SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Będzin oferta pracy "MERGER" Andrzej Margiel
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: bieżąca obsługa klienta
Data publikacji: 2017-08-31
Lokalizacja: Będzin (śląskie)
Pracodawca: "MERGER" Andrzej Margiel
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Konopnickiej 17 B/16, 42-506 Będzin, powiat: będziński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: bieżąca obsługa klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Będzin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: będziński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Będzin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: opiekun klienta
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie w sprzedaży ubezpieczeń, umiejętność obsługi klientów
Nazwa pracodawcy: "MERGER" Andrzej Margiel
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Adres pracodawcy:
Konopnickiej 17 B/16, 42-506 Będzin, powiat: będziński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt telefoniczny lub CV na e-mail
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: będziński
Gmina pracodawcy: Będzin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Będzin
Ulica pracodawcy: Konopnickiej
Numer budynku pracodawcy: 17 B
Profil działalności pracodawcy: Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: opiekun klienta
Data dodania oferty pracy: 31.08.2017
Oferta pracy ważna do: 30.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 31.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 31.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Główne obowiązki:• Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych• Realizowanie założonych planów sprzedażowych• Pozyskiwanie nowych członków Kasy• Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-12-14 - Kęty (małopolskie)
Wykształcenie min. średnie; doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży bezpośredniej mile widziane; komunikatywność; kreatywność; dwie zmiany; cały etat; miejsce pracy: Gliwice;
PURE HEALTH AND FITNESS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-11-16 - Gliwice (śląskie)
obsługa kadrowo-płacowa pracowników (prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie i wystawianie umów, aneksów, świadectw pracy, zaświadczeń, kontrola badań i szkoleń bhp),ewidencja i rozliczanie czasu pracy (w tym czas pracy kierowców),naliczanie wynagrodzeń i innych świadczeń pracowniczych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy, ZUS i podatkowymi,
Telmex sp. z o.o. - 2016-03-09 - Białystok (podlaskie)
-profesjonalna obsługa zwiedzających w zakresie -sprzedaży usług świadczonych przez Muzeum (m.in. oprowadzanie, organizacja ruchu turystycznego, sprzedaż pamiątek)-współpraca w tworzeniu oferty Muzeum oraz organizacji wydarzeń muzealnych-współpraca w działaniach marketingowych i promocyjnych Muzeum-obsługa e-sklepu-współpraca z kontrahentami w zakresie sprzedaży pamiątek, przyjmowanie towarów-dbałość o estetykę ekspozycji oferty handlowej -monitorowanie i analiza potrzeb zwiedzających i klientów oraz analiza wyników sprzedaży-obsługa kasy fiskalnej oraz terminala płatniczego.
MUZEUM KULTURY LUDOWEJ - 2018-02-21 - Kolbuszowa (podkarpackie)
-Tłumaczenia witryn sklepu on line -Wdrażanie i testowanie sklepu on line -Współpraca z lokalnymi sklepami on line celem porównania cen oraz zamieszczania produktów ; -Rozeznania lokalnego rynku celem wyszukania ofert przewoźników transportujących towar do klientów- Prowadzenie kampanii social media: Facebook, Google +, blogi, itp- Obsługa klienta
kontakt przez OHP - 2016-10-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie ofert przetargowych obsługa postępowania przetargowego, analiza swz współpraca z działem handlowym
EVRES FINANCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-03 - Łódź (łódzkie)
- Sporządzanie list płac w zakresie wynagrodzeń krajowych i zagranicznych oraz umów cywilno-prawnych dla ok 200 osób. Przygotowywanie danych płacowych do zaświadczeń dla pracowników. Sporządzanie deklaracji PIT wynikających z ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych obowiązującej w Polsce. Sporządzanie comiesięcznych deklaracji rozliczeniowych z ZUS i innej niezbędnej dokumentacji dla celów rozliczeń z ZUS. Księgowanie list płac. Archiwizacja dokumentacji płacowej. Sporządzanie doraźnych analiz i zestawień związanych z wskazanymi powyżej czynnościami.- Wynagrodzenie: 3300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wykształenie minimum średnie. Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Mile widziana znajomość podstaw prawnych i procedur w zakresie zatrudniania pracowników za granicą. Mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym. Mile widziana obsługa programu SYMFONIA Kadry i Płace oraz Symfonia Finanse i Księgowość. Kontakt telefoniczny (694-485-152) (8:00-16:00) lub e-mail: izabela.jakubiec (at) partner-firm.pl
SUPPORT AND SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-22 - Katowice (śląskie)
aktywne pozyskiwanie nowych klientów hotelu, utrzymywanie i rozszerzanie współpracy z dotychczasowymi klientami hotelu, realizowanie polityki marketingowo- sprzedażowej
L&P Sp. z o.o. - 2018-01-16 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Prace biurowe, obsługa interesantów, uzupełnianie dokumentacji projektowej.Oferta dla osób do 30 r. ż. w ramach refundacji kosztów zatrudnienia bezrobotnego do 30 roku życia, zarejestrowanych w PUP Łańcut.
