SPECJALISTA DO SPRAW PRZETARGÓW Bolesławiec oferta pracy LPK GROUP SPÓŁKA CYWILNA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW PRZETARGÓW
Wynagrodzenie: od 1 750 PLN
Zakres obowiązków: Rozwój posiadanych i pozyskiwanie nowych obszarów biznesowych oraz klientów w segmencie przetargów (branża IT), prowadzenie regularnego monitoringu przetargów dotyczących powierzonej grupy produktów, aktywny udział w tworzeniu strategii przetargowej, przygotowywanie ofert handlowych i przetargowych, przygotowywanie dokumentacji przetargowej, stała opieka nad pozyskanymi klientami oraz ich kompleksowa obsługa po dokonanej sprzedaży, raportowanie postępu prac.Pracodawca oferuje:Atrakcyjny, wspierający sprzedaż, system wynagrodzeń (podstawa + premia), zdobywanie doświadczenia zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie, w perspektywicznej branży, kontakt z produktami najnowszej technologii, atrakcyjne warunki pracy, samodzielne stanowisko, zatrudnienie na umowę o pracę.Pracodawca proponuje w okresie próbnym (3 miesiące) wynagrodzenie 1750 zł, później podstawa + wynagrodzenie prowizyjne uzależnione od efektów.
Data publikacji: 2015-12-08
Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)
Pracodawca: LPK GROUP SPÓŁKA CYWILNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Łokietka 10, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Rozwój posiadanych i pozyskiwanie nowych obszarów biznesowych oraz klientów w segmencie przetargów (branża IT), prowadzenie regularnego monitoringu przetargów dotyczących powierzonej grupy produktów, aktywny udział w tworzeniu strategii przetargowej, przygotowywanie ofert handlowych i przetargowych, przygotowywanie dokumentacji przetargowej, stała opieka nad pozyskanymi klientami oraz ich kompleksowa obsługa po dokonanej sprzedaży, raportowanie postępu prac.Pracodawca oferuje:Atrakcyjny, wspierający sprzedaż, system wynagrodzeń (podstawa + premia), zdobywanie doświadczenia zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie, w perspektywicznej branży, kontakt z produktami najnowszej technologii, atrakcyjne warunki pracy, samodzielne stanowisko, zatrudnienie na umowę o pracę.Pracodawca proponuje w okresie próbnym (3 miesiące) wynagrodzenie 1750 zł, później podstawa + wynagrodzenie prowizyjne uzależnione od efektów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 750 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto w okresie próbnym
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW PRZETARGÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 750 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.12.2015
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kategorii B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Odporność na stres
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Umiejętność organizacji pracy własnej
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Umiejętności interpersonalne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Zaangażowanie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Praktyczna znajomość Prawa Zamówień Publicznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Znajomość branży IT
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Umiejętność prowadzenia działań sprzedażowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Samodzielność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Umiejętność prowadzenia rozmów handlowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Umiejętność prowadzenia negocjacji
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Umiejętność budowania ofert i kalkulacji cen
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie minimum średnie, znajomość branży IT, doświadczenie na podobnym stanowisku związanym z przetargami, praktyczna znajomość Prawa Zamówień Publicznych, udokumentowane sukcesy w sprzedaży, umiejętność prowadzenia działań sprzedażowych, rozmów handlowych i negocjacji, umiejętność budowania ofert i kalkulacji cen, doskonałe zdolności interpersonalne, wytrwałość, odporność na stres i nastawienie na wynik, umiejętność organizowania pracy własnej, samodzielność, zaangażowanie i inicjatywa, prawo jazdy kat. B.
