SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI Kieszek oferta pracy W&A MICHAŁOWSCY SPÓŁKA JAWNA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI
Wynagrodzenie: od 1 370 PLN
Zakres obowiązków: obsługa kontrahentów rosyjskojęzycznych w sprawach planowania i logistyki
Data publikacji: 2018-02-09
Lokalizacja: Kieszek (mazowieckie)
Pracodawca: W&A MICHAŁOWSCY SPÓŁKA JAWNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:26-670 Kieszek 52, powiat: radomski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa kontrahentów rosyjskojęzycznych w sprawach planowania i logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 370 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kieszek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: radomski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pionki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 370 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2018
Data zakończenia pracy: 30.06.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: ukraiński, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Nazwa pracodawcy: W&A MICHAŁOWSCY SPÓŁKA JAWNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu
Adres pracodawcy:
26-670 Kieszek 52, powiat: radomski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: radomski
Gmina pracodawcy: Pionki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kieszek
Numer budynku pracodawcy: 52
Profil działalności pracodawcy: Wypożyczalna urządzeń do stacji paliw.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw logistyki
Data dodania oferty pracy: 09.02.2018
Oferta pracy ważna do: 28.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 09.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 09.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- pozyskiwanie nowych klientów - realizacja planów sprzedażowych - negocjowanie umów oraz ich przygotowywanie - obsługa klientów - telemarketing
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Jarosław (podkarpackie)
Praca w księgowości. Sporządzanie list płac i dokumentów z wynagrodzeniem oraz miesięcznych deklaracji dot. podatku dochodowego od osób fizyczny i deklaracji ZUS
Centrum Edukacji Zawodowej i Turystyki w Świnoujściu - 2017-08-21 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Prowadzenie działań promocyjnych, marketingowych oraz sprzedaży instrumentów muzycznych i akcesoriów muzycznych, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert, budowanie długotrwałych relacji biznesowych, dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz reprezentowanie jej na spotkaniach.Praca w Kętach w godz. 9-17.00.
SILESIA MUSIC CENTER SP. Z O. O. - 2018-08-09 - Kęty (małopolskie)
poszukiwanie zleceń na realizacje szkoleń, sprzedaż szkoleń przez telefon i Internet, prowadzenie działań marketingowych w Internecie, współpraca i budowanie relacji z klientami, obsługa organizacyjna szkoleń;
Masters Centrum Szkolenia Biznesu A & A Polańska Sp.j. - 2016-07-01 - Lublin (lubelskie)
Wykształcenie wyższe, spec. zarządzanie i marketing; staż pracy: 0,5 roku; znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excell; prawo jazdy kat. B; potencjał handlowy, poparty doświadczeniem w sprzedaży produktów i/ lub usług; wysokie umiejętności interpersonalne; mile widziane doświadczenie w szeroko pojętej branży Spa & Beauty; zakres obowiązków: czynny udział w procesie budowania bazy danych klientów firmy, telefoniczna, mailowa i bezpośrednia obsługa klientów (w terenie), pozyskiwanie nowych klientów, budowanie długotrwałych i partnerskich relacji z klientami, doradztwo klientom w zakresie produktów i usług firmy, realizowanie strategii sprzedaży, dbanie o wysoką jakość obsługi klienta, budowanie i umacnianie prof. wizerunku firmy; pracodawca zapewnia profesjonalne szkolenie i wsparcie merytoryczne, szansę rozwoju zawodowego i nabycia nowych kompetencji, możliwość pracy w młodym i zgranym zespole; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
INVEST EXPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-01 - Gliwice (śląskie)
Bieżące wsparcie kierownictwa firmy we wszystkich sprawach zwiazanych z organizacją i logistyką szkoleń w tym za: kompleksową koordynację i zarzadzanie szkoleniami, nawiazanie utrzymanie kontaktów z klientami i trenerami, sporzadzanie ofert, przygotowanie treści merytorycznych materiałów promocyjnych, administrowanie dokumentami wewnętrznymi.
ADEPT spółka cywilna - 2017-04-27 - Gdańsk (pomorskie)
Tworzenie baz danych, tworzenie raportów.
