SPECJALISTA DS. OPERACJI BANKOWYCH 2 Wrocław oferta pracy kontakt przez PUP
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OPERACJI BANKOWYCH 2
Wynagrodzenie: od 4 333,33 PLN
Zakres obowiązków: - analiza biznesowa, - rozwiązywanie problemów biznesowych i wsparcie zespołów produkcyjnych, - kontrola wymagań biznesowych (BRD, FRD), - prowadzenie testów w środowisku testowym, - wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę, o ile nie są niezgodne z prawem.
Data publikacji: 2017-08-22
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- analiza biznesowa, - rozwiązywanie problemów biznesowych i wsparcie zespołów produkcyjnych, - kontrola wymagań biznesowych (BRD, FRD), - prowadzenie testów w środowisku testowym, - wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę, o ile nie są niezgodne z prawem.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 333,33 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: nie mniej niż 4333,33 zł
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OPERACJI BANKOWYCH 2
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: analityk biznesowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 333,33 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Analityk biznesowy (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: księgowość/finanse
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1) wykształcenie: wyższe z zakresu księgowości/finansów, 2) staż pracy: minimum rok na podobnym stanowisku, 3) umiejętność-specjalność:- doświadczenie w przeprowadzaniu bilansów;- doświadczenie/umiejętność przeprowadzania analiz;- doświadczenie w przeprowadzaniu kontroli SOX;- znajomość HTML, VBA, Ms Office;- znajomość i doświadczenie w pracy z bazami danych;- doskonałe umiejętności analityczne, umiejętność sprawnego rozwiązywania problemów i planowania pracy;4) inne: biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie ze względu na międzynarodowy charakter pracy, znajomość drugiego języka obcego będzie dodatkowym atutem
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Profil działalności pracodawcy:
RP.II.411-123/08skan uchwały spółki o zmianie adresu - przy ofpr/17/4993
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: analityk biznesowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.08.2017
Data dodania oferty pracy: 17.08.2017
Oferta pracy ważna do: 07.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 17.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 16.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kontrola jakości produktu , kontrola wymiarów produktu , prowadzenie dokumentacji jakościowej, raportowanie , etc.
MUDEUNG ELECTRONICS POLAND SP. Z O. O. - 2018-01-19 - Chodzież (wielkopolskie)
Nawiązywanie kontaktów i budowanie relacji z istniejącymi oraz potencjalnymi klientami. Przygotowywanie ofert handlowych i obsługa posprzedażowa. Organizacja oraz uczestnictwo w spotkaniach handlowych. Monitorowanie rynku oraz realizacja planów i zadań sprzedażowych. Udział w imprezach targowych i branżowych
FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWA PAULA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-30 - Kalisz (wielkopolskie)
odpowiedzialność za pomoc przy organizacji spotkań z kontrahentami arabskimi, aktywne prowadzenie wielotorowego reseachu aranskiego rynku gier, odpowiedzlaność za budowę dobrego wizerunku platformy sprzedażowej pracodawcy na rynku arabskim
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Rzeszów (podkarpackie)
prognozowanie i i analiza sprzedaży, śledzenie trendów i analiza rynku tureckiego, zbieranie zamówień (także w języku tureckim i angielskim) i przekazywanie ich działowi produkcji. utrzymywanie kontaktu z obecnymi klientami często turecko i anglojęzycznymi, pozyskiwanie nowych klientów, kreowanie strategii obsługi klientów kluczowych, współpraca z anglojęzycznym personelem.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Łódź (łódzkie)
Realizacja prac konstrukcyjnych związanych z projektowaniem 3D wyrobów; Opracowywanie i nadzór nad dokumentacją techniczną projektowanych wyrobów; Opracowywanie instrukcji montażu produktów
PATKAR Stanisław Szydełko - 2018-01-11 - Rudnik nad Sanem (podkarpackie)
weryfikacja budżetu projektu na etapie przygotowywania wniosku o dofinansowanie,przygotowywanie kompletu dokumentów do podpisania umowy o dofinansowanie,rozliczanie projektów finansowanych z funduszy unijnych w ramach nowej perspektywy 2014r.-2020 r.,finansowe monitorowanie projektów zgodnie z wymogami instytucji finansujących,dbanie o terminowość płatności oraz o harmonogramy płatności,przygotowywanie, pozyskiwanie i weryfikacja dokumentów dotyczących rozliczanych projektów,kontakt z Instytucjami Pośredniczącymi oraz opiekunami projektów,przygotowanie dokumentacji finansowej do kontroli projektów przez Instytucje Pośredniczące,opisywanie dokumentów księgowo-kadrowych zgodnie z Wytycznymi,podróże służbowe.
