SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI I RAPORTOWANIA Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI I RAPORTOWANIA
Wynagrodzenie: od 7 000 PLN
Zakres obowiązków: Terminowe przygotowanie, przetwarzanie i uzgadnianie informacji finansowych oraz zarządczychPrzygotowanie i analiza raportów finansowych zgodnie z Międzynarodowymi Standardami Sprawozdawczości Finansowej oraz składanie raportów do instytucji nadzoru finansowego (banki centralne, agencje ratingowe, urzędy statystyczne, etc.)Przygotowanie i zatwierdzanie dzienników księgowych związanych z procesem zamknięcia miesiąca oraz korekty do księgowań dotyczących poprzedniego okresu rozliczeniowegoAnaliza zapytań dotyczących informacji finansowych pochodzących od klientów zewnętrznych, audytorów lub innych działów współpracującychSystematyczne usprawnianie procesu raportowania poprzez automatyzację zadań i minimalizację ręcznej interwencji w procesieAktywny udział w projektach dotyczących wprowadzania zmian w wymogach instytucji nadzoru finansowegoWeryfikacja poprawności zadań wykonywanych przez mniej doświadczonych członków zespołuOdpowiedzialność za czasową identyfikację ryzyka operacyjnegoDziałanie zgodnie w polityką, procedurami oraz praktykami firmy
Data publikacji: 2018-06-21
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Terminowe przygotowanie, przetwarzanie i uzgadnianie informacji finansowych oraz zarządczychPrzygotowanie i analiza raportów finansowych zgodnie z Międzynarodowymi Standardami Sprawozdawczości Finansowej oraz składanie raportów do instytucji nadzoru finansowego (banki centralne, agencje ratingowe, urzędy statystyczne, etc.)Przygotowanie i zatwierdzanie dzienników księgowych związanych z procesem zamknięcia miesiąca oraz korekty do księgowań dotyczących poprzedniego okresu rozliczeniowegoAnaliza zapytań dotyczących informacji finansowych pochodzących od klientów zewnętrznych, audytorów lub innych działów współpracującychSystematyczne usprawnianie procesu raportowania poprzez automatyzację zadań i minimalizację ręcznej interwencji w procesieAktywny udział w projektach dotyczących wprowadzania zmian w wymogach instytucji nadzoru finansowegoWeryfikacja poprawności zadań wykonywanych przez mniej doświadczonych członków zespołuOdpowiedzialność za czasową identyfikację ryzyka operacyjnegoDziałanie zgodnie w polityką, procedurami oraz praktykami firmy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 7 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie nie mniej niż 7000 pln brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI I RAPORTOWANIA
Data rozpoczęcia pracy: 20.08.2018
Data zakończenia pracy: 31.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: finanse i bankowość
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
min 2 letnie doświadczenie w zakresie finansów/rachunkowość w instytucji międzynarodowejZnajomość Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej, rachunkowości oraz kontroli finansowejDoskonała znajomość MS ExcelUmiejętność pracy w zespole, ale również samodzielność podczas pracy indywidualnej,Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i interpersonalne,Umiejętność pracy w szybko zmieniającym się środowisku,Elastyczność i gotowość na zmiany Wysoce rozwinięte umiejętności analityczne i decyzyjneUmiejętność przygotowywania, przetwarzanie i uzgadnianie informacji finansowych oraz zarządczych;Umiejętność przygotowania i analiza raportów finansowych zgodnie z Międzynarodowymi Standardami Sprawozdawczości Finansowej oraz składanie raportów do instytucji nadzoru finansowego (banki centralne, agencje ratingowe, urzędy statystyczne, etc.);Umiejętność przygotowania i zatwierdzania dzienników księgowych związanych z procesem zamknięcia miesiąca oraz korekty do księgowań dotyczących poprzedniego okresu rozliczeniowego;Umiejętność przygotowywania analiz dotyczących informacji finansowych pochodzących od klientów zewnętrznych, audytorów lub innych działów współpracujących;
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.06.2018
Data dodania oferty pracy: 21.06.2018
Oferta pracy ważna do: 04.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 21.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 21.06.2018
Podobne oferty pracy
wyksz. średnie, predyspozycje do pracy z klientem;pozyskiwanie oraz obsługa klientów, budowanie rynku odbiorców, promocja sprzedaży;osoba zarejestrowana w PUP na dzień 06.09.2016, profil II
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
realizacja celów sprzedażowych, obsługa klientów oraz przygotowanie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów i obszarów sprzedaży, udział w międzynarodowych targach i wystawach
Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych Lark Leisure Homes Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Pozyskiwanie nowych pracowników czasowych, przeprowadzanie rekrutacji.
