SPECJALISTA DS.HANDLOWYCH Bobrek oferta pracy PMN "BOBREK" SPÓŁKA JAWNA KRZYSZTOF I MACIEJ KLESZCZ, BRONISŁAW KOŹBIAŁ
Stanowisko: SPECJALISTA DS.HANDLOWYCH
Wynagrodzenie: od 4 200 PLN
Zakres obowiązków: bieżąca obsługa klientów - sprzedaż stopów aluminium na rynek krajowy i zagraniczny , zakup złomu aluminium, kontakt telefoniczny oraz mailowy z kontrahentami firmy, pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie długotrwałych relacji z odbiorcami, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie
Data publikacji: 2017-01-12
Lokalizacja: Bobrek (małopolskie)
Pracodawca: PMN "BOBREK" SPÓŁKA JAWNA KRZYSZTOF I MACIEJ KLESZCZ, BRONISŁAW KOŹBIAŁ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krakowska 1A, 32-661 Bobrek, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
bieżąca obsługa klientów - sprzedaż stopów aluminium na rynek krajowy i zagraniczny , zakup złomu aluminium, kontakt telefoniczny oraz mailowy z kontrahentami firmy, pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie długotrwałych relacji z odbiorcami, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS.HANDLOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bobrek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oświęcimski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełmek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.01.2017
Data zakończenia pracy: 22.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: niemiecki, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: angielski, w mowie - słaby, w piśmie - słaby
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe, doświadczenie zawodowe - min. 3 lata, biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie, podstawowa znajomość języka angielskiego, prawo jazdy kat. B, dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook), doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych, zaangażowanie w wykonywaną pracę, nastawienie na realizację celów, łatwość nawiązywania kontaktów, dobra organizacja pracy własnej, radzenie sobie w sytuacjach stresowych, rzetelność, skrupulatność, pozytywne nastawienie
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
PMN "BOBREK" SPÓŁKA JAWNA KRZYSZTOF I MACIEJ KLESZCZ, BRONISŁAW KOŹBIAŁ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Adres pracodawcy:
Krakowska 1A, 32-661 Bobrek, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: oświęcimski
Gmina pracodawcy: Chełmek
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bobrek
Ulica pracodawcy: Krakowska
Numer budynku pracodawcy: 1A
Profil działalności pracodawcy: ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA METALI
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 12.01.2017
Oferta pracy ważna do: 30.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 12.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 12.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
doradztwo w zakresie wyboru formy prowadzenia działalności gospodarczej, aktywna sprzedaż usług księgowych, budowanie, utrzymanie oraz rozwijanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów kancelarii, windykacja niezapłaconych nalezności klientów kancelarii, rozwiązywanie problemów związanych z rozliczeniami podatkowymi klientów ze wschodu w urzedachpraca na umowę zlecenie 139 godzin w miesiącu, praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-14:00oferta dostępna w sali E
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykształcenie: wyższe; znajomość języka angielskiego na poziomie C1; zakres obowiązków: przygotowywanie postów w social media, opracowanie grafik na potrzeby postów w social media, zarządzanie social media oraz stroną internetową w zakresie content marketingu, czynna organizacja branżowych eventów i konferencji, monitorowanie rynku, informacji o firmie oraz działań konkurencji w social media oraz innych mediach; jedna zmiana: miejsce pracy: Katowice centrum;
PRO SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-23 - Katowice (śląskie)
wykonywanie pomiarów z zakresu ochrony środowiska
Labotest - 2016-08-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta oraz dobór i sprzedaż artykułów medycznych
kontakt przez PUP - 2018-06-19 - Sokółka (podlaskie)
Bieżąca obsługa kluczowych klientów.
