SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY SZKOLEŃ B2B Słupsk oferta pracy AP Edukacja Sp. z o. o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY SZKOLEŃ B2B
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: współpraca ze stałymi klientami - budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji, sprzedaż usług szkoleniowych dla firm, aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, monitorowanie potrzeb rynku i analizowanie konkurencji, raportowanie działań handlowych zgodnie ze standardami firmy. pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin, atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premie od sprzedaży), możliwość rozwoju i szkolenia; kontakt z pracodawca osobisty w godzinach (10-12), telefoniczny (9-15) oraz e-mail.
Data publikacji: 2016-01-21
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: AP Edukacja Sp. z o. o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kołłątaja 35/1, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
współpraca ze stałymi klientami - budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji, sprzedaż usług szkoleniowych dla firm, aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, monitorowanie potrzeb rynku i analizowanie konkurencji, raportowanie działań handlowych zgodnie ze standardami firmy. pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin, atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premie od sprzedaży), możliwość rozwoju i szkolenia; kontakt z pracodawca osobisty w godzinach (10-12), telefoniczny (9-15) oraz e-mail.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY SZKOLEŃ B2B
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw sprzedaży
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
min. roczne doświadczenie w sprzedaży B2B, preferowane w sprzedaży szkoleń, Język, zaangażowanie, kreatywność, bardzo dobre zdolności interpersonalne, umiejętność pracy pod presją czasu, dobra organizacja oraz nastawienie zadaniowe.
Nazwa pracodawcy: AP Edukacja Sp. z o. o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Kołłątaja 35/1, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 10-12
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Kołłątaja
Numer budynku pracodawcy: 35
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 21.01.2016
Oferta pracy ważna do: 19.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 21.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 21.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kontrola jakości produktów, owoców i warzyw wyjeżdżających i wjeżdzających z magazynu, kontakt z odbiorcami zagranicznymi, dostawcami, wprowadzanie i wystawianie dkumentów magazynowych
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Ostrowiec (mazowieckie)
Pozyskiwanie klientów i budowanie korzystnych relacji z klientem.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe FOL-PACK - 2016-12-02 - Końskie (świętokrzyskie)
nawiązywanie kontaktów handlowych, kompletowanie dokumentów kontraktowych w języku tureckim i angielskim, prowadzenie rozmów handlowych i zawieranie umów w języku angielskim i tureckim;wymagania:wykształcenie wyższe, łatwość nawiązywania kontaktów, kultura osobista, prawo jazdy kat. B, doświadczenie w marketingu i kontaktach z klientami korporacyjnymi, znajomość języka angielskiego i tureckiego w stopniu biegłym;
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie akt osobowych, ewidencji czasu pracy i innych ewidencji prawem wymaganym.
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Daleszyce (świętokrzyskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - samodzielne i bieżące prowadzenie ewidencji środków trwałych w bazie programu komputerowego FT_ST dla wszystkich grup GUS łącznie dla grupy jawnej i niejawnej. Dokonywanie analizy dostarczonych dokumentów, sprawdzanie ich kompletności, prawidłowości celem przedstawienia ich przełożonemu a następnie do podpisu Komendantowi oddziału bądź innej uprawnionej osobie,- wspomaganie pracowników służb merytorycznych odpowiedzialnych za prowadzenie w komórkach merytorycznych środków trwałych w programie GMAT. Efektem końcowym pracy pracownika jest przekazanie komórce finansowej rzetelnej informacji na temat środków trwałych celem ujęcia w księgach rachunkowych,- prowadzenie rejestru szkód wyrządzonych przez osoby prawne lub fizyczne w mieniu W-MOSG, rejestrowanie wystawianych przez służby merytoryczne protokołów szkód, sprawdzanie zgodności i poprawności klasyfikacji budżetowej