KOMPASS CONSULTING BUCZKOWSKI MACIEJ - 2017-03-03 - Poznań (wielkopolskie)
Telefoniczna sprzedaż produktów firmy, pozyskiwanie klientów na świadczone przez firmę usługi, utrzymywanie współpracy. Pracę w systemie jednozmianowym ( pon.-piątek od 7.30 15.30) Pakiet szkoleń Wynagrodzenie (1850 brutto + premia uznaniowa) Umowa na okres próbny Pracę w biurze w miłej atmosferze.
Firma Handlowa COSINUS Anna Urbańska - 2016-09-06 - Zabrze (śląskie)
nawiżaywanie oraz utrzymywanie trwałych relacji z klientami w Polsce i za granicą, osiąganie wyznaczonch celów sprzedażowych, rozpoznawanie potrzeb klientów, negocjacje handlowe, analiza rynku i trendów, przygotowywanie ofert handlowych, dbałośc o wizerunek firmy, raportowanie działań bezpośrednio do przełozonego, reprezentowanie firmy na targach branzowych i konferencjach w karju i za granicą
Nano Plastic Sp. z o.o. - 2016-08-03 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
obsługa mini-koparki
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Chorzów (śląskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: kompleksową obsługę stałych klientów oraz pozyskiwanie nowych klientów budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami opracowywanie zapytań ofertowych tworzenie planów sprzedaży i ich realizacja raportowanie wyników sprzedażowych
"JAGRAM-PRO" S.A. - 2017-05-22 - Susz (warmińsko-mazurskie)
KONTAKT OSOBISTY:9.00-12.00.Sprzedaż art.spożywczych.Sklep czynny 8-17.Godziny pracy do ustalenia.Praca3m-ce z możliwością przedłużenia.
Mleczak Barbara Sklep Spożywczo-Owocowo- Warzywny - 2016-07-19 - Andrychów (małopolskie)
jw.
OŚRODEK WDROŻEŃ EKONOMICZNO - ORGANIZACYJNYCH BUDOWNICTWA 'PROMOCJA' SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
ELEKTRONIK AUTOMATYK , ELEKTRYK AUTOMATYK , ELEKTRYK , ELEKTROMECHANIK , MECHANIK.OBSŁUGA SERWISOWA MASZYN HYDRAULIKI SIŁOWEJ , AUTOMATYKI I ZABEZPIECZEŃ , CZYTANIE SCHEMATÓW ELEKTRYCZNYCH
"CLIMA SOLUTIONS" S.C. - 2016-02-17 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
prowadzenie sklepu internetowego, archiwizacja danych (oferty, zdjęcia, opisy),monitorowanie i aktywne reagowanie na informacje dotyczące marek i produktów firmy w Internecie, obsługa firmowych stron internetowych, koordytnowanie zleceń produkcyjnych, tworzenie etykiet produktowych i zarządzani nimi, tworzenie ofert sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Wałbrzych (dolnośląskie)
- prowadzenie, archiwizacja dokumentacji,- wsparcie działu kadr i rekrutacji,- tworzenie raportów.
INTERNATIONAL SERVICE ACTIVITY LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-01-17 - Świdnica (dolnośląskie)
naprawa maszyn budowlanych
Kowalski Michał Przedsiębiorstwo Budowlano-Inżynieryjne PROTE - 2016-11-15 - Spytkowice (małopolskie)
sprawdzanie poprawności otrzymanych dokumentów księgowych pod względem merytorycznym i formalnym, nadzór nad obiegiem dokumentów kosztowych, weryfikacja dokumentów kosztowych z zamówieniami, nadzorowanie obiegu dokumentów, prowadzenie dokumentacji kadrowo-placowej oraz ZUS,wystawianie faktur, przygotowanie przelewów bankowych, monitorowanie płatności należności
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Kraków (małopolskie)
Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za: • Kontakt z użytkownikiem systemów informatycznych kanałem telefonicznym / elektronicznym • Rejestracja oraz rozwiązywanie zgłoszeń problemów informatycznych • Monitorowanie i nadzór nad terminowością realizacji zgłoszeń • Udzielanie porad informatycznych • Koordynacja komunikacji pomiędzy zespołem, a użytkownikami oraz ekspertami technicznymi IT • Przygotowywanie raportów i analiz
Bank BPH - 2016-08-11 - Gdańsk (pomorskie)
Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracy- ścieżka dostępu:http://www.pup.gliwice.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/staze.htmlWykształcenie wyższe ekonomiczne; znajomość zagadnień kadrowo-płacowych; zakres obowiązków: tworzenie dok. pracowniczej, wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym, naliczanie wynagrodzeń; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Gliwice (śląskie)
zg
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Lubicz Górny (kujawsko-pomorskie)
zapoznanie sie z regulaminem wewnętrzym UG, zapoznanie z zakresem pracy wszystkich komórek organizacyjnych, przygotowywanie pism i dokumentów w edytorze tekstów, zakładanie i prowadzenie dokumentacji i ewidencji urzędowej, obsługa urządzeń biurowych, archiwizacja, aktualizacja i wprowadzanie treści na stronę internetową gminy