Nazwa pracodawcy: LPK GROUP SPÓŁKA CYWILNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Łokietka 10, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane pracodawca prosi o wysyłanie aplikacji (cv i list motywacyjny) na adres praca (at) lpk.com.plProsimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."Pracodawca informuje, że skontaktuje się z wybranymi kandydatami.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Bolesławiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec
Ulica pracodawcy: Łokietka
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 08.12.2015
Oferta pracy ważna do: 07.01.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 08.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 08.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Warszawa (mazowieckie)
Wymagane wykształcenie średnie - budownictwo, min. 2 lata doświadczenia w handlu, wymagana znajomość branży budowlanej - beton, prawo jazdy kat. B, obsługa komputera, dyspozycyjność, samodzielność i komunikatywność, dobra organizacja pracy. Charakterystyka pracy: sprzedaż materiałów budowlanych na terenie ROW i okolic. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy jan.goppold (at) globalbetonpl.pl.
GLOBAL BETON.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-07 - Rybnik (śląskie)
obsługa sklepu internetowego, strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne, tj.: administrowanie sklepem internetowym lub kontem w portalu aukcyjnym; zamawianie towarów od dostawców i dbanie o bieżące zaopatrzenie sklepu internetowego
BUDKO COMPANY Sp. z o.o. - 2018-01-29 - Piaseczno (mazowieckie)
Sprzedaż usług restauracji: pozyskiwanie nowych klientów biznesowych i utrzymywanie kontaktów z aktualnymi, sporządzanie ofert i umów handlowych, raportów i analiz.
LJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-08-09 - Rzeszów (podkarpackie)
Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami, pomoc w przygotowaniu i utrzymaniu standardowych i niestandardowych zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze Ofert. Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontraktowymi. Bezpośredni kontakt z klientami.
SHELL POLSKA SP Z O. O. Oddział w Krakowie - 2017-09-06 - Kraków (małopolskie)
- sporządzanie deklaracji podatkowych- przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych- przygotowywanie faktur dla klientów- obsługa rachunków klientów afrykańskojęzycznych w tym kontakt z klientami ( e-mail, telefon )
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Łódź (łódzkie)
OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH, POCZTY PRZYCHODZĄCEJ I WYCHODZĄCEJ, PRZYGOTOWYWANIE RAPORTÓW , OBSŁUGA KLIENTA, ZAMAWIANIE MATERIAŁÓW BIUROWYCH
INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. - 2018-04-27 - Rzeszów (podkarpackie)
sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, US, PFRON, rozliczanie dofinansowań SODIR rozliczanis czasu pracy pracowników oddelegowanych do pracy za granicą
RSTECHNOLOGY Adam Rachfał - 2016-03-09 - Gniewczyna Tryniecka (podkarpackie)
prace przy sporządzaniu leków recepturowych, przygotowanie stanowski do pracy, sprzedaż leków za pierwszym stołem, układanie leków według zasad prawa farmacetycznego, praktyczne wrażanie zasad dobrej praktyki aptecznej
kontakt przez PUP - 2016-11-08 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
montaż parkietów
Melagu.pl Tomasz Sierocki - 2016-04-08 - Bytom (śląskie)
Specjalista ds. obsługi klienta
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
obsługa komputera i kasy fiskalnej, przyjmowanie i realizacja zamówień, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:Ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy kierowców. Zakładanie i prowadzenie akt osobowych zgodnie z ustawą. Sporządzanie dokumentów z zakresu stosunku pracy zgodnie z Kodeksem Pracy. Naliczanie wynagrodzeń. Sporządzanie, kontrola deklaracji ZUS, GUS, PFRON. Sporządzanie deklaracji PIT-4R, PIT-8AR, PIT-11, PIT -8C;Sporządzanie, prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji osobowejpracowników; Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym; Sporządzanie umów cywilnoprawnych;Prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz nieobecności pracowników;Przygotowywanie skierowań na badania lekarskie.Kontakt: j.czajkowska-olech (at) mtl.biz.pl.Oferta dostępna w sali E.