celem dostarczenia aktualnej informacji o stanie faktycznym uszkodzonego mienia i monitorowanie przebiegu końcowego efektu prac związanych z postępowaniami szkodowymi,- prowadzenie gospodarki mandatowej w zakresie przyjmowania i rozliczania otrzymywanych zestawień mandatów karnych kredytowanych i gotówkowych celem wystawienia zlecenia przyjęcia wpłaty gotówkowej do kasy lub sporządzanie polecenia księgowania na przelew do Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie, a następnie sporządzanie sprawozdawczości w tym zakresie,- uzgadnianie na bieżąco kont analitycznych celem zapewnienia kompletności i aktualności bazy środków trwałych,- archiwizowanie dokumentacji księgowej i innej celem przekazania jej do Archiwum Zakładowego Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej.Warunki pracy Stanowisko pracy stałej zlokalizowane na II piętrze budynku wielokondygnacyjnego kompleksu koszarowego komendy oddziału. Dojścia i dojazdy utwardzone, budynek nie przystosowany dla osób ze stopniem niepełnosprawności, brak wind oraz pomieszczeń higieniczno-sanitarnych przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.Praca z komputerem maksymalnie 8 godzin na dobę. Kontakty telefoniczne raz w roku z pracownikami Urzędu Statystycznego w sprawie sprawozdań ze środków trwałych.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2016-06-09 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Tworzenie ogłoszeń dla poszczególnych ogłoszeniodawców, produktów i marek, wgrywanie treści marketingowych na plalforme, modyfikowanie i optymalizacja już istniejących treści marketingowych, kontakt z klientami, wsparcie innych współpracowników oraz przełożonego - całośc usług świadczona jest na rynki rosyjsko i ukraińskojęzyczne i polega na wsparciu technicznym związanym z projektowaniem i modyfikowaniem reklam na rynki rosyjsko i ukraińskojęzyczne i jest pracą związaną z call-center
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Kraków (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
prowadzenie postępowań administracyjnych w celu przygotowania decyzji Dyrektora RZGW, zwalniających z zakazów na obaszarach szczególnego zagrożenia powodzią, prowadzeni postępowan administracyjnych w celu przygotowania decyzji Dyrektora RZGW zwalniających z zakazów lokalizowania na obszarach szczególnego zagrożenia powodzią, prowadzenie spraw związanych z obsługą wniosków o wydanie opinii i/lub uzgodnień do koncepcji przestrzennego zagospodarowania kraju
REGIONALNY ZARZĄD GOSPODARKI WODNEJ W POZNANIU - 2016-04-19 - Skęczniew (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-28 - Warszawa (mazowieckie)
obsluga klienta zagranicznego ze Wschodu, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowanie ofert handlowych w jęz. rosyjskim, ukrainsim, tłumaczenie dokumentów sprzedażowych, umów, nawiązywanie kontaktów biznesowych, reprezentowanie firmy na targach branżowych, praca w delegacji
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Hryniewicze (podlaskie)
obsługa klienta, wystawianie dokumentów handlowych, prowadzenie rozliczeń finansowych, prowadzenie korespondencji handlowej również w języku angielskim.
Re Alloys sp. z o.o. - 2017-02-10 - Łaziska Górne (śląskie)
Praca biurowa. Tworzenie zamówień wewnętrznych, wysyłanie zamówień do dostawców, monitorowanie zamówień, kontakt z dostawcą, tworzenie, wykresów, analiz i raportów.
Automationstechnik sp. z o.o. - 2016-12-07 - Kraków (małopolskie)
Prawidłowe i terminowe wprowadzanie dokumentów księgowych, fakturzakupu, faktur sprzedaży i wybranych poleceń księgowania -Przygotowanierejestrów, uzgadnianie i sporządzanie deklaracji VAT, wysyłka JPK-Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych iprawnych z uwzględnieniem przepisów podatkowych -Aktywny udział wpracach zamknięcia okresów księgowych, w tym uzgadnianie kontsyntetycznych i analitycznych -Sporządzanie sprawozdawczości finansowejm.in do GUS - Księgowanie faktur zgodnie z ustawą o VAT - Monitorowaniebieżących zmian prawa podatkowego, bilansowego. Praca od 7-15
SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców - 2018-02-20 - Opole (opolskie)
Opracowywanie i realizacja planu marketingowego w zakresie trade marketingu zgodnie ze strategią marki, dla kanału tradycyjnego i nowoczesnego, koncepcja, rozwój i wdrażanie narzędzi wspierających sprzedaż, projektowanie, realizacja i ocena skuteczności akcji marketingowych, prowadzenie kalendarza działań trade marketingu, monitorowanie i analiza sytuacji rynkowej.
