SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Kielce oferta pracy Przedsiębiorstwo Usług Porządkowych MAAG Krzysztof Buszko Kielce
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: w/g stanowiska
Data publikacji: 2017-09-11
Lokalizacja: Kielce (świętokrzyskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Usług Porządkowych MAAG Krzysztof Buszko Kielce
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Hauke Bosaka 1, 25-004 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: w/g stanowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kielce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kielce
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kielce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość ustawy o zamówieniach publicznych.Zakres obowiązków: przygotowywanie i przeprowadzenie postepowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, weryfikacja opisu ptrzedmiotu zamówienia
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Usług Porządkowych MAAG Krzysztof Buszko Kielce
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Adres pracodawcy:
Hauke Bosaka 1, 25-004 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferta przeznaczona dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Miejskim Urzędzie Pracy w Kielcach - szczegóły w p. 36, kontakt z pracodawcą tel. 41 344 68 22
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: m. Kielce
Gmina pracodawcy: Kielce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kielce
Ulica pracodawcy: Hauke Bosaka
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: usługi porządkowe
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 11.09.2017
Oferta pracy ważna do: 11.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 11.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 11.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zarządzanie zamówieniami klientów, - przygotowywanie raportów zgodnie z potrzebami klientów - współpraca z innymi działami firmy: transportu, zaopatrzenia, fabrykami, produkcji - ustalanie strategii i współpraca z działem sprzedaży - odpowiadanie na zapytania ofertowe w języku angielskim nowym i stałym klientom i utrzymywanie z nimi dobrych relacji - praca w godzinach 14.00-23.00
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta, sprzedaż ofert turystycznych i ubezpieczeń
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Tychy (śląskie)
przygotowywanie ofert przetargowych w ramach zamówień publicznych pod względem technicznym
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z.BIELECKI - 2016-07-07 - Kwidzyn (pomorskie)
bieżąca obsługa klientów - sprzedaż stopów aluminium na rynek krajowy i zagraniczny , zakup złomu aluminium, kontakt telefoniczny oraz mailowy z kontrahentami firmy, pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie długotrwałych relacji z odbiorcami, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie
PMN "BOBREK" SPÓŁKA JAWNA KRZYSZTOF I MACIEJ KLESZCZ, BRONISŁAW KOŹBIAŁ - 2017-01-12 - Bobrek (małopolskie)
Zadania: analiza potrzeb Klientów; telefoniczne przeprowadzanie rozmów biznesowych; bieżące doradztwo; po sprzedażowa obsługa Klienta Biznesowego; finalizowanie kontraktów na oferowane usługi. Wymagania: chęć do pracy i rozwoju pozwolimy Ci rozwinąć skrzydła, przygotujemy Twój warsztat handlowy i pokażemy, jak efektywnie pracować na stanowisku Doradcy Klienta Biznesowego. Nastawienie na sukces jeśli masz ambicje i nie boisz się zarabiać kilku tysięcy złotych miesięcznie, to stanowisko jest dla Ciebie. Firma oferuje wiedzę, unikalny produkt i niezbędne wsparcie. Łatwość w nawiązywaniu kontaktów nawet najlepszy produkt sam się nie sprzeda, dlatego szukamy osoby kompetentnej i charyzmatycznej, która pokaże Klientowi realne korzyści płynące z naszych rozwiązań. Umiejętność realizacji celów sprzedażowych aby osiągnąć sukces działasz systematycznie i skrupulatnie wykonujesz zaplanowane wspólnie z przełożonym zadania? Firma gwarantuje, że pasujesz do naszego zespołu i jesteś skazany na sukces. Pozytywne nastawienie do prowadzenie rozmów wychodzących najlepsi sprzedawcy doskonale czują się w swojej roli i stawiają sobie ambitne cele. Doświadczenie w pracy w obsłudze Klienta będzie ogromnym atutem, ale w pierwszej kolejności zawsze stawiamy na odpowiednie nastawienie. Firma oferuje szkolenia produktowe, szkolenia z technik sprzedaży, świetną atmosferę w zespole nastawionym na sukces zawodowy, terminowe wynagrodzenie stałe i premiowe, pracę od poniedziałku do piątku w godz. 07:30 do 15:30, niezbędne narzędzia pracy, bezpłatne miejsce parkingowe oraz pakiet dodatkowych benefitów. Wynagrodzenie+prowizja+premia. Kontakt z pracodawcą osobisty, telefoniczny lub e-mailowy kinga.rybnik (at) grupaformat.pl.