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Częstochowa (śląskie)
Obsługa klienta i sprzedaż, prowadzenie gospodarki magazynowej i obsługa programu WF MAG, nadzór nad przyjmowaniem i realizacją zamówień, koordynacja działań sprzedażowo-logistycznych.
Przedsiębiorstwo Techniczne ELMAR - 2018-04-04 - Wólka Kozodawska (mazowieckie)
Działania sprzedażowe; pozyskiwanie klientów poprzez kontakt telefoniczny, mailowy, wizyty u klientów; aktualizowanie treści reklamowych w serwisach branżowych i szkoleniowych; bieżąca obsługa klientów w zakresie sprzedaży; udział w branżowych konferencjach i targach. Obowiązki dotyczące planowania i organizacji szkoleń; planowanie kampani szkoleniowych; obowiązki związaną z organizacją szkoleń; kontakt z trenerami; współpraca z hotelami i ośrodkami szkoleniowymi; rejestracja uczestników na szkolenia; przygotowywanie materiałów szkoleniowych; obowiązki dotyczące administracji i organizacji biura; zakup materiałów biurwch, negocjacje cenowe, obieranie telefonów i kontakt telefoniczny z klientem. Praca w godzinach 8-16
CERT PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-12-22 - Opole (opolskie)
obsługa programu magazynowo - fakturującego, sprzedaży internetowej oraz logistyki sprzedawanych produktów, korespondencja oraz bezpośredni kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Brzozówka (małopolskie)
Współpraca z agentem po stronie Ukraińskiej, obsługa pracodawców po stronie Polskiej, poszukiwanie nowych miejsc pracy.
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
- Telefoniczna obsługa klienta. Przyjmowanie zamówień. Przedstawianie ofert promocyjnych. Odbieranie telefonów od klientów.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto + premia motywacyjna. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na dwie zmiany w godzinach: 8:00-21:00 + dyżury 1 lub 2 razy w miesiącu w dni wolne: Soboty w godzinach: 9:00-21:00, Niedziele w godzinach: 12:00-20:00, Święta w godzinach: 12:00-20:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> istnieje możliwość przyuczenia -> Pracodawca zapewnia branżowe szkolenia. Wymagana umiejętność obsługi komputera i klawiatury w stopniu podstawowym.
