SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER) (J. ANGIELSKI, J. ROSYJSKI, J. UKRAIŃSKI) Warszawa oferta pracy Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości "Twój StartUp"

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER) (J. ANGIELSKI, J. ROSYJSKI, J. UKRAIŃSKI)
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: j.w.
Data publikacji: 2015-12-22
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości "Twój StartUp"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Żurawia 6/12/766, 00-503 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: j.w.
Forma zatrudnienia: Umowa o dzieło
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 2000 zł/mc
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER) (J. ANGIELSKI, J. ROSYJSKI, J. UKRAIŃSKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Forma zatrudnienia: Umowa o dzieło
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.01.2016
Data zakończenia pracy: 06.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: rosyjski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
ukraiński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe; biegła znajomość programu Excel, Google Docs; umiejętność pracy w systemie operacyjnym Windows; umiejętność pracy z dużą ilością danych; min. 2 lata doświadczenia na stanowisku administracyjnym; biegła znajomość języka angielskiego, rosyjskiego oraz ukraińskiego. Zakres obowiązków: monitorowanie potencjału klientów na danym rynku, przygotowywanie i prowadzenie projektów sprzedażowych produktów i usług, prowadzenie raportów finansowych klientów, monitorowanie procesów finansowych klientów, prezentowanie oferty firmy nowym i dotychczasowym klientom, współpraca w zespole rosyjsko i ukraińskojęzycznym. Miejsce pracy: ul. Żurawia 6/12 lok. 766, 00-503 Warszawa. Umowa o dzieło, min. 100 godz. miesięcznie. Zgłoszenia mailowe: euro.wroclaw (at) twojstartup.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości "Twój StartUp"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
00-503 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Adres strony pracodawcy: www.twojstartup.pl
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Data dodania oferty pracy: 22.12.2015
Oferta pracy ważna do: 04.01.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 22.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 22.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Szczegółowe informacje na stronie Sądu Rejonowego w Rybniku w zakładce konkursy http://www.rybnik.sr.gov.pl/userfiles/Ogloszenie%20asystenci(6).pdf.
SĄD REJONOWY W RYBNIKU - 2016-01-04 - Rybnik (śląskie)
zakres obowiązków zgodny z obowiązujacymi przepisami, praca w systemie dwuzmianowym w godz. 08.00-14.00, 13.00-18.00
ZAKŁAD POPRAWCZY I SCHRONISKO DLA NIELETNICH - 2018-06-18 - Zawiercie (śląskie)
kompleksowa obsługa klientów firmy i pozyskiwanie nowych, zwłaszcza z rynków wschodnich, wyjazdy służbowe krajowe i zagraniczne, badanie potencjału rynkowego popytu i konkurencji, ustalanie cen itp.l
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
rekrutacja pracowników
POLSKO-UKRAIŃSKI DOM PRZEMYSŁOWY SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA - 2015-12-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprzedawca
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Kozie Doły (dolnośląskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- archiwizacja dokumentów,- przygotowywanie dokumentów do wysyłki pocztą,- rejestracja zamówień,- rejestracja zwrotów,- rejestracja innych dokumentów magazynowych tj.: MM, RW, PW,- przygotowywanie zestawień Excel i obróbka otrzymywanych analiz,- analizy w systemie.
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Zgierz (łódzkie)
prowadzenie rozmów handlowych, pozyskiwanie nowych kontrahentów, sprzedaż owoców i soków
Sad Sandomierski Sp. z o.o. - 2016-08-08 - Węgrce Panieńskie (świętokrzyskie)
dokonywanie obmiarów przyjmowanego surowca drzewnego zgodnie z przyjętymi zasadami, kontrola przyjmowanego surowca pod względem ilościowym i jakościowym, nadzór nad dokumentacją, reklamowanie niezgodności w dostawach surowca drzewnego, sporządzanie raportu reklamacyjnego, wskazanie miejsca rozładunku surowca na placu drewna oraz kontrola poprawności rozładunku, sporządzanie raportów stanów drewna na placu, kontrola poprawności składowania surowca na placu, czynny udział w inwentaryzacji surowca na placu
Toruńskie Przedsiębiorstwo Przemysłu Drzewnego S.A. - 2018-09-11 - Rytel (pomorskie)
sprzedaż towarów
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2018-05-18 - Chojnice (pomorskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Specjalista ds. ochrony środowiska
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Robac - 2017-12-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- przygotowanie formatów na automatach pakujących zgodnie z planem produkcji,- podejmowanie towaru do pakowania- kontrola oznaczeń, wagi, poprawności kształtu i szczelności opakowań jednostkowych- raportowanie wykonywanej pracy
MAKARONY POLSKIE S.A. - 2018-08-21 - Rzeszów (podkarpackie)
- Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników i zleceniobiorców, w tym cudzoziemców- Prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami,- Sporządzanie dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia (umów, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy itp.),- Dokonywanie rozliczeń kadrowych (wynagrodzenia, urlopy, zwolnienia lekarskie, itp.),- Wystawianie wymaganych przepisami dokumentów i zaświadczeń dla pracowników,- Raportowanie, sporządzanie sprawozdań kadrowo-płacowych.Oferujemy:- Umowę o pracę,- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji,- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia, wiedzy i umiejętności
INTER SECURITY GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
ocena i skomentowanie dokumentacji projektowej pod względem jej zgoności z kontraktem; opiniowanie technologii realizacji robót budowlano-montażowych; sprawdzanie dokumentacji projektowej;
BUDIMEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-06 - Bogatynia (dolnośląskie)
obsługa księgowo- finansowa, dokumentów dotycząvych należności z tytułu opłat za wyłączenia gruntów rolnych z produkcji rolniczej
WIELKOPOLSKI ZARZĄD GEODEZJI, KARTOGRAFII I ADMINISTROWANIA MIENIEM W POZNANIU - 2018-08-17 - Poznań (wielkopolskie)
przygotowywanie ofert dla klienta, obsługa klienta, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej
PPHU ROLETEX Dominik Majka - 2018-07-06 - Dobczyce (małopolskie)
bieżące śledzenie na wszystkich kominikacynych platformach medialnych programów azjatyckich, analiza możliwości akwizycji, przygotowywanie umów dotyczacych praw redystrybucji, sprzedaży programów odbiorcom na całym świecie
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Piaseczno (mazowieckie)
- sprzedaż kursów językowych stacjonarnych oraz obozów językowych klientom indywidualnym, - doradztwo w sprawie wyboru kursów, - koordynacja kursów (kontakty z grupami, lektorami), - prowadzenie bazy kursantów oraz uczestników obozów w programie komputerowym (wpisywanie danych, drukowanie list uczestników), - obsługa administracyjna zgloszeń i rezerwacji, - wystawianie faktur VAT na opłaty za kursy i fiskalizacja na kasie fiskalnej. Wynagrodzenie: pensja podstawowa, bezpłatny kurs językowy, szkolenia. Godziny pracy: od poniedziałku do piątku od 10.00 do 18.00, niektóre soboty - 9:00-15:00. Forma zatrudnienia: umowa zlecenie na okres próbny (1 m-c), po sprawdzeniu się umowa o pracę (8-godzinny etat).Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą - CV wyłącznie w PDF przesyłać na adres: praca (at) lektor.com.pl
SZKOŁA JĘZYKÓW OBCYCH LEKTOR WIESŁAWA MYSZKOWSKA, ROMAN MYSZKOWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2018-01-26 - Wrocław (dolnośląskie)
Ochrona obiektu na terenie Ujazdu Górnego.
Zakład Usługowo Budowlany WIW- BUD Legnica - 2016-11-10 - Ujazd Górny (dolnośląskie)
-Prowadzenie akt osobowych pracowników, naliczanie wynagrodzeń,-Praca w godzinach 8-16,-Osoby zainteresowane proszone sa o przesyłanie Cv na adres:ksiegowosc (at) latocha.pl
LATOCHA PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE TOMASZ LATOCHA - 2017-08-09 - Wielgłowy (pomorskie)
Prace porządkowe i konserwacyjne, drobne naprawy w obiekcie i na zewnatrz, mycie samochodów klientów
Bemo Motors Sp. z o.o. - 2016-05-24 - Stare Bielice (zachodniopomorskie)
Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo -płacowej pracowników Fundacji; Obsługa programu kadrowo-płacowego OPTIMA; Ustalanie uprawnień urlopowych, prowadzenie dokumentacji urlopowej; Prowadzenie ewidencji czasu pracy, badań lekarskich , szkoleń bhp; Bieżące udzielanie informacji pracownikom w sprawach kadrowo płacowych
Bonifraterska Fundacja Dobroczynna - 2017-11-03 - Konary (małopolskie)
osoba z wykształceniem chemicznym minimum średnie wykształcenie znającej tematykę "chemii polimerów"Mile widziane doświadczenie na produkcji
kontakt przez PUP - 2015-12-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Łaskarzew (mazowieckie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-05-16 - Warszawa (mazowieckie)
Manager ds. sprzedaży z języskiem greckiegoFirma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka greckiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Linemedia Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Nowy Sącz (małopolskie)
Dokonywanie przeglądów i kontroli obiektów budowlanych, prowadzenie dokumentacji, przygotowywanie umów.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Kalisz (wielkopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
organizowanie zaopatrzenia i przyjmowanie dostaw towarów, przygotowywanie produktów do sprzedaży, przyjmowanie i rejestrowanie zamówień na towary w hurtowniach, sporządzanie faktur za towary, ewidencja zakupionych towarów, praca na terenie woj. śląskiego, terytorium RP, terytorium UE
PLURIMUM POTEST Sp. z o.o. - 2017-11-13 - Sosnowiec (śląskie)
- zapewnienie bezbłędnych działań wszystkich funkcji logistycznych w firmie- koordynowanie pracy magazynu i zaopatrzenia- odpowiedzialność za działania firmy w zakresie importu/eksportu materiałów- współpraca z dostawcami i klientami firmy- przyjmowanie dostaw, ewidencjonowanie dostaw
SEKONIX POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-13 - Żory (śląskie)