SPECJALISTA DS. KSIĘGOWYCH Poznań oferta pracy WIELKOPOLSKI ZARZĄD GEODEZJI, KARTOGRAFII I ADMINISTROWANIA MIENIEM W POZNANIU
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWYCH
Wynagrodzenie: 3 000 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: obsługa księgowo- finansowa, dokumentów dotycząvych należności z tytułu opłat za wyłączenia gruntów rolnych z produkcji rolniczej
Data publikacji: 2018-08-17
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: WIELKOPOLSKI ZARZĄD GEODEZJI, KARTOGRAFII I ADMINISTROWANIA MIENIEM W POZNANIU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PIEKARY 17, 61-823 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa księgowo- finansowa, dokumentów dotycząvych należności z tytułu opłat za wyłączenia gruntów rolnych z produkcji rolniczej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2018
Data zakończenia pracy: 28.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: doświadczenie - 5 lat
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera - Ms Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
min 5 lat doświadczenia w pionie finansowym, znajomość zasad rachunkowości, dodatkowe oczekiwania: znajomość przepisów prawnych związanych z ustawą o rachunkowości, o finansach publicznych, o samorządzie województwa, opracownikach samorządowych, kodeksu postępowania administracyjnego,
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy:
WIELKOPOLSKI ZARZĄD GEODEZJI, KARTOGRAFII I ADMINISTROWANIA MIENIEM W POZNANIU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
PIEKARY 17, 61-823 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, LM, świadectwa pracy, dokumenty wymienione na stronie wzgik.pl ogłoszenie nr 4/2018
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: kontakt telefoniczny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: PIEKARY
Numer budynku pracodawcy: 17
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 17.08.2018
Data dodania oferty pracy: 17.08.2018
Oferta pracy ważna do: 27.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 17.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 17.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa księgowa spółek prawa handlowego.Wymagane wykształcenie kierunkowe, minimum 2 lata stażu pracy, znajomość jęz.angielskiego na poziomie bardzo dobrym.
CGO LEGAL M.GAWLAK I WSPÓLNICY SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-03-10 - Łódź (łódzkie)
przygotowanie zamówień, analiza ofert
GRUPA SOLAR Piotr Wójcik - 2017-11-22 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
jw.
LeKa Lesia Dokhvat - 2016-12-08 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzenie dokumentacji i ich archiwizacja, pełnienie funkcji sekretarza Komisji Przetargowych, reprezentacja przed KIO, itp.
Centrum Medyczne im. dr. L. Rydygiera sp. zo.o. - 2017-05-29 - Łódź (łódzkie)
sprzedaż produktów firmy - praca stacjonarna
PPHU FIRMA POLIMAT BREJECKI ROMAN - 2016-03-23 - Przedbojewice (kujawsko-pomorskie)
pełnienie funkcji w zakresie utrzymania porządku i czystości terenow zakładu, pełnienie funkcji w zakresie ochrony mienia
Fabryka Nowoczesnych Funkcji Meblowych TAGMET sp. z o.o. - 2017-02-14 - Lubicz Dolny (kujawsko-pomorskie)
Profesjonalna obsługa Klientów. Umiejętność analizy i rozwiązywania problemów. praca na systemach operacyjnych Windows (ze znajomością OS X mile widziane) szczególnie w kontekście konfiguracji połączeń sieciowych, szerokopasmowych, dial-up, instalacji sprzętu.
