SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH Elbląg oferta pracy ZUE S.A.
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na bidety
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: •Prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących – nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów,•Przygotowanie narad pod względem obsługi technicznej, sporządzanie protokołu,•Obsługa urządzeń biurowych,•Prowadzenie ewidencji czasu pracy,•Archiwizowanie dokumentów, •Wprowadzanie do systemu AXAPTA dokumentów materiałowych i faktur, •Przygotowywanie wniosków o zatwierdzenie materiałów, •Przygotowywanie i kompletowanie dokumentów do rozliczeń z zamawiającym, •Weryfikacja dokumentów wymaganych z zakresu BHP.
Data publikacji: 2017-02-07
Lokalizacja: Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: ZUE S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kosynierów Gdyńskich 4, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
•Prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących – nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów,•Przygotowanie narad pod względem obsługi technicznej, sporządzanie protokołu,•Obsługa urządzeń biurowych,•Prowadzenie ewidencji czasu pracy,•Archiwizowanie dokumentów, •Wprowadzanie do systemu AXAPTA dokumentów materiałowych i faktur, •Przygotowywanie wniosków o zatwierdzenie materiałów, •Przygotowywanie i kompletowanie dokumentów do rozliczeń z zamawiającym, •Weryfikacja dokumentów wymaganych z zakresu BHP.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie podane od - uzależnione od doświadczenia i kwalifikacji
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Elbląg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Elbląg
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Elbląg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.02.2017
Data zakończenia pracy: 30.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dyspozycyjność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Od kandydatów oczekujemy: wykształcenia wyższego, prawa jazdy kat. B, dobrej znajomość MS Office, dobrej organizacji pracy, umiejętności pracy w zespole, komunikatywności, dyspozycyjności. - Kandydatom spełniającym nasze oczekiwania oferujemy: stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę, prywatną opiekę medyczną, niezbędne narzędzia pracy.
Nazwa pracodawcy: ZUE S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Adres pracodawcy:
Czapińskiego 3, 30-048 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kraków
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kraków
Adres strony pracodawcy: www.grupazue.pl
Ulica pracodawcy: Czapińskiego
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.02.2017
Data dodania oferty pracy: 06.02.2017
Oferta pracy ważna do: 31.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 06.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 06.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przygotowywanie i klasyfikowanie dokumentów, faktur, poczty, telefoniczne kontakty z klientami, sporządzanie list i raportów, przygotowyanie ofert, zamawianie towarów, załatwianie formalności w urzedach, współpraca z kontrahentami firmy w Indiach, Turcji, Ukrainie, Rosji, Białorusi i i innych
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
bezpośrednia obsługa klienta, sprzedaż ubezpieczeń, obsługa posprzedażowa,przeliczanie składek, składanie ofert ubezpieczeń majątkowych i życiowych
Pośrednictwo Ubezpieczeniowe M. Zasada Człuchów - 2017-05-04 - Człuchów (pomorskie)
obsługa bezpośrednia klientów działu sprzedaży, wsparcie dla przedstawicieli handlowych, przygotowanie ofert, wystawianie faktur, przyjmowanie i rejestracja dostaw, układanie towaru na dziale sprzedaży. Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami.
Cegips Sp. z o.o. - 2017-05-11 - Reda (pomorskie)
Sporządzanie umów, wystawianie świadectw pracy, sprawdzanie raportów wewnętrznych, wystawianie faktur VAT oraz VAT MARŻA w programie Subiuekt, rozliczanie wycieczek
BIURO TURYSTYCZNE "ELŻBIETA" SZYMBORSKA ELŻBIETA - 2018-01-26 - Starogard Gdański (pomorskie)
- Sporządzanie list płac. Sporządzanie deklaracji ZUS, sporządzanie rachunków do umów cywilnoprawnych. Prowadzenie akt osobowych.- Wynagrodzenie: 3500 do 3900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku. Mile widziane doświadczenie zawodowe w biurze rachunkowym. Wymagana znajomość zagadnień kadrowo - płacowych. Mile widziana znajomość programu ENOVA. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) e-fresz.com.pl
USŁUGI KSIĘGOWE FRESZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-15 - Katowice (śląskie)
redagowanie ofert handlowych, pisanie pism, emaili i listów, projektowanie treści ogłoszeń i ofert, telefoniczne rozmowy handlowe, uczestnictwo w targach i imprezach
JANPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-13 - Brzozie Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Warszawa (mazowieckie)
Praca biurowa związana z doradztwem, obsługą beneficjenta, przygotowaniem naborów projektów, prowadzeniem działań informacyjno-promocyjnych, poszukiwaniem możliwości dofinansowania dla projektów Stowarzyszenia.
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania"PARTNERSTWO DRAWY Z LIDEREM WAŁECKIM" - 2018-02-13 - Złocieniec (zachodniopomorskie)
doradztwo techniczne i sprzedaż produktów z branży budowlanej, kontakty- współpraca z inwestorami i architektami, wprowadzanie nowych produktów na rynek
PHU FASTERM - 2016-08-23 - Głogowo (kujawsko-pomorskie)
Analizowanie i konsultowanie wymagań dotyczących utrzymania oraz rozwoju oprogramowania systemu informatycznego.Organizowanie i wykonywanie testów oprogramowania systemu.Testowanie, integracje, systemy i optymalizacja pracy oprogramowania.Współpraca z projektantami i analitykami.
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Łódź (łódzkie)
Projektowanie i wdrażanie do produkcji nowych wyrobów, poszukiwanie i wdrażanie nowości technicznych, znajomość systemów CAD i CAM, aktualizacja i emisja dokumentacji konstrukcyjno - technologicznej, techniczne przygotowanie produkcji, udział w pracach projektowo - rozwojowych, doradztwo techniczne.
