SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Bytów oferta pracy WIRELAND Spółka z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: 2 400 - 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Sprzedaż paneli ogrodzeniowych na rynku krajowym
Data publikacji: 2017-04-05
Lokalizacja: Bytów (pomorskie)
Pracodawca: WIRELAND Spółka z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szarych Szeregów 10, 77-100 Bytów, powiat: bytowski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Sprzedaż paneli ogrodzeniowych na rynku krajowym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 400 - 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bytów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bytowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bytów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 400 - 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: EXCEL w stopniu dobrym, programy grupy INSERT
Nazwa pracodawcy: WIRELAND Spółka z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bytowie
Adres pracodawcy:
Szarych Szeregów 10, 77-100 Bytów, powiat: bytowski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: bytowski
Gmina pracodawcy: Bytów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bytów
Adres strony pracodawcy: http://www.wireland.pl/
Ulica pracodawcy: Szarych Szeregów
Numer budynku pracodawcy: 10
Profil działalności pracodawcy: wyroby z drutu
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bytowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 05.04.2017
Data dodania oferty pracy: 05.04.2017
Oferta pracy ważna do: 03.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 05.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 05.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kreowanie wizerunku firmy dla rynku azerskiego, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą azerskich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
prowadzenie akt osobowych, naliczanie wynagrodzeń, zobowiązań zus, zasiłków
Biuro Rachunkowe PENSUM Wanda Kaczan - 2018-05-10 - Tychy (śląskie)
Obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Jawor (dolnośląskie)
pozyskiwanie klientów z rynków wschodnich (Rosja, Białoruś, Ukraina), budowanie bazy klientów i bazy sprzedażowej, obsługa partnerów handlowych ze Wschodu
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Biała Podlaska (lubelskie)
aktywna sprzedaż paliwa Vervautrzymanie czystości i porządku na stacjidbanie o wizerunek firmy
Sarnowski Przemysław Wrocław - 2017-06-06 - Zebrzydowice (śląskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę organów statutowych Spółdzielni pod względem organizacyjno-biurowym.Główne zadania:• zarządzanie obiegiem dokumentów i przepływem informacji pomiędzy organami Spółdzielni,• koordynacja kalendarza spotkań Rady Nadzorczej,• obsługa spotkań firmowych, narad, posiedzeń Zarządu i Rady Nadzorczej, • współpraca z innymi działami w zakresie przygotowanie zestawień, raportów, sprawozdań dla Zarządu, Rady Nadzorczej oraz aktów wewnętrznych organów Spółdzielni – uchwał, regulaminów itp.• koordynacja i współpraca przy realizacji różnych projektów i wydarzeń firmowych.
FORDOŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2016-09-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, bieżąca obsługa klientów,doradztwo techniczne w zakresie oferowanych produktów,koordynacja dostaw,
ELMET-RZESZÓW Sp. z o.o. - 2017-05-09 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa sklepu internetowego, poszukiwanie odbiorców zagranicznych oraz hurtowych w kraju
SMALLBIG S.C. - 2016-03-30 - Grzebienisko (wielkopolskie)
dbanie o relacje z klientami z Wietnamu, wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach wietnamskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Zakres zadań: 1. analiza dokumentacji projektowej lub opisu określającego rodzaj, zakres i sposób wykonywania robót wynikających z inwentaryzacji i wymogów Zamawiającego,2. ustalanie i uzgadnianie danych technicznych, technologicznych, organizacyjnych,3. rozsyłanie zapytań ofertowych do podwykonawców,4. dokonywanie wyboru najkorzystniejszej cenowo i zakresowo oferty podwykonawcy/dostawcy/usługodawcy,5. formułowanie pytań dotyczących dokumentacji technicznej do inwestorów,6. aktualizacja bazy danych,7. przygotowywanie wycen do przetargów.- Wynagrodzenie: 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne. Co najmniej rok doświadczenia w pracy na budowie w branży torowej. Doświadczenie w sporządzaniu kosztorysów z zakresu budowy torowisk kolejowych.Umiejętność kosztorysowania za pomocą programu kosztorysowego Norma, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel), dyspozycyjność, umiejętność pracy pod presją czasu, zorientowanie na cel. Mile widziane uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń, mile widziana znajomość programu AutoCAD, mile widziana znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Kontakt telefoniczny (32-358-78-80) w godzinach: 8:00-14:00 lub rekrutacja (at) pkpcs.pl
PKP CARGO SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-18 - Katowice (śląskie)
Zmianowa zmiany, obsługa kasy, odbiór towaru.