EWO Sp. z o.o. - 2017-09-26 - Mława (mazowieckie)
Przygotowywanie raportów i sprawozdań kadrowo-płacowych, przygotowywanie zestawień składników wynagrodzeń i ich pochodnych, analizy kadrowo-płacowe raportów w zakresie zatrudnienia i kosztów płacy, analizy w zakresie zarządzania wynagrodzeniami, przygotowywanie analiz z danymi personalnymi w ramach różnych projektów ogólnozakładowychWYMAGANIA: wykształcenie wyższe, znajomość zagadnień związanych z naliczaniem wynagrodzeń, znajomość prawa pracy, bardzo dobra znajomość pakiertu Ms Office, 1,5 roku doświadczenia zawodowego, znajomość języka angielskiego w stopniu dobrymKONTAKT Z PRACODAWCĄ TEL. 601658 933 lub e-mail: biuro (at) hrcenter.com.pl
HR CENTER Marta Majcher - 2016-08-25 - Błażowa (podkarpackie)
interpretacja i optymalizacja zagadnień podatkowych w firmie, w tym doradztwo podatkowe w zakresie optymalizacji podatkowej projektów lub inwestycji; sprawdzanie poprawności deklaracji podatkowych; prowadzenie wymaganej dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Kraków (małopolskie)
wystawianie faktur VAT, kontakt z klientem, współpraca z działem produkcji i magazynem, rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w języku rosyjskim
ZAKŁAD PRODUKCJI MATERIAŁOW INSTALACYJNYCH "GORGIEL" JAN GORGIEL Wolsztyn - 2016-05-10 - Karpicko (wielkopolskie)
pozyskiwanie i obsługa klienta, prowadzenie negocjacji handlowych w języku obcem, przygotowanie ofert handlowych, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, udział w targach handlowych,
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Sławno (zachodniopomorskie)
- Sprzedaż produktów oferowanych przez firmę w krajach byłego bloku wschodniego. Współpraca z obecnymi klientami firmy na podległym terenie. Pozyskiwanie nowych klientów. Nawiązywanie kontaktów handlowych. Przygotowywanie ofert handlowych. Ścisła współpraca z działem technicznym i handlowym.- Wymagana znajomość języka ukraińskiego, rosyjskiego, angielskiego jest wymagana w celu prowadzenia rozmów handlowych w kontrahentami z krajów byłego bloku Wschodniego (m. in. Rosji, Ukrainy, Białorusi itp.). Dodatkowo język Polski jest wymagany do komunikacji z centralą firmy oraz tłumaczenia dokumentów sprzedażowych z języka Rosyjskiego, Ukraińskiego, Angielskiego na język Polski i odwrotnie.- Miejsce wykonywania pracy: Katowice + delegacje zagraniczne (przede wszystkim kraje byłego bloku wschodniego).- Wynagrodzenie: 3400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe minimum 3 lata na podobnym stanowisku pracy w handlu w przemyśle ciężkim. Wymagana znajomość branży górniczej. Wymagana znajomość słownictwa technicznego.
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Katowice (śląskie)
- kontakty handlowe z klientami,- urzymywanie relacji biznesowych z klientem- pozyskiwanie nowyh klientów - budowanie relacji na zagranicznym rynku- współpraca z innymi działami w zakresie prezentacji i sprzedaży produktów firmyPraca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Ząbrowie.
Troton Sp. z o.o. - 2017-06-07 - Ząbrowo (zachodniopomorskie)
Zarzadzanie podległą kategorią, produktów, negocjacje warunków umów handlowych, realizacją targetów, marży, sprzedaży, zarządzanie rotacją zapasów na magazynach.
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Gdańsk (pomorskie)
Uczestniczenie w planowaniu jadłospisów i przygotowanie według nich posiłków. Obróbka wstępna warzyw , owoców oraz wszelkich surowców do produkcji posiłków. Przygotowywanie potraw zgodnie z wytycznymikucharki. Pomoc w porcjowaniu i wydawaniu posiłków. Przestrzeganie zasad technologii i estetyki oraz przepisów higieniczno-sanitarnych.Dbanie o najwyższą jakość i smak posiłków. Utrzymywanie czystości i porządku na stanowisku pracy , przestrzeganie zasad higieniczno-sanitarnych , BHP i ppoż. oraz dyscypliny pracy. Mycie naczyń (wyparzanie) i sprzętu kuchennego. Sprzątanie kuchni , obieralni i innych pomieszczeń kuchennych. Odpowiedzialność materialna za sprzęt inaczynia znajdujące się w kuchni.
Przedsiębiorstwo Prywatne Usług turystycznych "BALKAR" - Ryszard Balkowski - 2016-02-22 - Stary Gierałtów (dolnośląskie)
Zapoznanie z dokumentacją, przeprowadzanie kontroli, przeprowadzanie szkoleń, prowadzenie rejestrów.