GRUPA FORMAT - 2016-06-21 - Rybnik (śląskie)
I. OBSŁUGA BIURA:1. 1. Przyjmowanie, rejestrowanie i przekazywanie korespondencji.2. 2. Wysyłanie korespondencji.3. 3. Prowadzenie ewidencji dokumentacji sprzedażowej, zakupowej.II. II. OBSŁUGA INTERESANTÓW:1. 1. Przyjmowanie interesantów i udzielanie im informacji.2. 2. Kierowanie interesantów do właściwych osób.3. 3. Realizacja zamówień.4. 4. Wspieranie sprzedaży pracowników sprzedaży zewnętrznej.III. III. OBSŁUGA CENTRALI TELEFONICZNEJ:1. 1. Odbieranie telefonów i udzielanie informacji.2. 2. Kierowanie rozmów do odpowiednich pracowników.IV. III. OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH:1. 1. Obsługa komputera.2. 2. Obsługa kserokopiarki, drukarki, faksu, skanera, centrali telefonicznej.
3W DYSTRYBUCJA BUDOWLANA SPÓŁKA AKCYJNA - 2015-12-03 - Ruda Śląska (śląskie)
przygotowywanie ofert ubezpieczeniowych
Andrzej Kondrat Complex Centrum Ubezpieczeń - 2018-02-13 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
Centrum PISOP w ramach realizowanego projektu współpracuje z 22 liderami lokalnymi (osoby pracujące poza Centrum PISOP), których zadaniem jest prowadzenie działań lokalnych, organizacja wydarzeń w terenie. Obowiązki:- koordynowanie tej współpracy w obszarze niezbędnej dokumentacji merytorycznej tj. listy obecności dokumentujące wydarzenia, sprawozdania liderów, ale też rozliczenia finansowe organizowanych wydarzeń;- koordynowanie naboru ofert w ramach konkursu grantowego, prac komisji oceny, podpisywanie umów z organizacjami na grant, rozliczenie organizacji);- wsparcie i nadzór nad wydarzeniami realizowanymi przez liderów lokalnych - 100 spotkań (poprawność realizowanych działań zgodnie z wytycznymi);- rozliczanie działań prowadzonych przez liderów lokalnych (archiwizacja dokumentów, rozliczanie finansowe wydarzeń, weryfikacja wspólnie z animatorką i ekspertką ds. rozwoju lokalnego koncepcji spotkań animacyjnych);- współorganizacja lokalnych Targów ekonomii społecznej (rekrutacja, realizacja, rozliczenia finansowe we współpracy z liderami); - organizacja wizyt studyjnych;- współorganizacja Targów Ekonomii Społecznej;- nadzór i monitorowanie wskaźników w zakresie wsparcia, inkubacji, rozwoju lokalnego; - ocena formalna złożonych wniosków w ramach konkursu grantowego;- organizacja Komisji Oceny Wniosków (ocena formalna złożonych biznesplanów, przygotowanie niezbędnych dokumentów, kart oceny, protokołowanie działań komisji); - zbieranie dokumentów niezbędnych do złożenia wniosków od uczestników;- kontakt z członkami Komisji Oceny Wniosków;- prowadzenie dokumentacji w zakresie Komisji Oceny Wniosków;- rozliczanie dotacji inwestycyjnych w obszarze wsparcia, kontrola wydatkowania.
