SPECJALISTA DO SPRAW HANDLOWYCH /SPRZEDAŻY Kawczyn oferta pracy REA Elektronik Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW HANDLOWYCH /SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: aktywne pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z klientami biznesowymi, przeprowadzanie spotkań handlowych, profesjonalna obsługa klientów, budowanie pozytywnego wizerunku Spółki
Data publikacji: 2016-01-29
Lokalizacja: Kawczyn (wielkopolskie)
Pracodawca: REA Elektronik Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:64-000 Kawczyn 40, powiat: kościański, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
aktywne pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z klientami biznesowymi, przeprowadzanie spotkań handlowych, profesjonalna obsługa klientów, budowanie pozytywnego wizerunku Spółki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW HANDLOWYCH /SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kawczyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kościański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kościan
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy B,
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_1: niemiecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie w sprzedaży, dobra prezencja, dobra organizacja czasu pracy, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych
Nazwa pracodawcy: REA Elektronik Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kościanie
Adres pracodawcy:
64-000 Kawczyn 40, powiat: kościański, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: kościański
Gmina pracodawcy: Kościan
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kawczyn
Numer budynku pracodawcy: 40
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kościanie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 29.01.2016
Oferta pracy ważna do: 29.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 29.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 29.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-Telefoniczna obsługa Klienta, Partnera Biznesowego FM Group;- Udzielanie informacji o aktualnych ofertach, promocjach firmy;- Koordynowanie zamówień na produkty;- Udzielanie informacji o procedurach, regulaminach programów motywacyjnych;- Budowanie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy.
FM GROUP POLSKA Artur Trawiński - 2017-03-07 - Strzeszów (dolnośląskie)
działania marketingowe, aktywna sprzedaż rur, profili, tuneli foliowych, ogrodzeń
kontakt przez OHP - 2016-05-12 - Krosno (podkarpackie)
-tworzenie i modyfikacja procedur funkcjonujących w firmie,-przygotowywanie zarządzeń oraz wytycznych dla pracowników w firmie-informowanie pracowników o zmianach struktury organizacyjnej, procedur i procesów-przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych pracowników z zakresu procedur i procesów; praca w godz. 7-15;
APATOR TELEMETRIA Sp. z o. o. - 2016-03-17 - Słupsk (pomorskie)
- Utrzymywanie pozytywnych relacji z dostawcami produktów i usług, wyszukiwanie nowych kontrahentów, negocjowanie warunków - Nadzorowanie aktualnego stanu magazynowego, stanu zamówień, utrzymywanie optymalnego stanu magazynowego - Bieżąca analiza rynku
POLAMP Sp. z o.o. - 2017-03-31 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami. Praca przy komputerze, przy użyciu języka angielskiego.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Kraków (małopolskie)
praca jako specjalista do spraw zamówień publicznych
Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii im. Eugenii i Janusza Zeylandów - 2017-05-04 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie polityki zakupowej, monitorowanie i optymalizacja poziomu zapasów, poszukiwanie nowych partnerów oraz rozwiązań w zakresie stosowanych materiałów
kontakt przez OHP - 2017-01-26 - Liszki (małopolskie)
obsługa klientów, obsługa sklepów internetowych, bieżący monitoring rynku i konkurencji
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
obsługa sklepu internetowego, strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne, tj.: administrowanie sklepem internetowym lub kontem w portalu aukcyjnym; zamawianie towarów od dostawców i dbanie o bieżące zaopatrzenie sklepu internetowego
BUDKO COMPANY Sp. z o.o. - 2018-01-29 - Piaseczno (mazowieckie)
Wykształcenie wyższe z zakresu ochrony środowiska, inżynierii środowiska, gospodarki wodnej, hydrologii, rolnictwa, geografii, chemii, informatyki; co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku związanym z ochroną środowiska lub gospodarką wodną; udział w realizacja min. 3 prac/ projektów związanych z powyższą tematyką lub z zakresu wdrażania Ramowej Dyrektywy Wodnej, w ramach których wykorzystywano narzędzia GIS do analiz przestrzennych opisywanych zjawisk; znajomość j. angielskiego w stopniu co najmniej podstawowym; znajomość pakietu MS Office oraz oprogramowania GIS, np. ArcGIS, QGIS; Zakres obowiązków: udział w projekcie: "Opracowanie i przetestowanie wielowymiarowego, dynamicznego modelu obliczania ładunków zanieczyszczeń odprowadzanych rzekami do Morza Bałtyckiego" realizowanego na zlecenie Krajowego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Gliwice (śląskie)
Bieżąca obsługa klienta. Doradztwo w zakresie oferowanych produktów, przygotowywanie ofert handlowych, analiza rynku pod kątem potencjału rozwoju sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów, współudział w przygotowaniu i realizacji działań marketingowych,
P.W. MultiMax - 2017-03-15 - Zamość (lubelskie)
Specjalista do spraw handlu surowcami
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Programowanie urządzeń do mikroplazmowego i jonowego hartowania.