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Lublin (lubelskie)
prowadzenie procesów rekrutacyjnych zagranicznych i krajowych, udział w spotkaniach rekrutacyjnych, selekcja aplikacji, headhunting, direct search kandydatów w innych krajach
MALTA DECOR SP. Z O.O. - 2018-05-14 - Poznań (wielkopolskie)
promowanie produktów i usług sp-ni,poszukiwanie nowych klientów,analiza rynku
Spółdzielnia WULKAN - 2016-11-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie bieżących spraw związanych z funkcjonowaniem i organizacją biura, obsługa zzwiązana z naborem wniosków w ramach LSR, ewidencjonowanie doradztwa dla beneficjentów, prowadzenie strony internetowejstowarzyszenia, przygotowywanie sprawozdańzwiazanych z realizacją LSR
LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA "OWOCOWY SZLAK" - 2018-04-06 - Opole Lubelskie (lubelskie)
Reklama firmy na portalach z nieruchomościami, przygotowywanie ofert nieruchomości, obsługa klientów w języku albańskim, włoskim, angielskim. Umowa o pracę, jedna zmiana, praca na 1/2 etatu, wynagrodzenie 1000 zł netto (około 1673 zł brutto).Informacja o ofercie w sali C
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Wrocław (dolnośląskie)
wprowadzenie danych do systemu komputerowego, bieżące rozliczanie produkcji, sprawdzanie raportów oraz kalkulacji
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Negocjowanie najkorzystniejszych pod względem cen i jakości wyrobów metalowych i zamków, łączników i armatury oraz dodatkowego wyposażenia hydraulicznego, grzejników gorącej wody, intalacyjnego sprzętu sanitarnego: rur, złączek, uszczelek, zaworów, trójników, rur gumowych. Negocjowanie najkorzytniejszych pod względem cen i jakości narzędzi tj. młotki, piły, wkrętaki oraz pozostałych narzędzi ręcznych. Wyszukiwanie i analiza ofert dostawców z Indii, Bangldeszu i Pakistanu, a następnie kontakty z przedstawicielami tych firm i ustalanie warunków transakcji. Utzymywanie kontaktów oraz doskonalenie relacji ze sprawdzonymi dostawcami i sprzedaży online w j. angielskim, urdu, panjabi i/lub hindi, utrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz dbałość o pozytywny wizerunek firmy w związku z tym znajomośc języka angielskiego, urdu, panjabi i /lub hindi jest warunkiem koniecznym dla kandydata. Wykształcenie wyższe, kierunek handel i marketing. Doświadczenie zawodowe 2 lata na w/w stanowisku pracy. Znajomość języka obcego urdu, panjabi i/lub hindi, angileski. Dobra znajomość branży sprzedży wyrobów metalowych oraz sprzętu i wyposażenia hydraulicznego i grzewczego.
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych Klientów z karajów Europy i Azji, prezentowanie ofert nieruchomości na rynku międzynarodowym.
kontakt przez PUP - 2017-06-19 - Kraków (małopolskie)
Zarządzanie bazą danych dostawców usług transportowych, poszukiwanie nowych dostawców spotowych, usprawnianie procesu zakupów usług transportowych, raportowanie operacyjne, kontrola kosztów, przygotowanie analiz oraz prowadzenie baz danych, monitorowanie rezultatów działań zgodnie z założonymi metrykami.
Electrolux Poland Sp. z o. o. - 2016-08-31 - Oława (dolnośląskie)
naliczanie wynagrodzeń, ewidencja czasu pracy, prowadzenie akt osobowych, rekrutacja pracowników
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-06-21 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie telefonicznych rozmów handlowych z klientami indywidualnymi lub biznesowymi sieci Orange
kontakt przez OHP - 2017-03-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
1. Prowadzenie aktywnej sprzedaży usług logistycznych2. Nawiązywanie oraz rozwijanie współpracy z kontrahentami i podwykonawcami3. Przygotowywanie ofert i negocjowanie warunków współpracy4. Kompleksowa realizacja zleceń transportowych, koordynacja przepływu informacji i dokumentów przewozowychPraca w godz. 8-16.
NORTHGATE LOGISTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-03-01 - Wejherowo (pomorskie)
Realizowanie kampanii reklamowych.
INPERO.PL sp. z o.o. - 2016-07-28 - Chojnice (pomorskie)
Specjalista do spraw sprzedaży, kontakt z klientem, przyjmowanie zamówień, obsługa klientów zagranicznych, znajomość języków: angielski i niemiecki (biegły)
SITONO Wytwórnia Sit - Pan Nowakowski - 2016-03-22 - Nekla (wielkopolskie)