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Malczyce (dolnośląskie)
Wykształcenie min. średnie; min. rok doświadczenia na stanowisku związanym z obsługą międzynarodowego przewozu towarów; biegła znajomość j. angielskiego oraz arabskiego; prawo jazdy kat. B; biegła obsługa pakietu MS Office; Zakres obowiązków: współpraca z dostawcami i klientami zagranicznymi (w szczególności z rynków bliskowschodnich) w zakresie związanym z logistyką dostaw, załatwianie spraw związanych z transportem międzynarodowym i krajowym oraz procedurami celnymi, przygotowywanie dokumentacji przewozowej i celnej, planowanie dostaw i wysyłek; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Gliwice (śląskie)
- sporządzanie umów o pracę,- przygotowywanie akt osobowych,- ewidencjonowanie świadectw pracy,- rozliczanie urlopów,- ewidencjonowanie szkoleń i badań pracowniczych,- przeprowadzanie rozmów z klientami,- obsługa platformy internetowej,- obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Słupca (wielkopolskie)
Sprzedaż paneli ogrodzeniowych na rynku krajowym
WIRELAND Spółka z o.o. - 2017-04-05 - Bytów (pomorskie)
Sprzedaż towarów na kasie fiskalnej, obsługa klientów, ekspozycja towarów, doradzanie klintów w wyborze asortymentów, przyjmowanie dostaw, wykładanie towarów na półkach, wydruki etykiet cenowych.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Pruszcz (kujawsko-pomorskie)
- Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników i zleceniobiorców, w tym cudzoziemców- Prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami,- Sporządzanie dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia (umów, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy itp.),- Dokonywanie rozliczeń kadrowych (wynagrodzenia, urlopy, zwolnienia lekarskie, itp.),- Wystawianie wymaganych przepisami dokumentów i zaświadczeń dla pracowników,- Raportowanie, sporządzanie sprawozdań kadrowo-płacowych.Oferujemy:- Umowę o pracę,- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji,- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia, wiedzy i umiejętności
INTER SECURITY GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych, pozyskiwanie nowych klientów, doradztwo i obsługa dotychczasowych klientów banku; WYMAGANIA: wykształcenie wyzsze - ekonomia,finanse, kierunki pokrewne; pół roku doświadczenia w instytucji finansowej, obsluga MSOffice, orientacja na klienta, umiejętności sprzedażowe, komunikacja interpersonalna, samodyscyplina, gotowość do podnoszenia kwalifikacji, dobra znajomość języka angielskiego; MIEJSCE PRACY: Lubliniec
Bank Polska Kasa Opieki S.A. - 2017-11-15 - Lubliniec (śląskie)
budowanie i realizacja strategii sprzedaży usług HR świadczonych przez Agencję Pracy Tymczasowej, samodzielne pozyskiwanie klientów, nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami, współpraca z działem rekrutacji i koordynacji projektów
kontakt przez OHP - 2018-07-19 - Katowice (śląskie)
sporządzanie dokumentów w jwęzyku rosyjskim i angielskim, tłumaczenie slowne i uczestnictwo w spotkaniach handlowych i telekonferencjach, sporządzanie raportów i analiz wyników sprzedażowych, samodzielny kontakt z klientem międzynarodowym
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Zaścianki (podlaskie)
Dążenie do stania się Zaufanym Doradcą oraz ekspertem w danym zakresie produktowym zarówno dla zewnętrznych jak i wewnętrznych klientów oraz partnerów Cisco; Pomoc klientom oraz partnerom Cisco w szybszym orazsprawniejszym wdrożeniu produktów oraz usług Cisco, a także w monitorowaniu tempa tegoż wdrożenia, poziomu satysfakcji z użytkowania czy pokonywania barier, które przeszkadzają, czyuniemożliwiają lepsze wykorzystanie produktu przez klienta; Koncentrowanie się na maksymalizacji satysfakcji klienta z zakupionego produktu oraz na tej podstawie tworzenie tzw.Historii Sukcesu (Przykłady wdrożeń które odniosły sukces u klienta); Przyczynianie się do tworzenia okazji do sprzedaży dodatkowych produktów czy usług Cisco (tzw. Upsell oraz Cross- Sell); Księgowanie takich potencjalnych okazji w wykorzystywanych w Cisco systemach komputerowych, a następnie przekazywanie ich do zespołu sprzedażowego w celu zamknięcia sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Kraków (małopolskie)