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Łódź (łódzkie)
- Nawiązywanie kontaktów i budowanie relacji z dostawcami systemów informatycznych zza granicy. Koordynowanie projektów i nadzorowanie ich realizacji z ramienia BPC GROUP.- Firma oferuje: Współuczestnictwo w realizacji projektów edukacyjnych przy współudziale międzynarodowych korporacji informatycznych. Przyjazną atmosferę w pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie. Premie oraz dodatki uznaniowe.- Wynagrodzenie: 2700 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (licencjat, magister lub inżynier). Wymagane doświadczenie w sprzedaży zaawansowanych systemów IT. Znajomość rynku zagranicznych systemów informatycznych. Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt e-mail: marketing (at) it-penetration.pl
SYNERGY POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-31 - Katowice (śląskie)
Telefoniczny kontakt z klientami, prezentowanie oferty firmy, umawianie spotkań. Praca jednozmianowa , w godz.8.00-16.00 w Bielsku-Białej.
POGOTOWIE SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNE NOWISTA S.C. SERGIUSZ STANEK, GRZEGORZ WĄS - 2018-04-26 - Bielsko-Biała (śląskie)
Nawiązywanie współpracy i pozyskiwanie nowych klientów z rynku wschodniego, negocjowanie i sprzedaż produktu
IRM Spółka z o.o. - 2017-04-20 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
Zalaris HR Services Poland Sp. z o.o. - 2018-03-13 - Warszawa (mazowieckie)
przyjmowanie i realizacja zamówień, kontakt z klientem
MOP SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-21 - Kwidzyn (pomorskie)
Redagowanie umów, fakturowanie, rozliczenia, obsługaokumentów magazynowych, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, tworzenie raportów, współpraca z handlowcami terenowymi.
ZIARN-POL Sp.z o.o.. - 2017-03-17 - Dąbrówka (warmińsko-mazurskie)
sortowanie i kontrola jakości produktów, wprowadzanie towru na stan magazynowy, przygotowywanie towaru do wysłyłki, dbanie o czystość w miejscu pracy, obsługa programu Return Client, nadzór nad pracownikami, szkolenie nowych pracowników, wsparcie pracowników w zakresie błędnych artykułów
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Świebodzin (lubuskie)
Brak danych
TRASAL SP. Z O.O. - 2017-07-28 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie skupu złomu, utrzymywanie dobrych kontaktów z obecnymi kontrahentami oraz pozyskiwanie nowych. Prowadzenie dokumentacji, przyjęcia, klasyfikacja, składowanie oraz wysyłka zlomu stalowego i metali nieżelaznych.
"ADAMET" Witold Gajdek, Adam Pęczar Spółka Jawna - 2017-08-10 - Sanok (podkarpackie)
Wykonywanie wycen stolarki aluminiowej, obsługa klientów
Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe "NITUS ALUMINIUM" s.c - 2015-12-02 - Drużków Pusty (małopolskie)
sprzątanie klatek schodowych - 20 godz. tyg. praca w godz. 7.00.-11.00
FIRMA "CZYŚCIK" SPRZĄTANIE BUDYNKÓW I OBIEKTÓW RAPACZ BEATA - 2017-05-29 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Kierowanie pojazdami, poszukiwanie pojazdów do kupna w tym pojazdów zabytkowych z Rosji i Ukrainy
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Bieruń (śląskie)
Rozliczanie kosztów delegacji, faktur. Weryfikacja stanów urlopowych, kontrola przepływu towarów, zamawianie artykułów.Praca w godzinach 7/15 lub 8/16, na okres próbny z możliwością przedłużenia.Kontakt z pracodawcą osobisty porzedzony kontaktem e-mailowym: marta.klupsch (at) txm.pl lub tel. 722234766
T.X.M. S. A. - 2018-02-15 - Andrychów (małopolskie)
Prowadzenie akt osobowych, sporządzanie dokumentów z zakresu Prawa Pracy, współpraca z księgową w zakresie kadrowo-płacowym, sporządzanie list płac i roliczeń z ZUS, ewidencja i rozliczanie czasu pracy pracowników.
MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W KARCZEWIE - 2017-01-19 - Karczew (mazowieckie)
Obowiązki:• opieka nad grupą produktów firmy, • opieka nad kluczowymi klientami,• lansowanie nowych produktów/ odmian produktów oraz zwiększanie efektywności sprzedaży i rozpoznawalności marki,• doradztwo we wszystkich stadiach powstawania produktu - od badań, planowania, wdrażania, do kontroli efektów,• analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników produktów, przygotowywanie raportów marketingowych i cenowych na potrzeby działań zespołu oraz raportów dla zarządu, planowanie, zarządzanie i kontrola budżetu działu i poszczególnych produktów, • opieka nad marką, prowadzenie promocji danej marki (lansowanie nowych produktów oraz zwiększanie efektywności sprzedaży i rozpoznawalności marki istniejących)
Jobhouse Sp. z o.o. - 2016-12-13 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
-pozyskiwanie klientów-obsługa formalna klientów-monitorowanie spraw klientów-budowanie trwałych relacji z klientami
kontakt przez OHP - 2016-06-07 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
- Dokonywanie zakupów rzeczy i usług dla OW, - Odbiór zamawianych rzeczy i dostawa do pracowni OW, - Współpraca przy przygotowywaniu umów, - Przygotowywanie opracowań, raportów, analiz, - Ścisła współpraca z bezpośrednimi przełożonym oraz zespołami OW. Oferta dostępna w sali G, D, H, C, EKontakt z pracodawcą - tel.: 71 37 08 814, Marzena Gałek, Monika Zarębska.
Opera Wrocławska - 2017-11-09 - Wrocław (dolnośląskie)