SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Jastrzębie-Zdrój oferta pracy Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o.

Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 3 700 - 5 200 PLN
Zakres obowiązków: -przygotowywanie dokumentacji cent transferowych,-prowadzenie zagadnień związanych z ubezpieczeniem majątku oraz pracowników Spółki,-udział w sporządzaniu sprawozdań miesięcznych,-sporządzanie raportów oraz zestawień,-współpraca z innymi działami Spółki
Data publikacji: 2018-02-22
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Pracodawca: Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:27-189 Jastrzębie-Zdrój, powiat: m. Jastrzębie-Zdrój, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-przygotowywanie dokumentacji cent transferowych,-prowadzenie zagadnień związanych z ubezpieczeniem majątku oraz pracowników Spółki,-udział w sporządzaniu sprawozdań miesięcznych,-sporządzanie raportów oraz zestawień,-współpraca z innymi działami Spółki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 700 - 5 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jastrzębie-Zdrój
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jastrzębie-Zdrój
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jastrzębie-Zdrój
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 700 - 5 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: wykształcenie ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność analitycznego myślenia
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: sumienność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: terminowość
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra znajomość pakietu MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dokładność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość zasad rachunkowości
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość MSSF
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy pod presją czasu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność organizacji pracy własnej
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
CV, podanie, kwestionariusz osobowy, dokumenty potwierdzające wykształcenie (kopie), dokumenty potwierdzające staż pracy (kopie świadectw pracy), kopie dokumentów potwierdzające posiadane kwalifikacje. Komplet dokumentów należy złożyć w sekretariacie, ul. Węglowa 4, 44-335 Jastrzębie-Zdrój z ZAZNACZENIEM STANOWISKA PRACY! Można również kontaktować się telefoniczne na nr 32-72 15 100.
Nazwa pracodawcy: Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju
Adres pracodawcy:
Węglowa 4, 44-268 Jastrzębie-Zdrój, powiat: m. Jastrzębie-Zdrój, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, podanie, kwestionariusz osobowy, dokumenty potwierdzające wykształcenie (kopie), dokumenty potwierdzające staż pracy (kopie świadectw pracy), kopie dokumentów potwierdzające posiadane kwalifikacje. Komplet dokumentów należy złożyć w sekretariacie, ul. Węglowa 4, 44-335 Jastrzębie-Zdrój z ZAZNACZENIEM STANOWISKA PRACY! Można również kontaktować się telefoniczne na nr 32-72 15 100
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Jastrzębie-Zdrój
Gmina pracodawcy: Jastrzębie-Zdrój
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jastrzębie-Zdrój
Adres strony pracodawcy: www.jzr.pl
Ulica pracodawcy: Węglowa
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy:
usługi dla kopalń, górnictwa, usługi remontowe
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 22.02.2018
Oferta pracy ważna do: 23.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 22.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 22.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Rekrutacja i selekcja kandydatów na stanowisko opiekuna osób starszych w Niemczech. Poszukiwanie nowych, kreatywnych źródeł pozyskiwania kandydatów. Tworzenie miesięcznych statystyk. Zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych. Kompleksowa obsługa kontraktów zgodnie ze standardami firmy. Kwalifikacja odpowiednich kandydatów ( kompleksowa ocena predyspozycji kandydatów i dobór odpowiednich miejsc pracy oraz kwalifikacja w naszym systemie płac). Organizacja i koordynacja wyjazdu personelu opiekuńczego za granicę. Budowanie długotrwałych relacji z naszymi opiekunkami opartych na wzajemnym zaufaniu.
SENIOR VITAL CARE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-05 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Przeszywanie elementów , szycie lekkiej odzieży
ANNA P.P.H.U. s.c. - 2016-04-12 - Września (wielkopolskie)
Ręczne sortowanie złomu aluminiowego
Alumetal Poland Sp. z o.o. - 2016-06-16 - Nowa Sól (lubuskie)
Obsługa klientów w zakresie ubezpieczeń majątkowych i osobowych, wystawianie polis ubezpieczeniowych i dostarczanie ich klientom, praca w terenie pozyskiwanie i obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2015-11-26 - Żywiec (śląskie)
sprzedaż samochodów nowych i używanych Volksvagen, obsługa klienta związana ze sprzedażą ; kredyty, leasing
Firma Wielobranżowa "Jodko-Schiewe" spółka jawna - 2016-02-10 - Świdnica (dolnośląskie)
jw.
Mac Auditor Sp z.o.o. - 2016-11-21 - Warszawa (mazowieckie)
tworzenie wizerunku firmy i prowadzenie sklepu internetowego
ARTEKS SP Z O O - 2016-05-09 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie ofert i koordynacja procesu ofertowego. Analiza dokumentacji technicznej. Sporządzanie ofert przetargowych i wycen. Kontakt z potencjalnymi kontrahentami. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
P.R.I.B. HYDROPOL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-12-07 - Gostynin (mazowieckie)
j.w
MEDIATEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-20 - Warszawa (mazowieckie)
Odpowiadanie na zapytania klientów, pozyskiwanie i obsługa klientów, kontakty z partnerami, prowadzenie korespondencji z klientami i firmami współpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2015-11-13 - Poznań (wielkopolskie)
w/g potrzeb
CHEMAR ARMATURA Sp z o.o. - 2018-04-17 - Kielce (świętokrzyskie)
j.w
PROMOTORZY TRADING Sp. z o.o. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-31 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Nałęczów (lubelskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, pozyskiwanie naowych członków kasy, realizowanie założonych planów sprzedazowych
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-10-03 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
projektowanie i wykonawstwo automatyki
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Świętochłowice (śląskie)
dozorowanie obiektów, drobne prace konserwatorskie, zewnętrzne prace porzadkowe, prace ogrodnicze
NOWREM Group Sp. z o.o. sp.k. - 2018-08-29 - Jaworzno (śląskie)
Zamawianie części do przyczep oraz naczep. Praca jednozmianowa w godz.: 08:00 - 16:00. Kontakt z pracodawcą osobisty po wcześniejszym przesłaniu CV na e-mail: b.kaczmarczyk (at) zaslaw.pl
ZASŁAW TSS Sp. z o.o. Sp.k. - 2017-07-10 - Andrychów (małopolskie)
Zgodnie z umową.
