SPECJALISTA Łódź oferta pracy WOJSKOWE CENTRUM KSZTAŁCENIA MEDYCZNEGO
Stanowisko: SPECJALISTA
Wynagrodzenie: od 1 300 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie zajęć dydaktycznych dla uczestników kursów w zakresie bezpieczeństwa międzynarodowego, bioetyki, prawa medycznego, działalności metodycznej i metodyki szkolenia. Prowadzenie ewidencji szkoleniowej.
Data publikacji: 2016-12-05
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: WOJSKOWE CENTRUM KSZTAŁCENIA MEDYCZNEGO
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:1 Maja 90, 90-766 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie zajęć dydaktycznych dla uczestników kursów w zakresie bezpieczeństwa międzynarodowego, bioetyki, prawa medycznego, działalności metodycznej i metodyki szkolenia. Prowadzenie ewidencji szkoleniowej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: nauczyciel etyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.12.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Doświadczenie zawodowe (wymagany staż - lata: 3)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: staż pracy 3 lata na podobnym stanowisku
Nazwa pracodawcy: WOJSKOWE CENTRUM KSZTAŁCENIA MEDYCZNEGO
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
6 Sierpnia 92, 90-646 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cvdokumenty należy składać w Kancelarii w siedzibie pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: dokumenty składać w Kancelarii w siedzibie pracodawcy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: 6 Sierpnia
Numer budynku pracodawcy: 92
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: nauczyciel etyki
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 05.12.2016
Data dodania oferty pracy: 05.12.2016
Oferta pracy ważna do: 04.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 05.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 05.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prace administracyjno-biurowe z zakresie spraw pracowniczych. Oferta skierowana do osób bezrobotnych z ustalonym II profilem pomocy, kwalifikujących się do udziału w projekcie POWER, które nie ukończyły 30 roku życia. Miejsce stażu; Tauron Serwis Sp. z o.o.
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Bielsko-Biała (śląskie)
prowadzenie kadr i administracji
EXPOM KWIDZYN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-23 - Nowy Dwór (pomorskie)
prace ogrodniczne
Usługi Związane z Produkcją Roślinną, Sklep Spożywczo-Przemysłowy Teresa Kempiak - 2018-08-20 - Koronowo (kujawsko-pomorskie)
Planowanie, organizowanie i realizacja procesów zakupowych;Utrzymywanie optymalnego stanu magazynu;Rozwiązywanie zgłaszanych problemów związanych z zamówieniami, dostawami;Ścisła współpraca z innymi działami w firmie w celu prawidłowej realizacji dostaw;Poszukiwanie nowych dostawców;Utrzymanie bazy danych o dostawcach;Budowanie relacji oraz prowadzenie negocjacji handlowych z producentami oraz dostawcami;Zapewnienie odpowiedniego poziomu zapasu części/surowców;Współpraca z kierownikami wydziałów w realizacji zadań produkcyjnych;Kontakt z dostawcami zewnętrznymi;Nadzór nad pracą magazynu;Planowanie i organizowanie serwisów i przeglądów maszyn;Zarządzanie flotą samochodów;
DEKO - BAU SP. Z O.O. - 2016-07-20 - Lubin (dolnośląskie)
Współpraca z zakupami, przygotowanie dokumentacji zakupowej, współpraca z dostawcami, negocjacje, wsparcie administracyjne zaspołu, praca z zamówieniami zakupowymi, kontakt z klientem w j. tureckim
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Kraków (małopolskie)
1) stała współpraca z Radcą Prawnym zatrudnionym w 4 RBLog,2) analizowanie pod względem formalno-prawnym:a) projektów umów cywilno-prawnych zawieranych z podmiotami zewnętrznymi,b) dokumentacji z postępowań wyjaśniających prowadzonych przez Komendanta Bazy oraz sporządzonych na tej podstawie projektów decyzji administracyjnych,c) projektów wydawanych przez Komendanta Bazy aktów prawnych o charakterze wewnętrznym (regulaminów, zarządzeń, wytycznych, rozkazów),d) dokumentacji z postępowań wyjaśniających prowadzonych na podstawie przepisów prawa pracy oraz sporządzonych na tej podstawie projektów sprawozdań;3) dla celów prowadzenia postępowań (w tym postępowań windykacyjnych), których stroną jest 4 RBLog lub Komendant 4 RBLog, przed sądami powszechnymi, przed sądami administracyjnymi oraz przed innymi organami orzekającymi:a) opracowywanie i analizowanie niezbędnej dokumentacji, opracowywanie projektów pism procesowych,b) wykonywania zadań w zakresie zastępstwa procesowego na zasadach