Stowarzyszenie Centrum Promocji i Rozwoju Inicjatyw Obywatelskich PISOP - 2016-03-14 - Leszno (wielkopolskie)
Konserwacja i naprawa urządzeń dźwigowych
Przedsiębiorstwo Urządzeń Dźwigowych "ZREMB" - 2016-04-28 - Kraków (małopolskie)
Zakres czynności na w/w stanowisku obejmować będzie:1. komunikację marketingową i public relations z otoczeniem firmy (media, partnerzy, klienci),2. zarządzanie i rozwój profilów firmy w social media (tj. Facebook, Twitter, G +, LinkedIn, Instagram),3. budowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz jej marek,4. copywriting (informacje prasowe, artykuły, wywiady, hasła reklamowe, webwriting itp.),5. stała współpraca z partnerami, dziennikarzami, portalami branżowymi w zakresie promocji firmy i jej produktów,6. opracowywanie nowych koncepcji oraz strategii promocyjnych i reklamowych firmy,7. udział w redagowaniu programów, wydawnictw premierowych i innych związanych z działalnością firmy,8. opracowywanie i nadzór nad poprawnością językową tekstów wyświetlanych podczas spektakli,9. występowanie w imieniu firmy i reprezentowanie instytucji na zewnątrz.
Opera Nova w Bydgoszczy - 2017-06-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Specjalista do spraw kadr i płac - Biuro w MALBORKU obliczanie wynagrodzeń pracowników i przekazywanie środków pieniężnych na ich konta, rozliczanie przepracowanych godzin i dni ustawowo wolnych od pracy, dyżurów i wyjść prywatnych,ustalanie z zatrudnionymi spraw związanych z czasem wolnym od pracy, urlopami i zwolnieniami lekarskimi, nadzór nad wykonywaniem wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przez pracowników,rozliczenia z ZUS, Urzędem Skarbowym oraz PFRON (sporządzanie deklaracji, naliczanie zobowiązań, dokonywanie wpłat),sporządzanie sprawozdań oraz innych informacji na potrzeby GUS,współpraca z Urzędem Pracy w zakresie aktualnych i przyszłych dotacji oraz dofinansowań,rozliczanie benefitów pracowniczych,przyjmowanie i odpowiadanie na pisma urzędowe, organizacja kontaktu na płaszczyźnie urząd firma, asystowanie przy ewentualnej inspekcji PIP, dostarczanie wymaganej dokumentacji i udzielanie wyjaśnień,nadzór nad dopilnowaniem terminów szkoleń BHP i przeciwpożarowych, monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, informowanie kierownictwa o zmianach dotyczących przedsiębiorstwa i opracowanie wymaganych przez nie działań.
KS SPORT M.KUJAWA, M.KRAWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2016-10-14 - Malbork (pomorskie)
Odlewanie form gipsowych
MICHAŁ SKIBA Producent Ceramiki Szlachetnej CERAMSKI - 2017-07-04 - Pruszków (mazowieckie)
Kontakt z klientem, przygotowywanie ofert handlowych
B.O.B. Aleksandra Grądziel - 2017-08-01 - Lipiny (łódzkie)
jw
Cynel-Unipress Sp. z o.o. - 2017-11-27 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż, praca na kasie, doradztwo, układanie asortymentu, praca przy dostawach
ROSSMANN SUPERMARKETY DROGERYJNE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-10 - Leszno (mazowieckie)
Wykonywanie reklamy nieruchomości. Czynności marketingowena portalach branżowych.Przechowywanie dokumentacji. Pomoc w obsłudze klientów biura. Aktualizacja ofert dewoloperskich.