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
- sprzedaż internetowa opon, felg, akcesoriów motoryzacyjnych,- obsługa zamówień złożonych w sklepie internetowym oraz na portalach sprzedażowych,- tworzenie ofert na portalach sprzedażowych oraz stronie internetowej,- budowanie dobrego wizerunku firmy,- realizowanie planów sprzedaży i celów poza sprzedażowych,- monitorowanie działań konkurencji w e-sprzedaży oraz optymalizacja cenowa oferty,- przygotowywanie dokumentów i obsługa około sprzedażowa klienta.Wymagane wykształcenie średnie, mile widziany staż pracy, znajomość języka angielskiego oraz niemieckiego, konsekwencja, rzetelność i terminowość w wykonywaniu zadań, gotowość do uczenia się i podnoszenia swoich kwalifikacji, obsługa komputera i programów biurowych, dyspozycyjność i zaangażowanie w pracy, doświadczenie w obsłudze klienta, doświadczenie w sprzedaży internetowej i prowadzeniu sklepu internetowego, posiadanie doświadczenia w promocji produktów za pomocą internetu. Wynagrodzenie podstawa + premie uznaniowe. Kontakt z pracodawcą osobisty, telefoniczny lub e-mailowy mw (at) e-widerski.pl
WIDERSKI - WIDERSKI MICHAŁ - 2016-08-29 - Nędza (śląskie)
Sporządzanie dokumentów przetargowych, obsługa biura
kontakt przez PUP - 2018-06-25 - Kańkowo (mazowieckie)
prowadzenie badań indyjskiego rynku, doradztwo, w tym polskim przedsiębiorcom
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Piaseczno (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych kontrahentów na rynkach zagranicznych, wystawianie dokumentów sprzedaży-zamówienia ( faktury), nadzór nad procesem realizacji zamówienia.
IZOPANEL SP. Z O.O. - 2017-04-27 - Gdańsk (pomorskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
Zakup pojazdów nowych i używanych, obsługa klientów detalicznych oraz biznesowych, budowanie struktur dostawców pojazdów, monitoring rynku branżowego, sporządzanie ofert-wycen zakupowych, dbałość o standardy obsługi, zarządzanie dystrybucją ofert zakupowych, raportowanie wyników, dążenie do osiągania wyznaczonych celów, praca w godzinach 9-17
NOX GROUP Sp. z.o.o - 2016-05-27 - Opole (opolskie)
reprezentowanie firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami z Indii, budowanie i utrzymywanie długofalowej współpracy i relacji z klientami z Indii, pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Kontakty telefoniczne z klientami,
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Zamość (lubelskie)
poszukiwanie nowych dostawców w celu optymalizacji wydatków związanych z zakupamiutrzymanie dobrych relacji z kluczowymi dostawcami i podwykonawcamizapytania ofertowe do dostawców, analiza ofert i wybór dostawcówprowadzenie skutecznych negocjacji z dostawcamizapewnienie płynnego przebiegu procesu zakupowego w zakresie zakupów nieprodukcyjnych i usług logistycznych, w tym transportu obsługa i archiwizacja procesu reklamacjiinicjowanie działań obniżających koszt surowców tworzenie zleceń zakupu i transportu oraz kontrola ich prawidłowej realizacji nadzór nad poziomem zapasów wybranych surowców i komponentów przeprowadzanie przetargów na dostawy towarów i usługkompletowanie dokumentacji zakupowej w firmie oraz nadzór nad wskaźnikami zakupowymi oraz okresowa ocena dostawcówatrakcyjne wynagrodzenie, umowę o pracępracę w organizacji o wysokiej kulturze zarządzania szkolenia i możliwość rozwoju kompetencji zawodowych
Industrial Brush Manufakturers - 2018-02-19 - Komorniki (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-10-11 - Warszawa (mazowieckie)
praca przy linii produkcyjnej i pakowaniu tj. podawanie surowca na taśmy, obróbka wstępna surowca, krojenie, pakowanie gotowego wyrobu, realizacja działań korygujących, dezynfekcja linii i hali produkcyjnej oraz stanowiska pracy
HR BEZPIECZNA PRACA Aleksandra Spychała - 2017-02-23 - Niepruszewo (wielkopolskie)
Obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego , obsługa stanowiska mięso i wędliny , zarządzanie towarem, dbanie o czystość, prawidłowa obsługa klienta zgodnie z zasadami firmy.
