SPECJALISTA(NR 5409) Bydgoszcz oferta pracy Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych
Stanowisko: SPECJALISTA(NR 5409)
Wynagrodzenie: od 2 989 PLN
Zakres obowiązków: 1.Realizowanie zadań w procesie planowania budżetowego, w tym przygotowanie materiałów do: opracowania projektu budżetu, weryfikacji projektów budżetów dysponentów trzeciego stopnia, sporządzenia projektu planu finansowego, sporządzenia planu finansowego. 2.Realizowanie zadań w procesie planowania zasobów, usług i robót budowlanych. 3.Opracowanie informacji oraz materiałów analityczno-finansowych dotyczących planowania budżetu. 4.Przygotowywanie korespondencji w sprawach wynikających z zakresu obowiązków oraz informacji o nieprawidłowościach i błędach w zakresie planowania przez podległe jednostki wojskowe.
Data publikacji: 2018-08-17
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Józefa Dwernickiego 1, 85-915 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1.Realizowanie zadań w procesie planowania budżetowego, w tym przygotowanie materiałów do: opracowania projektu budżetu, weryfikacji projektów budżetów dysponentów trzeciego stopnia, sporządzenia projektu planu finansowego, sporządzenia planu finansowego. 2.Realizowanie zadań w procesie planowania zasobów, usług i robót budowlanych. 3.Opracowanie informacji oraz materiałów analityczno-finansowych dotyczących planowania budżetu. 4.Przygotowywanie korespondencji w sprawach wynikających z zakresu obowiązków oraz informacji o nieprawidłowościach i błędach w zakresie planowania przez podległe jednostki wojskowe.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 989 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA(NR 5409)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 989 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe ekonomiczne.Doświadczenie zawodowe: praca w obszarze finansów publicznych.Wymagania dodatkowe:1.Znajomość zagadnień dotyczących prowadzenia gospodarki finansowej zgodnie z przepisami o finansach publicznych, o rachunkowości oraz aktów wykonawczych wydanych na podstawie tych przepisów.2.Znajomość zasad planowania i wykonywania budżetu, planowania i rozliczania działalności, planowania potrzeb i zasobów, usług i robót budowlanych, opracowywania planów finansowych i rzeczowych.3.Umiejętność biegłego posługiwania się komputerem i znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint). 4.Umiejętność prowadzenia analizy wykorzystania przydzielonego budżetu.5.Pisemna interpretacja obowiązujących przepisów oraz realizacja publicznych wystąpień.6.Preferowane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy, w szczególności w pionie głównego księgowego wojskowej jednostki budżetowej.
Nazwa pracodawcy: Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Józefa Dwernickiego 1, 85-915 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Zatrudnienie: 15 wrzesień 2018 r.;Wynagrodzenie: od 2.989 zł + premia regulaminowa 25%.Rodzaj umowy: umowa na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy.Zgłaszanie ofert (CV i list motywacyjny oraz pisemna zgoda na przetwarzanie danych osobowych o treści Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby rekrutacji na stanowisko specjalisty, ogłoszonej w dniu 17.08.2018 r. przez Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych. Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz, że zostałam/em poinformowana/ny o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, jak również wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie): - pocztą na adres: 85-915 Bydgoszcz ul. Dwernickiego 1 z adnotacją Wydział Pracowników Wojska, - osobiście Bydgoszcz ul. Dwernickiego 1 ofertę z adnotacją Wydział Pracowników Wojska pozostawić na Biurze przepustek,- pocztą e-mail na adres: iwspsz.kadry (at) ron.mil.plKlauzula informacyjna: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz.UE.L.2016.119.1), dalej RODO informuję, że:a.administratorem Pani/Pana danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych jest Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych z siedzibą w Bydgoszczy ul. Dwernickiego 1, reprezentowany przez Szefa Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych,b.inspektor ochrony danych Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych w Bydgoszczy dostępny jest pod adresem mailowym: iwspszbydgoszcz.iod (at) ron.mil.pl,c.Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko wymienione w ogłoszeniu, na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a RODO,d.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania procesu rekrutacji,e.przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,f.ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych (obecnie: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych), jeśli stwierdzi Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Józefa Dwernickiego
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 17.08.2018
Oferta pracy ważna do: 31.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 17.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 17.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zapewnienie odpowiedniego procesu magazynowania towaru; zapewnienie standardów na sklepie; koordynowanie działań pracy na zmianie nocnej; praca z towarowaniem i zmianami promocji.
TESCO Polska Sp. z o.o. - 2016-06-06 - Szamotuły (wielkopolskie)
współpraca ze stałymi klientami - budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji, sprzedaż usług szkoleniowych dla firm, aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, monitorowanie potrzeb rynku i analizowanie konkurencji, raportowanie działań handlowych zgodnie ze standardami firmy. pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin, atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premie od sprzedaży), możliwość rozwoju i szkolenia; kontakt z pracodawca osobisty w godzinach (10-12), telefoniczny (9-15) oraz e-mail.