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Głogów (dolnośląskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-05-16 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
1.Nadzór nad obiegiem dokumentacji2. Kompletowanie dokumentacji uczestników specjalizacji3. Sprawozdawczość do Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych 4. Monitorowanie procesu przebiegu specjalizacji w Systemie Monitorowania Kształcenia5. Przeprowadzanie postępowań w trybie zmówień publicznych6. Archiwizacja dokumentacjiPraca w godz.10.00-12.00
Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych w Słupsku - 2017-12-06 - Słupsk (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
specjalista ds kontroli jakości (konstrukcje stalowe) wykazdy od podwykonawców z terenu śląska, wielkopolski, małopolski i woj. dolnośląskiego
STAL - SYSTEMS S.A. - 2017-01-10 - Jaworzno (śląskie)
realizowanie planów sprzedażowych, pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z klientami, nadzorowanie zakupów, składanie zapytań ofertowych, zamówień, sprawdzanie jakości towarów, obsługa zwrotów (import towarów z Turcji)
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z Bangladeszu, kontakt z kontrahentami i klientami z Bangladeszu
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wymagane wykształcenie średnie, znajomość html/css, komunikatywność, dokładność, mile widziana znajomość CorelDraw, MS Excell, Google Analytics. Kontakt osobisty, telefoniczny lub na e-mail: olga (at) mcj.pl
FLAVI ANETA CZOGALLA - 2017-11-22 - Gaszowice (śląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Przedszkole Nr 28 - 2018-01-25 - Gdynia (pomorskie)
Pozyskiwanie kontrahentów z zagranicy, mailing reklamowy, przyjmowanie zleceń, zarządzenie kreacją, doradztwo w zorganizowaniu kampanii reklamowej, obsługa kontrahentów z UE oraz Rosji, Ukrainy i Białorusi.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Kalisz (wielkopolskie)
Nadzór nad systemami informatycznymi oraz infrastrukturą sieci komputerowej w firmie, wsparcie użytkowników, rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych, budowa i pozycjonowanie stron produktów.
Amii Sp. z o.o. - 2016-07-18 - Łódź (łódzkie)
Weryfikacja danych takich jak tożsamość czy doświadczenie kandydatów/pracowników. Wprowadzanie danych do systemu. Sporządzanie raportów. Kontrola transakcji niefinansowych. Weryfikacja danych klientów - naprawa błędów, wprowadzania poprawnych danych.
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Kraków (małopolskie)
Brak danych
Słupskie Stowarzyszenie Innowacji Gospodarczych i Przedsiębiorczości - 2017-03-02 - Gdańsk (pomorskie)
-
Sąd Okręgowy w Bydgoszczy - 2016-12-02 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
opracowywanie Planów Pracy i Sprawozdań z realizacji planu pracy WK OHP; koordynowanie i przygotowanie danych statystycznych niezbędnych do sporządzania dokumentów strategicznych WK OHP; opracowywanie wewnętrznych aktów normatywnych dotyczących działalności Wojewódzkiej Komendy OHP; analiza efektywności funkcjonowania podległych jednostek organizacyjnych; opracowywanie i nadzorowanie przebiegu procesu planowania i sprawozdawczości w jednostkach organizacyjnych; prowadzenie bazy danych podległych jednostek organizacyjnych oraz potencjału organizacyjnego uczestników WK OHP; sporządzanie okresowych zestawień zbiorczych danych statystycznych, dokonywanie analiz z nich wynikających i przedstawianie wniosków Wojewódzkiemu Komendantowi OHP; współpraca z pionem finansowym WK OHP w zakresie wykorzystywania środków finansowych wg przyznanego planu finansowego; współpraca merytoryczna w zakresie realizowanych zadań z pozostałymi zespołami WK OHP; sporządzanie dokumentów i druków statystycznych zgodnie z Instrukcją o Sprawozdawczości w Ochotniczych Hufcach Pracy; prowadzenie magazynu materiałów biurowych; prowadzenie archiwum zakładowego; stałe podnoszenie kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach.Godziny pracy 7:45-15:45
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2018-08-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)