SPECJALISTA OBSŁUGI KLIENTA Hajnówka oferta pracy Firma Handlowo-Usługowa Iwona Gierałtowska w Skrybiczach
Stanowisko: SPECJALISTA OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: 1 850 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: realizowanie planów sprzedażowych, obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU, utrzymanie długofalowych relacji z klientem, budowanie portfela klientów
Data publikacji: 2016-07-27
Lokalizacja: Hajnówka (podlaskie)
Pracodawca: Firma Handlowo-Usługowa Iwona Gierałtowska w Skrybiczach
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Marszałka Józefa Piłsudskiego 12, 17-200 Hajnówka, powiat: hajnowski, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
realizowanie planów sprzedażowych, obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU, utrzymanie długofalowych relacji z klientem, budowanie portfela klientów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 850 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Hajnówka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: hajnowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Hajnówka
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw ubezpieczeń majątkowych i osobowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 850 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
min. roczne doświadczenie w pozyskiwaniu klientów i sprzedaży produktów finansowych, nastawienie na rezultat i wysoka orientacja na klienta, znajomość pakietu Ms Office, komunikatywność, umiejętności sprzedażowe, negocjacyjne
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Firma Handlowo-Usługowa Iwona Gierałtowska w Skrybiczach
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Hajnówce
Adres pracodawcy:
Marszałka Józefa Piłsudskiego 12, 17-200 Hajnówka, powiat: hajnowski, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: hajnowski
Gmina pracodawcy: Hajnówka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Hajnówka
Ulica pracodawcy: Marszałka Józefa Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Hajnówce
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw ubezpieczeń majątkowych i osobowych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.07.2016
Data dodania oferty pracy: 26.07.2016
Oferta pracy ważna do: 25.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 26.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 26.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sprzedaż imprez turystycznychzapoznanie się z systemem rezerwacyjnymobsługa urządzeń biurowychobsługa klientaprowadzenie korespondencji biurowej
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Gdynia (pomorskie)
praca z global view, kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Poznań (wielkopolskie)
- Przyjmowanie i rejestrowanie umów kupna i sprzedaży płodów rolnych- Prowadzenie rejestrów obrazujących realizację umów- Rejestrowania odbiorców i dostawców w systemie- Sprawdzanie poprawności cen sprzedaży i zakupu ich zgodności z umowami- Sprawdzanie poprawności danych na fakturze w tym ceny sprzedaży, terminu płatności- Kontrola realizacji umów kupna i sprzedaży- Wystawianie niezbędnych dokumentów sprzedaży i zakupu (FV, WZ, PZ,MM) zgodnie z obowiązującymi instrukcjami.- Przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji od klientów
Agrochem Puławy Sp. z o.o. - 2018-02-27 - Człuchów (pomorskie)
Przyjmowanie, weryfikacja i księgowanie faktur zakupu, wystawianie i rejestracja w systemie faktur sprzedaży, obsługa rachunków bankowych, przygotowywanie danych do rocznych i okresowych sprawozdań finansowych. Wymagania: wykształcenie wyższe, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, staranność, skrupulatność, szeroko rozwinieta zdolność analitycznego myślenia oraz zdolności interpersonalne, komunikatywność i umiejętność współpracy z zespołem.
PERFECT CONSULTING - 2016-06-21 - Gdynia (pomorskie)
oferta w ramach doposażenia stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Ostrowite (kujawsko-pomorskie)
aktywne pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z klientami biznesowymi, przeprowadzanie spotkań handlowych, profesjonalna obsługa klientów, budowanie pozytywnego wizerunku Spółki
REA Elektronik Sp. z o.o. - 2016-01-29 - Kawczyn (wielkopolskie)
przyjmowanie i wydawanie towaru, rozładunek i załadunek towaru, układanie towaru w magazynie wg specyfikacji: pasze, koncentraty, nasiona, nawozy
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Szabda (kujawsko-pomorskie)
Specjalista do spraw logistyki- staż FP
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Września (wielkopolskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: montaż sufitów i ścian G-K, termomodernizacje budynków; WYMAGANIA: wykształcenie zawodowe- malarz, minimum 3 lata doświadczenia zawodowego
"TOPTERM" FASADY,DOCIEPLENIA,REMONTY PIOTR WONS-KOSZĘCIN - 2017-05-16 - Koszęcin (śląskie)
Przygotowywanie ofert handlowych dla klientów azersko- i angielskojęzycznych. Umowa o dzieło: 26 h/tydzień.
