SPECJALISTA ETYKI BIZNESU (ENG. COMPLIANCE ANALYST) Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA ETYKI BIZNESU (ENG. COMPLIANCE ANALYST)
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: Bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami. Praca przy komputerze, przy użyciu języka angielskiego.
Data publikacji: 2018-04-27
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami. Praca przy komputerze, przy użyciu języka angielskiego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca na czas określony: trzy lataGodzina zakończenia pracy: 16:00
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA ETYKI BIZNESU (ENG. COMPLIANCE ANALYST)
Data rozpoczęcia pracy: 21.05.2018
Data zakończenia pracy: 21.05.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, wykształcenie wyższe techniczne (w tym licencjat) oraz wykształcenie wyższe w zakresie zarządzania (w tym licencjat).
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.04.2018
Data dodania oferty pracy: 26.04.2018
Oferta pracy ważna do: 10.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 26.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 26.04.2018
Podobne oferty pracy
do uzgodnienia
JK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-25 - Trzebownisko (podkarpackie)
zgodny
Vadain Sp. z o.o. - 2017-07-19 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
sprzedaz produktów, obsługa klientaMiejsce wykonywania pracy:Reszel - 2 osobyKorsze - 2 osoby
Alkohole Świata Damian Kawecki - 2016-10-27 - Korsze (warmińsko-mazurskie)
Utrzymanie czystości w halach produkcyjnych.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "JAREXS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-08 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Obsługa kluczowych biur podróży, sporządzanie umów, negocjowanie kontraktów, gruntowna wiedza w dziedzinie marketingu z obszaru hotelowego, zdolność organizowania kampani marketingowychoraz umiejętność tworzenia pakietów pobytowych dla grup, znajomość techniki i narzędzi marketingowych w zakresie sprzedazy a także promacji i tworzenia wizerunku firmy , koordynacja spotkań biznesowych, konferencji i bankietów.
P.H.U. "ADAMPOL" CIEŚLA ADAM - 2018-01-04 - Kudowa-Zdrój (dolnośląskie)
kompleksowe prowadzenie spraw pracowniczych, znajomość programów kadrowo-płacowych, programu Systemu Informacji Oświatowej, sporządzanie sprawozdań w zakresie dotyczących zatrudnienia pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadzenie spraw związanych z dyscypliną pracy itp.Godziny pracy 7:15-15:15
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Olsztynie - 2018-08-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie: średnie; mile widziane doświadczenie; obsługa komputera; komunikatywność; zakres obowiązków: doradztwo w zakresie oferowanych produktów; utrzymywanie standardów handlowych; profesjonalna obsługa klienta w salonie; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice
LIBERTY POLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-06 - Gliwice (śląskie)
Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; Odpowiedzi na zapytania klientów; Promowanie i sprzedaż produktów; Dbanie o relację z klientami; Kształtowanie dobrego wizerunku firmy; Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; Administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
Wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowej firmy, kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, wspieranie w sprzedaży, nawiązywanie kontaktów z nowymi potencjalnymi klientami, zbieranie ofert, negocjacje z kontrahentami.
GMK ŁOBEZ Spółka Akcyjna - 2017-08-10 - Łobez (zachodniopomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Warszawa (mazowieckie)
kreowanie wizerunku firmy na rynku nepalskim, wspieranie działu sprzedaży, badanie rynku dotyczące sprzedaży rosyjskich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-10-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Ostrołęka (mazowieckie)
- Firma Competence świadczy usługi szkoleniowe od 2007 dla sektora biznesu, administracji i edukacji. W związku z rozwojem firmy poszukujemy do zespołu w biurze w Sosnowcu specjalisty ds. sprzedaży i reklamy. - Opis stanowiska: tworzenie treści i grafiki ulotek, prospektów, katalogów i innych materiałów promocyjnych firmy, tworzenie grafik i identyfikacji wizualnej firmy (logo firmy, wizytówki, papier firmowy), tworzenie reklamy w internecie, prowadzenie i obsługa profilu firmy w mediach społecznościowych, prowadzenie i aktualizacja strony www firmy, tworzenie grafik do strony www, przygotowanie newsletterów firmy i ich wysyłka do klientów, opracowywanie kampanii marketingowych/reklamowych z uwzględnieniem poczynań konkurencji, a także wyników badań rynkowych; analizowanie rynku i ofert konkurencji; prowadzenie kampanii mailingowych, pozyskiwanie klientów przez telefon i spotkania bezpośrednie.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto/miesięcznie. Praca na umowę zlecenie na 3 miesiące, z możliwością podpisania kolejnej umowy.- Zlecenie wykonywane 40 godzin tygodniowo. Wymagane wykształcenie min. średnie związane z reklamą / marketingiem lub grafiką komputerową. Wymagane min. 2-letnie doświadczenie w projektowaniu reklam pod kątem treści i grafiki, obsługi stron www, mediów społecznościowych. Wymagana bardzo dobra znajomość programów graficznych. Wymagana łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych i umiejętności sprzedażowe.
