SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY W DIZLAE HANDLOWYM-182 Świdnica oferta pracy Firma Wielobranżowa "Jodko-Schiewe" spółka jawna
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY W DIZLAE HANDLOWYM-182
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: sprzedaż samochodów nowych i używanych Volksvagen, obsługa klienta związana ze sprzedażą ; kredyty, leasing
Data publikacji: 2016-02-10
Lokalizacja: Świdnica (dolnośląskie)
Pracodawca: Firma Wielobranżowa "Jodko-Schiewe" spółka jawna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:K. Odnowiciela 1, 58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sprzedaż samochodów nowych i używanych Volksvagen, obsługa klienta związana ze sprzedażą ; kredyty, leasing
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + prowizja
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY W DIZLAE HANDLOWYM-182
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świdnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świdnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: ** Prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie minimum średnie, prawo jazdy kat. B, zainteresowania motoryzacją.
Nazwa pracodawcy:
Firma Wielobranżowa "Jodko-Schiewe" spółka jawna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Adres pracodawcy:
K. Odnowiciela 1, 58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv,
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: świdnicki
Gmina pracodawcy: Świdnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świdnica
Ulica pracodawcy: K. Odnowiciela
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 10.02.2016
Oferta pracy ważna do: 09.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 10.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 10.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin.
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Jabłonowo (mazowieckie)
rozliczanie, wprowadzanie faktur i dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
Księgowanie faktur, przygotowywanie raportów i analiz finansowych
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Kraków (małopolskie)
Według stanowiska
ADAMCZUK - SERWIS FINANSOWY GRZEGORZ ADAMCZUK - 2016-10-26 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
Promowanie produktów reklamowych, rozdawanie ulotek
kontakt przez OHP - 2016-07-11 - Tarnowskie Góry (śląskie)
- Obsługa i kontakt z klientami w języku niemieckim,- Realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży,- Monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych,- Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów,- Budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami,- Prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych,- Sporządzanie ofert techniczno – handlowych,- Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, sporządzanie raportów i sprawozdań,
Alchemia S.A. - 2016-06-08 - Zawadzkie (opolskie)
organizacja zakupów surowca, fakturowanie sprzedaży, organizacja transportu, wsparcie działu w bieżących działaniach biurowych
'HOLDING-ZREMB GORZÓW S.A - 2016-11-18 - Drezdenko (lubuskie)
Nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy na terenie całego zakładu, sprawdzanie warunków pracy w zakresie przestrzegania przepisów i zasad bhp
Pini Beef Sp. z o.o. - 2016-09-08 - Końskowola (lubelskie)
Aktywna sprzedaz produktów bankowych, obsługa klientów, prowadzenie dokumentacji
"SELEMAX" Maciej Makowski - 2016-03-22 - Zambrów (podlaskie)
CEL STANOWISKA: Zapewnienie właściwej eksploatacji oraz sprawności technicznej systemów informatycznych.ZADANIA PODSTAWOWE:1)administrowanie stanowiskami pracującymi w sieciach teleinformatycznych (konfigurowanie stanowisk dostępowych, zakładanie kont użytkownikom);2)instalowanie oprogramowania systemowego i użytkowego w komputerach dołączonych do sieci teleinformatycznych;3)usuwanie awarii, naprawa sprzętu i konserwacja lub wnioskowanie o zlecenie naprawy podmiotowi zewnętrznemu;4)analizowanie i identyfikowanie potrzeb dotyczących budowy i modernizacji systemów teleinformatycznych;5)opracowywanie i opiniowanie dokumentacji technicznej systemów teleinformatycznych oraz ich projektów;6)instalowanie, konfigurowanie oraz nadzór nad eksploatowaniem i funkcjonowaniem sprzętu i systemów teleinformatycznych;7)obsługa końcowego użytkownika systemów teleinformatycznych (w tym wymiana materiałów eksploatacyjnych w używanych urządzeniach);8)monitorowanie stanu systemów teleinformatycznych oraz dokonywanie ich okresowych przeglądów;9)nadawanie uprawnień użytkownikom systemów oraz zapewnienie dostępności systemów dla użytkowników;10)zapewnienie dostępności oraz obsługa techniczna urządzeń multimedialnych w trakcie organizowanych przedsięwzięć;11)tworzenie specyfikacji technicznych dla potrzeb zakupów w dziale informatyki.
CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE - 2018-07-04 - Legionowo (mazowieckie)
OBSŁUGA KLIENTA,SPRZEDAŻ PRODUKTÓW BRANŻY OGRODNICZEJ,REALIZACJA WYCEN.
SKLEP INTERNETOWY "OGRÓDMACIEJA.PL" MACIEJ MAJDA - 2016-02-18 - Bienice (zachodniopomorskie)
- analiza biznesowa, - rozwiązywanie problemów biznesowych i wsparcie zespołów produkcyjnych, - kontrola wymagań biznesowych (BRD, FRD), - prowadzenie testów w środowisku testowym, - wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę, o ile nie są niezgodne z prawem.
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Planowanie oraz nadzór nad pracami pomiarowymi oraz remontowymi instalacji i urządzeń, koordynacja prac, modernizacja instalacji i urządzeń elektroenergetycznych, zarządzanie podległym zespołem, utrzymanie i rozwój układów pomiarowych mediów energetycznych.
kontakt przez OHP - 2016-03-09 - Jarosław (podkarpackie)
Wyrób pieczywa oraz drożdżówek. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 1 m-c. Praca głównie w godz. ndz. - pt/sb. 20.00 - 03.00.
