SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Rybnik oferta pracy GLOBAL BETON.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Wymagane wykształcenie średnie - budownictwo, min. 2 lata doświadczenia w handlu, wymagana znajomość branży budowlanej - beton, prawo jazdy kat. B, obsługa komputera, dyspozycyjność, samodzielność i komunikatywność, dobra organizacja pracy. Charakterystyka pracy: sprzedaż materiałów budowlanych na terenie ROW i okolic. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy jan.goppold (at) globalbetonpl.pl.
Data publikacji: 2016-09-07
Lokalizacja: Rybnik (śląskie)
Pracodawca: GLOBAL BETON.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Podmiejska, 44-207 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wymagane wykształcenie średnie - budownictwo, min. 2 lata doświadczenia w handlu, wymagana znajomość branży budowlanej - beton, prawo jazdy kat. B, obsługa komputera, dyspozycyjność, samodzielność i komunikatywność, dobra organizacja pracy. Charakterystyka pracy: sprzedaż materiałów budowlanych na terenie ROW i okolic. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy jan.goppold (at) globalbetonpl.pl.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
sprzedaż materiałów budowlanych na terenie ROW i okolic.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rybnik
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rybnik
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rybnik
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Dyspozycyjność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
dobra organizacja pracy i samodzielność, komunikatywność, rzetelność, uczciwość
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
GLOBAL BETON.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Adres pracodawcy:
Podmiejska, 44-207 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Rybnik
Gmina pracodawcy: Rybnik
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rybnik
Ulica pracodawcy: Podmiejska
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 07.09.2016
Oferta pracy ważna do: 07.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 07.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 07.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
w/g stanowiska
ŚWIĘTOKRZYSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP W KIELCACH - 2018-01-16 - Chęciny (świętokrzyskie)
1.nadzór nad robotami remontowo budowlanymi Muzeum, 2.nadzór nad usługami i dostawami robót oraz materiałówbudowlano-konserwatorskich, rozbiórkowych, montażowych,instalacyjnych wykonywanych na zlecenie, 3. kontrola terminów,jakości robót i zgodności z charakterem zamawianych robót; 4.kontrola zakresu prac i rozliczanie faktur, 5. nadzór nad stanemtechnicznym ekspozycji muzealnej i zapleczatechniczno-administracyjnego, 6. udział w organizowanychprzeglądach stanu technicznego budynków ekspozycyjnych orazmuzealiów ruchomych i typowanie zakresów napraw, 7. kontrolabudynków i urządzeń zaplecza techniczno-administracyjnego orazinfrastruktury technicznej, typowanie zakresów napraw łącznie zprowadzeniem stosownych rejestrów i dokumentacji, 8. wydawaniedyspozycji pobierania materiałów z magazynu i ich rozliczanie, 9.przygotowywanie dokumentacji przetargowych i udział w komisjach,10. kierowanie brygadą techniczną. Praca od 7-15
Muzeum Wsi Opolskiej - 2018-04-25 - Opole (opolskie)
obsługa płacowa jednostki budżetowej (oświata)
WIELKOPOLSKIE SAMORZĄDOWE CENTRUM KASZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO NR 2 W POZNANIU - 2017-04-06 - Poznań (wielkopolskie)
Księgowanie faktur, analiza finansowa, sporządzanie zestawień.
UNIDEZ Sp. z o.o. - 2016-06-21 - Nowa Dęba (podkarpackie)
Wykonywanie czynności porządkowych na terenie przychodni. 160 godzin pracy w miesiącu, dyspozycyjność w godz.: 8-16. Oferta dostępna w sali B, A. Oferta skierowana także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt kandydatów z pracodawcą: Wrocław, ul. Legnicka 55F, I piętro, pok. nr 4 - w godz.: 9-15.
EVER CLEANING Sp. z o.o. - 2018-01-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Tworzenia bazy danych rosyjskojęzycznych klientów, tworzenie ofert usług dla rosyjsojęzycznych klientów, tworzenie planów promocji ukierunkowanych na rynek wschodni, promowanie naszej firmy na rynku wschodnim.
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Łódź (łódzkie)
Obsługa komputera oraz urządzeń biurowych i pakietu Microsoft Office, aktualizowanie i wprowadzanie danych do naszego systemu, współpraca z innymi działami firmy. Umowa o pracę na okres próbny. Zatrudnienie od lipca 2017r. Praca na terenie Piły.
'ABOUT YOU.PL' SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆIĄ - 2017-06-13 - Gdańsk (pomorskie)
Utrzymanie systemu informatycznego - instalacja. Konfiguracja, upgrade, migracje, monitorowanie i poprawa wydajności Oracle Database. Testy wydajnościowe, konfiguracja w real application cluster.
"BILLENNIUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-27 - Lublin (lubelskie)
Realizacja zamównień, fakturowanie.
BOTAR I SP. Z O.O. SP.K. - 2018-01-18 - Tuszyma (podkarpackie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-07-12 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-07-04 - Warszawa (mazowieckie)
rozładunek i załadunek paczek, sortowanie i przeważanie przesyłek międzynarodowych, obsługa klientów, rozliczanie kurierów z pobranej gotówki i wykonywanie raportów kasowych, generowanie danych koniecznych do procesowania przesyłek oraz wyjaśnianie rozbieżności związanych z przesyłkami zagranicznymi, wyjaśnianie przesyłek niekompletnych lub skierowanych na inny kierunek oraz wykonywanie i wyjaśnianie raportów obowiązujących w magazynie Terminala, wykonywanie innych działań zleconych przez przełożonego w ramach funkcjonowania firmy
Agencja Pracy Tymczasowej OTTO POLSKA Sp. z o.o. - 2015-11-13 - Zielona Góra (lubuskie)
raportowanie do kierownika produkcji aplikacji PU, nadzór nad stanem technicznym maszyny PU, zamawianie części zamiennych, prace produkcyjne i porządkowe
NIDA Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2017-08-22 - Świebodzice (dolnośląskie)
Specjalista ds. Sprzedaży będzie odpowiedzialny za projektowanie i wdrażanie oprogramowania w Sales Force. Osobazatrudniona w tym miejscu zaprojektuje, wdroży i przetestuje aplikacje internetowe i interfejsy, stosując standardyopracowywania oprogramowania, techniki, narzędzia i ramy.