CENTRUM PROMOCJI BIZNESU PAWEŁ ZAJĄC W RZESZOWIE - 2017-09-07 - Rzeszów (podkarpackie)
Ogólny zakres obowiązków1. pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz opieka i podtrzymanie relacji z obecnymi klientami firmy2. wprowadzanie danych do systemów3. aktywna sprzedaż stacjonarna połączona z doradztwem4. aktywne odpowiadanie na zapytania klientów5. prowadzenie kampanii mailingowej6. prowadzenie negocjacji oraz tworzenie ofert7. terminowa realizacja wyznaczonych planów8. bieżące wsparcie działu sprzedaży w pracy operacyjnej9. wystawianie faktur i innych dok. związanych ze sprzedażą10. dokumentowanie i raportowanie działań11. praca od pon do pt w godz. od 8 do 16 (dokumenty aplikacyjne należy przesyłać drogą elektroniczną na adres; handlowiec-praca (at) golden-line.eu lub składać osobiście w siedzibie biura ul. Krakowska 158. Osoba kontaktowa: Paulina Wąsacz
GOLDEN LINE PAWEŁ DOSTYCH - 2015-12-31 - Rzeszów (podkarpackie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
Pełnienie zadań służby BHP.
"P.Z. PARTNER" - PAŁAMARZ SPÓŁKA JAWNA - 2017-10-27 - Wodzisław Śląski (śląskie)
•Prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących – nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów,•Przygotowanie narad pod względem obsługi technicznej, sporządzanie protokołu,•Obsługa urządzeń biurowych,•Prowadzenie ewidencji czasu pracy,•Archiwizowanie dokumentów, •Wprowadzanie do systemu AXAPTA dokumentów materiałowych i faktur, •Przygotowywanie wniosków o zatwierdzenie materiałów, •Przygotowywanie i kompletowanie dokumentów do rozliczeń z zamawiającym, •Weryfikacja dokumentów wymaganych z zakresu BHP.
ZUE S.A. - 2017-02-07 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa programów zamówieniowych, weryfikacja zgodności zamówień, prowadzenie rejestru zamówień i reklamacji
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Stare Babice (mazowieckie)
- opracowywanie projektów dotyczących edukacji i pracy młodzieży, w ramach dostępnych programów krajowych i międzynarodowych oraz funduszy unijnych; - nawiązywanie współpracy z instytucjami i organizacjami z zagranicy; - przygotowywanie i składanie wniosków aplikacyjnych; - koordynowanie projektów międzynarodowych i lokalnych; - kontrola i rozliczanie budżetów realizowanych projektów; - sporządzanie analiz, raportów i sprawozdań z realizacji projektów.
kontakt przez OHP - 2016-07-20 - Gdańsk (pomorskie)
nadzor nad pracą i dostępnością sieci oraz urządzeń pracujących w sieci,
1 PODLASKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ W BIAŁYMSTOKU - 2018-08-09 - Hajnówka (podlaskie)
wdrażanie strategi globalnych, współtworzenie strategi komunikacji. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-16:30
Aged Sp. z o.o. - 2017-09-10 - Pruszków (mazowieckie)
specjalista ds kadrowo-handlowych
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Śrem (wielkopolskie)
Wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowych firmy, wprowadzanie do systemu dystrybucji nowego produktu, opracowywanie i prowdzenie kampanii medialnych, kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, kontakt bezpośredni z klientami firmy.warunek konieczny : posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności , min. 1 rok stażu pracy w marketingu.
PLAST-MET SYSTEMY OGRODZENIOWE Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2017-11-07 - Trzebnica (dolnośląskie)
- Utrzymywanie kontaktów handlowych- Prowadzenie negocjacji handlowych- Nadzór nad realizacją harmonogramów dostaw, organizacja logistyki dostaw- Optymalizacja kosztów
Telmex sp. z o.o. - 2016-04-01 - Białystok (podlaskie)
nawiązywanie kontaktów z klientami, obsługa klientów, rozmowy telefoniczne, sporządzanie ofert
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Gniezno (wielkopolskie)
SPECJALISTA D/S OBSŁUGI POSPRZEDAŻOWEJ - PRACA BIUROWA ZWIĄZANA Z LOGISTYKĄ PRZEDSIĘBIORSTWA
kontakt przez PUP - 2018-04-03 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
- zawieranie i przedłużanie umów na usługi Netia Internet, Telewizja,Telefon - doradztwo w zakresie oferowanych usług, - budowanie iutrzymywanie relacji z Klientem - udział w akcjach marketingowych -obsługa klientów
Calipso.pl Haber Robert - 2017-07-24 - Opole (opolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Stróża (małopolskie)
Obsługa klienta, sprzedaż ubezpieczeń.
P.U.F. ,,Proker" Edward Łuszczak w Leżajsku - 2018-03-09 - Kuryłówka (podkarpackie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Kraków (małopolskie)
Sprzedawca
CCC S.A. - 2016-05-10 - Swadzim (wielkopolskie)
Zakres obowiązków: dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych, dobór i sprzedaż akcesoriów, pozyskiwanie nowych klientów.
SUDER PLUS Sp. z o.o. - 2016-04-21 - Siedlce (mazowieckie)
Kompleksowa obsługa logistyczna Klientów. Ustalanie harmonogramów wysyłek dla Działu Logistyki Transportu. Tworzenie zleceń. Ciągłe doskonalenie procesu planowania. Ścisła współpracę z Działem Handlowym oraz Działem Łańcucha Dostaw. Kontrola nad przepływami towaru pomiędzy składami. Optymalizację kosztów związanych z logistyką. Danie o prawidłowe funkcjonowanie strategii transportowej Firmy.
Grupa Progres - 2016-02-02 - Łódź (łódzkie)