SPECJALISTA W SEKCJI KSIĘGOWOŚCI I ROZLICZEŃ PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO Kętrzyn oferta pracy Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie

Stanowisko: SPECJALISTA W SEKCJI KSIĘGOWOŚCI I ROZLICZEŃ PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO

Wynagrodzenie: od 2 008 PLN

Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - samodzielne i bieżące prowadzenie ewidencji środków trwałych w bazie programu komputerowego FT_ST dla wszystkich grup GUS łącznie dla grupy jawnej i niejawnej. Dokonywanie analizy dostarczonych dokumentów, sprawdzanie ich kompletności, prawidłowości celem przedstawienia ich przełożonemu a następnie do podpisu Komendantowi oddziału bądź innej uprawnionej osobie,- wspomaganie pracowników służb merytorycznych odpowiedzialnych za prowadzenie w komórkach merytorycznych środków trwałych w programie GMAT. Efektem końcowym pracy pracownika jest przekazanie komórce finansowej rzetelnej informacji na temat środków trwałych celem ujęcia w księgach rachunkowych,- prowadzenie rejestru szkód wyrządzonych przez osoby prawne lub fizyczne w mieniu W-MOSG, rejestrowanie wystawianych przez służby merytoryczne protokołów szkód, sprawdzanie zgodności i poprawności klasyfikacji budżetowej celem dostarczenia aktualnej informacji o stanie faktycznym uszkodzonego mienia i monitorowanie przebiegu końcowego efektu prac związanych z postępowaniami szkodowymi,- prowadzenie gospodarki mandatowej w zakresie przyjmowania i rozliczania otrzymywanych zestawień mandatów karnych kredytowanych i gotówkowych celem wystawienia zlecenia przyjęcia wpłaty gotówkowej do kasy lub sporządzanie polecenia księgowania na przelew do Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie, a następnie sporządzanie sprawozdawczości w tym zakresie,- uzgadnianie na bieżąco kont analitycznych celem zapewnienia kompletności i aktualności bazy środków trwałych,- archiwizowanie dokumentacji księgowej i innej celem przekazania jej do Archiwum Zakładowego Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej.Warunki pracy Stanowisko pracy stałej zlokalizowane na II piętrze budynku wielokondygnacyjnego kompleksu koszarowego komendy oddziału. Dojścia i dojazdy utwardzone, budynek nie przystosowany dla osób ze stopniem niepełnosprawności, brak wind oraz pomieszczeń higieniczno-sanitarnych przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.Praca z komputerem maksymalnie 8 godzin na dobę. Kontakty telefoniczne raz w roku z pracownikami Urzędu Statystycznego w sprawie sprawozdań ze środków trwałych.

Data publikacji: 2016-06-09

Lokalizacja: Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

Pracodawca: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Sikorskiego 78, 11-400 Kętrzyn, powiat: kętrzyński, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - samodzielne i bieżące prowadzenie ewidencji środków trwałych w bazie programu komputerowego FT_ST dla wszystkich grup GUS łącznie dla grupy jawnej i niejawnej. Dokonywanie analizy dostarczonych dokumentów, sprawdzanie ich kompletności, prawidłowości celem przedstawienia ich przełożonemu a następnie do podpisu Komendantowi oddziału bądź innej uprawnionej osobie,- wspomaganie pracowników służb merytorycznych odpowiedzialnych za prowadzenie w komórkach merytorycznych środków trwałych w programie GMAT. Efektem końcowym pracy pracownika jest przekazanie komórce finansowej rzetelnej informacji na temat środków trwałych celem ujęcia w księgach rachunkowych,- prowadzenie rejestru szkód wyrządzonych przez osoby prawne lub fizyczne w mieniu W-MOSG, rejestrowanie wystawianych przez służby merytoryczne protokołów szkód, sprawdzanie zgodności i poprawności klasyfikacji budżetowej celem dostarczenia aktualnej informacji o stanie faktycznym uszkodzonego mienia i monitorowanie przebiegu końcowego efektu prac związanych z postępowaniami szkodowymi,- prowadzenie gospodarki mandatowej w zakresie przyjmowania i rozliczania otrzymywanych zestawień mandatów karnych kredytowanych i gotówkowych celem wystawienia zlecenia przyjęcia wpłaty gotówkowej do kasy lub sporządzanie polecenia księgowania na przelew do Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie, a następnie sporządzanie sprawozdawczości w tym zakresie,- uzgadnianie na bieżąco kont analitycznych celem zapewnienia kompletności i aktualności bazy środków trwałych,- archiwizowanie dokumentacji księgowej i innej celem przekazania jej do Archiwum Zakładowego Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej.Warunki pracy Stanowisko pracy stałej zlokalizowane na II piętrze budynku wielokondygnacyjnego kompleksu koszarowego komendy oddziału. Dojścia i dojazdy utwardzone, budynek nie przystosowany dla osób ze stopniem niepełnosprawności, brak wind oraz pomieszczeń higieniczno-sanitarnych przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.Praca z komputerem maksymalnie 8 godzin na dobę. Kontakty telefoniczne raz w roku z pracownikami Urzędu Statystycznego w sprawie sprawozdań ze środków trwałych.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 008 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA W SEKCJI KSIĘGOWOŚCI I ROZLICZEŃ PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kętrzyn