Fabryka Armatur Głuchołazy s.a. - 2017-04-19 - Głuchołazy (opolskie)
obsługa piły i przecinarki do drewna, obsługa elektronarzędzi, czyszczenie elementów szlunkowych, szpachlowanie, flekowanie i inne ręczne prace transportowe
LUWIX Zajkowski Spółka Jawna - 2017-05-23 - Poznań (wielkopolskie)
Przygotowywanie umów o pracę, świadectw pracy oraz innych dokumentów związanych z trwaniem stosunku pracy,Ustalanie uprawnień pracowników do świadczeń wynikających ze stosunku pracySporządzanie projektów decyzjiProwadzenie ewidencji czasu pracy, dokumentacji szkoleniowejZakładanie i prowadzenie teczek akt osobowych pracownikówSporządzanie zestawień i analiz kadrowychWprowadzanie danych do kadrowego systemu komputerowego
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2017-06-01 - Chełm (lubelskie)
Obsługa klienta, wystawianie dokumentów sprzedaży, ewidencjonowanie
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Sieradz (łódzkie)
Obsługa procesów kadrowo-płacowych zgodnie z wymogami prawa pracy, prowadzenie spraw pracowniczych, przygotowywanie, gromadzenie i właściwe przechowywanie dokumentacji w aktach pracowniczych, wprowadzanie i aktualizowanie danych do systemu kadrowo-płacowego, ewidencja i rozliczanie czasu pracy pracowników, naliczania płac, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS, podatkowych, GUS, Raportów Pfron, udział w procesie selekcji i rekrutacji pracowników.
Eurokey Recycling Limited Sp. z o.o. - 2017-07-24 - Zielona Góra (lubuskie)
pomocnik operatora maszyn
kontakt przez OHP - 2018-06-05 - Człuchów (pomorskie)
jw
Centralny Szpital Kliniczny MSW w Warszawie - 2018-03-19 - Warszawa (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Składanie zamówień na papier, kontrola przeglądarki, rezerwowanie paieru na zlecenie produkcji, tworzenie zleceń zewnętrznych i wewnętrzynych przerobu surowca
Quad/ GRAPHICS EUROPE Sp. z.o.o - 2016-05-13 - Wyszków (mazowieckie)
- kompletowanie, aktualizowanie i upowszechnianie aktów prawnych dotyczących zagadnień ochrony środowiska,- prowadzenie dokumentacji wynikającej z przepisów ochrony środowiska przez przedsiębiorstwa lub jednostki administracyjne,- organizowanie i nadzorowanie działalności przedsiębiorstwa związanej z ochroną środowiska m.in. ochrona aerosanitarna, gospodarka odpadami, gospodarka wodno-ściekowa,- przygotowywanie dokumentacji na potrzeby wydawania decyzji/pozwoleń związanych z ochroną środowiska,- planowanie, organizowanie i kierowanie pracą zespół pracowników zgodnie z zasadami i przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej oraz ochrony środowiska,- współpraca z poszczególnymi działami w przedsiębiorstwie w zakresie realizowania zadań i celów ochrony środowiska.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Strzałkowo (wielkopolskie)
ładowanie nieczystości na terenie miasta i gminy Sobótka, obsługa samochodu
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH "HADLUX" SPÓŁKA ZOO W SOBÓTCE - 2018-07-13 - Sobótka (dolnośląskie)
- Naliczanie płac. Wprowadzanie danych do systemu. Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej.- Wynagrodzenie: 3500-4000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 + sporadycznie soboty i niedziele. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane min. 5 lat doświadczenia zawodowego na wskazanym stanowisku. Mile widziana znajomość oprogramowania ASSECO HR. Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem. Kontakt wstępnie telefoniczny (10:00-14:00) (Tel. 32-352-24-10) celem ustalenia spotkania z pracodawcą lub e-mail: aleksandra.kroplewska (at) elanor.pl ; ales.kuliha (at) elanor.pl
ELANOR POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-22 - Katowice (śląskie)
Koordynacja pracy sprzętu i transportu, nadzór nad naprawami sprzętu.
kontakt przez PUP - 2017-07-19 - Nowy Targ (małopolskie)
Administrowanie salami szkoleniowymiTworzenie materiałów informacyjnych o realizowanych działaniach, procesach, projektachWsparcie w realizacji szkoleń zewnętrznych, realizowanie szkoleń wewnętrznychRealizacja i wsparcie organizowanych eventów HR-owych
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Mielec (podkarpackie)
.
kontakt przez PUP - 2015-12-10 - Gostyń (wielkopolskie)
obsługa płacowa jednostki budżetowej (oświata)
WIELKOPOLSKIE SAMORZĄDOWE CENTRUM KASZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO NR 2 W POZNANIU - 2017-04-06 - Poznań (wielkopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Sanok (podkarpackie)
Dział Księgowości
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Śrem (wielkopolskie)
Utrzymanie oraz pozyskiwanie nowych klientów biznesowych,detalicznych ,budowanie struktury doradczej w zakresieobsługiwanego rynku, kontakty zagraniczne, rozbudowa portfeladostawców/odbiorców, monitoring rynku branżowego , bieżącesporządzanie ofert, kompleksowa obsługa handlowa klientów,cyklicznie raportowanie wyników, dążenie do osiąganiawyznaczonych celów, praca w godzinach 09:00-17:00
Eko-Rent Sp. z o.o - 2016-02-16 - Opole (opolskie)