Grupa MAC S.A. - 2016-11-23 - Kielce (świętokrzyskie)
obsługa kadrowa i płacowa firmy
REGALUX Krzysztof Sutowski - 2015-12-29 - Chojnice (pomorskie)
Planowanie i optymalizacja zapasów materiałowych; sporządzanie i procesowanie zamówień zakupów; madzór i kontrola realizacji warunków współpracy oraz kosztów zakupu; monitorowanie i raportowanie wyników dostawców; tworzenie i utrzymywanie aktualnych danych w systemie ERP
TRU-FLEX SP.Z O.O. UJAZD - 2017-11-24 - Zimna Wódka (opolskie)
Załadunek do maszyn, rozładunek, pakowanie, obrabianie mięsa.
Zakład Przetwórstwa Mięsnego GUMNI-SUSZ Alicja Dąbrowska-Gumna - 2018-06-06 - Dąbrówka Leśna (wielkopolskie)
realizowanie planów sprzedażowych, obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU, utrzymanie długofalowych relacji z klientem, budowanie portfela klientów
Firma Handlowo-Usługowa Iwona Gierałtowska w Skrybiczach - 2016-07-27 - Hajnówka (podlaskie)
praca z bronią w ramach grupy interwencyjnej
DOMENA NOWA sp zo.o. Bielsko-Biała - 2016-04-28 - Cieszyn (śląskie)
Wykształcenie: wyższe techniczne; min. 10 lat pracy w japońskim przedsiębiorstwie produkcyjnym związanym z motoryzacją; znajomość języka japońskiego na poziomie Native Speaker; umiejętność instalowania maszyn i usuwania awarii sprzętu do produkcji filtrów; zakres obowiązków: nadzór nad maszynami w fabryce, wdrażanie nowoczesnych systemów monitorowania i usuwania awarii, współpraca z japońskimi specjalistami i podwykonawcami, sporządzanie raportów do macierzystej spółki z Japonii; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Gliwice (śląskie)
Znajomość zagadnień logistyki i transportu, dobra znajomość ustawy o transporcie drogowym, biegła znajomość MS Office,dyspozycyjność, bardzo dobry stan zdrowia. Praca na dwie zmiany: 6-14 / 14-22
REMONDIS OPOLE SP. Z O. O. - 2018-03-07 - Opole (opolskie)
-Obsługa zamówień, -kontakt z klientem,-wsparcie działu handlu,-raportowanie
Logispak Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2018-02-02 - Świdwin (zachodniopomorskie)
- przegląd i przetwarzanie pytań od klientów- projektowanie sprężarek odśrodkowych- opracowywanie ofert technicznych i handlowych- przegląd i weryfikacja ofert od poddostawców- koordynacja i udział w spotkaniach z klientami- koordynacja harmonogramów projektów
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Łódź (łódzkie)
1.Zapoznanie się z przepisami i regulaminem organizacyjnym oraz innymi dokumentami regulującymi zasady funkcjonowania organizacji. Przejście instruktażu szkoleniowego z zakresu BHP i przepisów przeciwpożarowych.Zapoznanie z programem stażu i omówienie zakresu zadań zawodowych.Zapoznanie z obowiązkami oraz uprawnieniami. Zapoznanie z regulaminem pracy i innymi dokumentami i przepisami, w tym z zakresu poufności i ochrony danych osobowych oraz specyfiką pracy organizacji.Instruktaż stanowiskowy.Zapoznanie się z przepisami obowiązującymi u Organizatora stażu. Obsługa biura i prowadzenie ewidencji materiałów biurowych organizacji.Przyjmowanie i rozdział korespondencji, rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących.Otwieranie i sprawdzanie nadesłanych przesyłek.Przepisywanie i wysyłanie korespondencji.Nadzór nad stanem magazynowym artykułów biurowych i gospodarczych na potrzeby oddziału OPZL i zgłaszanie potrzeb do Biura Głównego.Bieżąca opieka nad pomieszczeniami wynajmowanymi przez