MTL Sp. z o.o. - 2016-08-30 - Siechnice (dolnośląskie)
Obsługa i kontakt telefoniczny z klientami, realizacja celów sprzedażowych (sprzedaż mat.budowlanych ) , monitorowanie i analiza danych rynkowych, poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymywaniestałych relacji z klientami, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
Chemik HB Sp. z o.o. S.K. - 2017-08-08 - Opole (opolskie)
Specjalista do spraw rekrutacji pracowników - tworzenie akt osobowych, przeprowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, archiwizowanie dokumentów, sporządzanie raportów kadrowych, aktywne poszukiwanie pracowników. Wymagania: wykształcenie wyższe, 1 rok doświadczenia zawodowego w rekrutacji pracowników, umiejętność obsługi komputera i urządzeń peryferyjnych, biegła znajomość j. rosyjskiego i ukraińskiego, komunikatywność, rzetelność, dobra organizacja czasu pracy.
EON PLUS WTS Piotr Wróbel Spółka Jawna - 2018-03-26 - Nowy Sącz (małopolskie)
Naliczanie wynagrodzeń dla pracowników i zleceniobiorców (w tym naliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego) sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych do ZUS i deklaracji rozliczeniowych; kontakt z ZUS i US.Umowa o pracę na okres próbny.Kontakt z Pracodawcą telefoniczny.Oferta pracy dostępna w sali E.
Teatr Polski - 2016-06-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Kompleksowe obsługiwanie klientów przez telefon. Dostarczanie klientowi pełnej informacji o sprzedawanych towarach. Udzielanie dodatkowych informacji na życzenie klienta. Doradzanie klientowi w wyborze danego towaru. Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami. Przeprowadzanie przedsprzedażowych telefonicznych wywiadów z klientami na temat danego towaru. Wysyłanie ofert potencjalnym klientom. Umawianie spotkań sprzedażowych.
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Płock (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
Kontrola zobowiązań i terminowa realizacja płatności. Monitoring spływu należności. Przygotowywanie dokumentów dotyczących rozliczenia rozrachunków. Bieżący kontakt i korespondencja z kontrahentami (banki, firmy ubezpieczeniowe, dostawcy, odbiorcy)
Odlewnia Żeliwa S.A.Zawiercie - 2016-06-30 - Zawiercie (śląskie)
Staż dla os. do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Administracja sieci komputerowych w szkole
Zespół Szkół Nr 1 im. Powst. Wlkp. w Ostrzeszowie - 2016-07-12 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej zatrudnionych pracowników. Prowadzenie ewidencji czasu pracy. Sporządzanie zleconych rozliczeń.
WINSTAL Sp. z o.o - 2017-12-01 - Jasło (podkarpackie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Nadleśnictwo Rytel - 2018-07-26 - Rytel (pomorskie)
Kontakt z klientem, przygotowywanie ofert handlowych
B.O.B. Aleksandra Grądziel - 2017-11-02 - Lipiny (łódzkie)
Gromadzenie informacji na temat produktu/usługi na rynku międzynarodowym oraz strategia marketingowa, opracowywanie haseł/sloganów reklamowych, przedstawienie koncepcji reklamowej, kontakt z klientami bezpośrednimi, współpraca z drukarniami (foldery reklamowe), aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Łęczeszyce (mazowieckie)
Prowadzenie zajęć dydaktycznych dla uczestników kursów w zakresie bezpieczeństwa międzynarodowego, bioetyki, prawa medycznego, działalności metodycznej i metodyki szkolenia. Prowadzenie ewidencji szkoleniowej.
WOJSKOWE CENTRUM KSZTAŁCENIA MEDYCZNEGO - 2016-12-05 - Łódź (łódzkie)
obsługa klienta bezpośrednia i pośrednia (drogą mailową lub telefoniczną), prace biurowe związane z obsługą zamówień
Surmiak Mateusz MADE OF WOOD Group - 2017-08-11 - Świnna Poręba (małopolskie)
Bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami. Praca przy komputerze, przy użyciu języka angielskiego.
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Kraków (małopolskie)