SPECJALISTA DS. REKRUTACJI Wrocław oferta pracy Royal Job Agencja Pracy Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. REKRUTACJI
Wynagrodzenie: 2 500 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: - prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów, - pomoc w tworzeniu harmonogramu realizacji projektów rekrutacyjnych, - przygotowywanie i publikacja ogłoszeń o pracę oraz selekcja napływających aplikacji, - budowanie profili osobowościowych, - systematyczne zamieszczanie ofert pracy oraz ich efektywne pozycjonowajnie, - planowanie, organizacja wyjazdów opiekunek od Niemiec, - prowadzenie, organizacja biura we Wrocławiu, - sporządzanie umów cywilnoprawnych, - prowadzenie kursów języka niemieckiego dla kandydatów na opiekunów osób starszych. Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 32 456 07 70, e-mail: rybnik (at) royaljob.pl
Data publikacji: 2016-05-02
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Royal Job Agencja Pracy Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Nowy Targ 28/307, 50-141 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów, - pomoc w tworzeniu harmonogramu realizacji projektów rekrutacyjnych, - przygotowywanie i publikacja ogłoszeń o pracę oraz selekcja napływających aplikacji, - budowanie profili osobowościowych, - systematyczne zamieszczanie ofert pracy oraz ich efektywne pozycjonowajnie, - planowanie, organizacja wyjazdów opiekunek od Niemiec, - prowadzenie, organizacja biura we Wrocławiu, - sporządzanie umów cywilnoprawnych, - prowadzenie kursów języka niemieckiego dla kandydatów na opiekunów osób starszych. Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 32 456 07 70, e-mail: rybnik (at) royaljob.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. REKRUTACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie lub wyższe, staż pracy - brak wymagań, odporność na stres, łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych, samodzielność i dobra organizacja czasu pracy, znajomość obsługi komputera oraz poruszania się w środowisku internetowym, komunikatywny jezyk niemiecki w mowie i piśmie
Nazwa pracodawcy: Royal Job Agencja Pracy Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Poznańska 21/48, 00-685 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Poznańska
Numer budynku pracodawcy: 21
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data dodania oferty pracy: 02.05.2016
Oferta pracy ważna do: 02.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 02.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 02.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przygotowywanie dokumentacji do rozliczeń programów. Koordynacja działań jednostek podległych w zakresie realizacji projektów systemowych i regionalnych. Realizacja projektów zgodnie z obowiązującym programem operacyjnym.
kontakt przez OHP - 2017-07-24 - Łódź (łódzkie)
osoby zarejestrowane do 30 roku życia z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Bytom (śląskie)
FIRMA ZAJMUJĄCA SIĘ SPRZEDAŻĄ MASZYN I NARZĘDZI BUDOWLANYCH NA RYNEK EUROPEJSKI POSZUKUJE PRACOWNIKÓW NA STANOWISKO: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA ZAGRANICZNEGO (DO WYBORU JEDEN JĘZYK: FRANCUSKI , HISZPAŃSKI, NIEMIECKI, PORTUGALSKI, RUMUŃSKI LUB WŁOSKI)MIEJSCE PRACY: RZESZÓWOBOWIĄZKI:TELEFONICZNA I MAILOWA OBSŁUGA KLIENTÓW ZAGRANICZNYCHPRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCHBIEŻĄCA OBSŁUGA LOGISTYCZNĄ DOSTAWREALIZOWANIE PLANÓW SPRZEDAŻYBRANŻOWE DORADZTWO TECHNICZNENADZÓR NAD DOKUMENTACJĄWYMAGANIA :BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ W MOWIE I PIŚMIE JEDNEGO Z JĘZYKÓW:FRANCUSKI, HISZPAŃSKI, NIEMIECKI, PORTUGALSKI, RUMUŃSKI LUB WŁOSKI BARDZO DOBRA OBSŁUGA KOMPUTERAKREATYWNOŚĆ,UMIEJĘTNOŚĆ PLANOWANIA I ORGANIZACJI PRACY WŁASNEJMOTYWACJA DO PRACYDODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY
