadr w wyznaczonych obszarach: ewidencja badań lekarskich; szkoleń bhp; ewidencja urlopów, przygotowywanie umów o pracę i umów cywilnoprawnych; monitoring należności i zobowiązań, w tym windykacja; wsparcie księgowego w bieżącej działalności operacyjnej; całościowe prowadzenie biura (maile, telefony, poczta przychodząca; wychodząca; obsługa ubezpieczeń komunikacyjnych
BRANDGOOD MACIEJ GOLONKA - 2015-11-24 - Świątniki Górne (małopolskie)
Przygotowywanie umów z klientami, przygotowywanie faktur, redagowanie pism
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Płock (mazowieckie)
Obsługa dokumentacji firmowej, udział w przetargach.
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Kielce (świętokrzyskie)
kontakt z klientem i profesjonalna obsługa, organizacja realizowanych kontraktów, przygotowanie dokumentacji, profesjonalna obsługa klientów, uczestnictwo w targach zagranicznych
BIOCONCEPT-GARDENIA Sp. z o.o. - 2017-04-12 - Kańczuga (podkarpackie)
Zapoznanie się z pracą nad dokumentacją wydziału. Zdobycie wiedzy w zakresie funkcjonowania jednostki administracji morskiej. Opracowywanie / redagowanie i tłumaczenie materiałów w języku angielskim.
URZĄD MORSKI W GDYNI - 2017-02-08 - Gdynia (pomorskie)
Wymagane wykształcenie średnie, mile widziana znajomość języka niemieckiego, umiejętność pracy w zespole. Charakterystyka pracy: prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów, przygotowywanie i publikacja ogłoszeń o pracę, budowanie profili osobowościowych. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: k.tokarska (at) scg.biz.pl.
SCG MED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-06 - Rybnik (śląskie)
Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za bieżące wsparcie kierownictwa firmywe wszystkich sprawach związanych z organizacją i logistyką szkoleń, w tym m.in. za: kompleksową koordynację i zarządzanie szkoleniami (również wyjazdowymi), nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami i współpracującymi trenerami,sporządzanie ofert, przygotowywanie treści merytorycznych materiałów promocyjnych, administrowanie dokumentami wewnętrznymi.
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Gdańsk (pomorskie)
Organizacja transportu krajowego i międzynarodowego; fakturowanie prowadzenie dokumentacji wysyłkowej; prowadzenie dokumentacji związanej z przyjęciem zamówienia.
PALETTEN-METALBOX SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-20 - Szamocin (wielkopolskie)
w/g stanowiska
Przedsiębiorstwo Usług Porządkowych MAAG Krzysztof Buszko Kielce - 2017-09-11 - Kielce (świętokrzyskie)
bieżąca obsługa biura, przyjmowanie i wydawanie poczty, opracowywanie dokumentów szkoleniowych, nabór na szkolenia
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Kłodzko (dolnośląskie)
utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Konin (wielkopolskie)
zabiegi pielęgnacyjne twarzy, ciała i paznokci
"BEAUTY BAR" ANNA BACHUL - 2016-08-29 - Maków Podhalański (małopolskie)
Prowadzenie ścisłej współpracy z dostawcami,Stałe negocjacje cen i terminów płatności i dostaw,Prowadzenie w ścisłej kontroli realizacji zamówień wg procedur firmy i warunków technicznych dostaw,Prowadzenie reklamacji podległych dostawców,Weryfikacja i monitoring kosztów związanych z zamówieniami,Optymalizacja zakupów pod względem jakościowym, terminowym i kosztowym.
HYDRO-VACUUM S.A. - 2017-08-28 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
- Kontakt z klientami zagranicznymi ze szczególnym uwzględnieniem krajów: GANA, GAMBIA, SENEGAL, NIGERIA. Poszukiwanie nowych kontrahentów z krajów: GANA, GAMBIA, SENEGAL, NIGERIA. Promocja i marketing firmy. Prowadzenie negocjacji handlowych. Nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami. Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych. Handel elektroniką. Monitorowanie i analiza rynku. Raportowanie przebiegu pracy.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie średnie związane z marketingiem. Wymagane doświadczenie zawodowe w handlu na rynkach Afrykańskich. Wymagana znajomość dialektów z rejonów GANY (TWI GA GA-ADAMGE). Znajomość realiów rynku zbyty ze szczególnym uwzględnieniem art. elektronicznych.