"POLSKA GRUPA FARMACEUTYCZNA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-11 - Katowice (śląskie)
Realizowanie zadań związanych z zarządzaniem ryzykiem braku zgodności, w tym: opracowywanie regulaminu funkcjonowania komórki ds. zgodności, identyfikacja ryzyka, monitorowanie na bieżąco zmian w zewnętrznych przepisach prawa, ocena ryzyka braku zgodności poprzez pomiar lub szacowanie tego ryzyka, projektowanie mechanizmów kontroli ryzyka braku zgodności, identyfikacja, pomiar i monitorowanie ryzyka braku zgodności, zapewnienie zgodności obowiązujących w Banku regulacji wewnętrznych z przepisami prawa, dbałość o ich spójność, współtworzenie oraz opiniowanie projektów procedur wewnętrznych dystrybucja przepisów do odpowiednich komórek Banku; Realizowanie zadań kontrolnych i sprawozdawczych poprzez: opracowywanie planów kontroli wewnętrznej krótko i długoterminowych, prowadzenie rejestrów kontroli wewnętrznych izewnętrznych, ustalanie przyczyn i skutków występującychnieprawidłowości i osób za nie odpowiedzialnych, wykonywanie pracanalitycznych (bieżąca analiza materiałów z przeprowadzonych kontroli,opracowywanie wniosków i ocen dotyczących wyników kontroli), ocenafunkcjonowania systemu kontroli wewnętrznej funkcjonalnej w Banku,sporządzanie okresowych sprawozdań z zakresu prowadzonej działalności, opiniowanie projektów regulaminów i procedur wewnętrznych Banku, współpraca z merytoryczną komórką Banku i zewnętrznymi organami kontroli, analiza protokołów z inspekcji dokonywanych poprzez nadzorcę oraz wydanych przez niego zaleceń, objęcie kontrolą wewnętrzną jakości i zakresu wykonania stwierdzonych nieprawidłowośći, przeprowadzenieczynnośći wyjaśniających w zakresie ryzyka braku zgodności i innych ryzyk, przeprowadzanie kontroli wewnętrznych planowych i doraźnych zgodnie z regulacjami. Koordynowanie spraw w zakresie rozpatrywania skarg, reklamacji i wniosków. Pełnienie funkcji ABI.
Bank Spółdzielczy w Szczekocinach - 2017-09-18 - Szczekociny (śląskie)
HANDEL ELEKTRONICZNY, PROWADZONY ZA POMOCĄ INTERNETU I URZĄDZEŃ ELEKTRONICZNYCH; WDRAŻANIE I OBSŁUGA SYSTEMU SPRZEDAŻY W INTERNECIE, KONTROLOWANIE POPRAWNOŚCI JEGO FUNKCJONOWANIA; PROWADZENIE DOKUMENTACJI DLA OPERACJI I TRANSAKCJI WYKONAWCZYCH PRZY POMOCY NARZĘDZI SYSTEMÓW E-COMMERCE; ŚCISŁA WSPÓŁPRACA Z DZIAŁEM EKSPORTU W FIRMIE
FENIKS SP Z O.O. - 2016-09-05 - Chocianów (dolnośląskie)
OBSŁUGA OFFICE, AUTOCAD, COREL, ODPORNOŚĆ NA STRES, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W GRUPIE, UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNE, WYSOKA KULTURA OSOBISTA;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE EKONOMICZNE, OBSŁUGA KAMERY, MONTAŻ FILMÓW, PRAWO JAZDY KAT.B, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO (B2), MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE SPEC. ANALIZA GOSPODARCZA
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa stanowiska z wędlinami w sklepie spożywczym
kontakt przez OHP - 2016-06-09 - Mielec (podkarpackie)
-prowadzenie szkoleń z zakresu kwalifikowanej pierwszej pomocy,-prowadzenie kursów i szkoleń z udzielania pierwszej pomocy.
Centrum Szkolenia Straży Granicznej w Kętrzynie - 2018-03-09 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
kompleksowa obsługa kadr i płacUmiejętności i uprawnienia: prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy; przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, także na podstawie umów cywilnoprawnych, oraz zmianami w warunkach pracy i płacy; prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz kontrolowanieaktualności obowiązkowych badań lekarskich; sporządzanie list płac sporządzanie deklaracji ZUS sporządzanie rozliczeń PFRON sporządzanie raportów i sprawozdań w zakresie spraw dotyczących zatrudnienia zgodnie zobowiązującymi przepisami i terminami; tworzenie regulaminów organizacyjnych.
JOANNA KRAJ-PLENKIEWICZ BIURO RACHUNKOWE KANCELARIA PODATKOWA KRAJ-PLENKIEWICZ JOANNA - 2018-01-26 - Kłodzko (dolnośląskie)
praca w agencji nieruchomości
KONTRAKT PLUS ELŻBIETA MINKINA-KWAŚNY - 2016-05-30 - Ruda Śląska (śląskie)
1. Przygotowywanie zestawień materiałowych i dokumentacji produkcyjnej.2. Wprowadzanie i analiza danych.3. Współpraca z działem projektowym i działem zaopatrzenia.4. Sporządzanie raportów oraz analiza poprodukcyjna.