BAUBRAS POLSKA JANUSZ NOWAK - 2017-10-20 - Rzeszów (podkarpackie)
specjalista do spraw sprzedaży
SYSTEM DATA SP. Z O.O. - 2018-01-05 - Mielec (podkarpackie)
- Telefoniczna obsługa klienta. Prowadzenie badań i ankiet.- Firma oferuje: Realizację ciekawych projektów w doskonałej atmosferze, atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy, możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w renomowanej firmie z branży contact center i IT pozwalające na dalszy rozwój zawodowy.- Wynagrodzenie: 13 zł/brutto/godzina + premia od sprzedaży. Praca na umowę zlecenie do końca danego roku kalendarzowego, z możliwością podpisania kolejnej umowy na kolejny rok.- Godziny pracy w godzinach 9:00-20:00 w zależności od dyspozycyjności zleceniobiorcy. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenia przygotowujące do pracy. Wymagana zaświadczenie o niekaralności. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) 4en.com.pl
4EVERNET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-22 - Katowice (śląskie)
Planowanie i organizacja placu budowy, nadzór nad realizacją prac, kontrola jakości wykonanych prac
TERMINUS III NIERUCHOMOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE TERMINUS III Sp. z o.o. sp.k. - 2016-11-22 - Kraków (małopolskie)
wykształcenie min. średnie z doświadczeniem pracy na podobnym stanowisku,kultura osobista, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, otwartość na zdobywanie wiedzy, biegła obsługa komputera, telefoniczne doradztwo w zakresie energii elektrycznej, niezbędne narzędzia pracy, szkolenia produktowe przygotowujące do pracy, szkolenia podnoszące kwalifikacje, stabilna praca w branży o bardzo wysokim potencjale rynku, mozliwość rozwoju zawodowego w branży energetycznej.Umowa o dzieło, wynagrodzenie 12zł brutto / h
EKOSYNERGIA Sp.zo.o - 2016-11-22 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
OBSŁUGA ZAGADNIENIEŃ DOT. PRZEPISÓW OCHRONY ŚRODOWISKAWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE - OCHRONA ŚRODOWISKAMIEJSCE PRACY STARGARDCV NA ADRES E-MAIL:ADAM.ODUM (at) ONET.EU
ZAKŁAD USŁUGOWY "ODUM" SPÓŁKA CYWILNA ADAM DYMEK, DARIUSZ POLZIN - 2017-02-08 - Chodzież (wielkopolskie)
Kontakt z klientem detalicznym i hurtowym, ofertowanie, sporzadanie zamówień, fakturowanie
"SUNŻAL" Sp. Jawna J.Nowak, J.Tomsia - 2016-12-08 - Sosnowiec (śląskie)
prowadzenie dokumentacji wewnętrzenj spółki, prowadzenie korespondencji, wprowadzanie umów i dokumnetów do baz danych i wewnętrznych systemów informatycznych
NDS SYSTEM Sp. z o.o. - 2017-06-09 - Poznań (wielkopolskie)
• wsparcie techniczne klienta zewnętrznego,• przyjmowanie, rejestrowanie i diagnozowanie zgłoszeń serwisowych,• koordynacja i eskalacja incydentów, monitorowanie terminowości realizowanych zgłoszeń,• prowadzanie dokumentacji technicznej,• wykonywanie prac serwisowych, instalacyjnych i konfiguracyjnych
Systegra IT Sp. z o.o. - 2017-03-02 - Poznań (wielkopolskie)
Osoba odpowiedzialna będzie za realizację zadań handlowych i marketingowych:- prowadzenie strony internetowej Bakeres.pl , - reklamę prasową oraz w internecie, mailing, youtube, pozycjonowanie strony.- przygotowywanie ofert handlowych, umów handlowych.- wsparcie działu sprzedaży w różnorodnych zadaniach (np. administracja baz danych CRM, przygotowywanie materiałów reklamowych, handlowych), - rozmowy telefoniczne z klientami, sprzedaż relacyjna urządzeń, odpowiadanie na zapytania klienta- pomysły i prowadzenie działań marketingowych- tłumaczenie dokumentów na język: polski, angielski, mile widziane ukraiński- reprezentowanie firmy na targach, spotkaniach biznesowych w Polsce, Ukrainie, UE oraz poza UE- rozmowy i spotkania z dostawcami zagranicznymi, - prowadzenie biura