COMPETENCE - TRAINING & COACHING BARBARA JAŚKIEWICZ - 2016-04-01 - Sosnowiec (śląskie)
obsługa kantoru, sprzadzanie kalkulacji imprez turystycznych w oparciu o systemy rezerwacyjne, pisanie artykułów, dodawanie katalogów, dbałość o wizerunek firmy w świecie internetu, obsługa portali społecznościowych w zakresie dodawania informacji z zakresu turystyki, prezentowanie ofert turystycznych, obsługa klientów internetowych
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Wyszukiwanie pracodawców, wyszukiwanie pracowników wg. specjalności.
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Kraków (małopolskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie wyższe; min. 2 lata doświadczenia zawodowego; prawo jazdy kat. B; podstawowa znajomość języka angielskiego; bardzo dobra organizacja pracy; kreatywność; komunikatywność; znajomość pakietu MS Office; Zakres obowiązków: przygotowywanie dokumentów firmowych dla biura księgowego; wystawianie faktur; administracja kursów i szkoleń; przygotowywanie ofert przetargowych i handlowych; pozyskiwanie podwykonawców usług; zamawianie materiałów biurowych i eksploatacyjnych; obsługa urządzeń biurowych; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Gliwice (śląskie)
pełna treść ogłoszenia o naborze dostępna na stronie internetowej www.ops.toszek.pl (zawiera listę załączników, jakie należy złożyć wraz z dokumentami aplikacyjnymi)
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W TOSZKU - 2017-04-28 - Toszek (śląskie)
1. Zapoznanie się z regulacjami prawnymi, organizacją i strukturą sądu.2. Naliczanie list płac związanych z postepowaniem sądowym w systemie SAP.3. Dekretowanie oraz księgowanie dochodów budżetowych.4. Analiza dokumentów księgowych.5. Uzgadnianie kont ksiegi głównej oraz ksiag pomocniczych.
SĄD REJONOWY W ZĄBKOWICE ŚL. - 2016-02-09 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: obsługa klienta krajowego i międzynarodowego-logistyczna obsługa zamówień, konwersacja w języku angielskim, prowadzenie korespondencji obcojęzycznej, wystawianie dokumentów magazynowych, fakturowanie, ofertowanie, WYMAGANIA: znajomość pakietu MS Office, dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, wykształcenie średnie/wyższe; Oferta przeznaczona jest dla osób zarejestrowanych w PUP w Lublińcu, posiadających II profil pomocy, w wieku do 30 roku życia. Osoby zainteresowane ofertą oraz spełniające wymagania mogą zgłaszać się po skierowanie na rozmowę z pracodawcą u doradców klienta.
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Psary (śląskie)
wystawianie faktur, dekretowanie i księgowanie dokumentów oraz inne bieżące z zakresu księgowości
MEBLE MATKOWSKI Sp. z o.o. - 2018-01-05 - Drawiny (lubuskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych - doradztwo i obsługa dotychczasowych klientów banku
BANK POLSKA KASA OPIEKI S.A. ODDZIAŁ W ŻAGANIU - 2016-06-30 - Żagań (lubuskie)
przygotowywanie oferty turystycznej krajowej i zagranicznej
PRZEMYSŁAW SCHABOWSKI ZŁOTY WIEK - 2017-11-08 - Poraj (śląskie)
-analiza danych księgowych, przygotowanie księgowań, - rekonsyliacja kont, - współpraca z zespołem z Wielkiej Brytanii odnośnie wyjaśniania różnic na kontach, zmiany i standaryzacji procesów, - współpraca z audytem, przygotowywanie raportów i analiz
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Kraków (małopolskie)
przyjmowanie towaru na magazyn, układanie go na półki oraz pakowanie dla kontrahentów
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Ciechanów (mazowieckie)
Nadzór nad utrzymaniem obiektów budowlanych wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi w należytym stanie technicznym; nadzór nad utrzymaniem obiektów budowlanych wpisanych do rejestrów zabytków; przeprowadzanie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2018-07-18 - Zielona Góra (lubuskie)
Przygotowywanie ofert handlowych-prowadzenie sprzedaży poprzez sklep internetowy.
EFEKT Meble Biurowe i Szkolne Mirosława Szuszkiewicz - 2018-07-03 - Głogów (dolnośląskie)
prace brukarskie
WIELOBRANŻOWE PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "O & K" G.S.A.OSADNIK - 2016-06-27 - Chorzów (śląskie)
Murowanie ścian na zaprawie lub kleju cegła sylikatowa na (16szt m2), grubość 8 cm, 12, 15, 18,24 wraz z montażem nadporoża nad drzwiami (nadporoże gotowe-belka). Uzupełnienie dylatacji pod sufitem pianą lub wełną.
VENOS Praca Sp. z o.o - 2017-07-14 - Gdańsk (pomorskie)
Aktywna współpraca z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Bytów (pomorskie)
jw.
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego - 2018-02-16 - Warszawa (mazowieckie)