SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK HOLENDERSKI), K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK HOLENDERSKI), K/M

Wynagrodzenie: od 5 800 PLN

Zakres obowiązków: jw.

Data publikacji: 2018-05-10

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: jw.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 800 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia 1500-2000 netto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK HOLENDERSKI), K/M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 28.05.2018

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
holenderski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące. Znajomość języka holenderskiego na poziomie C1 - warunek konieczny; w przypadku braku znajomości języka polskiego wymagana znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2. Mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub sprzedażą. Gotowość do przyjazdu na 1-miesięczne szkolenie w przypadku pracy zdalnej. Wysokie zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne. Doskonała organizacja czasu pracy własnej. Samodzielność i nastawienie na realizację wyznaczonych celów. Motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania. Zakres obowiązków: bieżąca obsługa klientów z rynku słowackiego - kontakt z klientami oraz sprzedaż produktów; promowanie produktów. Dbanie o relacje z klientami; kształtowanie dobrego wizerunku firmy; pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; administracja i praca z wewnętrznym systemem. Oferowane: system premiowy, pakiet benefitów (karta Multisport, prywatna opieka medyczna Medicover); system szkoleń pod okiem doświadczonych trenerów sprzedaży; nowoczesny sprzęt niezbędny do wykonywania zleconych zadań. Możliwość wsparcia przy relokacji. Praca stacjonarna w biurze w Warszawie lub praca zdalna. Zgłoszenia: CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości: Nr ref. SP/NL/2018

Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Ciołka

Numer budynku pracodawcy: 12

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Data dodania oferty pracy: 10.05.2018

Oferta pracy ważna do: 28.05.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 10.05.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 10.05.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH - 3 000 - 3 500 PLN

Wykonywanie prac biurowych, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klientów, praca związana z handlem i wyrobami, praca w hurtowni instalacyjnej, załadunek i rozładunek samochodów
HYDROSOLAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ DOLNY ŚLĄSK SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-11-27 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

SPECJALISTA DS LOGISTYKI MAGAZYNU - od 2 500 PLN

wysyłka towaru do klienta; nadzór nad załadunkami na samochody; kompletowanie dokumentów dla kierowców; przyjmowanie i drukowanie dokumentów systemowych; osobom ze strony Słupska oraz Główczyc pracodawca zapewnia transport do pracy z powrotem; kontakt z pracodawcą osobisty w godzinach (10-12), telefoniczny w godzinach (8-15), e-mailowy
Wosana S.A. - 2015-12-11 - Damnica (pomorskie)

PRACOWNIK UTRZYMANIA CZYSTOŚCI - od 2 000 PLN

Sprzątanie zakładu pracy. Praca dwuzmianowa w godz. 6.00-22.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
"TATWEDO" AGENCJA DETEKTYWISTYCZNA SP. Z O. O. - 2017-01-17 - Bielsko-Biała (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

sprzedaż rozwiazań telekomunikacyjnych, zlecanie wywiadów technicznych, kontakt z dostawcami, wycena usług dla danych lokalizacji, przygotowywanie i prezentacja ofert handlowych, negocjacje z dostawcami i klientami ofert oraz umów handlowych, podpisywanie kontraktów handlowych, raportowanie wyników sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 3 000 PLN

WYNAGRODZENIE DO USTALENIA Z PRACODAWCĄDo obowiązków będzie należało m.in.:Kompleksowe prowadzenie spraw oraz dokumentacji kadrowo-płacowejNaliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płacWystawianie zaświadczeń Ustalanie uprawnień do świadczeń pracowniczychSporządzanie rozliczeń, zestawień i sprawozdań do ZUS, US, GUSRozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskichProwadzenie dokumentacji i rozliczeń umów cywilno-prawnychWystawianie dokumentów RP-7Udział w procesach rekrutacyjnychOferujemy:Zatrudnienie w nowocześnie zarządzanej, rozwijającej się firmieOdpowiedzialną pracę w dużej Spółce o ugruntowanej pozycji rynkowejWspółpracę z doświadczonymi specjalistamiOsoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV oraz list motywacyjny na adres: rekrutacja.metrix (at) apator.com W temacie e-maila prosimy o podanie nazwiska i imienia oraz nazwy stanowiska, na które kandydat aplikuje. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych t.j. Dz.U.z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.)".
APATOR METRIX SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-12-19 - Tczew (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADROWO-PŁACOWYCH (UZUPEŁ. DOPOSAŻENIA MIEJSCA PRACY) - od 1 850 PLN

