SPECJALISTA DS. KADR I ADMINISTRACJI Nowy Dwór oferta pracy EXPOM KWIDZYN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie kadr i administracji
Data publikacji: 2018-01-23
Lokalizacja: Nowy Dwór (pomorskie)
Pracodawca: EXPOM KWIDZYN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:82-500 Nowy Dwór 1, powiat: kwidzyński, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: prowadzenie kadr i administracji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
brutto, w zależności od umiejętności i doświadczenia zawodowego
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR I ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Dwór
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kwidzyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kwidzyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: Ekonomia lub Administracja
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe ekonomiczne lub administracyjne, mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym
Nazwa pracodawcy:
EXPOM KWIDZYN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie
Adres pracodawcy:
82-500 Nowy Dwór 1, powiat: kwidzyński, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV i list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: kwidzyński
Gmina pracodawcy: Kwidzyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowy Dwór
Adres strony pracodawcy: http://www.expom-kwidzyn.pl
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy:
Firma zajmuje się produkcją oraz regeneracją wyrobów elektrotechniki pojazdowej. Regeneruje wyroby elektrotechniki pojazdowej, w tym rozruszniki, alternatory, prądnice i części.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 23.01.2018
Oferta pracy ważna do: 27.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 23.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 23.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wykonywanie czynności agencyjnych. Praca stacjonarna (w biurze) i w terenie. Godziny pracy do uzgodnienia.
Grudowska Zofia AGENCJA UBEZPIECZENIOWA - 2018-02-05 - Wadowice (małopolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie ofert handlowych oraz dobór odpowiednich materiałów na podstawie zapytań klientów.Budowanie trawłych relacji z klientami i handlowcami na poziomie technicznym.Rozwiązywanie technicznych kwestii klientów i handlowców. Wsparcie techniczne działu sprzedazy w realizacji jego celów.Aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy .
CALDO-IZOLACJA - 2017-04-21 - Kielce (świętokrzyskie)
wykształcenie średnie technicznewiedza z zakresu części zamiennychumiejętność czytania dokumentacji technicznejpodstawowa znajomość j. angielskiego
SKLEJKA-EKO Spółka Akcyjna - 2017-01-10 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Praca przy lini produkcyjnej, konfekcja grzybówOkres zatrudnienia w przypadku pracy na podstawie umowy: na czas określony 24 m-ceMiejsce wykonywania pracy: MikołówPraca w dniach i godzinach: pn-pt, 8-16
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Mikołów (śląskie)
gromadzenie, rejestrowanie, przetwarzanie dokumentów oraz dekretowanie icjh wg planu kont,księgowanie w systemie informatycznym,prowadzenie rozliczeń i uzgodnień dotyczących realizowanych projektów
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Kielce (świętokrzyskie)
wyksz. średnie lub wyższe (po kierunku turystyka, geografia), znajomość języka angielskiego lub niemieckiego, dyspozycyjność, łatwość nawiązywania kontaktów;osoba zarejestrowana w PUP na dzień 23.03.2016, profil IImiejsce pracy:Biuro podróży- Kalisz
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Kalisz (wielkopolskie)
wprowadzanie danych do kimputera, wyliczanie wynagrodzeń, składek ZUS oraz podatków, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Augustów (podlaskie)
Obsługa maszyny odlewniczej, odbieranie gotowych elementów z maszyny, wizualne sprawdzanie elementu, układanie produktów wg wytycznych na wózki, wypełnianie raportów produkcyjnych, dokładanie aluminium do tygli, zgłaszanie usterek, sprzątanie miejsca pracy po swojej zmianie.
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Tułowice (opolskie)
Sprawy kadrowe, kontakt z pracownikami firmy. Praca na terenie Polski.
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Kraków (małopolskie)
prace przy konserwacji i obsłudze sieci wodno-kanalizacyjnych, hydraulika, wymagana osoba powinna byś dyspozycyjna, otwarta na szkolenia, warunek konieczny prawo jazdy kat.B. Praca na pełen etat od poniedziałku do niedzieli w godzinach 8-16; 8-20; 20-8
Brwinowskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o - 2017-05-29 - Brwinów (mazowieckie)
Wykształcenie średnie, kier. elektronik; doświadczenie: min. 1 rok; uprawnienia SEP mile widziane; zakres obowiązków: montaż i programowanie systemów bezpieczeństwa: alarmowych, kontroli dostępu, monitoringu wizyjnego, sieci teletechnicznych, RCP i innych; jedna zmiana; miejsce pracy: Zabrze;
AUTORYZOWANY ZAKŁAD INSTALACJI ALARMOWYCH "ALERT" JANUSZ SERAFIN - 2017-07-24 - Zabrze (śląskie)
Manager ds. sprzedaży z języskiem węgierskimFirma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka węgierskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Linemedia Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Nowy Sącz (małopolskie)
Tworzenie i wdrażanie kampanii marketingowych, nadzór nad współpracą z firmami partnerskimi, nadzór i wsparcie sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Tarnów (małopolskie)
Zakup sprzętu komputerowego i elementów do rozbudowy sieci teleinformatycznej oraz oprogramowania. Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sprzętu komputerowego i oprogramowania. Konserwacja i wnioskowanie o zlecenie napraw sprzętu komputerowego oraz aktualizacji oprogramowania. Elektroniczne archiwizowanie i zabezpieczenia bazy danych na nośnikach informatycznych. Zarządzanie serwerami w oparciu u o Linux/Debian oraz serwerem MS Windows. Umowa do 30.09.2019 r. Godziny pracy: 7.00- 11.00
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz" - 2018-08-22 - Słupsk (pomorskie)
bieżąca obsługa, sprzedaż produktów bankowych i ubezpieczeniowych, realizacja planów sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie klientów
ADAMCZUK-SERWIS FINANSOWY Grzegorz Adamczuk - 2017-03-15 - Łuków (lubelskie)
Przyjmowanie, wprowadzanie i przetwarzanie zamówień od klientów bieżących, kontakt z klientami, monitorowanie realizacji zamówień.
