SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Jastrzębie-Zdrój oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Telefoniczna obsługa klienta
Data publikacji: 2016-05-30
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jastrzębie-Zdrój, powiat: m. Jastrzębie-Zdrój, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Telefoniczna obsługa klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jastrzębie-Zdrój
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jastrzębie-Zdrój
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2016
Data zakończenia pracy: 31.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: wykształcenie min. średnie
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju
Adres pracodawcy:
Pszczyńska 134, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, powiat: m. Jastrzębie-Zdrój, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Jastrzębie-Zdrój
Gmina pracodawcy: Jastrzębie-Zdrój
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jastrzębie-Zdrój
Ulica pracodawcy: Pszczyńska
Numer budynku pracodawcy: 134
Profil działalności pracodawcy: Sprzedaż hurtowa i detaliczna art. chemicznych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 30.05.2016
Oferta pracy ważna do: 26.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 30.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 30.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa i zabezpieczanie stron internetowych i systemów informatycznych
Ratownictwo Drogowe "Anhol" - 2017-08-17 - Skwierzyna (lubuskie)
sprzedaż asortymentu budowlanego, prowadzenie biura
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Jeglin (warmińsko-mazurskie)
opracowwywanie i realziacja strategii w zakresie wizerunku rynkowego przedsiębiorstwa
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Krzeszów (dolnośląskie)
Obsługa giełd transportowych, przygotowywanie zleceń, faktur, dokumentów oraz ich kompletowanie (CMR, Faktura, Zlecenie, vies, WZ), pilnowanie opłat VIATOL, TOLLCOLECT, odczytywanie tachografu i kart kierowców, planowanie tras, monitorowanie pracy kierowcy, rozliczanie, przygotowywanie wycen tras, ładunków, umiejętne dobieranie tras, pozyskiwanie, nawiązywanie długotrwałych relacji z klientem analiza tygodniowej pracy samochodów, planowanie, zarządzanie samochodami, kontakt z kierownikiem działu sprzedazy. Mile widziane doświadczenie zawodowe.
Z.P.H.U. ELTAP LESZEK DWORAK - 2017-10-27 - Mroczeń (wielkopolskie)
zwiększenie bezpłatnego ruchu organicznego pochodzącego z wyszukiwarek internetowych, tworzenie i optymalizacja stron www, tworzenie i dodoawanie treści na strony, tworzenie słów kluczowych, pozyskiwanie backlinków
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Rzeszów (podkarpackie)
Współpraca handlowa z partnerami w zakresie docelowego importu towarów z Indii
METRO ASSOCIATES Sp. z o.o. - 2017-05-31 - Jaworzno (śląskie)
j.w.
Instytut Przemysłu Organicznego - 2016-02-02 - Warszawa (mazowieckie)
- profesjonalna obsługa w oparciu o innowacyjne standardy wewnętrzne firmy;- negocjowanie i realizacja kontraktów zawartych z klientami indywidualnymi;- realizowanie działań sprzedażowych wyznaczonych przez kierownika salonu;- dbałość o ekspozycję zgodnie z polityką firmy;- sporządzanie dokumentów kontraktowych i księgowychPracodawca zapewnia:- pewne wynagrodzenie w oparciu umowy o pracę;- motywujący system premiowy (udział we wspólnie osiągniętym sukcesie);- aktywne wsparcie rozwoju zawodowego dzięki profesjonalnym szkoleniom sprzedażowym i produktowym;- umożliwienie awansu w ramach stale rozbudowywanej struktury firmy;- pracę w dynamicznie rozwijającym się środowisku;- dodatkowe ubezpieczenie.
PS24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
SHELL POLSKA SP Z O. O. Oddział w Krakowie - 2018-02-01 - Kraków (małopolskie)
Programowanie. Miejsce pracy: Wrocław, ul. Kościuszki 29 (siedziba firmy) i według zleceń Pracodawcy.
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Wrocław (dolnośląskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, nawiązywanie relacji z klientami, przygotowywanie ofert handlowych
Amii Sp. z o.o. - 2016-05-13 - Łódź (łódzkie)
Wykształcenie średnie, prawo jazdy kat. B, znajomość programu Office, dobra organizacja pracy. Do obowiązków pracownika należało będzie miedzy innymi: doskonała organizacja biura oraz dokumentacji, umawianie i organizowanie spotkań, kosztorysowanie ofert handlowych, obsługa korespondencji marketingowej, obsługa sklepu internetowego, obsługa serwisu ogłoszeniowego, koordynacja pracy pracowników, wystawianie faktur, organizowanie wszelkiego rodzaju potrzebnych tematów, sprawy bieżące.
