SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU Konin oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: do 2 100 PLN
Zakres obowiązków: utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów
Data publikacji: 2016-09-08
Lokalizacja: Konin (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Konin, powiat: m. Konin, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Konin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Konin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.09.2016
Data zakończenia pracy: 07.12.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA KOMPUTERA
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koninie
Adres pracodawcy:
ZAKŁADOWA 4, 62-510 Konin, powiat: m. Konin, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Konin
Gmina pracodawcy: Konin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Konin
Ulica pracodawcy: ZAKŁADOWA
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koninie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 09.09.2016
Oferta pracy ważna do: 21.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 09.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 08.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klientów biura podróży, proponowane wynagrodzenie od 2000 zł brutto - do negocjacji, w zależności od kwalifikacji. Praca w godzinach 09.30 - 17.30
Axis Agencja Gospodarcza Elżbieta Śliwko - 2017-10-27 - Bolesławiec (dolnośląskie)
1) Obsługa klientów polskich i zagranicznych:- realizacja zamówień,- fakturowanie, - kontrola spływu należności,- utrzymywanie dobrych kontaktów z klientem,2) poszukiwanie nowych odbiorców.
VOSTER Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-07-13 - Zarzecze (podkarpackie)
zgodne ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Pomorska Wojewódzka Komenda OHP w Gdańsku ogłasza nabór na stanowisko:Specjalista ds. kontroli wewnętrznej i zarządzania ryzykiem Miejsce Pracy: Biuro Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP, ul. Uphagena 27, Gdańsk Wymiar etatu: umowa o pracę w wymiarze 1,0 etatu Opis stanowiska: Realizuje zadania z zakresu kontroli jednostek organizacyjnych PWK OHP zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem, a także kontroli sprawdzających i doraźnych. Przedkłada protokoły kontroli wraz z wnioskami Wojewódzkiemu Komendantowi. Prowadzi dokumentację kontroli zgodnie z Zarządzeniem Komendanta Głównego OHP. Prowadzi rejestr kontroli zewnętrznych oraz archiwizację protokołów i zaleceń pokontrolnych. Sporządza sprawozdania dotyczące działalności kontrolnej. Prowadzi rejestr skarg i wniosków oraz sporządza roczne sprawozdanie w tym zakresie. Dba o kształtowanie właściwych relacji i zasad współpracy z jednostkami organizacyjnymi PWK OHP. Realizuje inne zadania i polecenia przełożonego wynikające z programu działalności OHP Opracowuje wyniki z przeprowadzonych audytów, identyfikacji ryzyka oraz samooceny, sporządza raporty oraz wskazuje obszary, które wymagają wdrożenia odpowiednich mechanizmów w celu zrealizowania zadań i celów jednostki. Wymagania:Od osób ubiegających się o w/w stanowisko oczekujemy: preferowane wykształcenie wyższe oraz minimum 2 letni ogólny staż pracy, lub wykształcenie średnie oraz minimum 3 letni ogólny staż pracy (mile widziany staż pracy na podobnym stanowisku); bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu działalności OHP (w tym struktura organizacyjna); bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Office (w tym Excel, Word) i urządzeń biurowych; doskonała organizacja pracy i duża samodzielność; odpowiedzialność, rzetelność; odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu; Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności. Oferujemy: możliwość rozwoju zawodowego zdobycia doświadczenia w pracy w instytucji państwowej Wymagane dokumenty: CV i list motywacyjny, Kopia dokumentów potwierdzających kwalifikacje oraz staż pracy Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:Dokumenty należy składać do 15.05.2017r. w siedzibie Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Gdańsku, ul. Uphagena 27 w godzinach 7:45 - 15:45 lub przesłać na adres rekrutacja2.pwk (at) ohp.plZłożonych dokumentów nie zwracamy. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane zgłoszenia Prosimy o dopisanie lub zaznaczenie w aplikacji on-line następującej klauzuli:Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych osobowych Dz. Ust. z 2014 poz. 1182 z późn.zm wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i selekcji na stanowisko specjalisty ds. kontroli wewnętrznej i zarzadzania ryzykiem przez Pomorską Wojewódzką Komendę OHP w Gdańsku Administratorem Państwa danych osobowych jest Komendant Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Gdańsku ul. Uphagena 27. Państwa dane osobowe zbierane są na potrzeby rekrutacji na stanowisko specjalisty ds. kontroli wewnętrznej i zarządzania ryzykiem.Zebrane dane mogą być udostępniane wyłącznie podmiotom wskazanym w przepisach prawa. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania na warunkach określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne i niezbędne dla potrzeb rekrutacji. Oferty odrzucone zostaną protokolarnie zniszczone po zakończonej rekrutacji.
POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W GDAŃSKU - 2017-05-09 - Gdańsk (pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Rakoniewice (wielkopolskie)
obsługa klienta,dokładanie towaru, przyjmowanie dostaw
kontakt przez PUP - 2017-11-08 - Bilcza (świętokrzyskie)
Wykonywanie instalacji teletechnicznych, serwis systemów teletechnicznych
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe - Robert Grześkowiak - 2017-10-19 - Jarocin (wielkopolskie)
Przygotowanie i realizacja zamówień sklepowych- kompletacja towaru, sumienne wykonywanie przydzielonych zadań i poleceń przełożonych, stałe dążenie do poprawy organizacji i podniesienie wydajności pracy, zastępowanie bezposrednich współpracowników w zleconym obszarze, zachowanie szczególnej dbałości i porządek w miejscu pracy, udział w inwentaryzacjach magazynu
Lidl Sp. z o.o. Sp. k. - 2018-05-16 - Gródków (śląskie)
realizacja planu sprzedaży, działania podnoszące efektywność sprzedaży
Sosnowieckie Przedsiębiorstwo Handlowe "SURTEX" Sp. z o.o. - 2016-07-25 - Sosnowiec (śląskie)
bezpośrednia obsł. klienta, wypisywanie faktur sprzedaży, praca w dziale handlowym, pomoc przy realizacji zamówień, udział w procesie obiegu dokumnetów irmy
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Mikołów (śląskie)
Opis stanowiska / wykonywane prace / zakres obowiązków:- ofertowanie /analiza ofert- praca w systemie Simple ERP i CRM- wystawianie faktur sprzedaży,- generowanie zamówień,- analiza umów z Kontrahentami
Zarmen Sp.z o.o. - 2018-03-15 - Chorzów (śląskie)
x
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Białystok (podlaskie)
przygotowywanie ofert handlowych, bieżąca obsługa klienta,pozyskiwanie nowych klientów, przyjmowanie i wprowadzanie zamówień ,kształtowanie dobrego wizerunku firmy, stała współpraca z innymidziałami, z przedstawicielami handlowymi, praca w godz. 6-14
HUTA MAŁAPANEW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-19 - Ozimek (opolskie)
oferta dla osoby bezrobotnej w wieku 50 lat i powyżej w zakresie prac interwencyjnych: doradztwo i obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Warszawa (mazowieckie)
www.rzeszow.so.gov.plMiejsce wykonywania pracy : Opiniodawczy zespół sądowych specjalistów w Rzeszowie .
SĄD OKRĘGOWY W RZESZOWIE - 2016-04-01 - Rzeszów (podkarpackie)
tworzenie procesów modelujących komunikacje wewnątrz zespołu marketingowo - PR'owego, dbanie o wizerunek Fundacji Ukraina oraz CUKRu, przygotowywanie strategii marketingowej dla Fundacji Ukraina oraz CUKRu, konsultacje w InfoCukrze (udzielanie konsultacji, obsługa penetnów, planowanie szkoleń) miejsce pracy: Wrocław, ul. Ruska160 h pracy w miesiącu, dyspozycyjnośc pn. 10-17, wt-pt 12-20sala C
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
specjalista do spraw rekrutacji
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Poznań (wielkopolskie)
x
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
• Telefoniczna obsługa zapytań od klientów• Przygotowywanie pisemnych odpowiedzi do klientów • Promowanie produktów Banku • Udzielanie informacji o ofercie Banku
Bank BPH - 2016-07-22 - Gdańsk (pomorskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Ustroń (śląskie)
Bieżący monitoring pracy i wykonywanie zadań przez podległe biura operacyjne. Raportowanie pracy oddziałów.
KONKRET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-07 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz budowanie długotrwałych relacji z pozyskanymi klientami; rozwój polityki sprzedaży usług HR; realizacja założonych celów; ścisła współpraca z działem rekrutacji, nadzorowanie i oddelegowywanie zadań; stały monitoring rynku z rozpoznaniem jego potrzeb;
LEVEL WORK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-10 - Kraków (małopolskie)
Diagnoza i naprawa maszyn, głównie tokarek numerycznych, asysta podczas wizyt serwisu, bieżąca konserwacja maszyn.
"LAWA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-15 - Częstochowa (śląskie)
- udzielanie informacji osobom niepełnosprawnym z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej,- rozpatrywanie spraw interesantów,- przygotowywanie planów zadań w zakresie środków PFRON,- obsługa programów celowych PFRON,- nadzór nad finansowaniem działalności Warsztatów Terapii Zajęciowej,- przygotowywanie sprawozdawczości
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Police (zachodniopomorskie)
kadrowo - księgowe
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Kraków (małopolskie)
administrowanie i nadzór nad systemami, projektami, sieciami i sprzętem komputerowym
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. - 2017-01-09 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
- Nawiązywanie i utrzymanie relacji z klientami w Polski oraz Wietnamu. Nawiązywanie współpracy z firma rekrutacyjnymi z Polski oraz Wietnamu. Delegacje zagraniczne do Wietnamu.- Miejsce wykonywania pracy: główne: woj. śląskie, woj. ościenne, delegacje zagraniczne do Wietnamu.- Wynagrodzenie: 1500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 3 lata. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca: 8:00-12:00 + sobota, niedziela. Wymagane wykształcenie średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagana dyspozycyjność, asertywność, zdolność do pracy w warunkach stresowych, komunikatywność. Wymagana znajomość wietnamskiego rynku pracy i znajomość potrzeb branży.
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Katowice (śląskie)
rezerwacja miejsc noclegowych i usłgu dodatkowych dla klientów na rynkach wschodnich (Ukraina, Rosja, Białoruś), oraz Hiaszpania i Portugalia
Uphotel Sp.z o.o. - 2017-08-29 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
obsługa klienta niemieckojęzycznego, udzielanie informacji
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. - 2017-10-05 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)