TRIBO SPÓŁKA Z O.O. - 2018-08-21 - Nowa Wieś Wielka (kujawsko-pomorskie)
Stanowisko sprzedażowe, praca na targetach sprzedażowych, codzienny kontakt telefoniczny z klientami biznesowymi firmy Google, właścicielami kampanii marketingowej Google Adwords. Sprzedaż dodatkowych pakietów Google Adwords. Optymalizacja kampanii reklamowej w nawiązaniu do potrzeb klienta. Realizacja miesięcznych targetów sprzedażowych.
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Kraków (małopolskie)
Opracowywanie usprawnień w systemie informatycznym, przygotowanie i obsługa baz danych, sporządzanie raportów i zestawień na bazie systemu, wprowadzanie danych do systemu.
HOLPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-17 - Nowe Skalmierzyce (wielkopolskie)
obsługa klientów, kasy fiskalnej, prace administracyjne w systemie operacyjnym, obsługa wysyłek, przygotowywanie/ekspozycja produktów, utrzymanie porządku, obsługa telefoniczna i e-mailowa
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania
FUNDACJA ŁÓDZKI INKUBATOR INNOWACJI I EKSPORTU - 2016-04-20 - Łódź (łódzkie)
organizacja i prowadzenie szkoleń i innych form upowszechnionych; przygotowywanie informacji zakresie podnoszenia kwalifikacji zawodowych; właściwe prowadzenie i archiwizacja dokumentacji szkoleniowej; prowadzenie wymaganej sprawozdawczości; udział w organizacji imprez naukowych i promocyjno-informacyjnych; realizacja zamówień zgodnie z obowiązującymi przepisami; odpowiedzialność za aktualizację informacji szkoleniowych na stronie internetowej
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Barzkowicach - 2016-11-07 - Barzkowice (zachodniopomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem; Doradztwo w zakresie BHP, przeprowadzanie kontroli warunków pracy i przestrzegania przepisów BHP, opracowanie przepisów wewnętrznych dot. BHP. Sporządzanie dokumentacji powypadkowej, reprezentowanie pracodawcy przed PIP, sporządzanie analiz, prowadzenie szkoleń, sporządzanie dokumentacji dotyczącej ryzyka zawodów.Wykształcenie podyplomowe lub wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie BHP. Conajmniej 1 rok stażu pracy w służbie BHP. Samodzielność, znajomość przepisów, dyspozycyjność w zakresie spraw BHP. Język angielskie w stopniu podstawowym.
MEDYCZNE STUDIUM ZAWODOWE IM. ST. LIEBHARTA W LUBLINIE - 2016-06-13 - Lublin (lubelskie)
wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klienta stacji paliw, obsługa kasy fiskalnej, obsługa dystrybutora.
Jan Kurpiewski Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe " Kurpiewski " w Łomży - 2017-03-29 - Kolno (podlaskie)
staż w biurze turystycznym
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Nadzorowanie pracowników wykonujących roboty w podległym okręgu nastawniczym, prowadzenie dokumentacji w celu prowadzenia ruchu i ewidencjonowania pracy eksploatacyjnej na przydzielonym posterunku, obsługa urządzeń w celu przygotowania drogi przebiegu, obserwacja przejeżdżającego taboru kolejowego celem stwierdzenia nieprawidłowości zagrażających dalszej jeździe taboru oraz stwierdzenia końca pociągu.
