SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Świnoujście oferta pracy Centrum Edukacji Zawodowej i Turystyki w Świnoujściu
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 1 100 - 1 400 PLN
Zakres obowiązków: Praca w księgowości. Sporządzanie list płac i dokumentów z wynagrodzeniem oraz miesięcznych deklaracji dot. podatku dochodowego od osób fizyczny i deklaracji ZUS
Data publikacji: 2017-08-21
Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Centrum Edukacji Zawodowej i Turystyki w Świnoujściu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gdyńska 26, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca w księgowości. Sporządzanie list płac i dokumentów z wynagrodzeniem oraz miesięcznych deklaracji dot. podatku dochodowego od osób fizyczny i deklaracji ZUS
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 100 - 1 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świnoujście
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 100 - 1 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów:
średnie ogólnokształcące, kierunek: Ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie zawodowe: Wykształcenie wyższe - 4 lata; Wykształcenie średnie - 5 lat. Znajomość programu płatnik, vulkan i exel. Niekaralność
Nazwa pracodawcy:
Centrum Edukacji Zawodowej i Turystyki w Świnoujściu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Adres pracodawcy:
Gdyńska 26, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Świnoujście
Gmina pracodawcy: Świnoujście
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świnoujście
Ulica pracodawcy: Gdyńska
Numer budynku pracodawcy: 26
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 21.08.2017
Oferta pracy ważna do: 25.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 21.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 21.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wykonywanie usłyg fizjoterapeutycznych
PRZEDSIĘBIORSTWO UZDROWISKOWE "USTROŃ" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-12-30 - Ustroń (śląskie)
Dbałość o prawidłową ekspozycję produktów, utrzymywanie porządku w sklepie. Wykładanie towaru, bieżąca obsługa klientów. Staż nie jest wymagany.
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Łódź (łódzkie)
-
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
-Prowadzenie spraw kadrowych pracowników - teczki osobowe, umowy o pracę, świadectwa pracy,-Obsługa programu kadrowego,-Sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowych ZUS [Płatnik],-Sprawozdawczość i analiza kadrowa na potrzeby GUS,-Obsługa dokumentacji PFRON- Raporty WND, INF. itd.-Kontakt telefoniczny 504-067-418,-CV: dagmara (at) pia-michna.pl
MICHNA SPÓŁKA Z O.O. SP. K. - 2016-12-01 - Ropuchy (pomorskie)
WYKONYWANIE POŁĄCZEŃ WYCHODZĄCYCH, UTRZYMYWANIE RELACJI Z KLIENTAMI
kontakt przez OHP - 2016-01-04 - Sopot (pomorskie)
Nawiązywanie kontaktu z klientami, przygotowywanie oferty handlowej, prowadzenie korespondencji z potencjalnymi klientami.
"Dafo Plastics"Sp.Z O.O. Nowy Targ - 2017-01-11 - Nowy Targ (małopolskie)
zgodny z charakterystyką pracy
Magne Superat Sp. z o.o., Sp. K. - 2016-01-05 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
prawidłowe rozliczanie produkcji, prawidłowy obieg dokumentacji, rozliczanie produkcji, zapewnienie efektywności procesów produkcji, działania związane z zabezpieczeniem mienia i surowców znajdujących się na wydziale, kontrola uzysków technologicznych
WIPASZ S.A. - 2018-04-30 - Mława (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Kęty (małopolskie)
- fakturowanie i obsługa sprzedażowa, sporządzanie raportów sprzedaży, w tym przygotowanie dokumentacji na wywóz za granicę,- opracowanie i składanie ofert ogólnych i cenowych stałym i potencjalnym klientom,- administracja dokumentami wewnętrznymi i zewnętrznymi firmy,- utrzymywanie i rozwijanie kontaktów handlowych kontrahentami zagranicznymi i krajowymi,
