SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA BIZENSOWEGO (ŻAGAŃ) Żagań oferta pracy BANK POLSKA KASA OPIEKI S.A. ODDZIAŁ W ŻAGANIU
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA BIZENSOWEGO (ŻAGAŃ)
Wynagrodzenie: 3 000 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych - doradztwo i obsługa dotychczasowych klientów banku
Data publikacji: 2016-06-30
Lokalizacja: Żagań (lubuskie)
Pracodawca: BANK POLSKA KASA OPIEKI S.A. ODDZIAŁ W ŻAGANIU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przyjaciół Żołnierza 24, 68-100 Żagań, powiat: żagański, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych - doradztwo i obsługa dotychczasowych klientów banku
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA BIZENSOWEGO (ŻAGAŃ)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żagań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: żagański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Żagań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pośrednicy usług biznesowych gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kategorii B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
minimum 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku w instytucji finansowej; znajomość aplikacji komuterowych
Nazwa pracodawcy: BANK POLSKA KASA OPIEKI S.A. ODDZIAŁ W ŻAGANIU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żaganiu
Adres pracodawcy:
Przyjaciół Żołnierza 24, 68-100 Żagań, powiat: żagański, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV lub skierowanie z PUP
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Godziny : 9:00 - 17:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: żagański
Gmina pracodawcy: Żagań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Żagań
Ulica pracodawcy: Przyjaciół Żołnierza
Numer budynku pracodawcy: 24
Profil działalności pracodawcy: Pośrednictwo pieniężne - BANK
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żaganiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pośrednicy usług biznesowych gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 30.06.2016
Oferta pracy ważna do: 29.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 30.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 30.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Świdnica (dolnośląskie)
pozyskiwanie nowych kontrahentów, nawiazywanie i podtrzymywanie dobrych relacji z klientami, współudział w opracowaniu i realizaowaniu planów sprzedaży
Alinox Sp. z o.o. - 2017-10-07 - Mysłowice (śląskie)
Naliczanie płac, nadzór nad aktami osobowymi, wystawianie zaświadczeń, przygotowanie umów, rozwiązań umów. kontakt z ZUS, PUP, Komornikami. Wprowadzanie danych pracowników do systemu.
ACTIO HR Sp. z o.o. - 2016-05-25 - Gdańsk (pomorskie)
- projektowanie instalacji fotowoltaicznych; - opracowywanie dokumentacji technicznej;- nadzór nad montażem i uruchamianiem instalacji fotowoltaicznych;- współpraca ze zleceniodawcami i dostawcami;
REMOR SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-29 - Recz (zachodniopomorskie)
- Ustawa z dnia 5 sierpnia 2015 r. o opiniodawczych zespołach sądowych specjalistów (Dz. U. z 2015 r. poz. 1418 ze zm.).- Zarządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 1 lutego 2016 r. w sprawie ustalenia standardów metodologii opiniowania w opiniodawczych zespołach sądowych specjalistów (Dz. Urz. MS. z 2016 r. poz. 76). Godz. pracy 7.30-15.30. Przewidywany okres zatrudnienia: 1 rok, z możliwością przedłużenia.
Sąd Okręgowy w Słupsku - 2018-02-22 - Chojnice (pomorskie)
1.Przygotowywanie umów i aneksów do podpisu, sprawdzanie treści umowy pod kątem zgodności uzgodnionego projektu z umową ostateczną.2.Przekazanie do działu planowania terminów zakończenia zadań, wartości podpisanych umów w odniesieniu do przydzielonych limitów finansowych.3.Bieżące regulowanie aneksami warunków umów, prowadzenie ewidencji związanej z umowami i aneksami.4. Prowadzenie bieżącej analizy treści zawartych umów, zgłaszanie nieprawidłowości oraz przygotowywanie aneksów.5. Prowadzenie przeglądu realizowanych umów i przekazywanie do Pionu Głównego Księgowego niezbędnych danych w celu przygotowania sprawozdawczości w tej dziedzinie.6. Przygotowywanie projektów umów wchodzącychw skład SIWZ oraz skorygowanie ich treści po zebraniu stosownych uzgodnień.7. Posiadanie zbiorów przepisów i wytycznych resortowych związanych z prowadzoną działalnością, jego uaktualnianie.8. Realizacja zamówień publicznych do 30 000 Euro.Sporządzanie umów w szczególności związanych z robotami budowlanymi, umów o dzieło oraz innych dokumentów wynikajacych z prawa zamówień publicznych.
17 Terenowy Oddział Lotniskowy - 2017-09-04 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie spraw kadrowo płacowych ( umowy o pracę, umowy cywilnoprawne, naliczenie wynagrodzenia, rozliczenia z ZUS)
Catermed S.A. - 2017-07-27 - Kraków (małopolskie)
według stanowiska
Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa "Dorado" Dorota Maciejska - 2016-05-04 - Fasty (podlaskie)
jw.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "KRULEN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-22 - Warszawa (mazowieckie)
1.Racjonalne i oszczędne gospodarowanie mieniem oraz środkami budżetowymi przeznaczonymi na inwestycje, remonty, wyposażenie i działalność statutową jednostki;2.Realizacja wydatków zgodnie z przepisami Ustawy Prawo zamówień publicznych, prowadzenie obowiązującej dokumentacji w tym zakresie;3.Prowadzenie gospodarki materiałowej, obsługi transportowej oraz dokumentacji w tych zakresach;4.Udział w pracach komisji przetargowej;Szczegółowy opis zadań na stronie.
kontakt przez OHP - 2017-03-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Analiza należności klienta
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Kraków (małopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Ostrołęka (mazowieckie)
Salowa/ sanitariusz
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
obróbka i przygotowanie produktów i półproduktów, dbanie o czystość narzędzi i miejsca pracy, dorażna pomoc szefowi kuchni
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Sosnowiec (śląskie)
- Obsługa komputera z oprogramowaniem do tworzenia i zarządzania backupem. Obsługa programów komputerowych.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Kolejna umowa na czas określony 2 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00, 14:00-22:00. Wymagane wykształcenie min. średnie, osoba do przeszkolenia.