PKP Polskie LInie Kolejowe S.A. - 2016-07-22 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Zamawianie materiałów pod inwestycje, rozliczanie magazynu, zbieranieofert,obsługa biura, redagowanie pism,sporządzanie dokumentacjikadrowej,wysyłanie korespondencji. Praca od 8-16
ADMAR Paweł Antoszczyszyn - 2018-07-23 - Opole (opolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Warszawa (mazowieckie)
ZAKRES OBOWIAZKÓW: odpowiedzialność za rozwój kanału sprzedaży online, opracowywanie i realizacja strategii i taktyk działań z zakresu marketingu online, odpowiedzialność za wyniki sprzedaży online oraz podnoszenie efektywności działania sklepu (sprzedaż, konwersje, usability), zarządzanie kampaniami e-commerce, planowanioe i prowadzenie akcji promocyjnych, wdrożenie i zarządzanie programem lojalnościowym, poszukiwanie szans na wyróżnienie się w Online, wsparcie działu marketingu we wprowadzaniu nowych rozwiązań e-marketingowych, monitoring i analiza efektów prowadzonych działań e-marketingowych; WYMAGANIA:minimum trzyletnie doświadczenie w pracy w obszarze e-commerce (sklepy internetowe, CMS), kompleksowe zrozumienie środowiska zakupów Online, Promocje, Sprzedaż i eMarketing. Biegłość w pragramach: Google Analytiecs, Google Adwords i Web Master Tools. Znajomość wytycznych Google w zakresie SEO oraz zasad ich wdrożenia na własnych stronach www / w sklepie online. Doświadczenie we wdrażaniu systemów Marketing Automation - zarządzanie bazą mailową, procesy. schematy automatyzacji. Doświadczenie w zakresie procesów i zasad e-Commerce: Up sale, cross sale, promocje. Zrozumienie i optymalizacja koszyka zakupowego - lejek zakupowy, poprawianie i zwiększanie konwersji zakupów. Znajomość zasad pozycjonowania stron w Internecie. Znajomość zagadnień związanych z wdrożeniem kanałem e-commercce lub systemami informatycznymi wykorzystywanymi tych obszarach. Pożądane doświadczenie w koordynacji projektów. Znajomość języka angielskiego.
Ottimo Systems Sp. z o.o. S.K. Lubliniec - 2017-05-15 - Lubliniec (śląskie)
- Zarządzenie Nr 15/2017 z dnia 6 marca 2017r. Prezesa Sądu Okręgowego w Katowicach § 1 Na podstawie art. 8 ust. 1 w zw. z art. 9 ust. 7 ustawy z dnia 5 sierpnia 2015r. o opiniodawczych zespołach sądowych specjalistów (t.j - Dz. U. z 2015r. poz. 1418) oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 11 marca 2016r. w sprawie konkursów na stanowiska kierownika i specjalisty opiniodawczego zespołu sądowych specjalistów (Dz. U. z 2016r. poz. 367) zarządzam przeprowadzenie konkursu na stanowisko specjalisty (w zakresie psychologii), o sygnaturze O.Kdr. 110-1102-10/17, w IV Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów w Sądzie Okręgowym w Katowicach z siedzibą w Sosnowcu - ul. Leona Kruczkowskiego 2, 41-200 Sosnowiec. - Ilość wolnych stanowisk: 1 (umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy).- Termin I etapu konkursu: 7 kwietnia 2017r.- Miejsce przeprowadzenia konkursu: Sąd Okręgowy w Katowicach- Miejsce i termin II i III etapu konkursu zostanie ogłoszone na stronie internetowej www.katowice.so.gov.pl w dziale Oferty pracy.- Zarządzam zamieszczenie ogłoszenia na tablicy ogłoszeń w gmachu Sądu Okręgowego w Katowicach, nadto w siedzibie Urzędu Pracy w Katowicach, w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej Sądu Okręgowego w Katowicach.- W zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania do zadań specjalisty należy:a) realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego;b) stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie własnej specjalności;c) sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;d) wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin.- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Praca na umowę o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru (ok. 01.05.2017r.).- Praca w równoważnym systemie czasu pracy w godzinach: 7:30-18:00.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2017-03-07 - Sosnowiec (śląskie)