OPAKMET SP.Z.O.O. SP. KOMANDYTOWA - 2017-08-11 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Warszawa (mazowieckie)
• aktywne pozyskiwanie nowych klientów i możliwości biznesowych w zakresie złomu stalowego (również wsparcie metali nieżelaznych)• współpraca z dostawcami firmy i budowanie długotrwałych relacji• realizacja wyznaczonych planów• przygotowywanie ofert handlowych• sporządzanie raportów z bieżącej aktywności handlowej• uczestniczenie w spotkaniach handlowych• analiza sytuacji na rynku i obserwacja działań konkurencji
TSR POLAND SP. ZO.O. - 2017-09-07 - Gdynia (pomorskie)
Działanie jako ekspert rynku i punkt odniesienia dla lokalnychusług HR i zarządzania zasobami ludzkimi poprzez rozwiązywanie złożonych zapytań i uczestnictwo/prowadzenie wspólnych inicjatyw. Zapewnienie klientom kompletnych, dokładnych i terminowych odpowiedzi zgodnie z globalnymi i lokalnymi wytycznymi, w ramach projektu KPI HR i przez efektywne wykorzystanie narzędzi i systemów HR. Odpowiedzialność za wszystkie przych. zapytania oraz współpr. z różnymi zespołami, regularne śledzenie i informowanie klientów o statusie. Zarządz. danymi oraz wykonywanie działań w celu zapewnienia dokładnego i terminowego wynagradzania pracownika za pośr. listy płac. Utrzymanie danych HR2U i przeprowadzanie kontroli zgodnie z wymaganiami Kontroli Wewn., Procedurą Audytu, OPMs i HR KPI. Uruchomienie analizywykrycia przyczyny wszystkich błędów i wdrożenie działań zapobiegawczych. Badanie i eskalacja wyjątkowych przypadków i niespójności procesowych do zesp. odszkodowania SSC i / lub zesp. centralnych. Wsparcie zespołu kompensacji SSC podczas wykonywania cykli globalnych (IC, Merit, Przeglądów płacowych) oraz konkretnych projektów na rynku. Przygotowanie wysokich standardów jakości i złożonych raportów, w tym obliczeń (czyli wzrostu wytycznych płac) i symulacji. Generowanie raportów i kontroli kwalifikacyjnych w celu wspierania lokalnych cykli C & B (nagrody, wynagrodzenia zmienne, programy świadczeń). Koordynacja i wykonywaniekompleksowych zmian masowych analizując strukturę, przygotowanie plików, śledzenie z zaangażowanych stron i dokładne zarządzanie danymi oraz przygotowaniem dokumentów Aktywne identyfikowanie obszarów i sposobów poprawy zasięgu usług świadczonych przez HR SSC. Inicjowanie i prowadzenie projektów CI w celu poprawy efektywności usług. Budowanie efektywnej współpracy pomiędzy zespołami SSC i rynkiem HR w celu realizacji proponowanych ulepszeń.Wymiana najlepszych praktyk w celu dalszego zwiększenia jakości świadczonych usług. Aktywne monitorowanie KPI zespołu w celu określ. przyczyny opóźnienia i/lub błędów oraz proponowaniaulepszeń. Odgrywanie kluczowej roli w retencji wiedzy w zespole-szkolenia Generalistów HR. Tworzenie i aktualizacja instrukcji pracy na bieżąco i w wys. jakości w porozumieniu z różnymi stronami związanymi z HR. Wspieranie Lidera Zespołu przez koordynację wspólnych inicjatyw z zespołami SSC i zespołów HR na rynku. Zastępowanie Lidera Zespołu podczas jego nieobecności.
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Kraków (małopolskie)
Pomoc magazyniera
kontakt przez PUP - 2018-06-19 - Pieniężno (warmińsko-mazurskie)
Tworzenie i opracowywanie baz danych i oprogramowania.
Axes System sp. z o. o. - 2017-05-13 - Gdańsk (pomorskie)
Zadania zawodowe: zarządzanie i rozwijanie wewnętrznej rezerwy pracowników zgodnie z firmowymi standardami, współpraca z IT academy w zakresie planowych potrzeb szkoleniowych dla pracowników, koordynacja programu praktyk, uczestniczenie w spotkaniach dot. rozwoju strategii rozwoju poszczególnych projektów, wsparcie rekrutacyjne dla zespołu rekrutacyjnego .
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Wrocław (dolnośląskie)
Kompletowanie dokumentacji pracowników, prowadzenie akt osobowych, obsługa sekretariatu. Wysokość wynagrodzenia zależna od posiadanego wykształcenia oraz doświadczenia. Pracodawca wymaga od kandydatów znajomości prawa pracy oraz posiadania studiów podyplomowych lub kursu z zakresu pedagogiki.
