SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY NA RYNKI WSCHODNIE Złotkowo oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY NA RYNKI WSCHODNIE
Wynagrodzenie: od 4 920 PLN
Zakres obowiązków: specjalista ds. sprzedaży na rynki europejskie i wschodnie
Data publikacji: 2016-01-19
Lokalizacja: Złotkowo (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Złotkowo, powiat: poznański, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
specjalista ds. sprzedaży na rynki europejskie i wschodnie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 920 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY NA RYNKI WSCHODNIE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Złotkowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: poznański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 920 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, gastronomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: doświadczenie na podobnym stanowisku
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomosć rynku europejskiego i wschodniego, znajomość j. gruzińskiego i tureckiego, negocjacja warunków handlowych/ oferta dla osób zarejestrowanych w PUP Poznań
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: Czarnieckiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 20.01.2016
Oferta pracy ważna do: 03.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 20.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 19.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Dozorowanie obiektu oraz utrzymanie porządku. Praca nocna w godz.22-6 w Kołobrzegu, również w weekendy. Praca na umowę o pracę.
Hurtownia Elektryczna ELTECH Feliks Obremski - 2017-04-26 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Sprzedaż artykułów nabiałowych. Pozyskiwanie i obsługa aktualnych odbiorców. Raportowanie na temat bieżących wyników sprzedaży do bezpośredniego przełożonego. Negocjacje handlowe.
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Bieżący monitoring pracy i wykonywania zadań przez podległe biura operacyjne. Raportowanie pracy oddziałów. Praca w godzinach 9-17.
KONKRET Sp. z o.o. - 2017-02-10 - Płock (mazowieckie)
Doradztwo w zakresie urządzeń pakujących, prezentacje urządzeń, przygotowanie ofert handlowych, opieka posprzedażowa.
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Kielce (świętokrzyskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Rozwój posiadanych i pozyskiwanie nowych obszarów biznesowych oraz klientów w segmencie przetargów (branża IT), prowadzenie regularnego monitoringu przetargów dotyczących powierzonej grupy produktów, aktywny udział w tworzeniu strategii przetargowej, przygotowywanie ofert handlowych i przetargowych, przygotowywanie dokumentacji przetargowej, stała opieka nad pozyskanymi klientami oraz ich kompleksowa obsługa po dokonanej sprzedaży, raportowanie postępu prac.Pracodawca oferuje:Atrakcyjny, wspierający sprzedaż, system wynagrodzeń (podstawa + premia), zdobywanie doświadczenia zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie, w perspektywicznej branży, kontakt z produktami najnowszej technologii, atrakcyjne warunki pracy, samodzielne stanowisko, zatrudnienie na umowę o pracę.Pracodawca proponuje w okresie próbnym (3 miesiące) wynagrodzenie 1750 zł, później podstawa + wynagrodzenie prowizyjne uzależnione od efektów.
LPK GROUP SPÓŁKA CYWILNA - 2015-12-08 - Bolesławiec (dolnośląskie)
sprzedaż tworzyw do Chin, budowanie relacji handlowych w kraju i za granicą, monitorowanie rynku oraz działaności konkurencji
HALEX INTERNATIONAL TRADING SP. Z O.O. - 2017-04-11 - Wielkie Rychnowo (kujawsko-pomorskie)
/ Bliższe informacje na www.zojokatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: pieczętowała, opisywała dokumenty; przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych; dekretowała dokumenty księgowe; kompletowała wyciągi bankowe i raporty kasowe wg przydzielonych jednostek; wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK; wykonywała przelewy.- Miejesce wykonywania pracy: Cenrum Usług Wspólnych: ul. Mariacka 23, 40-014 Katowice lub ul. Wita Stwosza 7, 40-040 Katowice.- Wynagrodzenie: 2600-3000 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas zastępstwa. Data rozpoczęcia pracy: od zaraz, po rozstrzygnięciu rekrutacji od 13.03.2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: poziom wykształcenia: wykształcenie średnie umożliwiające wykonywanie zadań lub wyższe ekonomiczne. Doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy, w tym minimum półroczne doświadczenie zawodowe w pionie finansowym, a przy wyższym 4 lata pracy, w tym półroczne doświadczenie zawodowe w pionie finansowym. Umiejętności: znajomość zasad i programów księgowych, znajomość Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych, znajomość klasyfikacji budżetowej, umiejętność pracy pod presją czasu.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-02-27 - Katowice (śląskie)
- praca w biurze rachunkowym
Centrum Księgowo-Kadrowe "AGMA" Agata Ptaszyńska - 2016-09-26 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
SPRZĄTANIE POKOI HOTELOWYCH, WYMIANA POŚCIELI;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE MIN. PODSTAWOWE, UMIEJĘTNOŚĆ SPRZĄTANIA,
P.H.U. NORD ULIŃSKI JAN - 2016-07-06 - Mierzyn (zachodniopomorskie)
- Telefoniczna obsługa klienta. Przyjmowanie zamówień. Przedstawianie ofert promocyjnych. Odbieranie telefonów od klientów.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto + premia motywacyjna. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na dwie zmiany w godzinach: 8:00-21:00 + dyżury 1 lub 2 razy w miesiącu w dni wolne: Soboty w godzinach: 9:00-21:00, Niedziele w godzinach: 12:00-20:00, Święta w godzinach: 12:00-20:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> istnieje możliwość przyuczenia -> Pracodawca zapewnia branżowe szkolenia. Wymagana umiejętność obsługi komputera i klawiatury w stopniu podstawowym.