kontakt przez OHP - 2018-01-04 - Łódź (łódzkie)
Sporządzanie umów o pracę i innych dokumentów wynikających z zatrudnienia pracowników, prowadzenie akt osobowych pracowników, obsługa pracowników w zakresie administracji personalnej, monitorowanie terminów związanych z upływem zawartych umów i badań medycyny pracy, administrowanie wewnętrzymi bazami danych, w tym SAP HR
KAYSER AUTOMOTIVE SYSTEMS KŁODZKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-03 - Jaszkowa Dolna (dolnośląskie)
M. in.: kompleksowe przetwarzanie/obsługa wniosków gwarancyjnych, opieka nad punktami serwisowymi w zakresie doradztwa technicznego. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 3 m-ce. Godziny pracy: pn. - czw. 07.00 - 15.30, pt. - 07.00 - 13.00
SAF-HOLLAND POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-28 - Piła (wielkopolskie)
poszukiwanie kontrahentów i klientów, realizacja planu sprzedażowego, obsługa zamówień, sporządzanie ofert
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Śrem (wielkopolskie)
Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2018-08-16 - Wilków-Osiedle (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Szamotuły (wielkopolskie)
Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami z zasadami BHP, ergonomii i ochrony środowiska oraz udzielanie pierwszej pomocy. Pobieranie materiału do produkcji okien, obsługiwanie maszyn, urządzeń i narzędzi do produkcji okien. Obrabianie materiałów, wytwarzanie okna z tworzyw sztucznych (PCV). Czytanie rysunku technicznego w języku angielskim
Job Office Sp. z o.o. - 2018-03-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
specjalista ds. sprzedaży na rynki europejskie i wschodnie
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Złotkowo (wielkopolskie)
wg stanowiska
SPAWTECH - Jan Małolepszy - 2017-09-20 - Gniezno (wielkopolskie)
prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w trybach i na zasadach określonych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych; przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji postępowania o zamówienia publiczne, badanie i ocena ofert, dokonywanie czynności związanych z zawarciem umowy o zamówienie publiczne, archiwizacja dokumentacji przetargowej, planowanie i sprawozdawczość, udział w pracach komisji przetargowej, sporządzanie projektów opinii i przepisów wewnętrznych z zakresu zamówień publicznych, udział w postępowaniach odwoławczych przed Krajową Izbą Odwoławczą, występowanie przed organami kontrolującymi i audytującymi pracę jednostki w zakresie zamówień publicznych
14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/ 12 Wielkopolska Brygada Obrony Terytorialnej w Poznaniu/Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/Regi - 2018-05-09 - Poznań (wielkopolskie)
przygotowanie ofert handlowych, prowadzenie rozmów z klientami firmy, analiza obrotów w sieciach, przygotowanie zamówień do realizacji, przygotowanie zdjęć artykułów i wzorów do gazetek handlowych, sprawdzanie faktur pod kątem zgodności z umowami handlowymi, wystawianie faktur sprzedaży, wystawianie faktur korygujących, prowadzenie rejestru kontrahentów.godziny pracy 8-16. umowa na okres 3 miesięcy.
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Piła (wielkopolskie)
opracowywanie wniosków aplikacyjnych w ramach działań "miękkich" i "twardych" perspektywy finansowane 2014-2020
Unifund Sp.z o.o. - 2016-02-01 - Andrespol (łódzkie)
Obsługa klientów i przedstawicieli, odpowiadanie na ich pytania i skargi docierające do firmy drogą telefoniczną, czatem, mailem, faxem, pocztą tradycyjną, rejestrowanie kontaktów w systemie komputerowym. Wykonywanie połączeń wychodzących w celu poinformowania o statusie sprawy lub przedstawienia nowej oferty. Kontakt z innymi działami firmy w sprawie zgłoszonych problemów.Praca na dwie zmiany 8:30-16:30, 11:00-19:00, umowa o pracę.Kontakt z pracodawcą e-mail: wroclaw.jobs (at) acneuro.cominformacja o ofercie w sali E.