BEST CLEAN S. I R. DUDEK S.C. - 2018-08-28 - Rybnik (śląskie)
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych. Prowadzenie ewidencji zleceń warsztatowych. Prowadzenie kart pracy dla działu techniczno-mechanicznego. Ewidencja złużycia materiałów. Prowadzenie korespondencji biurowej.- Wynagrodzenie: 2500-3000 zł/brutto - wynagrodzenie zostanie ustalone na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wykształcenie średnie zawodowe lub wyższe. Mile widziane kierunki techniczne. Doświadczenie w zakresie zagadnień związanych z eksploatacją i obsługą maszyn. Obsługa komputera (Word i Excel). Dodatkowym atutem będzie zaświadczenie kwalifikacyjne E i D (uprawnienia sepowskie). Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: kadry (at) helios.katowice.pl
FABRYKA ŻARÓWEK "HELIOS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-21 - Katowice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta, obsługa urządzeń biurowych, odbiór/ wysyłka poczty.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Płock (mazowieckie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:Prowadzenie nadzoru technicznego nad zasobem mieszkaniowym, w szczególności:wykonywanie przeglądów technicznych, dokonywanie czynności związanych z przyjmowaniem/zdawaniem lokali, w tym ocena stanu technicznego, ustalanie stopnia zużycia wyposażenia, sporządzanie protokołów i zakresów prac remontowych, sporządzanie przedmiarów i kosztorysów przy wykorzystaniu programu NORMA PRO, zbieranie ofert na roboty budowlane i usługi niezbędne do właściwego funkcjonowania nieruchomości oraz przygotowanie projektów umów w powyższym zakresie, nadzorowanie, kontrolowanie, odbiory prac remontowych i realizowanych usług niezbędnych do właściwego funkcjonowania nieruchomości, prowadzenie i przechowywanie dokumentacji w tym Książki Obiektu Budowlanego,przygotowanie dokumentacji technicznej w ramach procedur zamówień publicznychWYMAGANIA: Wykształcenie średnie/wyższe, minimum 3 lata doświadczenia zawodowego,znajomość programów komputerowych: pakiet MS Office,NORMA PRO- bezwzględnie wymagane, prawo jazdy kat. B, pożądane cechy kandydata: umiejętność rozwiązywania problemów technicznych, wysoka kultura osobista, dobra organizacja czasu pracy, sumienność, rzetelność, mile widziany samochód prywatny (rekompensata kosztów w formie ryczałtu samochodowego),budowlane-bezwzględnie budowlane
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-13 - Lubliniec (śląskie)
organizacja i prowadzenie szkoleń i innych form upowszechnionych; przygotowywanie informacji zakresie podnoszenia kwalifikacji zawodowych; właściwe prowadzenie i archiwizacja dokumentacji szkoleniowej; prowadzenie wymaganej sprawozdawczości; udział w organizacji imprez naukowych i promocyjno-informacyjnych; realizacja zamówień zgodnie z obowiązującymi przepisami; odpowiedzialność za aktualizację informacji szkoleniowych na stronie internetowej
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Barzkowicach - 2016-11-07 - Barzkowice (zachodniopomorskie)
aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz budowanie długotrwałych relacji z pozyskanymi klientami; rozwój polityki sprzedaży usług HR; realizacja założonych celów; ścisła współpraca z działem rekrutacji, nadzorowanie i oddelegowywanie zadań; stały monitoring rynku z rozpoznaniem jego potrzeb;
LEVEL WORK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-10 - Kraków (małopolskie)
Obsługa projektów elektrycznych, teleinformatycznych i automatyki (w tym sieciowej i budynkowej), pomiary i badania elektryczne, audyty energetyczne, obsługa biura, OZE ekspertyzy, drobne prace montażowe
Biuro Inżynieryjno-Wdrożeniowe INTELLIGENT SYSTEMS Wiesław Jędrzejczyk - 2018-01-24 - Kraków (małopolskie)
Prezentowanie oferty i sprzedaż produktów bankowości detalicznej oraz produktów inwestycyjnych i ubezpieczeniowych,przyjmowanie wniosków kredytowych, przekazywanie ich w celu rozpatrzenia do działu ryzyka, informowanie klienta o decyzji,przygotowywanie dokumentów i umów dla klienta indywidualnego,otwieranie rachunków bankowych, realizacja operacji kasowych,realizacja indywidualnych planów sprzedaży
kontakt przez OHP - 2018-10-01 - Niepołomice (małopolskie)
Sprzedaż elektronarzędzi, felg i artykułów BHP
