SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY Siemianowice Śląskie oferta pracy ECOM Sp. z o.o.
Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.
Stanowisko: SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klienta
Data publikacji: 2016-04-19
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie (śląskie)
Pracodawca: ECOM Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:41-100 Siemianowice Śląskie, powiat: m. Siemianowice Śląskie, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: obsługa klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: praca w godzinach 8:00-16:00
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Siemianowice Śląskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Siemianowice Śląskie
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Siemianowice Śląskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe mile widziane metalurgia lub ochrona środowiska, język angielski biegły w mowie i piśmie, obsługa programów biurowych, umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych, samodzielność w podejmowaniu decyzji
Nazwa pracodawcy: ECOM Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
Adres pracodawcy:
41-100 Siemianowice Śląskie, powiat: m. Siemianowice Śląskie, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: dokumenty aplikacyjne
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Siemianowice Śląskie
Gmina pracodawcy: Siemianowice Śląskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Siemianowice Śląskie
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 19.04.2016
Oferta pracy ważna do: 18.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 19.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 19.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-obróbka blach, -nitowanie, -skręcanie
BENSIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-07-13 - Sady (wielkopolskie)
jw.
E 100 POLSKA SP. Z O.O. - 2017-12-11 - Warszawa (mazowieckie)
-przygotowywanie analiz, zestawień, raportów,-analiza warunków handlowych pod klientów,-analiza informacji rynkowych w zakresie działań promocyjno-cenowych konkurencji,-analiza rynku i ofert konkurencji,-tworzenie ofert handlowych (pomoc)
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Niepołomice (małopolskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- zapoznanie z funkcjonowaniem firmy,- szkolenie z oferowanych do sprzedazy produktów,- przygotowanie do obsługi programu sprzedaży, obsługi kasy fiskalnej,- przygotowywanie ofert i wycen,- obsługa klienta detalicznego.
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Zgierz (łódzkie)
-wprowadzanie wniosków refundacyjnych do systemu QNT-sporządzanie sprawozdań do Komendy Głównej-uzgadnianie kont analitycznych-sporządzanie przelewów-księgowanie wyciągów bankowych
Łódzka Wojewódzka Komenda OHP w Łodzi - 2016-07-18 - Łódź (łódzkie)
Obsługa klienta w sklepie. Sprzedaż artykułów medycznych za gotówkę i na refundację. Kontakt ze środowiskiem medycznym/reklama sklepu w środowisku medycznym.
LEMAR E. Czyża, P. Bieleń Sp.j. - 2016-11-04 - Gdańsk (pomorskie)
kadry, płace, obsługa sekretariatu, poczta
EMET Spółka z o.o. - 2017-12-20 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
CHARAKTERYSTYKA ZAWODUSpecjalista ds. zamówień publicznych jest osobą odpowiedzialną za przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z założeniami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Do jego obowiązków należy również koordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postępowania przetargowego. Specjalista ds. zamówień publicznych zajmuje się również prowadzeniem, uzupełnianiem i archiwizacją dokumentacji przetargowej.WYMAGANIASpecjalista ds. zamówień publicznych powinien legitymować się wyższym wykształceniem (prawniczym, administracyjnym lub ekonomicznym). Atutem są ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych oraz szkolenia podwyższające posiadane kwalifikacje. Mile widziane jest posiadanie kilkuletniego doświadczenia w obszarze zamówień.
GenoPlast Biochemicals Tomasz Schroder - 2018-02-20 - Rokocin (pomorskie)
podtrzymywanie relacji z klientami, pozyskiwanie nowych klientów, wysyłanie ofert handlowych, telefoniczna i mailowa obsługa klienta, praca w pakiecie office, obsługa strony internetowej, praca w zespole
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Chełm Śląski (śląskie)
Zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń dla pracowników, sporządzanie list płac dla pracowników oraz potrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządzanie i przekazywanie dokumentów zgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych, wynikających z przepisów o ubezpieczeniach społecznych, naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej i innych, prowadzenie dokumentacji związanej z rozliczeniami z Urzędem Skarbowym, sporządzanie sprawozdań statystycznych w zakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotyczących spraw pracowniczych. Praca jednozmianowa w godz. 7.30-15.30 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
REGIONALNY OŚRODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI "WOM' W BIELSKU-BIAŁEJ - 2017-06-06 - Bielsko-Biała (śląskie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie m.in. za:- Przygotowywanie ofert przetargowych,- analizę rynku przetargów, wyszukiwanie ogłoszeń- kompleksową obsługę postępowania przetargowego,- kompletowanie oraz archiwizowanie dokumentacji dotyczącej przetargów,- monitoring postępowań przetargowych,- ścisłą współpracę z działem handlowym
FLOTEX POLSKA II SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-01-29 - Rzeszów (podkarpackie)
Specjalista do spraw marketingu (staż)
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Tychy (śląskie)
Tworzenie pakietów turystycznych, obsługa systemów rezerwacyjnych, obsługa telefoniczna klienta.