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Wrocław (dolnośląskie)
BIEŻĄCA OBSŁUGA KLIENTÓW FIRMY, KOMUNIKACJA Z KLIENTEM, ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW POPRZEZ DOSTĘPNE KANAŁY: chat, email, tickets, RAPORTOWANIE O SWOICH WYNIKACH PRACY, WYJAZDY SŁUŻBOWE, BRANIE UDZIAŁU W SZKOLENIACH, UTRZYMYWANIE PORZĄDKU W MIEJSCU PRACY
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Kraków (małopolskie)
HARMONOGRAMOWANIE ,ORGANIZACJA I NADZOROWANIE PRAC ZWIĄZANYCH Z KALIBRACJĄ APARATURY KONTROLNO -POMIAROWEJ , KALIBROWANIE I LEGALIZOWANIE URZĄDZEŃ , REMONTAMI I PRZEGLĄDAMI MASZYN PRODUKCYJNYCH ORAZ SYSTEMÓW POMOCNICZYCH , UDZIAŁ I NADZOROWANIE PROCESÓW REWALIDACYJNYCH URZĄDZEŃ PRODUKCYJNYCH , UDZIAŁ W PROJEKTACH MODERNIZACYJNYCH , WDRAŻANIU NOWYCH ROZWIĄZAŃ TECHNICZNYCH I URZĄDZEŃ , TWORZENIE DOKUMENTACJI WEWNĄTRZZAKŁADOWEJ (PROCEDURY, INSTRUKCJE ) ZGODNYCH ZE STANDARDAMI GMP, WSPÓŁPRACA Z SERWISAMI ZEWNETRZNYMI , NADZÓR NAD DOKUMENTACJĄ
CHEMA-ELEKTROMET SPÓŁDZIELNIA PRACY - 2017-10-20 - Rzeszów (podkarpackie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wzrost świadomości marki, na rynku polskim i zagranicznym, poprzez działania kontent marketingowe oraz social media związane z prezentowaniem i promowaniem produktów Kontakt telefoniczny 691-785-745 w godz. 08:00 16:00 lub e-mail: praca (at) seart.pl
PHUP SEART ANNA SEKUŁA - 2016-02-22 - Chmielnik (świętokrzyskie)
- Praca przy komputerze, wprowadzanie danych sprzedażowych do programów, kontakt ze sklepami prowadzonymi przez pracodawcę w całej Polsce. Obsługa klienta w sklepie stacjonarnym.- Wynagrodzenie: 2000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny do 3 miesięcy. Następnie umowa na czas określony - 12 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, ale nie wymagane, pracodawca zapewnia przeszkolenie. Wymagana znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych oraz programów MsOffice (Word, Excel). Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym - jednak nie jest to warunek konieczny. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: elzbietagorecka (at) wp.pl
RADOSŁAW AUGUŚCIK - 2017-04-20 - Katowice (śląskie)
Pozyskiwanie oraz utrzymanie partnerów biznesowych. Praca w godz. 8-16. Oferta dostępna w sali G. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 391 90 16, e-mail: marianna (at) color-press.eu
COLOR PRESS Sp. z o.o. - 2017-08-22 - Biestrzyków (dolnośląskie)
sporządzanie i rozlicaenie list płac, zasiłków, deklaracji ZUS, PFRON, urząd skarbowy, GUS i inne
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Gniezno (wielkopolskie)
dział handlowy
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2017-07-24 - Lębork (pomorskie)
Sprzedaż maszyn rolniczych dla klientów z rynków europejskich, tworzenie ofert sprzedaży, negocjowanie warunków handlowych, realizowanie planów sprzedaży, promowanie firm na rynkach zagranicznych.
JASKOT Spółka Jawna T. Jaskot, G. Jaskot Siekierczyn - 2017-10-31 - Siekierczyn (dolnośląskie)
- kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- prowadzenie akt osobowych i dokumentacji, pracowniczej, rozliczanie czasu pracy,- przygotowywanie sprawozdań GUS z zakresu kadr i płac,- uzgadnianie i weryfikacja sald rozrachunków z tytułu należności i zobowiązań, sporządzanie kompensat- weryfikowanie dokumentów księgowych zgodnie z procedurami wewnętrznymi,- tworzenie w programie Excel raportów i sprawozdań na potrzeby wewnętrzne Spółki,- wsparcie Działu Księgowości w realizacji bieżących zdań
"ROS-SWEET" SP. Z O.O. W ŁAŃCUCIE - 2018-04-09 - Łańcut (podkarpackie)
PRACA Z KLIENTAMI POSZUKUJĄCYMI ORAZ WŁAŚCICIELAMI NIERUCHOMOŚCI,-ZAJMOWANIE SIĘ POZYSKIWANIEM KLIENTÓW, DORADZTWEM W ZAKRESIE CENY, PRZYGOTOWYWANIE OFERTY HANDLOWEJ I PREZENTOWANIEM NIERUCHOMOŚCI,-POMOC W NEGOCJACJACH HANDLOWYCH POMIĘDZY STRONAMI,-PRZYGOTOWANIE OBSŁUGI PRAWNEJ TRANSAKCJI NIERUCHOMOŚCI Z RYNKU WTÓRNEGO I PIERWOTNEGO
FSK DEVELOPMENT POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-18 - Rzeszów (podkarpackie)