GRUPA MCOMM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-17 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Warszawa (mazowieckie)
Tworzenie i wdrażanie kampanii marketingowych, nadzór nad współpracą z firmami partnerskimi, nadzór i wsparcie sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2018-09-24 - Tarnów (małopolskie)
Aktywne pozyskiwanie klientów, obsługa spotkań, przygotowywanie ofert i polis
kontakt przez PUP - 2018-11-19 - Puławy (lubelskie)
Do podstawowych obowiązków na stanowisku Specjalisty ds. IT należy w szczególności nadzór oraz koordynacja całokształtu zadań związanych z realizacją umów informatycznych, nadzór oraz koordynacja całokształtu zadań związanych z systemami informatycznymi funkcjonującymi w biurze, w tym realizacja całokształtu zadań związanych z systemem identyfikacji pojemników za pomocą kodów kreskowych, w zakresie całokształtu zadań związanych z merytoryczną obsługą umów informatycznych należy w szczególności:a) koordynowanie systemu identyfikacji pojemników i worków za pomocą systemu kodów kreskowych na terenie gmin Związku objętych systemem;b) opracowywanie analiz i rekomendacji dotyczących działania systemu identyfikacji pojemników i worków oraz oprogramowania do zarządzania systemu gospodarowania odpadami;c) zarządzanie systemem identyfikacji pojemników i worków za pomocą systemu kodów kreskowych na terenie gmin Związku objętych systemem;d) nadzór nad organizacyjno technicznym funkcjonowaniem systemu identyfikacji pojemników i worków;e) udostępnienie firmom świadczącym usługę odbioru i zagospodarowania odpadów mobilnych czytników kodów kreskowych oraz nadzór nad ich eksploatacja;f) nadzór i kontrola firm świadczących usługę odbioru i zagospodarowania odpadów w zakresie skanowania kodów kreskowych podczas odbioru odpadów oraz przekazywania raportów ze skanowania kodów kreskowych podczas odbioru odpadów;g) współpraca z firmami świadczącymi usługę odbioru i zagospodarowania odpadów w zakresie bieżącego rozwiązywania problemów związanych z funkcjonowaniem systemu identyfikacji pojemników i worków za pomocą systemu kodów kreskowych na terenie gmin Związku objętych systemem;h) bieżąca współpraca z firmami świadczącymi usługę odbioru i zagospodarowania odpadów w zakresie wymiany danych nt. nieruchomości objętych systemem gospodarowania odpadami komunalnymi;i) sporządzanie analiz zebranych podczas skanowania kodów kreskowych w trakcie odbioru odpadów;j) nadzór, kontrola oraz koordynacja umów z firmami dostarczającymi oprogramowania do obsługi systemu gospodarowania odpadami komunalnymi;k) bieżąca współpraca z dostawcą oprogramowania do zarządzania systemem gospodarki odpadami;l) bieżąca obsługa w zakresie przeglądów i serwisu urządzeń peryferyjnychm) okresowa weryfikacja uprawnień użytkowników systemów teleinformatycznych ZGRP;n) współpraca z Działem Gospodarki Odpadami w zakresie przygotowywania tabeli i analiz niezbędnych przy rozliczaniu i kontroli Wykonawcy.
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2017-12-14 - Płock (mazowieckie)
bieżąca obsługa klienta
"MERGER" Andrzej Margiel - 2017-08-31 - Będzin (śląskie)
Archiwizacja dokumentów, przyjmowanie dokumentów do archiwum
AKADEMIA SZTUK TEATRALNYCH IM. STANISŁAWA WYSPIAŃSKIEGO W KRAKOWIE - 2018-11-21 - Kraków (małopolskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
ELBET ZENON MATUSZEWSKI, MATEUSZ MATUSZEWSKI SPÓŁKA CYWILNA - 2017-02-13 - Konieczno (świętokrzyskie)
• prowadzenie dokumentacji organizacyjnej Spółki,• przygotowywanie umów cywilno-prawnych i porozumień, przygotowywanie imiennych upoważnień i pełnomocnictw,• aktualizacja dokumentów rejestrowych spółki – odpis KRS i KW,• obsługa organizacyjno – techniczna władz Spółki i okresowych narad i posiedzeń, • prowadzenie rejestru aktów normatywnych Spółki tj. Zarządzenia, Uchwały – ich ewidencjonowanie, przechowywanie, aktualizacja, • udzielanie współpracownikom porad prawnych oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa związanych z realizowanymi zadaniami.
BUSZREM S.A. - 2017-01-17 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
zakres czynności specjalistów w zakresie psychologii określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z 8 listopada 2012r.
Sąd Okręgowy w Olsztynie - 2018-03-01 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)