AP Edukacja Sp. z o. o. - 2016-01-21 - Słupsk (pomorskie)
wyszukiwanie przetargów branży elektrotechnicznej, narzędziowej, instalacyjnej;analiza dokumentacji przetargowej;przygotowywanie wycen i ofert przetargowych;uczestnictwo w aukcjach, licytacjach i przetargach na platformach zakupowych;utrzymywanie kontaktów z dostawcami;negocjacje warunków cenowych;kompletacja dokumentacji przetargowej;prowadzenie zestawień i raportowanie;współpraca z działem handlowym;monitorowanie realizacji przetargów;
PHUP KRAK-OLD Sp. z o.o. - 2016-02-10 - Skawina (małopolskie)
Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej (umowy, aneksy, świadectwa pracy, akta osobowe),Przygotowywanie raportów kadrowych oraz deklaracji ZUS, PFRON
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Tomice (małopolskie)
Obsługa administracyjna biura, wystawianie faktur, przyjmowanie zamówień
SERWISPALET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-27 - Wiktorówko (wielkopolskie)
kompleksowa i profesjonalna obsługa pacjentów, sprzedaż produktów i usług firmy Audiofon , dbałość o porządek, zewnętrzna promocja marki Audiofon,
"AUDIOFON"Sp. zo.o. Sp. K - 2018-03-26 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Zarządzanie zamówieniami klientów, utrzymywanie dobrych relacji z klientami amerykanskimi, przygotowywanie raportów zgodnie z potrzebami klientów, współpraca z innymi działami firmy: transportu, zaopatrzenia, fabrykami, produkcją, ustalanie strategii oraz wspołpraca z działem sprzedaży, odpowiadanie na zapytanie ofertowe w języku angielskim nowym i stałym klientom, praca w godzinach 14.00-23.00
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Kraków (małopolskie)
Główne obowiązki:•kierowanie i organizowanie pracy elektrykom i pomiarowcom•nadzór nad prawidłową pracą urządzeń i instalacji elektrycznych oraz systemów sygnalizacji włamań•przygotowywanie planów, przetargów, umów w zakresie konserwacji urządzeń i zakupu materiałów elektrycznychPraca w godz. 7:30-15:30Kontakt z pracodawcą: praca (at) uwr.edu.pl
Uniwersytet Wrocławski - 2017-09-27 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-20 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż obuwia wysokiej klasy, profesjonalna obsługa klienta, realizacja zadań sprzedażowych, sporządzanie faktur sprzedaży, przygotowanie i prezentacja ofert sprzedaży, współpraca z przedstawicielami handlowymi. Umowa na czas określony 2 lata. Wynagrodzenie 3000 zł miesięcznie do negocjacji. Godziny pracy: 7.00- 15.00
Słupska Fabryka Obuwia "NORD" Meka Sztrajbel Spółka Jawna - 2017-04-10 - Strzelinko (pomorskie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami, oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Praca na trzy zmiany:Od 08:45 do 17:00; 09:45 di 18:00; 10:45 do 19:00Umowa na czas określony - Po okresie pół roku w momencie kiedy pracownik uzyskał pozytywną ocenę od Kieronika Centrum Kontaktu z Klientem umowa na czas nieokreślony.Wysokość wynagrodzenia miesięcznego: 3150zł brutto miesięcznie przez pierwsze 5 tygodni zatrudnienia. Następnie 3500zł brutto (wynagrodzenie podstawowe) + 300zł brutto po pomyślnym zakończeniu przez pracownika kompleksowego szkolenia z zakresu systemu rezerwacji biletów lotniczych, zaliczenie wszystkich wymaganych testów, oraz uzyskanie pozytywnej oceny od Kierownika Centrum Kontaktu z Klientem.
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca na urządzeniach biurowych m.in. kserokopiarkach, faksach, przygotowywanie korespondencji do wysyłki, wykonywanie pełnej, tradycyjnej (papierowej) archiwizacji dokumentów, bieżąca pomoc w pracach biurowych pracownikom.
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Orneta (warmińsko-mazurskie)
DZIAŁANIA NASTĘPCZE I KOORDYNACJA NIEZBĘDNA DO ZAPEWNIENIA, ŻE WSZYSTKIE NIEROZLICZONE / NIESPŁACONE DŁUGI I NIEPRZYDZIELONE ŚRODKI PIENIĘŻNE / KREDYTY NA NALEŻNOŚCIACH OD KLIENTÓW SĄ PRZETWARZANE TERMINOWO. ALOKACJA ŚRODKÓW PIENIĘŻNYCH (TJ. UZGODNIENIE RACHUNKÓW, DORADZTWO DOTYCZĄCE PRZELEWÓW, PRZYGOTOWANIE REFUNDACJI ITP.) ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA WYKONYWANIE ZARÓWNO REAKTYWNEJ, JAK I PROAKTYWNEJ KONTROLI KREDYTOWEJ. ROZPOZNANIE PROBLEMÓW ZWIĄZANYCH Z WINDYKACJĄ NALEŻNOŚCI I ICH USUNIĘCIE NEGOCJOWANIE ŚRODKÓW ZARADCZYCH, ABY POPRAWIĆ WYNIKI WINDYKACJI.
