SPECJALISTA DS. EKSPORTU Gorzów Wielkopolski oferta pracy Eurokey Recycling Limited Spółka z o.o. Oddział w Polsce
Stanowisko: SPECJALISTA DS. EKSPORTU
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: czynności związane z eksportem do Pakistanu
Data publikacji: 2016-05-19
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Pracodawca: Eurokey Recycling Limited Spółka z o.o. Oddział w Polsce
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KOSTRZYŃSKA 89, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: czynności związane z eksportem do Pakistanu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. EKSPORTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gorzów Wielkopolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
min. 3 lata doświadczenia, znajomość specyfiki handlu zagranicznego, biegła znajomość języka urdu w mowie i pismie
Nazwa pracodawcy:
Eurokey Recycling Limited Spółka z o.o. Oddział w Polsce
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
KOSTRZYŃSKA 89, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, list motywacyjny, świadectwo pracy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Gorzów Wielkopolski
Gmina pracodawcy: Gorzów Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gorzów Wielkopolski
Ulica pracodawcy: KOSTRZYŃSKA
Numer budynku pracodawcy: 89
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 19.05.2016
Oferta pracy ważna do: 18.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 19.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 19.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pozyskiwanie pracowników z Ukrainy, poszukiwanie lokali mieszkaniowych dla pracowników, ewidencja pracowników, wyjazdy na Ukraine (pełne oddelegowanie)praca na umowe na czas nieokreślony, praca na jedna zmianę od 8.00 do 14.00oferta dostępna w sali E
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Wrocław (dolnośląskie)
1. Sprawowanie kontroli oraz merytorycznego nadzoru w zakresie działalności racjonalizatorskiej.2. Przygotowywanie materiałów i opinii do zgłoszonych projektów racjonalizatorskich i przedstawianie ich na posiedzeniach komisji.3. Ewidencjonowanie zgłoszonych projektów racjonalizatorskich.4. Opracowywanie protokołów z posiedzeń komisji.5. Organizowanie i prowadzenie szkoleń z inspektorami ds. działalności racjonalizatorskiej.6. Opracowywanie planów działalności racjonalizatorskiej, planów wydatków finansowych oraz ich monitorowanie.7. Opracowywanie sprawozdań z działalności racjonalizatorskiej, organizowanie konkursów.8. Prowadzenie dokumentacji kontroli zarządczej.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2016-05-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Diagnoza i terapia dzieci od 0 do 7 r.ż. (wczesna interwencja, wczesne wspomagania rozwoju) w Ośrodku Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczym w Biskupcu
Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Biskupcu - 2018-03-13 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
Dystrybucja materiałów reklamowych, przyjmowanie reklamacji , wsprowadzanie towaru na stan magazynowy.
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Lublin (lubelskie)
Sprzedaż produktów ubezpieczeniowych, pozyskiwanie i obsługa klientów, tworzenie ofert, reprezentowanie firmy.CV można skladać w biurze firmy na ul. 1 Maja 2 w Łosicach
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Łosice (mazowieckie)
prowadzenie kadr firm (akta osobowe i urlopy)przygotowywanie list płacrozliczanie deklaracji zusrozliczanie zasiłków chorobowychkontakty telefoniczne lub mailowe z klientem lub intytucjami
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych.
Spółdzielnia Inwalidów " Współpraca" - 2016-09-26 - Sopot (pomorskie)
Sporządzanie deklaracji podatkowych, przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych. Obsługa rachunków klientów niderlandzkojęzycznych (kontakt telefoniczny, mailowy). Przygotowywania faktur dla klientów.
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Łódź (łódzkie)
- prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów, - pomoc w tworzeniu harmonogramu realizacji projektów rekrutacyjnych, - przygotowywanie i publikacja ogłoszeń o pracę oraz selekcja napływających aplikacji, - budowanie profili osobowościowych, - systematyczne zamieszczanie ofert pracy oraz ich efektywne pozycjonowajnie, - planowanie, organizacja wyjazdów opiekunek od Niemiec, - prowadzenie, organizacja biura we Wrocławiu, - sporządzanie umów cywilnoprawnych, - prowadzenie kursów języka niemieckiego dla kandydatów na opiekunów osób starszych. Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 32 456 07 70, e-mail: rybnik (at) royaljob.pl
Royal Job Agencja Pracy Sp. z o.o. - 2016-05-02 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa klientów krajowych i zagranicznych (ofertowanie, przyjmowanie, ewidencja i rozpisywanie zamówień, fakturowanie). odpowiadanie na bieżące potrzeby odbiorców, windykacja należności, nadzór nad prawidłowym obiegiem reklamacji. mile widziane zainteresowanie tematyką mody i wzornictwa, pracodawca oferuje stabilne zatrudnienie w firmie z kilkunastoletnią tradycją oraz możliwość realizacji własnych ambicji. wynagrodzenie 2500 zł brutto, 2200 + premia od 0,00 do 300 zł brutto; kontakt telefoniczny z pracodawcą w godz. 7-15
TRIO SKORPION Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe - 2016-03-25 - Słupsk (pomorskie)
Specjalista do spraw logistyki planuje, koordynuje i optymalizuje procesy logistyczne; zajmuje się obsługą procesów logistycznych w organizacji. Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiada za koordynowanie procesów zaopatrzenia, produkcji, magazynowania i dystrybucji. Do jej obowiązków należy również zarządzanie środkami technicznymi wykorzystywanymi w procesach logistycznych. Wykonywanie tego zawodu wiąże się ze współpracą z dostawcami/odbiorcami przedsiębiorstwa, a także z przewoźnikami i spedytorami. Do zadań specjalisty do spraw logistyki należy monitorowanie i analizowanie wskaźników, parametrów oraz ocena ryzyka w łańcuchu dostaw. Na podstawie wyników analiz pracownik podejmuje decyzje mające wpływ na procesy logistyczne. Nieodzownym elementem jego pracy jest zapewnienie odpowiedniej, jakości procesów (np. terminowości) przy możliwie najniższych kosztach logistycznych. Koordynowanie i realizowanie procesów zaopatrzenia, produkcji, magazynowania i dystrybucji; koordynowanie procesów transportowych;utrzymywanie i kontrolowanie poziomu zapasów;zarządzanie środkami technicznymi wykorzystywanymi w procesach logistycznych i transportowych; nadzorowanie i sporządzanie dokumentacji procesów logistycznych; nadzorowanie i monitorowanie procesów logistycznych z dostawcami i odbiorcami organizacji w łańcuchu dostaw; monitorowanie i analizowanie wskaźników, parametrów oraz ocena ryzyka w łańcuchu dostaw; kreowanie nowych i optymalizowanie istniejących rozwiązań w obszarze logistyki; ocenianie jakości procesów logistycznych i efektywności podejmowanych działań; analizowanie i kontrolowanie kosztów logistycznych; zapewnianie optymalnych i terminowych działań wszystkich funkcji logistycznych w organizacji.