BAKERES SP. Z O.O. - 2018-04-27 - Rzeszów (podkarpackie)
SZLIFOWANIE I POLEROWANIE SZKŁA PŁASKIEGO.praca w godzinach od 9.00 do 17.00 dla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kołobrzegu
SZKŁO EXPERT Leszek Daćko - 2017-01-10 - Budzistowo (zachodniopomorskie)
redagowanie ofert handlowych, pisanie pism, emaili i listów, projektowanie treści ogłoszeń i ofert, telefoniczne rozmowy handlowe, uczestnictwo w targach i imprezach
JANPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-16 - Brzozie Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie ofert handlowych i doradztwo techniczne, opracowywanie zamówień, kontakt z klientem
KNS Śląska Fabryka Okien s.c. - 2016-02-10 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Organizowanie transportu samochodowego (krajowego oraz międzynarodowego) towarów eksportowanych i importowanych, pozyskiwanie nowych klientow jak też utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi klientami, opracowywanie i wysylka materiałów informacyjnych oraz marketingowych dla klientow, uczestnictwo w akcjach promocyjnych firmy, prowadzenie rozmów z kontrahentami w języku obcym.
RALFI s.c. Rafał Dziewulski & Rafał Sulczyński - 2017-04-14 - Siedlce (mazowieckie)
Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; Odpowiedzi na zapytania klientów; Promowanie i sprzedaż produktów; Dbanie o relację z klientami; Kształtowanie dobrego wizerunku firmy; Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; Administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
- zadania należące do działu księgowości oraz kadr i płac
EXPOM SA - 2017-01-05 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
-przygotowywanie dokumentacji cent transferowych,-prowadzenie zagadnień związanych z ubezpieczeniem majątku oraz pracowników Spółki,-udział w sporządzaniu sprawozdań miesięcznych,-sporządzanie raportów oraz zestawień,-współpraca z innymi działami Spółki
Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o. - 2018-02-22 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
PS
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Radomsko (łódzkie)
wprowadzanie dokumentów do systemu komuterowego, przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie korespondencji, przygotowywanie pism, wprowadzanie umów, prowadzenie rejestrów, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Piaseczno (mazowieckie)
Obsługa klienta niemieckojęzycznego i pomoc przy zamawianiu kart.
kontakt przez PUP - 2016-09-26 - Zabierzów (małopolskie)
Specjalista ds.logoistyki
kontakt przez PUP - 2016-12-15 - Pisarzowice (opolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Kiełczygłów (łódzkie)
- kosztorysowanie - sporządzanie kosztorysów- analiza dokumentacji na etapie przetargowym
P.W. "EBUD"- Przemysłówka Sp. z o.o. - 2016-02-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wystawianie i rozliczanie faktur
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Komorowo (mazowieckie)
sprzedaż biżuterii
"Jagar" Halina Łozowicka - 2017-08-29 - Białystok (podlaskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-10-14 - Warszawa (mazowieckie)
monitorowanie wykonania planu, pozyskiwanie nowych danych z terenu, opracowywanie analiz i sprawozdań; dokonywanie rozliczenia wydanych środkow i kompletowanie dokumentacji; dokonywanie zakupów zgodnie z przyznanym planem finansowym np. prenumerata prasy, artykuły reklamowe, opracowanie i wydruk ulotek, przygotowywanie opisów przedmiotu zamówień i zapytań o cenę, opisywanie faktur i dowodów księgowych
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2016-08-25 - Poznań (wielkopolskie)
sprzedaż wyrobów ortopedycznych realizacja zamówień internetowych
kontakt przez PUP - 2017-07-19 - Gubin (lubuskie)