PIEKARNIA "JAN" NATALIA GOC-DRUCIAREK - 2017-03-29 - Piła (wielkopolskie)
Znajomość przepisów ustawy - Prawo Energetyczne, uzyskanie uprawnień dozoru bez ograniczeń napięcia w zakresie urządzeń instalacji i sieci elektroenergetycznych. Kontakt z Urzędem Regulacji Energetyki w zakresie działalności koncesjonowanych (obrót i dystrybucja energii elektrycznej), bieżąca kontrola pracy sieci elektroenergetycznej 110/15/04kV, określania warunków przyłączenia odbiorców, kształtowanie taryfy dla usług dystrybucji energii elektrycznej, sporządzanie dokumentacji i sprawozdań wynikających z przepisów, wskazania znajomości przepisów - Prawo Budowlane (uprawnienia budowlane branży elektrycznej) I zmiana pn-pt sporadycznie w dni wolne.Wynagrodzenie od 3000zł brutto 1 umowa na 2 lata docelowo na stałe.
Zakład Usług Technicznych MEGA Sp.z o.o. - 2016-09-20 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Rejestrowanie zgłaszajacych się bezrobotnych i poszukujacych pracy, wprowadzanie danych bezrobotnych i poszukujących pracy, ustalanie statusu bezrobotnego i uprawnień do zasiłku dla bezrobotnych, ustalania statusu poszukującego pracy, terminowe dokonywanie zgłoszeń do ubezpieczenia zdrowotnego i ubezpieczeń społecznych,udzielanie informacji osobom rejestrujacym się o usługach świadczonych przez Urząd, sporzadzanie i wydawanie postanowień i decyzji w trybie przepisów o postępowaniu administracyjnym, obsługa systemu Syriusz,eKancelaria,itp.
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
tworzenie i projektowanie etykiet; nadawanie kodów kreskowych na asortymenty; konfiguracja zestawów drukujących; prowadzenie dokumentacji związanej z tworzeniem znakowania produktów
Animex Foods Spółka z o.o. Sp. k. - 2017-03-08 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Powadzenie szkoleń wstępnych i okresowych BHP, zajmowanie się sprawami związanymi z bezpieczeństwem i higieną pracy
RAVEN J.M. KRUK SP.J. - 2018-03-07 - Zielona Góra (lubuskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Kraków (małopolskie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji, zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizacji swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Oferta skierowana również dla osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności. Umowa na czas nieokreślony, poprzedzona umową na czas określony-po okresie pół roku w momencie kiedy pracownik uzyskał pozytywną ocenę od Kierownictwa Centrum Kontaktu z Klientem. Praca na trzy zmiany: 8:45-17:00; 9:45-18:00; 10:45-19:00. Wynagrodzenie miesięczne: 3150 zł brutto (3500 zł brutto po pomyślnym zakończeniu przez pracownika kompleksowego szkolenia z zakresu systemu rezerwacji biletów lotniczych, zaliczenie wszystkich wymaganych testów oraz uzyskanie pozytywnej oceny od Kierownika Centrum Kontaktu z Klientem).
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Wrocław (dolnośląskie)
specjalista ds. logistyki i ofertowania
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Tarnów (małopolskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Brzeg (opolskie)
j.w
CTL-Centrum Techniki Laserowej-L'Aserinstruments - 2016-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
koordynacja przypływu materiałów i surowców w firmie, organizacja transportu i dystrybucja gotowych towarów, kontakty z przewoźnikami, prowadzenie dokumentacji związanej z dystrybucją towarów w kraju i poza jego granicami
PLAST-ZEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-25 - Głogów (dolnośląskie)
.
PPHU "LARUS" KRZYSZTOF ADAMKIEWICZ - 2016-03-17 - Jaraczewo (wielkopolskie)
Sporządzanie rocznego planu zamówień publicznych oddziału regionalnego, przyjmowanie wniosków o uruchomienie zamówienia publicznego,sporządzanie SIWZ i uzgodnienie ich z wnioskodawcami zamówień, prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych dotyczących usług, dostaw i robót budowlanych na potrzeby oddziału regionalnego zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych,sporządzanie dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, nadzór nad realizacją zamówień poniżej 30 tys. euro.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego O/R w Gdańsku - 2017-08-03 - Gdańsk (pomorskie)
Realizacja działań sprzedażowych firmy. Reprezentowanie firmy w kontaktach zewnętrznych. Obsługa klientów zagranicznych i krajowych. Realizacja krajowych i eksportowych zleceń transportowych. Przygotowywanie ofert handlowych. Zapewnienie kompleksowej i terminowej realizacji zamówień. Efektywna współpraca z innymi działami firmy. Kontrola i monitoring realizowanych zamówień.
KAMET S.A. - 2017-08-17 - Reńska Wieś (opolskie)
wystawianie faktur VAT, kontakt z klientem, współpraca z działem produkcji i magazynem, rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w języku rosyjskim
ZAKŁAD PRODUKCJI MATERIAŁOW INSTALACYJNYCH "GORGIEL" JAN GORGIEL Wolsztyn - 2016-05-10 - Karpicko (wielkopolskie)
zgodny z pracą w Dziale Handlowym
NORIS Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2016-07-07 - Rogoźno (wielkopolskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-25 - Warszawa (mazowieckie)