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Katowice (śląskie)
Mile widziane doświadczenie w pozyskiwaniu funduszy uniknych, wykształcenie min. średnie, umiejętność pracy w zespole.
REDGREY Andrzej Ochman - 2017-06-06 - Krzyżanowice (śląskie)
OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH, POCZTY PRZYCHODZĄCEJ I WYCHODZĄCEJ, PRZYGOTOWYWANIE RAPORTÓW , OBSŁUGA KLIENTA, ZAMAWIANIE MATERIAŁÓW BIUROWYCH
INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. - 2018-04-27 - Rzeszów (podkarpackie)
kontakt z klientem, fakturowanie, przygotowywanie towaru do wysyłki (branża metalowa, elektronarzędzia, części do samochodów cieżarowych)
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Tarnów (małopolskie)
praca w hurtowni owoców i warzyw
Hurtownia Owoców i Warzyw " KOKOS" Wiesław Razuwajew - 2017-09-25 - Pułtusk (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Łapy (podlaskie)
obsługa kadrowo-płacowa pracowników (naliczanie wynagrodzeń)
ORION.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
ZAKRES WYKONYWANYCH PODSTAWOWYCH ZADAŃ :1. Przygotowanie, organizacja, koordynacja i obsługa imprez.2. Planowanie i opracowanie rocznego kalendarza imprez.3. Nadzór nad prawidłowym przebiegiem imprez obsługiwanych i organizowanych przez OSiR.4. Współpraca z organizacjami, instytucjami i stowarzyszeniami działającymi na terenie miasta Ustka.5. Prowadzenie strony internetowej OSiR www.osir.ustka.pl, bieżące przekazywanie materiałów informacyjnych z działalności OSiR dla operatora sieci internetowej przy UM Ustka.6. Przygotowywanie kalkulacji organizowanych imprez.7. Pozyskiwanie sponsorów na imprezy sportowo-rekreacyjne.8. Organizacja imprez masowych.INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU :Praca w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji na II piętrze. Budynek biurowy bez windy Zatrudnienie na czas określony od stycznia 2018 roku z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, przy obsłudze monitora ekranowego w Dziale Organizacji Imprez. Godz. pracy 7.30-15.30. Wynagrodzenie 2400 zł brutto + 20% premii + wysługa lat.
Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ustce - 2017-09-29 - Ustka (pomorskie)
Współpraca z dostawcami, negocjowanie stawek transportowych, kontrolowanie i optymalizowanie stanów magazynowych, kompletowanie zamówień, składanie zleceń transportowych, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, negocjowanie cen i warunków sprzedazy, realizowanie zamówień zgodnie z zapotrzebowaniem, opracowywanie planów odbioru towaru na podstawie zamówień, nadzorowanie i koordynowanie zamówień zakupowych, monitorowanie stanów magazynowych, budowanie relacji z nowymi oraz dotychczasowymi dostawcami, negocjowanie i składanie zleceń transportowych obsługa reklamacji, praca w godz. 7-15
DOMUS sp. j. - 2016-07-05 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Tworzenie harmonogramów zamówień i dostaw , przetwarzanie zamówień i rozliczanie dostaw, wykonywanie raportów, opracowywanie i kontrola pracy programów miezbędnych do realizacji powierzonych zadań, kontrola prawidłowego obiegu dokumentów. Wymagana znajomość programu Excel w stopniu średnio-zaawansowanym.Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o wywsyłanie CV na adres e-mail:andrzej.trojanowski (at) eurocash.pl.Spotkanie z pracodawcą odbędzie się 21.06.2017 w miejscu wykonywania pracy Poczernin 42. Na spotkanie należy zabrać CV. Konieczna znajomość programu Excel w stopniu średnio zaawansowanym.
EUROCASH SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-16 - Poczernin (mazowieckie)
sprzedaż przez internet
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Naprawa samochodów osobowych
Danuta Nowakowska AUTO NAPRAWA - 2016-11-02 - Zagacie (łódzkie)
Weryfikacja, dekretacja i ewidencja raportów kasowych, ewidencja faktur, wyciągów bankowych, rozliczanie podróży służbowych. Jedna zmiana, umowa o pracę.Informacja o ofercie w sali E.
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Sprzedaż towarów świeżych (owoce i warzywa) na rynek Kaukazu. Monitorowanie sprzedaży, kontrola należności i windykacja (Gruzja, Armenia, Azerbejdżan).
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Łosice (mazowieckie)
praca w kuchni w Domu Pomocy Społecznej, przygotowywanie posiłków
KUJAWSKO-POMORSKA FUNDACJA POMOCY OSOBOM STARSZYM I NIEPEŁNOSPRAWNYM - 2017-02-22 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
PROWADZENIE MAGAZYNU DRUKÓW, OBSŁUGA POCZTY PRZYCHODZĄCEJ I WYCHODZĄCEJ,PRZYGOTOWYWANIE ZAMÓWIEŃ MATERIAŁÓW BIUROWYCH, OBSŁUGA KLIENTA
INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ SPÓŁKA AKCYJNA VIENNA INSURANCE GROUP ODDZIAŁ W RZESZOWIE - 2016-07-11 - Rzeszów (podkarpackie)