określonych w art. 351 ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (t.j. Dz.U. 2016, poz. 233 z późn. zm.) oraz w § 6 Regulaminu odbywania aplikacji radcowskiej (załącznik do Uchwały Krajowej Radców Prawnych Nr 90/VII/2009 z dnia 17 października 2009 r.);4) występowanie o udostępnienie przez właściwe komórki wewnętrzne (osoby funkcyjne) Bazy informacji niezbędnych dla terminowej i jakościowej realizacji zadań z zakresu obsługi prawnej;5) prowadzenie rejestru spraw, o których mowa w pkt. 2);6) przygotowywanie wniosków dotyczących zmiany stosowanych w 4 RBLog wzorów klauzul umownych, wzorów decyzji administracyjnych lub wzorów aktów administracyjnych kierownictwa wewnętrznego w celu ich uzgodnienia z aktualnym stanem prawnym oraz z aktualnymi poglądami judykatury sądów powszechnych lub sądów administracyjnych;7) udzielanie wyjaśnień dotyczących prawa powszechnie obowiązującego (jego treści, wykładni i stosowania) w zakresie objętym działaniem 4 RBLog;8) uczestniczenie we wszystkich szkoleniach wewnętrznych dotyczących pracowników administracji organizowanych w 4 RBLog;9) ochrona danych osobowych przetwarzanych na zajmowanym stanowisku służbowym;10) przestrzeganie w codziennym funkcjonowaniu przepisów dotyczących bhp, ppoż. oraz ochrony informacji niejawnych.Praca na umowę o pracę, 1/2 etatu - wynagrodzenie 1000 zł brutto + 10% premii.Kontakt z pracodawcą 261 651 055.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-06-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Główne obowiązki: - prowadzenie gospodarki nieruchomościami i gospodarki samochodowej, - realizacja zamówień publicznych zgodnie z przepisami Ustawy prawa zamówień publicznych, - sporządzanie analiz, dokumentów planistycznych i sprawozdawczych, - ścisła współpraca z pozostałymi zespołami w biurze Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP oraz z jednostkami terenowymi;
Pomorska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-01-18 - Gdańsk (pomorskie)
prace biurowe, kontakt z klientem
HADES FINANSE SP. Z O.O. - 2015-11-27 - Lubin (dolnośląskie)
oprowadzanie wycieczek, obsługa kasy fiskalnej, utrzymywanie w czystości obiektów, czuwanie nad bezpieczeństwem zbiorów
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Podborsko (zachodniopomorskie)
- praca na stanowisku specjalisty na Stacji Hydrologicznej w Radzyniu;- nadzór i utrzymanie hydrologicznej i meteorologicznej sieci stacji pomiarowych;- praca w terenie i na wodzie w zmiennych warunkach atmosferycznych w ciągu całego roku;- wykonywanie kontroli, remontów, zakładania, przenoszenia oraz likwidacji stacji hydrologicznych i meteorologicznych w obszarze działania SH Radzyń;- kontrole i inspekcje przedmiotowych stacji hydrologicznych i meteorologicznych;- praca w aplikacjach bazodanowych, wykonywanie sprawozdań, protokołów obowiązujących na przedmiotowym stanowisku;- wykonywanie pomiaru natężenia przepływu;- wykonywanie konserwacji przyrządów pomiarowych;- prace geodezyjne: niwelacja techniczna, przekroje poprzeczne, podłużne itp.
Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej- Państwowy Instytut Badawczy - 2017-10-06 - Radzyń (lubuskie)
prowadzenie spraw prawnych, sądowych, urzędowych, komorniczych na Ukrainie;
Kamieniarstwo, Zenon Kiszkiel, Strzegom - 2016-08-05 - Strzegom (dolnośląskie)
Montaż mebli tapicerowanych. Przenoszenie, składanie mebli oraz ich elementów
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Dąbie (wielkopolskie)
Zapewnienie prawidłowej obsługi kadrowej pracowników, prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy oraz innymi formami zatrudnienia, przygotowanie dokumentów min. świadectw pracy, zaświadczeń etc. Zgłoszenia cv na email. Obowiązki:Zapewnienie prawidłowej obsługi kadrowej pracowników.Prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy oraz innymi formami zatrudnienia.Przygotowywanie dokumentów, w tym m.in. świadectw pracy, zaświadczeń potwierdzających zatrudnienie.Zakładanie i prowadzenie akt osobowych zgodnie z ustawą.Ewidencjonowanie czasu pracy.Wsparcie Menadżerów w procesach rekrutacyjnych.Wymagania:Znajomość programu TETA Constellation.Biegła obsługa komputera i programów pakietu MS Office.Znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.Znajomość przepisów dot. umów cywilnoprawnych.Podstawowa wiedza z zakresu naliczania wynagrodzeń.Znajomość przepisów dot. zatrudniania osób niepełnosprawnych. Predyspozycje do pracy zespołowej, łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych. Dobra organizacja pracy i duża samodzielność. Odpowiedzialność, rzetelność, cierpliwość.