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Łódź (łódzkie)
administrowanie i konfiguracja bazy danych Oracle; administrowanie serwerami Windows i Red Hat Enterprise Linux; administracja aplikacjami eksploatowanymi w firmie; wykonywanie kopii bezpieczeństwa, instalacji, aktualizacji, optymalizacji bazy danych i systemów operacyjnych; utrzymanie ciągłości pracy systemów baz danych; bieżący monitoring działania baz danych i systemu ERP oraz planowanie ich rozwoju; opracowanie, kontrola i wdrażanie procedur bezpieczeństwa w zakresie baz danych i systemów operacyjnych; zarządzanie bezpieczeństwem systemów informatycznych; rozwiązywanie problemów z bazami danych oraz serwerami aplikacyjnymi w zakresie wydajności oraz dostępności; świadczenie usługi pomocy użytkownikom
INSTAL PROJEKT GAWŁOWSCY ŚCIERZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-04-14 - Nowa Wieś (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie środków z Urzędów Marszałkowskich, Wojewódzkich, pisanie wniosków unijnych, pozyskiwanie grantów dla fundacji
Fundacja Leśne Zacisze - Dom Spokojnej Starości - 2016-02-10 - Sokołowy Kąt (mazowieckie)
- Szczegółowe informacje o konkursie, sygn. PO V WO 1111.1.2018 znajdują się na stronie internetowej Prokuratury Okręgowej w Katowicach: www.katowice.po.gov.pl - Osoba zatrudniona na stanowisku specjalisty do spraw inwestycji i remontów wykonuje zadania polegające, w szczególności na: - koordynacji i nadzorze nad realizacją programów inwestycyjnych i zadań remontowych: przygotowaniu programu inwestycji i zadań remontowych, uczestniczeniu w opracowywaniu rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontów, przygotowaniu i kontroli budżetu zadań inwestycyjnych i remontowych,uzyskaniu niezbędnych w procesie inwestycyjnym lub remontowym uzgodnień i pozwoleń, ocenie kompletności, spójności i poprawności rozwiązań projektowych, przedmiarów, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, kosztorysów i dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi przepisami, udziale w przygotowaniu harmonogramu rzeczowo-finansowego inwestycji, rozliczaniu zadań inwestycyjnych i remontowych pod względem finansowym, technicznym i merytorycznym, monitorowaniu i kontroli pracy wykonawców zgodnie z zawartymi umowami, rozliczaniu wykonawców z wykonanych zadań i postępu prac budowlanych, także poprzez organizowanie i branie udziału w naradach koordynacyjnych na budowie, nadzorze nad dokumentacją podwykonawczą sporządzaną przez wykonawcę.- współpracy przy pozyskiwaniu nowych nieruchomości w celu zabezpieczenia powierzchni biurowych i magazynowych na potrzeby prokuratur okręgu katowickiego, - współpracy przy przygotowywaniu wniosków i realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych, - współpracy przy przygotowywaniu wniosków do jednostek nadrzędnych w sprawie pozyskania środków finansowych na realizację inwestycji i zadań remontowych, - uczestniczeniu w przygotowaniu i realizacji postępowań w trybie zamówień publicznych dla zadań inwestycyjnych i remontowych oraz związanych z utrzymaniem nieruchomości, - udziale w opracowywaniu projektów planów wydatków jednostki w zakresie inwestycji i remontów oraz utrzymania nieruchomości, jak też sporządzeniu kwartalnych analiz i sprawozdań w tym zakresie, - sporządzaniu okresowych przeglądów budynków będących w dyspozycji prokuratur okręgu katowickiego, - bieżącym administrowaniu nieruchomościami użytkowanymi przez Prokuraturę Okręgową w Katowicach i prokuratury rejonowe okręgu katowickiego.- Wynagrodzenie: 4000-5000 zl brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca: 7:30-15:30. - Wymagania konieczne: - wykształcenie wyższe drugiego stopnia,- pełna zdolność do czynności prawnych,- niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,- nie prowadzenie przeciwko kandydatowi postępowania o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym konkursem, - wykształcenie wyższe techniczne drugiego stopnia, - minimum 3-letnie doświadczenie w koordynowaniu prac budowlanych,- nieposzlakowana opinia, Wymagania dodatkowe: - posiadanie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie określonych w art. 12 ust. 1 Prawa budowlanego (Dz. U. z 2017 roku, poz. 1332 - tekst jednolity ze zm.) - doświadczenie przy budowie, rozbudowie, remontach lub administrowaniu obiektów będących w dyspozycji jednostek sektora finansów publicznych, - doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych (środki unijne, WFOŚiGW, NFOŚiGW, itp.), - umiejętności wykorzystywania specjalistycznych narzędzi informatycznych, np. AutoCAD, NormaPro, MS Project, itp., - znajomość przepisów prawa z zakresu prawa budowlanego, zamówień publicznych oraz ustawy o finansach publicznych, - znajomość obsługi komputera, w tym korzystanie z aplikacji biurowych.