ZAKŁAD PRODUKCJI KONSTRUKCJI MOSTOSTAL w ROPCZYCACH Sp. z o.o. - 2016-07-07 - Ropczyce (podkarpackie)
AKTYWNE POZYSKIWANIE KLIENTÓW ORAZ NEGOCJOWANIE OFERT HANDLOWYCH, SAMODZIELNE PROWADZENIE PROCESÓW REKRUTACYJNYCH NA STANOWISKA RÓŻNEGO SZCZEBLAWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, OBSŁUGA MS. OFFICE, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W ZAWODZIE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO
HEADHUNTERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Kontrolowanie stanów magazynowych surowców. Negocjowanie cen surowców z dostawcami i odbiorcami. Importowanie surowców. Podtrzymywanie relacji z klientami firmy. Pozyskiwanie nowych klientów. Sporządzanie ofert handlowych oraz prowadzenie negocjacji biznesowych.Praca w godzinach 8:00 do 16:00.
MAKRO KOSIOROWSKI & KOSIOROWSKI SP Z O.O. - 2017-11-17 - Cmolas (podkarpackie)
Prowadzenie ksiąg, księgowanie wyciągów, uzgadnianie rachunków, wystawianie faktur, prace administracyjne.
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Kraków (małopolskie)
prace związane z utrzymywaniem porządku i czystości na terenach zieleni, zakładanie ogrodów oraz ich pielęgnacja, koszenie trawników, terenów miejskich, przycinanie krzewów i żywopłotów
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Tarnów (małopolskie)
Specjalista ds. sprzedaży
MAJSTER S.A. - 2018-07-16 - Mielec (podkarpackie)
opracowywanie, wdrażanie i koordynowanie systemu zarządzania jakością, monitorwanie obowiązujących przepisów z zakresu ochrony środowiska, badanie przyczyn powstania ewentualnych niezgodności, pracodawca wymaga 2-letniego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
ZAKŁAD PRODUKCJI MATERIAŁOW INSTALACYJNYCH "GORGIEL" JAN GORGIEL Wolsztyn - 2016-08-18 - Karpicko (wielkopolskie)
1.nadzór nad robotami remontowo budowlanymi Muzeum, 2.nadzór nad usługami i dostawami robót oraz materiałówbudowlano-konserwatorskich, rozbiórkowych, montażowych,instalacyjnych wykonywanych na zlecenie, 3. kontrola terminów,jakości robót i zgodności z charakterem zamawianych robót; 4.kontrola zakresu prac i rozliczanie faktur, 5. nadzór nad stanemtechnicznym ekspozycji muzealnej i zapleczatechniczno-administracyjnego, 6. udział w organizowanychprzeglądach stanu technicznego budynków ekspozycyjnych orazmuzealiów ruchomych i typowanie zakresów napraw, 7. kontrolabudynków i urządzeń zaplecza techniczno-administracyjnego orazinfrastruktury technicznej, typowanie zakresów napraw łącznie zprowadzeniem stosownych rejestrów i dokumentacji, 8. wydawaniedyspozycji pobierania materiałów z magazynu i ich rozliczanie, 9.przygotowywanie dokumentacji przetargowych i udział w komisjach,10. kierowanie brygadą techniczną. Praca od 7-15
Muzeum Wsi Opolskiej - 2018-04-25 - Opole (opolskie)
konserwator
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Prudnik (opolskie)
Odbieranie, przetwarzanie i weryfikacja zleceń zgodnie z potrzebami i z wykorzystaniem systemów wewnętrznych organiazacji, współpraca z jednostkami wewnętrz organizacji takimi jak dział planowania i logistyki w celu zapewnienia realizacji zlecenia zgodnie z ustaleniami zawartymi z Klientem, rozpatrywanie skarg i inne kwestie dotyczące zamówień, utrzymywanie kontaktów z działem sprzedaży, finansów i produkcji w celu rozwiązania problemów z realizacją zlecenia; wspieranie i komunikacja z dziełem kredytowym oraz działem należności, współpraca z Customer Service Logistisc.
Kemira Gdańsk Sp. z o.o. - 2016-09-19 - Gdańsk (pomorskie)
Fakturowanie, kontakt z klientem,zarządzanie trasami kierowcywystawianie ofert na sklepie oraz allegro, inne prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Wieruszów (łódzkie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów BHP. Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń grupowych z zakresu BHP. Przygotowywanie analiz, sprawozdań, instrukcji.
Jednostka Wojskowa 4461 - 2016-10-21 - Dęblin (lubelskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Radomsko (łódzkie)