KONSALNET OCHRONA SP. Z O.O. - 2016-01-08 - Łódź (łódzkie)
sporządzanie dań s kartysporządzanie dań na wesela i imprezy okolicznościowe
PHU DAREX Dariusz Gajewski - 2017-06-12 - Grodków (opolskie)
zgodny ze stanowiskiem
MAZUR NATALIA I MARCIN MAZUR SPÓŁKA JAWNA - 2018-02-13 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie pomiarów urządzeń niskiego i średniego napięcia. Praca jednozmianowa w godz.: 8-16. Kontakt z pracodawcą - e-mail: mh (at) astrum24.pl
Astrum Marcin Hudyma - 2016-05-16 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa bieżących Klientów przyjmowanie zamówień, telefoniczne informowanie klientów na temat nowości, promocji (wykonywanie min. 30 rozmów wychodzących dziennie), pozyskiwanie nowych Klientów oraz budowanie trwałych relacji, przygotowywanie raportów, a także prowadzenie bazy Klientów. obsługa kursów edukacyjnych dla stomatologów
kontakt przez PUP - 2016-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż materiałów budowlanych Mieszanie farb i tynkówPozyskiwanie nowych klientów, praca w godz. 7-15/8-16/9-17
PPHU Merkury Sp. z o.o - 2017-07-04 - Opole (opolskie)
Obsługa klientów ukraińskojęzycznych, księgowanie faktur, bezpośredni kontakt z klientem ukraińskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie spraw kadrowych firmy: akta osobowe, korekty, ZUS
Agroleasing Sp. z o.o. - 2016-04-28 - Warszawa (mazowieckie)
nauka zawierania transakcji sprzedaży, przygotowywania ofert sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Gdynia (pomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Poznań (wielkopolskie)
Nadzór nad pracownikami obsługi. Tworzenie grafików dla dozorców. Wprowadzanie faktur do Gdańskiej Platformy Edukacyjnej. Nadzór nad stanem technicznym Szkoły. Dokonywanie zakupów. Inne prace związane z funkcjonowaniem placówki.
Szkoła Podstawowa Nr 49 im. ks. Bronisława Komorowskiego w Gdańsku - 2017-03-13 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Kompleksowe przygotowanie imprez, aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów z sektora B2B, tworzenie koncepcji harmonogramów, budżetów, raportów imprez, współpraca z podwykonawcami.
Twój StartUp - 2016-12-09 - Gdańsk (pomorskie)
Praca administracyjno - biurowa. Specjalista ds. inwestycji -praca polegająca na współpracy z nowym inwestorem. W związku z rozwojem firmy i planowaniem kolejnej inwestycji niezbędne jest zatrudnienie pracownika na powyższe stanowisko. Praca w oddziale w Poznaniu ul. Bóznicz 15/3
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa sklepu internetowego oraz aukcji na allegro.pl, tworzenie opisów produktów, opieka nad stroną internetową oraz fanpage, przygotowywanie zamówień, realizacja wysyłek
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Pszczyna (śląskie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników
kontakt przez PUP - 2017-10-03 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Sporządzanie faktur, odprawy celne. Nadzór ogólny nad przyjmowaniem, wydawaniem wyrobów z magazynu.
Zakład Przemysłu Odzieżowego "CORA-TEX" S.A. w Krasnymstawie - 2018-06-12 - Krasnystaw (lubelskie)
- Opracowanie działań promocyjnych i reklamowych dla poszczególnych grup sprzedażowych. Analiza podejmowanych działań reklamowych. Prowadzenie badań rynku pod kątem oferty produktowej. Praca w Katowicach w miejscu zamieszkania przy komputerze.- Wynagrodzenie: 1000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 07:00-11:00. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe. Mile widziana obsługa komputera. Kontakt telefoniczny (tel.: 32-670-20-14) lub e-mail: rekrutacja (at) cil.org.pl-
CENTRUM INICJATYW LOKALNYCH - 2017-06-14 - Katowice (śląskie)