MINI-MAX Sp. z o.o Spółka Komandytowa - 2018-04-05 - Budzów (małopolskie)
Wsparcie w realizacji projektów rekrutacyjnych, poszukiwanie kandydatów (m.inn. drogą telefoniczna i poprzez internet). Tworzenie bazy potencjalnych klientów. Tworzenie ogłoszeń rekrutacyjnych , selekcja aplikacji. Przeprowadzanie wywiadów z kandydatami, zarządzanie projektami rekrutacyjnymi. Udział w projektach wewnetrznych, zaangazowanie i duża motywacja do pracy.
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Legnica (dolnośląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-02-12 - Warszawa (mazowieckie)
Praca przy komputerze, obsługa sklepu internetowego, wprowadzanie produktów do sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Brzesko (małopolskie)
jw.
RESORTOWE CENTRUM ZARZĄDZANIA SIECIAMI I USŁUGAMI TELEINFORMATYCZNYMI - 2017-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
Rekrutacja uczestników na szkolenia,Promocja prowadzonych przedsięwzięć szkoleniowych,Kompleksowa organizacja szkoleń oraz ich obsługa administracyjna (na terenie woj. warmińsko-mazurskiego),Ewaluacja i monitoring realizowanych szkoleń,Prowadzenie dokumentacji szkoleniowej,Koordynowanie oraz planowanie i organizowanie działań szkoleniowych,Nadzór nad poprawną realizacją projektu,Odpowiedzialność za przygotowywanie materiałów szkoleniowych i monitorowanie ich stanuWspółpraca przy przygotowywaniu programów szkoleniowych,Utrzymywanie kontaktów z klientami,Bieżąca współpraca z trenerami,Przygotowywanie raportów z działań szkoleniowych.I zmiana: 08.00 16.00 pn-ptWynagrodzenie: 3300zł brutto
CENTRUM ROZWOJU SPOŁECZNO EKONOMICZNEGO - 2018-07-25 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Warszawa (mazowieckie)
Brak danych,1/2 etatu, godz. pracy 8.00-12.00
P.O.I F.A.M. "Pofam-Poznań" Sp. z o.o. O/Bydgoszcz "Cezal-Bydgoszcz" - 2017-04-26 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
1. Prowadzenie kasy (dokonywanie operacji gotówkowych (przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat na podstawie dowodów przychodowych i rozchodowym opisanych przez uprawione osoby pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowych oraz zatwierdzonych do wypłaty).2. Sporządzanie raportów kasowych. 3. Odprowadzanie przyjętej gotówki na właściwe rachunki bankowe. 4. Wypisywanie czeków i innych dokumentów kasowych. 5. Nadzór nad utrzymywaniem pogotowia kasowego. 6. Należyte zabezpieczenie przechowywanej gotówki i innych dowodów kasowych.7. Prawidłowe opisywanie faktur pod względem merytorycznym, sprawdzenie pod względem legalności, celowości i gospodarności zgodnie z Instrukcją Kontroli i obiegu dokumentów Finansowo-Księgowych.8. Prowadzenie rejestru druków ścisłego zarachowania dowodów kasowych i innych.9. Bieżące sprawdzanie stanu gotówki w kasie.10. Kontrolowanie zgodności rzeczywistego stanu gotówki w kasie z raportem kasowym.11. Rozliczanie pobranych przez pracowników zaliczek.12. Przygotowywanie oraz rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych, pozostałych środków trwałych, magazynów, kasy.13. Obsługa kancelaryjna parkingu strzeżonego.14. Udzielanie stosownych informacji w zakresie funkcjonowania parkingu strzeżonego.15. Kontakt z Wydziałem Komunikacji w Starostwie Powiatowym we Wrocławiu w ramach obsługi parkingu strzeżonego.16. Sporządzanie sprawozdań z obsługi parkingu strzeżonego.17. Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji.18. Rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej w dzienniku korespondencyjnym.19. Obsługa interesantów z zewnątrz i z wewnątrz szkoły wraz z udzielaniem informacji.20. Obsługa centrali telefonicznej.21. Obsługa szkolnej poczty elektronicznej.22. Dbanie o czystość, ład i porządek w sekretariacie.23. Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania (legitymacji szkolnych, świadectw itp.).Oferta dostępna w sali E, A. Oferta przeznaczona także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Miejsce i termin składania dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą, w terminie do dnia 28 lutego 2017 r. (do godz. 15:30), na adres: Powiatowy Zespół Szkół nr 1 w Krzyżowicach, ul. Główna 2, 55-040 Kobierzyce, w kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Referent ds. księgowości. Decyduje data faktycznego wpływu oferty do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach, a nie data nadania!Zgłoszenia, które wpłyną do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane.Nabór będzie prowadzony przez Komisję powołaną przez Dyrektora PZS Nr 1 w Krzyżowicach.Otwarcie kopert nastąpi w dniu 01.03.2017 r. o godz. 10:00.Kandydaci zakwalifikowani na podstawie analizy złożonych dokumentów zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 71 311 84 79.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego we Wrocławiu, na tablicy ogłoszeń w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach oraz na stronie internetowej http://www.pzs-krzyzowice.wroc.pl/. Po zakończeniu procesu naboru dokumenty kandydatów zebrane w procesie naboru na stanowisko przechowuje się w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru tj. od daty zamieszczenia wyników naboru. Na wniosek kandydata dokumenty mogą zostać odebrane osobiście przed upływem w/w terminu. Po upływie 3 miesięcy dokumenty podlegają brakowaniu z czynności, której Komisja sporządza protokół.
Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach - 2017-02-20 - Krzyżowice (dolnośląskie)
specjalista do spraw zakupówpraca na jedną zmianę08.00-16.00
C + N Polska Spółka z o.o. - 2017-09-13 - Mielec (podkarpackie)
zarządzanie inwestycjami technicznymi zakładu, , koordynowanie prac miedzy działami związanymi z realizacją inwestycji technicznych, sporządzanie raportów, negocjowanie kontaktów związanych z inwestycjami, zarządzanie środkami trwałymi wynikającymi z prowadzenia inwestycji technicznych, zamawianie i odbiór usług oraz materiałów związanych z inwestycjami, prowadzenie pełnej dokumentacji technicznej prowadzonych inwestycji, udział w audytach
kontakt przez OHP - 2016-03-03 - Namysłów (opolskie)
Zgodny z klasyfikacją zawodów
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Kraków (małopolskie)
Tworzenie materiałów informacyjnych i reklamowych, przygotowywanie art. dla mediów branżowych(prasa,portale), tworzenie tekstów reklamowych, współpraca z grafikami, agencjami zewnętrznymi, koordynacja i przygotowywanie imprez targowych, szkoleń.
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Owczary (świętokrzyskie)
Praca biurowa w księgowości
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Jasło (podkarpackie)
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na budowach (w sensie samodzielnej funkcji technicznej)Rozliczanie wykonywanych robót budowlanychSprawdzanie dokumentacji technicznejKosztorysowanie przygotowywanych do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowychUdział w komisjach przetargowych, w przygotowywaniu planów inwestycyjnych i remontowych oraz w przeglądach technicznych obiektów
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2018-02-20 - Chełm (lubelskie)
według stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:-KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KADROWO – PŁACOWA KLIENTÓW BIURA,-WPROWADZANIE I KONTROLA DANYCH W SYSTEMIE KADROWO-PŁACOWYM,-SPORZĄDZANIE LIST PŁAC I NALICZANIA WYNAGRODZEŃ ZE STOSUNKU PRACY I UMÓW CYWILOPRAWNYCH,-SPORZĄDZANIE DEKLARACJI ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI: ZUS, PIT, GUS, PFRON;-ZAKŁADANIE I PROWADZENIE AKT OSOBOWYCH,-SPORZĄDZANIE PROJEKTÓW PISM W SPRAWACH PRACOWNICZYCH, -WYLICZENIE I KONTROLOWANIE PRACOWNICZEGO STAŻU PRACY,-OKREŚLENIE I KONTROLOWANIE PRAW URLOPOWYCH PRACOWNIKÓW, WERYFIKACJA PRZYSŁUGUJĄCEGO URLOPU PRZY ROZWIĄZYWANIU UMOWY,-PROWADZENIE MIESIĘCZNEJ EWIDENCJI CZASU PRACY -WYSTAWIANIE ZAŚWIADCZEŃ, KORESPONDENCJA Z URZĘDAMI (ZUS, US, URZĄD PRACY).
OPTYMALNI BIURO DORADCZO-KSIĘGOWE SP. Z O.O. - 2018-02-19 - Rzeszów (podkarpackie)
- Telefoniczna i bezpośrednia obsługa Klienta,- Aktywna sprzedaż produktów szkoły,- Promocja i marketing szkoły, rekrutacja nowych Słuchaczy,- Pozyskiwanie kontaktów podczas prelekcji i spotkań z potencjalnymi Słuchaczami,- Dystrybucja materiałów reklamowych (plakatowanie, ulotkowanie).
Centrum Nauki i Biznesu "ŻAK" w Białymstoku - 2018-01-05 - Białystok (podlaskie)
Wykonywanie czynności porządkowych na wskazanym obiekcie, terenie
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "VICOTEL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-11 - Oława (dolnośląskie)