MARKETING - SERVICE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-07-17 - Bochnia (małopolskie)
przygotowanie ofert handlowych, badanie potencjału rynku, prace biurowe, sprzedaż
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Jankowo Gdańskie (pomorskie)
komisjonowanie wysyłek, sprawdzanie poprawności dokumentów, przygotowywanie dokumentów wysyłkowych, wysyłanie i kontrola systemowych powiadomień elektronicznych, internetowa awizacja i obsługa przesyłek kurierskich
COROPLAST HARNESS TECHNOLOGY SP. Z O.O. SP.K. - 2018-04-12 - Krapkowice (opolskie)
-odpowiedzialność za przebieg działań mających na celu nalezyte utrzymanie stanu technicznego maszyn i urządzeń produkcyjnych - bieżące naprawy ,- usuwanie usterek maszyn,- utrzymanie ruchu w procesie produkcyjnym
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Produkcji, Usług i Handlu "INTER-SOLAR" Sp. z o.o. - 2017-12-06 - Buczek (łódzkie)
Przygotowanie zaprawy murarskiej, docieplenie ścian i stropów, poziomowanie zaprawą podłoży pod ułożenie paneli, płytek, utrzymanie czystości w miejscu pracy.
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Jarosław (podkarpackie)
wystawianie aukcji internetowych, wprowadzanie zmian na stronie internetowej, prowadzenie działań marketingowych w zakresie SEO, prowadzenie bieżącej korespondencji firmowej, obsługa aukcji allegro, analizowanie działalności konkurencji, raportowanie przeprowadzonych działań
"CGT BURNUS S.C." CZ. BURNUS, G. BURNUS, T.BURNUS Janowice 155 - 2016-02-22 - Janowice (małopolskie)
Rekrutacja pracowników z Ukrainy
Produkcja Handel Usługi Paweł Mokrosiński - 2017-01-12 - Brąszewice (łódzkie)
Dział zakupów
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2017-01-27 - Lębork (pomorskie)
Wykształcenie techniczne budowlane; 5 lat doświadczenia zawodowego; mile widziane uprawnienia budowlane; bieżąca kontrola budynków; zamawianie towaru; przyjmowanie i realizowanie zleceń; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA ADS "SOŚNICA" - 2016-03-02 - Gliwice (śląskie)
Ogólny zakres obowiązków: przygotowywanie wniosków o płatność, kontrola wydatkowania środków finansowych projektu pod kątem kwalifikowalności kosztów w oparciu o wytyczne, opisywanie i przygotowywanie dokumentów księgowych i rozliczeniowych, prowadzenie monitoringu stanu subkonta projektowego i poziomu wydatkowania transz dotacji, ewidencja dokumentów projektowych w systemie księgowym, współpraca z pozostałym personelem zatrudnionym przy realizacji projektu.
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Lublin (lubelskie)
j.w.
Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości "Twój StartUp" - 2015-12-22 - Warszawa (mazowieckie)
•kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa klientów biura rachunkowego•sporządzanie list płac•sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji do ZUS, US, PFRON•prowadzenie i aktualizacja akt osobowych i dokumentacji pracowniczej•obsługa kadrowa pracowników•prawidłowe, rzetelne i terminowe wykonywanie zadań przydzielonych do realizacji
BZ Consulting Sp. z o.o. - 2018-02-01 - Gdańsk (pomorskie)
-realizacja ustawy o pomocy socjalnej, świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,-prace administracyjne,-obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Niepołomice (małopolskie)
Współuczestnictwo w działaniach technicznych w zakresie utrzymania taboru kolejowego własnego i powierzonego oraz infrastruktury, w tym:Pozyskiwanie zleceń zewnętrznych w zakresie utrzymania taboru kolejowego i infrastruktury,Wspomaganie prowadzenia reklamacji związanych z naprawami taboru,Nadzór i realizacja remontów infrastruktury budowlanej,Sporządzanie dokumentacji związanej z działalnością komórki organizacyjnej ( analizy, sprawozdania i opracowania),Przygotowywanie zamówień zakupowych w zakresie ( remontów, napraw infrastruktury i taboru kolejowego),Prowadzenie dokumentacji dozorowej taboru kolejowego oraz infrastruktury,Prowadzenie dokumentacji budowlanej obiektów budowlanych,Planowanie i rozliczanie napraw okresowych taboru.Diagnozowanie problemów, ich analizowanie, poszukiwanie przyczyn źródłowych oraz proponowanie rozwiązań w celu uniknięcia problemów w przyszłości;okresowe przeglądy wyposażenia;prace mające na celu utrzymanie ruchu
CIECH Cargo Sp. zo.o. - 2017-09-27 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
praca biurowa, pisanie pism urzędowych. kontakt z kandydatmi rosyjskojęzycznymi
ROWENA Sp. z o.o. - 2016-02-02 - Poznań (wielkopolskie)
- przygotowywanie i konfigurowanie produktów do wdrożeń w bankach, - uczestnictwo we wdrożeniach systemów, również wyjazdowe, - organizacja i kierowanie projektami. Praca w godzinach 8-16. Kontakt z pracodawcą: tel.: 504 207 613, e-mail: malgorzta.malczak (at) gpm-sys.com
GPM SYSTEMY Sp. z o.o. - 2018-01-03 - Wrocław (dolnośląskie)
zbrojarz
DVN-BUD Sp. z o.o. - 2016-02-08 - Poznań (wielkopolskie)