"SUNKEL-ŚRUBY"Sp. z o.o. - 2017-05-05 - Brójce (lubuskie)
usługi kurierskie i pocztowe. wprowadzanie danych z listów przewozowych, wózkowy załadunek paczek i listów, układanie przesyłek,weryfikacja wagi, wypłata pobrań , odbieranie połączeń, raportowanie pracy.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
prowadzenie sprzedaży telefonicznej produktów i opieka nad stałymi klientami
Centrum Tele Promocji Maciej Marusiak - 2017-11-20 - Katowice (śląskie)
zarządzanie magazynem, planowanie zakupów, analiza kosztowa, nadzór i optymalizacja kosztów transportowych
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2018-01-15 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie akt osobowych, obliczanie wynagrodzeń, prowadzenie dokumentacji US, ZUS.Wymagany kontakt telefoniczny lub e-mailowy w celu umówienia się na rozmowę, wyłącznie w godz. 08:00-12:00.
Lukas Adam PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-REMONTOWE " ALDAB" - 2017-02-28 - Rydułtowy (śląskie)
Wystawianie aukcji w serwisie internetowym Ebay, Allegro. kontakt z klientami, bieżąca obsługa zapytań, przygotowywanie towaru do wysyłki.
"Feniks" Spółka z o.o. - 2016-09-21 - Krosno (podkarpackie)
- Obsługa telefoniczna klienta w zakresie przetwarzania danych dotyczących kont (potwierdzanie sald, monitorowanie spłat należności), opracowywanie planów spłaty należności i wdrażanie stosowanych rozwiązań w tym celu, rozpatrywanie skarg klienta z uwzględnieniem odpowiedniej terminowości. - Wynagrodzenie: 4000 do 4500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na jedną zmianę w elastycznym czasie pracy w godzinach: 8:00-18:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta. Wymagana znajomość obsługi komputera (pakiet Ms Office). Wymagana biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (B2). Kontakt telefoniczny (9:00-17:00) (Tel. 665-310-176) lub e-mail: joanna.gorka (at) arvato.pl
ARVATO POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ "BPO FINANCE&ACCOUNTING" W KATOWICACH - 2018-02-16 - Katowice (śląskie)
Specjalista do spraw kadr
VITAL RESOURCE Sp. z o.o. - 2017-05-31 - Poznań (wielkopolskie)
prace spawalnicze, monterskie i ślusarskie w procesie produkcyjnym.
PPHU SEVERUS Dariusz Politacha - 2017-03-22 - Świdnica (dolnośląskie)
Sprzedaż produktów i usług bankowych, pozyskiwanie klientów w celu sprzedaży produktów i usług, przygotowanie baz klientów, nawiązywanie kontaktów, organizowanie i prowadzenie spotkań z klientami
BANK POLSKA KASA OPIEKI - SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-02-02 - Piła (wielkopolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Warszawa (mazowieckie)
SPECJALISTA INFORMATYKMiejsce pracy: NOWY SĄCZ I RACIBÓRZKLUCZOWE ZADANIA:- Nadzór nad prawidłowym działaniem systemów informatycznych w zakładzie produkcyjnym-Zapewnienie stałego wsparcia (Help Desk) dla użytkowników sieci komputerowej firmy-Rozwiązywanie problemów dot. infrastruktury i oprogramowania we współpracy z serwisem IT Grupy-Zarządzanie zewnętrznymi dostawcami usług IT zgodnie z obowiązującymi w Grupie SGL standardami bezpieczeństwa IT i ochrony danych-Koordynowanie działań mających na celu wybór i wdrażanie nowoczesnych rozwiązań w zakresie technologii informatycznej w obszarach produkcyjnychWYMAGANIA:-Wykształcenie wyższe o profilu informatycznym lub podobnym-Minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku-Doświadczenie w zakresie procesów i infrastruktury informatycznej oraz zarządzania projektami IT-Umiejętność przeprowadzania analiz i określania potrzeb w zakresie IT-Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie B2-Samodzielność w działaniu oraz umiejętność organizacji pracy w środowisku hybrydowym-Umiejętność przedstawiania tematów IT w sposób przyjazny i zrozumiały dla odbiorcy -Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacji i współpracy w międzynarodowym środowiskuPRaCODAWCA OFERUJE:-Pracę i możliwość wymiany doświadczeń w międzynarodowej firmie-Stabilne miejsce pracy z motywacyjnym wynagrodzeniem i możliwościami rozwoju-Wysokie standardy kultury organizacyjnej akcentujące zaangażowanie i innowacyjnośćOsoby zainteresowane proszone są o przesyłanie aplikacji (CV)w języku polskim i angielskim do dnia 12.11.2017 roku drogą e-mailową na adres:Elzbieta.Dzien (at) sglgroup.com
SGL GRAPHITE SOLUTIONS POLSKA Sp. zo.o. - 2017-10-18 - Nowy Sącz (małopolskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Telefoniczna sprzedaż powierzchni reklamowej,praca przy komputerze,kontakt z klientem.Osoby zainteresowane proszone są o składanie cv na adres e:mail:pracatrzebnica (at) slowowroclawian.plWysokość wynagrodzenia:1.750 zl(brutto)+premia
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Trzebnica (dolnośląskie)