DINO POLSKA SA - 2016-06-10 - Radomsko (łódzkie)
realizacja spotkań umowionych przez dział call center
Progress Active Sp. z o.o. - 2015-11-27 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
-
MAJSTER GRYFICE DANIEL SZCZEPAŃSKI - 2015-12-03 - Gryfice (zachodniopomorskie)
Zapewnienie realizacji zobowiązań przedsiębiorstwa w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy wynikających z przepisów prawnych, prowadzenie szkoleń BHP i PPOŻ, doradztwo w zakresie doboru odzieży, zarządzanie wypadkowością (dokumentacja, analiza, propozycje uprawnień), sporządzanie i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego.
P.P.H "LOGIS" Sp. z o.o. - 2016-06-27 - Kielce (świętokrzyskie)
Realizacja polityki promocyjnej firmy, prowadzenie działań marketingowych, przygotowanie art. prasowych, obsługa strony internetowej i portali społecznościowych.
Grupa Producentów Rolnych SUFLIDOWO Sp. z o.o. - 2018-01-05 - Teresin (łódzkie)
Naliczanie płac. Rozliczanie składek ZUS. Pisanie umów o pracę i cywilnoprawnych. Obsługa kadrowa pracowników.
Agencja Rozwoju i Promocji ZAMEK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-03-16 - Gostynin (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Wasilków (podlaskie)
udział w organizowaniu i utrzymaniu w gotowości do działania systemu informatycznego w zakresie przekazywania danych; udział w planowaniu i rozbudowie lokalnych sieci teleinformatycznych
22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie - 2017-07-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- diagnozowanie potrzeb klientów zainteresowanych kupnem mieszkania,- prezentowanie klientom ofert firmy,- prowadzenie spotkań prowadzących do sprzedaży nieruchomości w biurze firmy bądź na terenie realizowanej inwestycji,- przygotowywanie ofert sprzedaży mieszkań,- przygotowywanie umów przedwstępnych wraz z odpowiednimi załącznikami,- bieżąca obsługa administracyjna biura,- analiza rynku nieruchomości,- przygotowywanie raportów i zestawieńm
"NOVDOM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-18 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klientów firmy. Pozyskiwanie zamówień, dostawa towarów. Praca w godzinach: 08.00-16.00.
SPRZĘT-POŻ Przeds.Specjalistyczne - 2017-03-23 - Opole (opolskie)
rozliczanie czasu pracy kierowców ciężarowych
Trans Expert spółka cywilna - 2015-11-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1.Realizowanie zadań w procesie planowania budżetowego, w tym przygotowanie materiałów do: opracowania projektu budżetu, weryfikacji projektów budżetów dysponentów trzeciego stopnia, sporządzenia projektu planu finansowego, sporządzenia planu finansowego. 2.Realizowanie zadań w procesie planowania zasobów, usług i robót budowlanych. 3.Opracowanie informacji oraz materiałów analityczno-finansowych dotyczących planowania budżetu. 4.Przygotowywanie korespondencji w sprawach wynikających z zakresu obowiązków oraz informacji o nieprawidłowościach i błędach w zakresie planowania przez podległe jednostki wojskowe.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2018-08-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
np.: działania zmierzające do pozyskiwania nowych klientów, prezentacja produktu firmy, tj. płyt meblowych, materiałów drewnopochodnych (płyty, sklejki) oraz przygotowywanie umów dla klientów, negocjacje warunków zawieranych umów, realizacja zamówień i dostaw towaru, prowadzenie rozmów handlowych z klientami, analiza rynku, monitoring działań konkurencji
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Orły (podkarpackie)
prace biurowe, zamieszczanie ogłoszeń, weryfikacja aplikacji, praca w godz. 8-16
Iflexs Sp. z o.o. - 2016-06-13 - Opole (opolskie)