PROKURATURA OKRĘGOWA W KATOWICACH - 2018-01-18 - Katowice (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-06-08 - Warszawa (mazowieckie)
-
KARO CONCEPT S.C. - 2017-05-18 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
kontakt z niemieckimi klientami firmy oraz pozyskiwanie nowych klientów
PHU "KAJA" Anna Białoń-Hajdul - 2016-02-18 - Zielona Góra (lubuskie)
specjalista ds kadr
Baltica Biznes Bis Sp. z o.o. - 2017-04-04 - Poznań (wielkopolskie)
wykonywanie prac remontowych pomieszczeń biurowychwykonywanie prac konserwacyjnych
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Chorzów (śląskie)
wyksz. wyższe ( kierunek ochrona środowiska lub ekonomia)
FIRMA USŁUGOWA "KOSZ" Sp. z o.o. - 2018-03-21 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
- rejestracja dokumentów w wewnętrznym systemie informatycznym,- prowadzenie procesu rekrutacji,- udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i e-maile klientów,- przygotowanie zestawień i raportów na potrzeby klientów i przełożonych,
Berendsen Textile Service Sp.z o.o. - 2018-07-10 - Mutowo (wielkopolskie)
Szkolenie pracowników w zakresie obowiązujących zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowejBieżące doradztwo i sprawowanie kontroli nad przestrzeganiem przepisów
"GINA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-14 - Koszarówka (podlaskie)
Obsługa klientów, wykonywanie prostych projektów graficznych, drukowanie
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Grójec (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-19 - Poznań (wielkopolskie)
pozyskiwanie klientów z rynków wschodnich (Rosja, Białoruś, Ukraina), budowanie bazy klientów i bazy sprzedażowej, obsługa partnerów handlowych ze Wschodu
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Biała Podlaska (lubelskie)
serwis i montaż maszyn i urządzeń oferowanych przez Wichary Technologies
"WICHARY TECHNOLOGIES" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-07 - Pyrzowice (śląskie)
Wymagane 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku i w handlu, znajomość i j.niemieckiego w stopniu komunikatywnym. Mile widziane prawo jazdy kat. B. Osoba odpowiedzialna będzie za: obsługę klientów indywidualnych, badanie rynku, realizowanie planów sprzedażowych, pozyskiwanaie nowych klientów, negocjowanie umów i warunków handlowych, przyjmowanie i ewidencja zamówień, tworzenie ofert handlowych. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub osobisty.
SCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-13 - Rybnik (śląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Poznań (wielkopolskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Świdnica (dolnośląskie)
Rozwożenie towaru po Polsce.
JUSTYNA SZWAJKOWSKA SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY; USŁUGI TRANSPORTOWE - 2016-01-20 - Dębe (wielkopolskie)
kompleksowa organizacja i koordynacja procesu związanego z importem i transportem towarów, zarządzanie procesem transportu intermodalnego, kontakt z niemieckojęzycznymi partnerami biznesowymi w tym z urzędami celnymi, dostawcani oraz agencjami celnymi, rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów niemieckojęzycznych, identyfikacja i weryfikacja potencjalnych problemów; umowa na czas określony, praca na jedną zmianę (08.00-16.00)
CITRONEX I SP. Z O.O. - 2017-11-04 - Zgorzelec (dolnośląskie)