Atos Global Delivery Center Polska Sp. z o.o. Sp.k. - 2017-03-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Przeprowadzanie rozmów kredytowych, umawianie spotkań biznesowych w firmie i w terenie, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klientów, obsługa klientów do ubezpieczenia
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Oława (dolnośląskie)
-Administrowanie pod kątem merytorycznym systemami finansowo-księgowymi wykorzystywanymi w pracy CUWO-Nadzorowanie jakości wprowadzanych danych oraz wsparcie merytoryczne dla użytkowników systemów finansowo-księgowych- Monitorowanie procesu zbierania, przetwarzania danych wprowadzanych do systemów finansowo-księgowych w celu dokonywania usprawnień procedur rozliczeń finansowo-księgowych-Aktywowanie kont, nadawanie uprawnień użytkowników systemów finansowo-księgowych (m. in. dla pracownicy działu księgowości i plac);-Konfiguracja systemów finansowo-księgowychzgodnie z aktualnymi potrzebami-Planowanie rozwoju systemów finansowo księgowych związanych z realizacją zadań statutowych CUWO;-Pomoc przy wdrażaniu oprogramowania wybranego, i zakupionego dla potrzeb CUWO w zakresie realizowanych zadań statutowych;-Pomoc i szkolenie pracowników w zakresie obsługi systemów finansowo-księgowych i programów komputerowych zakupionych do realizacji zadań statutowych CUWO;-Aktualizowanie zbioru przepisów, instrukcji i innych aktów prawnych związanych z funkcjonowaniem systemów finansowo-księgowych w celu uzyskania pełnej sprawności i aktualności funkcjonalnej użytkowanych systemów;- Przygotowanie dokumentacji związanej z zakupami sprzętu komputerowego i oprogramowania przeznaczonego do realizacji zadań statutowych CUWO;-Planowanie zakupu sprzętu komputerowego i oprogramowania we współpracy z Wydziałem Informatyki w Departamencie Obsługi Administracji Urzędu Miasta Lodzi;-Koordynacja prac wdrożeniowych i instalacyjnych prowadzonych przez firmy obce na rzecz CUWO;- Rozwiązywanie bieżących problemów merytorycznych zgłoszonych przez użytkowników systemów finansowo-księgowych.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-04-28 - Łódź (łódzkie)
w/g stanowiska
ENERGO SZANIECKI, JAWORSKI - 2016-09-08 - Kielce (świętokrzyskie)
Sprzedaż i obsługa klienta, utrzymywanie stanów magazynowych.
SUDER & SUDER Spółka zo.o. - 2017-04-28 - Żary (lubuskie)
obsługa kontrahentów rosyjskojęzycznych w sprawach planowania i logistyki
W&A MICHAŁOWSCY SPÓŁKA JAWNA - 2018-02-09 - Kieszek (mazowieckie)
PRACA W FABRYCE URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH
Fabryka Urządzeń Mechanicznych CHOFUM - 2016-03-22 - Chocianów (dolnośląskie)
praca w kadrach
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Kraków (małopolskie)
Obsługa urządzeń biurowych, (urządzeń wielofunkcyjnych, laminatorów i bindownicy). Godz. 8.00-16.00Wynagrodzenie 1700 zł netto
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
przygotowywanie ofert handlowych , tworzenie ofert handlowych w oparciu o zamówienia publiczne
PW KARABELA - 2017-09-07 - Rzeszów (podkarpackie)
proste prace pomocnicze przy pracach brukarskich
ZAKŁAD USŁUG BRUKARSKICH-PRODUKCYJNO HANDLOWYCH WŁADYSŁAW GAWRON - 2017-09-26 - Brzękowice Górne (śląskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2015-11-13 - Warszawa (mazowieckie)
utrzymanie porządku i czystości w rejonie wewnętrznym budynku Izby- właściwe gospodarowanie przekazywanymi środkami czystości- wykonywanie czynności porządkowych w rejonie zew.
IZBA RZEMIEŚLNICZA W OPOLU - 2017-10-24 - Opole (opolskie)
prowadzenie biura, wyszukiwanie nowych klentów, wystawianie faktur, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Częstochowa (śląskie)
Zakres obowiązków:organizacja dostaw materiałów do produkcjicodzienne monitorowanie i modyfikowanie dostaw w zależności od bieżących potrzeb produkcji;utrzymywanie założonego poziomu zapasów magazynowych;organizacja transportówrealizacja zamówień zleconych przez Liderówwyszukiwanie kontrahentów, tworzenie baz kontrahentów, negocjacja cen, sposobów dostawy,dbanie o terminowość i kompletność dostaw
kontakt przez OHP - 2016-09-01 - Wałcz (zachodniopomorskie)
prowadzenie kopmleksowej obsługi administracyjnej, dokumentacji personalnej pracowników tymczasowych oraz zleceniobiorców
Progres HR Sp. z o.o. - 2018-06-20 - Mszczonów (mazowieckie)