obsługa programu kadrowo-płacowego PŁATNIKA, prace kadrowo- płacowe
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Lubin (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI - 4 000 - 4 500 PLN

Prowadzenie operacji finansowych zgodnie z obowiązującymi zasadami rachunkowości, samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych, dekretacja i księgowanie dokumentów, sporządzanie i sprawdzanie poprawności rachunkowej deklaracji podatkowej (CIT,VAT), tworzenie sprawozdań finansowych zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości, prowadzenie procesu uzgadniania rozrachunków i transakcji finansowych, realizacja rozliczeń finansowych z kontrahentami, w tym przygotowywanie przelewów bankowych, rozliczanie i uzgadnianie sald konta rozliczeń międzyokresowych, rezerw, przechowywanie dowodów księgowych oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów finansowych.
Przembud Gdańsk S.A. - 2016-03-21 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA - od 2 350 PLN

SPRZEDAŻ CZĘŚCI ZAMIENNYCH, PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH, WYSTAWIANIE FAKTUR W PROGRAMIE OPTIMA
AGREGATY PEX-POOL PLUS - 2016-02-17 - Dębica (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY SAMOCHODÓW-DORADCA HANDLOWY - od 2 500 PLN

-bezpośrednia sprzedaż samochodów w Salonie PEUGEOT,-aktywne pozyskiwanie klientów,-analiza potrzeb klientów,-prezentacja samochodów,-przeprowadzanie jazd próbnych,-budowanie pozytywnego wizerunku salonu i marki na rynku lokalnym godziny pracy: system równoważny czasu pracy
Polski Związek Motorowy OZDG Sp. z o.o. - 2017-03-29 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 2 500 PLN

obsługa strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne; -nadzorowanie sprzedaży w sklepie internetowym; - opracowywanie opisówproduktów oraz wystawianie opisanego produktu; - obsługa klientów wprocesie sprzedaży w formule: telefonicznej i e-mailowej. Praca od 8-16
PIEMAR Julia Markiewicz - 2018-07-20 - Stare Siołkowice (opolskie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH - od 2 600 PLN

wg.harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - 2 500 - 3 000 PLN

Prowadzenie dokumentacji kadrowej.Prowadzenie ewidencji czasu pracy.Archiwizacja dokumentów. Prowadzenie rejestrów szkoleń zewnętrznych pracowników. Sporządzanie miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych sprawozdań. Prowadzenie wykazów pracowniczych badań lekarskich i szkoleń okresowych BiHP.
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA SL DO SPRAW LASÓW NIEPAŃSTWOWYCH - od 4 200 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem.
Nadleśnictwo Rytel - 2018-07-26 - Rytel (pomorskie)

SPECJALISTA DS. INWESTYCJI I REMONTÓW - od 2 500 PLN

Analiza dokumentacji technicznej, opracowywanie planów inwestycyjnych, prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem, realizacją, nadzorem oraz zakończeniem inwestycji i remontów zgodnie z warunkami umów, dokumentacją techniczną, sztuką i prawem budowlanym, monitorowanie oraz rozliczanie finansowe inwestycji i remontów. Prana jednozmianowa w godz.: 07:00-14:35. Wynagrodzenie 2 500 zł brutto/miesięcznie (+premia). Umowa o pracę na okres próbny 3 m-ce, po okresie próbnym umowa o pracę na czas określony. Kontakt z pracodawcą osobisty poprzedzony kontaktem telefonicznym lub CV wysłać na adres e-mail: szpital (at) szpital.info.pl
Wojewódzki Szpital Psychiatryczny w Andrychowie - 2017-10-06 - Andrychów (małopolskie)

SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

obsługa klienta
ECOM Sp. z o.o. - 2016-04-19 - Siemianowice Śląskie (śląskie)

SPECJALISTA Z ZAKRESU PSYCHOLOGII - od 1 850 PLN

Specjalista z zakresu psychologii w Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów Sądzie Okręgowym w Łomży.
Sąd Okręgowy w Łomży - 2016-04-05 - Łomża (podlaskie)

SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA I GOSPODARKI MATERIAŁOWEJ - od 2 500 PLN

Wykształcenie min. średnie, 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane w firmie produkcyjnej), komunikatywna znajomość języka angielskiego, doświadczenie z zakresu współpracy z dostawcami w kwestii negocjacji handlowych, bardzo dobra obsługa programów MS Office, umiejętność analitycznego myślenia, dokładność i systematyczność, bardzo dobra organizacja pracy oraz samodzielność, asertywność i komunikatywność. Kontakt z pracodawcą osobisty, telefoniczny lub e-mail: monika.huk (at) adanex.pl
ADANEX SP. Z O.O. - 2016-04-27 - Radlin (śląskie)

KELNER - od 2 100 PLN

Obsługa bufetów szwedzkichObsługa konferencji, szkoleń i eventówObsługa gości a'la carte
Hotel Szafir Anna Pestilenz - 2018-02-14 - Jastrzębia Góra (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PROJEKTÓW I POZYSKIWANIE FUNDUSZY - od 2 100 PLN

Pisanie ofert, prowadzenie budżetu, dok. projektowa.
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Kielce (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU Z JĘZYKIEM FRANCUSKIM - od 2 500 PLN

- współtworzenie kampanii marketingowych- uczestnictwo w zarządzaniu francuski serwisem internetowym- współtworzenie oraz realizacja strategii marketingowych dla marek prowadzących sprzedaz na rynku francuskim- prowadzenie działań zwiększających konwersjii na sprzedaż w Social Media ( Facebook, Google+, Pinterest, Twitter)- zarządzanie terścią naszych stron www i blogów- wspieranie i pomaganie naszemu klientowi
CYFROWA FOTO - 2017-02-07 - Zaczernie (podkarpackie)

SPECJALISTA ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ - od 2 600 PLN

Wdrożenie i nadzór nad ISO 9001, tworzenie wdrażanie procedur jakościowych, wprowadzanie i nadzór nad programem ERP IFS.
"MARBACH POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-19 - Tarnowskie Góry (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 780 PLN

aktywne pozyskiwanie odbiorców, tworzenie ofert sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ( ART.150F - WYMIANA) - od 1 850 PLN

tworzenie ofert handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, kontakt z klientem, pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

SPECJALISTA DS. REHABILITACJI - od 650 PLN

wykonywanie zabiegów rehabilitacyjnych w wymiarze 1/5 etatu (8 godzin w tygodniu), praca z osobami niepełnosprawnymi intelektualnie
STOWARZYSZENIE "DAĆ NADZIEJĘ" - 2018-03-28 - Lubin (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. OSZCZĘDNOŚCI I ROZLICZEŃ - od 3 000 PLN

Pracownik biurowy, przy komputerze
POMORSKI BANK SPÓŁDZIELCZY - 2016-08-18 - Borne Sulinowo (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA - do 2 000 PLN

KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KLIENTA, OBSŁUGA ADMINISTRACJI SPRZEDAŻY I ZAKUPU, PROWADZENIE DOKUMENTACJI, UTRZYMYWANIE BIEŻĄCYCH RELACJI Z KLIENTAMI, WYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO LUB ANGIELSKIEGO, CV WYSYŁAĆ NA E-MAIL; praca (at) temca.pl
TEMCA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)


Wybierz powiat