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kętrzyński

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kętrzyn

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 008 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: doświadczenie zawodowe - 2 lata w księgowości; biegła znajomość zasad rachunkowości budżetowej; biegła znajomość tematyki z zakresu finansów publicznych; komunikatywność; umiejętność pracy w zespole; posiadanie obywatelstwa polskiego; korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.wymagania dodatkowe: doświadczenie zawodowe - udokumentowany staż pracy w księgowości w jednostce budżetowej lub sektorze finansów publicznych; dyspozycyjność; znajomość pracy pakietu Microsoft Office, Open Office.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy:
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kętrzynie

Adres pracodawcy:
Sikorskiego 78, 11-400 Kętrzyn, powiat: kętrzyński, woj: warmińsko-mazurskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Miejsce składania dokumentów: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynieim.gen.bryg. Stefana Pasławskiegoul. Gen. Władysława Sikorskiego 7811-400 KętrzynKANCELARIA JAWNADokumenty i oświadczenia niezbędne: - życiorys/CV i list motywacyjny,- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy,- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa,- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy;- w przypadku posiadania kopie dokumentów potwierdzających staż pracy w księgowości w jednostce budżetowej lub sektorze finansów publicznych.Termin składania dokumentów: do dn. 20.06.2016r.Dokumenty można składać osobiście w Kancelarii Jawnej lub nadsyłać pocztą na wskazany adres (liczy się data stempla pocztowego). Wymagane dokumenty takie jak: list motywacyjny, życiorys/CV i oświadczenia winny być opatrzone datą i czytelnym podpisem kandydata. Lista ofert kandydatów spełniających wymagania formalne zostanie zamieszczona w BiP W-MOSG. Kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie i pisemnie o dalszych czynnościach kwalifikacyjnych. Oferty odrzucone na wstępie lub oferty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni, po zakończonej procedurze kwalifikacyjnej, ulegną komisyjnemu zniszczeniu.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: 20.06.2016 r., Godziny : 7.30 do 15.30

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie

Powiat pracodawcy: kętrzyński

Gmina pracodawcy: Kętrzyn

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Kętrzyn

Adres strony pracodawcy: www.wm.strazgraniczna.pl

Ulica pracodawcy: Sikorskiego

Numer budynku pracodawcy: 78

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kętrzynie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.06.2016

Data dodania oferty pracy: 09.06.2016

Oferta pracy ważna do: 20.06.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 09.06.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 09.06.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

Utrzymanie kontaktu telefonicznego z klientami, tworzenie ofert i umów, negocjacje handlowe
"DJB DORADZTWO" MARCIN CHORĄŻY - 2017-03-06 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - 997,4 PLN

obsługa serwisu aukcyjnego Allegro, nadzorowanie sprzedaży internetowej, doradzanie klientowi w procesie zakupu przez internet
kontakt przez PUP - 2017-06-19 - Biała Podlaska (lubelskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI I RAPORTOWANIA - od 7 000 PLN

Terminowe przygotowanie, przetwarzanie i uzgadnianie informacji finansowych oraz zarządczychPrzygotowanie i analiza raportów finansowych zgodnie z Międzynarodowymi Standardami Sprawozdawczości Finansowej oraz składanie raportów do instytucji nadzoru finansowego (banki centralne, agencje ratingowe, urzędy statystyczne, etc.)Przygotowanie i zatwierdzanie dzienników księgowych związanych z procesem zamknięcia miesiąca oraz korekty do księgowań dotyczących poprzedniego okresu rozliczeniowegoAnaliza zapytań dotyczących informacji finansowych pochodzących od klientów zewnętrznych, audytorów lub innych działów współpracującychSystematyczne usprawnianie procesu raportowania poprzez automatyzację zadań i minimalizację ręcznej interwencji w procesieAktywny udział w projektach dotyczących wprowadzania zmian w wymogach instytucji nadzoru finansowegoWeryfikacja poprawności zadań wykonywanych przez mniej doświadczonych członków zespołuOdpowiedzialność za czasową identyfikację ryzyka operacyjnegoDziałanie zgodnie w polityką, procedurami oraz praktykami firmy
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KONTRAKTÓW - od 3 300 PLN

Organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą, codzienny kontakt z klientem niemieckojęzycznym.
PROMEDICA24 CARE TEAM DE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-01-29 - Racibórz (śląskie)

SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY TELEFONICZNEJ (NR 3149) - od 2 500 PLN

telefoniczna sprzedaż e-usługi, aktywne pozyskiwanie klientów z sektora B2B, opieka i obsługa klienta biznesowego, nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji z partnerami biznesowymi, realizacja budżetów sprzedażowych, do podstawy wynagrodzenia doliczana jest prowizja
IDMK sp. z o.o. - 2016-08-16 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. BIZNESOWEGO WSPARCIA KLIENTA - od 7 500 PLN

kompleksowa obsługa klienta biznesowego (Europa Południowa), występowanie jaki pierwszy punkt kontaktu z klientem, tworzenie i utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych, bezpośredni kontakt z klientem w celu identyfikacji problemu oraz kontakt/ współpraca z różnymi działami firmy w celu jego rozwiązania ( kompleksowe zarzadzanie problemem), szukanie rozwiązań najodpowiedniejszych dla klienta, zgodnych z wymaganiami firmy, tworzenie miesięcznych podsumowań i raportów dla klientów, wspieranie klienta w czasie realizacji programów, w które jest zaangażowany, osiąganie kluczowych wskaźników efektywności
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ELEKTROENERGETYCZNYCH W DZ. INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ - od 3 600 PLN

Główne obowiązki:•kierowanie i organizowanie pracy elektrykom i pomiarowcom•nadzór nad prawidłową pracą urządzeń i instalacji elektrycznych oraz systemów sygnalizacji włamań•przygotowywanie planów, przetargów, umów w zakresie konserwacji urządzeń i zakupu materiałów elektrycznychPraca w godz. 7:30-15:30Kontakt z pracodawcą: praca (at) uwr.edu.pl
Uniwersytet Wrocławski - 2017-09-27 - Wrocław (dolnośląskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 1 850 PLN

prace fizyczne, docieplenia budynków, izolacje fundamentó
ABI Aniela Rackowska - 2016-06-01 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA ZASTOSOWAŃ INFORMATYKI - od 1 850 PLN

Tworzenie bazy danych,prace biurowe,nadzorowanie,możliwość projektowania.
Fabryka Okien i Drzwi BAS Sp. z o.o. - 2016-10-19 - Lublin (lubelskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - 997,4 PLN

staż ze środków krajowych dla osób do 30-go roku życia
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Łowicz (łódzkie)

SPECJALISTA DS. UBEZPIECZEŃ ZDROWOTNYCH - od 2 500 PLN

Doradztwo, sprzedaż pakietów ochronnych , zdrowotnych dla Firm
PZU na Życie S.A. - 2016-03-09 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

Nadzór nad realizacją zamówień (rejestracja zamówień, wystawianie faktur WZ, przygotowanie dokumentów wysyłkowych, wystawianie zlecenia wydania), fakturowanie sprzedaży, prowadzenie sprzedaży wyrobów będących w ofercie firmy, przekazywanie zapotrzebowania na wyroby gotowe do kierowników zakładów produkcyjnych, przygotowywanie dokumentów sprzedażowych dla biura rachunkowegoWYMAGANIA: wykształcenie średnie, doświadczenie w dziale obsługi klienta, znajomość zasad fakturowania, mile widziane doświadczenie zawodowe, mile widziana znajomość języka angielskiego, zdolność szybkiego uczenia sięKONTAKT Z PRACODAWCĄ TELEF. 508 382 505
REH4MAT Sławomir Wroński - 2016-10-10 - Widna Góra (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - od 2 000 PLN

DO UZGODNIENIA Z PRACODAWCĄ
TESTIN KRZYSZTOF SAMBORSKI - 2017-03-31 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY (MEBLE GOTOWE) - od 1 850 PLN

•PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA ORAZ BUDOWANIE POZYTYWNYCH RELACJI•DBAŁOŚĆ O WIZERUNEK FIRMY I JEJ REPREZENTOWANIE W KONTAKTACH Z KLIENTAMI•UDZIELANIE FACHOWYCH PORAD ORAZ ODPOWIEDZI NA PYTANIA I POTRZEBY KLIENTÓW•PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH•REALIZACJA ZAMÓWIEŃ KLIENTÓW
Meble.pl S.A. - 2016-05-06 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I MARKETINGU - od 1 850 PLN

wdrażanie strategii marketingowej oraz opracowywanie oferty firmy opracowanie i kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, opracowywanie treści sprzedażowych oraz przygotowywanie akcji promocyjnych, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą towarów lub usług, monitoring rynku współpraca z klientami i partnerami handlowymi. Praca w godz. 08:00-16:00
Lothlory Mirosława Tomanik - 2016-07-19 - Opole (opolskie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY - od 2 500 PLN

Praca na terenie budowy - układanie kostki,murowanie, wykonywanie prac ogólnobudowlanych. Miejsce wykonywania pracy: Lublin
PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWO - BUDOWLANE "AGAD" SP.Z O.O - 2017-03-03 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLOWYCH - od 2 000 PLN

Sprzedaż materiałów budowlanych, obsługa komputera, wystawianie faktur. Wykształcenie zasadnicze, średnie, kierunek sprzedawca (nie koniecznie musi być wykształcenie w tym zawodzie).
BUDULEC Sp. z o.o. - 2017-08-28 - Bolszewo (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU "C" - od 1 400 PLN

prace komputerowe, promocja, reklama, prace biurowe,
SHARJEEL ASHAN TRADERS - 2017-08-18 - Ząbki (mazowieckie)

SPECJALISTA DS EKSPORTU - od 2 100 PLN

Obsługa handlowa klientów posługujących się językiem niemieckim
ADAMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-28 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 3 000 PLN

Osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację pełnej obsługi kadrowo-płacowej pracowników, w szczególności za:prowadzenie dokumentacji i rozliczeń kadrowo-płacowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, przepisów podatkowych oraz wewnętrznymi uregulowaniami funkcjonującymi w firmie; rozliczanie czasu pracy; rozliczanie podróży służbowych; prowadzenie dokumentacji i rozliczeń zleceniobiorców i osób wykonujących umowy o dzieło; wyliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i umów cywilno-prawnych; przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy pracowników firmy oraz dokumenty związane z zatrudnieniem osób na podstawie umów cywilnoprawnych;rejestrowanie w systemie ZUS pracowników i ich członków rodzin oraz osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych, zgłaszanie zmian, wyrejestrowywanie zwolnionych oraz stały nadzór nad dokumentacją ZUS w zakresie informacji kadrowych; sporządzanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych (ZUS, US, GUS);sporządzanie sprawozdań w zakresie spraw personalnych w programie Excel;prowadzenie dokumentacji związanej z odpowiedzialnością materialną pracowników;uzgadnianie kont księgowych dotyczących wynagrodzeń, składek ZUS, podatków;monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń.
ASAJ Sp. z o.o. - 2016-10-25 - Siedlce (mazowieckie)

SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ - STANOWISKO WSPOMAGAJĄCE - 997,4 PLN

- wprowadzanie informacji do komputerowej bazy danych;- układanie i upinanie dokumentów;- prace archiwizacyjne;- wykonywanie zadań zleconch przez bezpośredniego przełożonego
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Starogard Gdański (pomorskie)

MONTER - od 2 100 PLN

Montowanie sprężyn falistych w stelażach mebli.
"W.LASKOWSKI-FABRYKA MEBLI" Sp. z o.o - 2018-02-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)

TŁUMACZ/ PRACOWNIK BIUROWY(NR 3544) - od 1 850 PLN

tłumaczenie dokumentów, pomoc w prowadzeniu biura
LEWKOWSKA JUSTYNA JDL KANCELARIA TŁUMACZY PRZYSIĘGŁYCH - 2016-05-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS KOMPLETACJI - od 2 000 PLN

Kompletacja produktów firmy, praca manualna i przy linii produkcyjnej. Praca siedząca i stojąca
DIAGNOSIS SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-16 - Wasilków (podlaskie)

SPECJALISTA DS. SERWISU INTERNETOWEGO - od 1 850 PLN

Obsługa stron www, bazy danych, obsługa klienta, redakcja tekstów w serwisach
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Kraków (małopolskie)


Wybierz powiat