OPZL wynikająca z zakresu najmu Biura Oddziału Świebodzin.Nadzór nad prawidłowością funkcjonowania sprzętu biurowego i pozostałych środków trwałych w Oddziale Świebodzin.Inne w zależności od rodzaju realizowanych zadań w obrębie oddziału Świebodzin.2.Obsługa interesantów.Bieżące utrzymywanie kontaktów z firmami członkowskimi.Reprezentowanie OPZL wobec samorządów terytorialnych, np. Starostwo Powiatowe, Urząd Miejskich, itp.Współpraca z Biurem Głównym przy planowaniu i realizacji działań OPZL, w tym szkoleniowo-konferencyjnych.Kompleksowa organizacja działań szkoleniowo-konferencyjnych w Oddziale Świebodzin, w tym w zakresie wynajmu sal szkoleniowych, cateringu, materiałów szkoleniowych i inne wg potrzeb.Prowadzenie rekrutacji dot. organizacji działań szkoleniowo-konferencyjnych w Oddziale Świebodzin.Przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im informacji.Kierowanie interesantów do odpowiedniego pracownika jednostki.Odbieranie telefonów i przekazywanie informacji dzwoniącym.Wysyłanie i odbierani e-maili. Inne w zależności od rodzaju realizowanych zadań w obrębie oddziału Świebodzin.3.Działania marketingowe.Zapoznanie się z misją i strategią marketingową Organizacji.Stosowanie narzędzi kreowania pozytywnego wizerunku Organizacji wewnątrz i na zewnątrz.Prowadzenie działań promocyjnych działań podejmowanych przez OPZL.Budowanie pozytywnych relacji z otoczeniem Organizacji (klienci, firmy, instytucje).Obsługiwanie portali społecznościowych Organizacji (umieszczanie newsów, relacji, tworzenie wydarzeń).Inne w zależności od rodzaju realizowanych zadań w obrębie oddziału Świebodzin.4.Sporządzanie oraz przygotowywanie dokumentacji i pism.Sporządzanie pism i innych dokumentów przy wykorzystaniu programów komputerowych i innych urządzeń biurowych (zaświadczenia, zawiadomienia, zaproszenia, teksty promocyjne i informacyjne, itp.).Przygotowywanie dokumentacji poprzez kserowanie oraz skanowanie.Przestrzeganie obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną, która obowiązuje w Organizacji.Znakowanie, przechowywanie i oznakowywanie pism i dokumentów zgodnie z zasadami przyjętymi w Organizacji.
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Świebodzin (lubuskie)
telefoniczne aktywne poszukiwanie klientów
Business Navigator. Serwatka, Nowak, Jędrkowiak Sp.j. - 2017-10-19 - Ubocze (dolnośląskie)
sprzedaż wycieczek krajowych, zagranicznych, biletów autokarowych, lotniczych, obsługa systemu komputerowego
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Libiąż (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-07-08 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów firmy, wycena zapytań klientów, praca w godz. 8-16, po okresie próbnym pracodawca deklaruje możliwość przejścia na umowę o pracę na czas określony oraz dodatkowy system premiowy
HYDROSOLAR Sp. z o.o. Dolny Śląsk Sp. komandytowa - 2015-12-02 - Opole (opolskie)
- przygotowywanie projektów dokumentów, pełnomocnictw, umów, pism procesowych, odwołań od decyzji;- kontakt z organami administracji publicznej, sądami, urzędami;- prowadzenie postępowań administracyjnych;
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Marki (mazowieckie)
Przekazywanie informacji klientom. Współpraca z klientami, przyjmowanie zleceń, reklamacji. Wprowadzanie danych do systemu.
Remondis Otwock sp z o o - 2018-03-24 - Otwock (mazowieckie)