"POLSKA GRUPA FARMACEUTYCZNA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-11 - Katowice (śląskie)
-
Sklep Spożywczo-Przemysłowy Maria Pobłocka - 2015-11-30 - Skorzewo (pomorskie)
Obsługa klientów branżowych zagranicznych, przygotowywanie oraz prezentacja ofert handlowych, przygotowywanie zamówień wewnętrznych, koordynacja procesu realizacji zamówień, aktywne pozyskiwanie nowych klientów.
DĄBEX JÓZEF NOWAK I WSPÓLNICY S.J. - 2016-04-22 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Pełna obsługa klienta w zakresie sprzedaży, kupna, wynajmu oraz najmu nieruchomości; rozmowa telefoniczna z klientami, umawianie spotkań.
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Będzin (śląskie)
xxx
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Gowidlino (pomorskie)
obsługa piły ramowej
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Rozogi (warmińsko-mazurskie)
-tworzenie grafiki w programie Corel Draw,-obługa Comarch Optima-tworzenie i edycja aukcji Allegro-opieka nad stroną internetową
Adamczyk Dominik - 2017-08-25 - Bielawa (dolnośląskie)
Kontrolowanie jakosci kodu i złożoność w zakresie danej specjalności, przegląd kodu i projektów w całym obszarze specjalności, dogłębna analiza domeny biznesu, odpowiedzialność za bardziej złożone obszary domeny biznesu, wykonywanie kompleksowych POC oraz dalszych rekomendacji, porady dla deweloperów.
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Kraków (małopolskie)
Sprzedaż i zakup pojazdów ciężarowych i maszyn budowlanych, Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji handlowych z klientami Utrzymanie wysokichstandardów świadczonych usług, Raportowanie wyników pracy.
Truckport Sp. z.o.o - 2016-09-08 - Dąbrowa (opolskie)
W naszej firmie będziesz odpowiedzialny za tworzenie strategii pozyskiwania Kandydatów oraz wsparcie w bieżących projektach rekrutacyjnych i działaniach marketingowych.Będziesz w stałym kontakcie z Kandydatami oraz Rekruterami.
Biznes Progres Wojciech Gabryelczyk - 2018-02-09 - Gliwice (śląskie)
wyszukiwanie informacji w internecie, nawiązywanie kontaktu telefonicznego z klientem, raportowanie uzyskanych wyników
LEX Kancelaria Odszkodowawcza Beata Jarzyna Spółka Komandytowa - 2016-07-06 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta zagranicznego, tłumaczenia
MK OKNO Sp. z o.o. - 2017-09-28 - Pleśna (małopolskie)
Doradztwo technologiczne w zakresie stosowania preparatów chemicznych firmy Acrylmed, współpraca z kontrahentami z Ukrainy, Rosji, Białorusi. Praca w godzinach 7.00-15.00. Praca w siedzibie firmy, na terenie Polski, Ukrainy, Białorusi, Rosji
Przedsiębiorstwo Badawczo Wdrożeniowe dr Ludwika Własińska ACRYLMED Sp. z o.o. - 2017-05-10 - Śrem (wielkopolskie)
promocja wyrobów firmy, przygotowywanie materiałów reklamowych, koordynacja działań graficzno-reklamowych, kontakty i współpraca z agencjami reklamowymi, kontakty z mediami
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Biała Podlaska (lubelskie)
1)Kompletowanie faktur i rachunków obcych, sprawdzenie pod względem formalno – rachunkowy oraz opisanie ich.2)Dekretacja dokumentów zgodnie z paragrafami klasyfikacji budżetowej, 3)Wyodrębnienie i klasyfikacja wydatków strukturalnych, 4)Sporządzanie kalkulacji kosztów związanych z wynajmem sal gimnastycznych, holu, sal dydaktycznych i bufetu, opracowywanie planu wydatków rzeczowych i wynagrodzeń nauczycieli, administracji i obsługi w ramach programu PABS, 5)Pobieranie i rozliczanie zaliczek w kasie ZOJM na bieżące potrzeby szkoły, 6)Rozliczanie wydatków opłacanych kartą płatniczą.7)Bieżący kontakt z pracownikami ZOJM w zakresie obsługi finansowo-księgowej placówki, 8)Dostarczanie dokumentów do księgowości i działu płac ZOJM.9)Kompletowanie dokumentów dotyczących płac.Kontakt e-mail: gm40wroc (at) poczta.fm.Oferta w sali E.
Gimnazjum nr 40 im. Noblistów Polskich - 2016-09-29 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa klienta i kasy fislanej rotacja towaru
P.P.H.U. "Publima" Lichota&Lichota Sp.Jawna - 2015-12-14 - Sosnowiec (śląskie)
windykacja należności, prowadzenie rozliczeń badań, planowanie budżetów
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Lubin (dolnośląskie)
kontakt z klientami z krajów arabskich i Europy
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Żyrardów (mazowieckie)
rekrutowanie pracowników, współpraca z nowymi klientami, monitorowanie procesu rekrutacji
RTC Robert Capała - 2018-02-06 - Dęblin (lubelskie)
Sporządzanie planów produkcyjnych, przygotowywanie dokumentacji prpjektowej, inne prace zlecone.
Bad Element Polska Sp. z o.o. - 2017-01-10 - Rakowice Małe (dolnośląskie)