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Katowice (śląskie)
tworzenie ofert, realizacja planu sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Świdnica (dolnośląskie)
Wykształcenie techniczne budowlane; 5 lat doświadczenia zawodowego; mile widziane uprawnienia budowlane; bieżąca kontrola budynków; zamawianie towaru; przyjmowanie i realizowanie zleceń; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA ADS "SOŚNICA" - 2016-03-02 - Gliwice (śląskie)
• przygotowanie materiałów reklamowych, • tworzenie i realizowanie polityki marketingowej, • budowanie długofalowych relacji z klientem, • budowanie pozytywnego wizerunku Kancelarii, • aktywne pozyskiwanie nowych klientów poprzez działania marketingowe.Wykształcenie wyższe. Praktyczna znajomość zagadnień z szeroko pojętego marketingu, reklamy i narzędzi z tym związanymi. Kreatywność i dobra organizacja pracy. Samodzielność otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów. Profesjonalizm w działaniach związanych z obsługą klienta, umiejętność. Obsługi komputera Ms Office. Dyspozycyjność. Roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
KANCELARIA PRAWNA LEGATIS - 2016-06-08 - Lublin (lubelskie)
Tworzenie nowego centrum inzynierii oprogramowania dla HCL, zarządzanie i nadzór nad zespołem inżynierii oprogramowania HCL w Gdańsku. Zatrudnianie lokalnych zasobów i tworzenie lokalnych możliwości technicznych dostaw HCL. Budowanie i utrzymanie relacji z klientami oraz umacnianie przewagi mozlwości technicznych dostaw HCL w celu rozwoju działalności.
HCL POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-18 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
FOCUS RESEARCH SP.Z O.O. - 2017-07-18 - Warszawa (mazowieckie)
s[przedaż produktów i usług znajdujących się w ofercie przedsiębiorstwa, utrzymywanie kontaktów ze stałymi partnerami handlowymi oraz pozyskiwanie nowych klientów
Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane "RAFEX" Rafał Mańko - 2017-01-26 - Mirówek (mazowieckie)
Ochrona placu budowy na terenie gminy Kaczory. Godziny pracy pn.pt. - 16.00 - 07.00, sb., ndz. - 07.00 - 19.00, 19.00 - 07.00. Umowa o pracę na czas określony 1 rok. Zatrudnienie od stycznia 2017r.
AGENCJA DETEKTYWISTYCZNA I OCHRONY "JOKER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W PILE - 2016-12-15 - Zelgniewo (wielkopolskie)
- pozyskiwanie nowych klientów indywidualnych;- obsługa klientów już ubezpieczonych;- pozyskiwanie klientów małych i średnich firm do ubezpieczeń grupowych i medycznych;- obsługa i likwidacja szkód w ubezpieczeniach grupowych;- utrzymywanie dobrych relacji z klientami.
POWSZECHNY ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-22 - Rawicz (wielkopolskie)
•Budowanie i utrzymywanie kontaktów handlowych oraz dobrych relacji z partnerami krajowymi, •Przyjmowanie zamówień i wystawianie faktur (Program Symfonia Handel) •Organizowanie i wykonywanie zleceń transportowych, •Monitorowanie płatności i wysyłek, •Stałe i aktywne pozyskiwanie nowych klientów, •Czynny udział w targach branżowych
"MALTEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Firma MRC Doltech poszukuje osobę na stanowisko Specjalista ds. Zaopatrzenia/Zakupów. Kontakt z pracodawcą: sekretariat (at) doltech.plOferujemy: stałą i stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej, możliwość zdobycia doświadczenia przy projektach prototypowych, innowacyjnych.
DOLTECH Sp. z o.o. - 2016-03-31 - Wrocław (dolnośląskie)
- OBSŁUGA KLIENTA KLUBU FITNESS- SPRZEDAŻ USŁUG I PRODUKTÓW- REALIZACJA PLANU MARKETINGOWEGO- PRZYGOTOWYWANIE ROZLICZEŃ- PROWADZENIE FACEBOOK, INSTAGRAM
TMS AUDIT - 2017-06-23 - Trzebownisko (podkarpackie)
telefoniczna realizacja zamówień , realizacja zamówień modemowych, sprzedaż promocjiwynagrodzenie w przypadku umowy zlecenia 13 zł/hpraca w godzinach 8-21
PGF CEFARM Sp. z o.o. - 2016-08-11 - Dywity (warmińsko-mazurskie)