LAAKER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-12-16 - Legionowo (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej i płacowej, obsługa procesów zwiazanych z zatrudnieniem oraz rozwiązywanie umów o pracę
HMG CONSULTING SP. Z O.O. - 2017-02-23 - Turek (wielkopolskie)
wykonywanie napraw przypadkowych, wymiany elementów, spawanie elementów,wykonywanie pomiaru karoserii, zbrojenie i rozbrajanie pojazdów
Auto Nowak Blacharstwo Lakiernictwo Samochodowe - 2017-05-05 - Niepołomice (małopolskie)
Sprzedaż towarów przez internet
Virtual Solutions Monika Nowak - 2016-09-27 - Miechów (małopolskie)
zarządzanie zamówieniami klientów, -utrzymywanie dobrych relacji z klientami amerykańskimi, -przygotowywanie raportów zgodnie z potrzebami klientów, -współpraca z innymi działami formy: transportu, zaopatrzenia, fabrykami, produkcji -ustalanie strategii i współpraca z działem sprzedaży, -odpowiadanie na zapytania ofertowe w języku angielskim nowym i stałym klientom, -praca w godzinach 14:00-23:00
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Kraków (małopolskie)
energetyka opracowywanie planów i prognoz budżetowych, raportów i sprawozdań finansowych, analiz ekonomicznych, rozliczenie kosztów w systemie SAP
PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna SA Oddział Elektrociepłownia Zgierz - 2018-01-30 - Zgierz (łódzkie)
obsługa klientów indywidualnych, instytucji i firm. obsługa programu sprzedaży internetowej
CDME MARCIN PODOLAK - 2015-10-28 - Wyszków (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Radom (mazowieckie)
nawiązywanie kontaktów telefonicznych z potencjalnymi i obecnymi klientami, aktualizacja i weryfikacja bazy danych, pomoc w realizacji kampanii marketingowych.
IGD-WORK Sp. z o.o. - 2015-11-16 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie materiałów promocyjnych i reklamowych,budowanie wizerunku firmy,współpraca z dostawcami usług reklamowych,
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe DIMAR Sp.j. - 2018-03-28 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
rejestracja i archiwizacja szkód,nadzór nad obiegiem dokumentacji, segregacja i weryfikacja,ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej,koordynacji pracy kancelarii ze wszystkimi pracownikami,sporządzanie i redagowanie pism,przygotowywanie raportów, zestawień i analiz,zajmowania się sprawami organizacyjnymi dotyczącymi funkcjonowania kancelarii.
RETURN KANCELARIA ODSZKODOWAWCZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-05 - Wałcz (zachodniopomorskie)
sprzedaż i organizacja imprez turystycznych krajowych i zagranicznych, prace biurowe dotyczące funkcjonowania firmy
P.T.H. JANTER SP. ZO.O. - 2018-07-05 - Warszawa (mazowieckie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Zielona Góra (lubuskie)
Dbałość o czystość zwierząt i zagród , czyszczenie i odkażanie pomieszczeń
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Pięczkowo (wielkopolskie)
prowadzenie kadr, płac, rozliczenia ZUS i z US
PAGOK - MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-05 - Węgorzyno (zachodniopomorskie)
planowanie i organizowanie pracy, zarządzanie, doradztwo personalne, kontrolowanie kosztów i innych zagadnień finansowych
PRELFAST WIKTOR PAWLAK - 2016-02-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Ciechanów (mazowieckie)
- zadania należące do działu księgowości oraz kadr i płac
EXPOM SA - 2016-09-02 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
Szkolenia nowych pracowników, zapewnianie świadomości i wiedzy projakościowej wśród pracowników, organizowanie zespołów szkoleń, badanie skuteczności szkoleń, przygotowywanie materiałów szkoleniowych
ManpowerGroup Sp. z o.o. - 2017-08-08 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Nadzór i organizacja przewozu towarów niebezpiecznych w transporcie drogowym zgodnie z ADR. Praca biurowa związana ze stanowiskiem. Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 055.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-09-28 - Wrocław (dolnośląskie)