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Kraków (małopolskie)
obsługa sekretariatu, przyjmowanie poczty, obsługa sekretariatu , sporządzanie list płac, deklaracja ZUS w sytemie płatnik oraz nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą ( poczta tradycyjna i elektroniczna)archiwizowanie dokumentówsprawowanie kontroli nad odpowiednim bieżącym stanem zaopatrzenia biura obsługa interesantów prowadzenie Kasy Spółdzielni- ewidencja wpłat w systemie księgowym PROBITsamodzielne naliczanie wynagrodzeń pracowników i przygotowywanie list płacsporządzanie deklaracji podatkowych oraz dokumentacji zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUSzakładanie i prowadzenie akt pracowniczych
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Kraków (małopolskie)
Konsultant w salonie sprzedaży sieci PlayPraca w godzinach od 8:00-16:00 lub 9:00-17:00 lub 10:00-18:00 (w zależnosci od godziny rozpoczęcia pracy)
F.H.U."PLAYMAX" MARIUSZ TYLUTKI - 2016-05-13 - Kolbuszowa (podkarpackie)
j.w.
MOJA FIRMA SP. Z O. O. - 2015-12-02 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych. Obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień. Przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostaw i przygotowywanie dokumentacji magazynowej.
kontakt przez OHP - 2018-04-04 - Łódź (łódzkie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-05-02 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Warszawa (mazowieckie)
- montowanie sieci wodociągowych, kanalizacyjnych i deszczowych,
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Rojęczyn (wielkopolskie)
- ZARZĄDZANIE TREŚCIĄ STRONY INTERNETOWEJ,- TWORZENIE I PROWADZENIE KAMPANII W SOCIAL MEDIA,- WSPÓŁPROJEKTOWANIE I ZAMAWIANIE MATERIAŁÓW MARKETINGOWYCH I REKLAMOWYCH,- SAMODZIELNA KOORDYNACJA EVENTÓW,- WSPÓŁPRACA Z AGENCJAMI MARKETINGOWYMI ORAZ DRUKARNIAMI,- ANALIZA SPRZEDAŻY ONLINE,- WSPARCIE W ROZWIJANIU ORAZ OPTYMALIZACJI SYSTEMÓW ORAZ NARZĘDZI ANALITYCZNYCH,
Metkom Sp. z o.o. - 2017-03-16 - Pogwizdów Nowy (podkarpackie)
Nadzorowanie, przygotowywanie raportów dla członków zespołu. Nadzorowanie wypłat pracowników. Bezpośredni kontakt z klientem rosyjskojęzycznym.Umowa o pracę na czas określony: 3 lata.
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Łódź (łódzkie)
Obługa klientów, sprzedaż towarów, działania wspomagające sprzedaż.Prowadzenie sklepu internetowego, wystawianie dokumentów, realizacja wysyłek. Działania marketingowe i reklamowe.
ALBERTINA JERZY KUSTRA - 2016-04-11 - Kraków (małopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodnie programem stażu. Oferta przeznaczona dla osób poniżej 30 roku życia z ustalonym II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Bielsko-Biała (śląskie)
prowadzenie postępowań administracyjnych w celu przygotowania decyzji Dyrektora RZGW, zwalniających z zakazów na obaszarach szczególnego zagrożenia powodzią, prowadzeni postępowan administracyjnych w celu przygotowania decyzji Dyrektora RZGW zwalniających z zakazów lokalizowania na obszarach szczególnego zagrożenia powodzią, prowadzenie spraw związanych z obsługą wniosków o wydanie opinii i/lub uzgodnień do koncepcji przestrzennego zagospodarowania kraju
REGIONALNY ZARZĄD GOSPODARKI WODNEJ W POZNANIU - 2016-04-19 - Skęczniew (wielkopolskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: wystawianie faktur VAT, organizacja transportu krajowego o międzynarodowego, wystawianie dokumentów dotyczących sprzedaży krajowej i zagranicznej, współpraca z pozostałymi działami firmy (zakupy, sprzedaż, magazyn), prowadzenie negocjacji cenowych; WYMAGANIA: wykształcenie min.średnie, mile widziane doświadczenie zawodowe; KONTAKT: bzwirek (at) hygienika.pl
HYGIENIKA DYSTRYBUCJA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-04-20 - Lubliniec (śląskie)
Sprzedaż produktów dla klienta zagranicznego, zdobywanie nowych klientów, opieka nad dotychczasowymi, ustalanie planów sprzedażowych, koordynowanie projektów marketingowych, tworzenie bazy danych produktów.
AL GROUP Jakub Ziółkowski - 2017-09-29 - Umianowice (świętokrzyskie)
Telefoniczna obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
prowadzenie procesów rekrutacyjnych, kontakt z kandydatami, aktualizacja i weryfikacja bazy kandydatów, koordynowanie spraw pracownikówpomiędzy Adecco a klientem
ADECCO POLAND Sp. z o.o. - 2016-08-23 - Legnica (dolnośląskie)