"FERMAPOL" Sp.z o.o. Smardzko 41 - 2017-06-21 - Smardzko (zachodniopomorskie)
TRANSPORT MIĘDZYNARODOWY CHEMII CIEKŁEJ NA TERENIE EUROPY
RUMAK Sp. z o.o Spółka Komandytowa - 2017-06-02 - Bierawa (opolskie)
Jesteśmy firmą produkującą bramy i rolety zewn.Poszukujemy osoby do biura obsługi klienta ze znajomością j.niemieckiego (mile widziana). Do zadań pracownika należało będzie:- rejestracja i obsługa zleceńOKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na czas próbny 3 m-ce, docelowo umowa na czas nieokreślonyMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:OrzeszePRACA W DNIACH I GODZINACH:pn-pt godz. 8.00-16.00- kosztorysowanie- doradztwo techniczne
Mirola Miszka Sp.j. - 2018-04-09 - Orzesze (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
Wdrażanie i opracowywanie strategii firmy; opracowywanie materiałów reklamowych oraz przygotowywanie akcji promocyjnych; ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą towarów; analiza działań marketingowych prowadzonych przez konkurencję; rozwijanie wartości marki firmy
Józef Kurek "KARPOL" Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe - 2016-05-09 - Zamieście (małopolskie)
Specjalista działu garmaż, magazyn, pakowanie wędlin. Nadzór i kontrola organizacji pracy, prowadzenie procesu technologicznego, nadzór nad dok HACCP, kontrola jakości surowca, nadzór nad stanem technicznym maszyn. Pracodawca oferuje darmowe obiady
HR GLOBAL GROUP SP. Z O. O. - 2016-12-05 - Łódź (łódzkie)
-
"MODUS" PRZEDSIĘBIORSTWO ODZIEŻOWE SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-11-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
czynności związane z eksportem do Pakistanu
Eurokey Recycling Limited Spółka z o.o. Oddział w Polsce - 2016-05-19 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Załadunek i rozładunek transportu, kompletowanie zamówień przy użyciu skanera. Praca od poniedziałku do piątku + 2 soboty w miesiącu w godzinach 6-14, 10-18.
ETC GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-28 - Jawczyce (mazowieckie)
Centrum PISOP w ramach realizowanego projektu współpracuje z 22 liderami lokalnymi (osoby pracujące poza Centrum PISOP), których zadaniem jest prowadzenie działań lokalnych, organizacja wydarzeń w terenie. Obowiązki:- koordynowanie tej współpracy w obszarze niezbędnej dokumentacji merytorycznej tj. listy obecności dokumentujące wydarzenia, sprawozdania liderów, ale też rozliczenia finansowe organizowanych wydarzeń;- koordynowanie naboru ofert w ramach konkursu grantowego, prac komisji oceny, podpisywanie umów z organizacjami na grant, rozliczenie organizacji);- wsparcie i nadzór nad wydarzeniami realizowanymi przez liderów lokalnych - 100 spotkań (poprawność realizowanych działań zgodnie z wytycznymi);- rozliczanie działań prowadzonych przez liderów lokalnych (archiwizacja dokumentów, rozliczanie finansowe wydarzeń, weryfikacja wspólnie z animatorką i ekspertką ds. rozwoju lokalnego koncepcji spotkań animacyjnych);- współorganizacja lokalnych Targów ekonomii społecznej (rekrutacja, realizacja, rozliczenia finansowe we współpracy z liderami); - organizacja wizyt studyjnych;- współorganizacja Targów Ekonomii Społecznej;- nadzór i monitorowanie wskaźników w zakresie wsparcia, inkubacji, rozwoju lokalnego; - ocena formalna złożonych wniosków w ramach konkursu grantowego;- organizacja Komisji Oceny Wniosków (ocena formalna złożonych biznesplanów, przygotowanie niezbędnych dokumentów, kart oceny, protokołowanie działań komisji); - zbieranie dokumentów niezbędnych do złożenia wniosków od uczestników;- kontakt z członkami Komisji Oceny Wniosków;- prowadzenie dokumentacji w zakresie Komisji Oceny Wniosków;- rozliczanie dotacji inwestycyjnych w obszarze wsparcia, kontrola wydatkowania.
Stowarzyszenie Centrum Promocji i Rozwoju Inicjatyw Obywatelskich PISOP - 2016-03-14 - Leszno (wielkopolskie)
Obsługa maszyn produkcyjnych, obróbka produktu - montaż, wykonywanie prostych prac manualnych na linii produkcyjnej, kontrola jakości
kontakt przez OHP - 2018-01-11 - Gliwice (śląskie)
Obsługa klientów, przygotowywanie zamówień, koordynacja zleceń,kontrola terminowości dostaw, praca w godz. 8-16
ELTOR Firma Handlowo-Usługowa - 2016-08-17 - Opole (opolskie)
- przygotowanie materiałów szkoleniowych- opracowanie testów wiedzy- przeprowadzenie szkolenia
Innowacyjne Centrum Rozwoju w Lublinie - 2018-01-16 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SA - 2017-07-03 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)