SPECJALISTA INSPEKTOR NADZORU DS. ELEKTRYCZNYCH ZESPOŁU PLANOWANIA, NADZORU I ROZLICZEŃ SEKCJI BUDOWNICTWA I OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIAINSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO Chełm oferta pracy Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie
Stanowisko: SPECJALISTA INSPEKTOR NADZORU DS. ELEKTRYCZNYCH ZESPOŁU PLANOWANIA, NADZORU I ROZLICZEŃ SEKCJI BUDOWNICTWA I OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIAINSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO
Wynagrodzenie: od 3 015 PLN
Zakres obowiązków: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na budowach (w sensie samodzielnej funkcji technicznej)Rozliczanie wykonywanych robót budowlanychSprawdzanie dokumentacji technicznejKosztorysowanie przygotowywanych do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowychUdział w komisjach przetargowych, w przygotowywaniu planów inwestycyjnych i remontowych oraz w przeglądach technicznych obiektów
Data publikacji: 2018-02-20
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Trubakowska 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na budowach (w sensie samodzielnej funkcji technicznej)Rozliczanie wykonywanych robót budowlanychSprawdzanie dokumentacji technicznejKosztorysowanie przygotowywanych do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowychUdział w komisjach przetargowych, w przygotowywaniu planów inwestycyjnych i remontowych oraz w przeglądach technicznych obiektów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 015 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA INSPEKTOR NADZORU DS. ELEKTRYCZNYCH ZESPOŁU PLANOWANIA, NADZORU I ROZLICZEŃ SEKCJI BUDOWNICTWA I OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIAINSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor nadzoru budowlanego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 015 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.03.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Inspektor nadzoru budowlanego
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), elektryczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
uprawnienia budowlane do kierowania (nadzorowania) robotami budowlanymi
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
samodzielność w rozwiązywaniu problemów technicznych przy realizacji robót
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNEWykształcenie wyższe elektrycznePosiadanie uprawnień budowlanych do kierowania (nadzorowania) robotami budowlanymi Doświadczenie zawodowe w obszarze kierowania i nadzoru nad wykonywaniem robót budowlanych (w sensie prawa budowlanego)Samodzielność w rozwiązywaniu problemów technicznych przy realizacji robótPosiadanie obywatelstwa polskiegoKorzystanie z pełni praw publicznychNieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe WYMAGANIA DODATKOWEDyspozycyjność, komunikatywność, systematyczność1-3 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu (nadzorze) robotami budowlanymiDoświadczenie zawodowe w pracy w administracji.Wymiar etatu: 1Liczba stanowisk pracy: 1Miejsce wykonywania pracy: ChełmAdres urzędu: Nadbużański Oddział Straży Granicznej, ul. Trubakowska 2, 22-100 ChełmWARUNKI PRACYPraca samodzielna, wyjazdy pojazdami służbowymi w celu przeprowadzenia przeglądów technicznych obiektów w placówkach NOSG; kontakty zewnętrzne: biura projektowe, wykonawcy robót budowlanych, organy administracji uczestniczące w procesie realizacji inwestycji budowlanych.TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓWDokumenty należy złożyć do: 27 lutego 2018 r.Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzęduMiejsce składania dokumentów:Nadbużański Oddział Straży Granicznejul. Trubakowska 222-100 ChełmINNE INFORMACJEW miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.Dokumenty należy przesyłać pocztą lub składać osobiście w Kancelarii Jawnej Komendy Oddziału pod ww. adresem, w godz. 7.30 - 10.00 i 12.30 - 15.00 w dni robocze.Proponowane wynagrodzenie zasadnicze: 3015,- zł + dodatek za wysługę lat.Planowana data zatrudnienia: ok. 20.03.2018 r.Weryfikacja spełniania wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie złożonych dokumentów wymienionych w części DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA. W związku z tym informujemy, że aplikacje kompletne to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.Oferty niekompletne oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). Złożonych dokumentów nie odsyłamy. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.W celu usprawnienia procesu rekrutacji prosimy o wskazanie w ofercie danych kontaktowych: adres e-mail i nr telefonu. Osoby zostaną powiadomione telefonicznie/mailowo o wyniku weryfikacji formalnej aplikacji oraz o terminie kolejnych etapów postępowania kwalifikacyjnego.Techniki/metody naboru: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, rozmowa kwalifikacyjna.Dane osobowe zawarte w ofertach będą gromadzone wyłącznie w celu przeprowadzenia rekrutacji. Osoby aplikujące mają prawo dostępu do treści swoich danych i możliwości ich poprawiania.Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (82) 568-50-91. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Narzędzia pracy: komputer, drukarka, niszczarka, faks. Pomieszczenia biurowe Zespołu Planowania, Nadzoru i Rozliczeń znajdują się na II piętrze, dostęp przez klatkę schodową lub windę, budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Nazwa pracodawcy:
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Trubakowska 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Życiorys/CV i list motywacyjnyKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie uprawnień budowlanych do kierowania (nadzorowania) robotami budowlanymiKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego w obszarze kierowania i nadzoru nad wykonywaniem robót budowlanychOświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwaOświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboruOświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznychOświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWEKopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego w kierowaniu (nadzoru) robotami budowlanymiKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego w administracji
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Trubakowska
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: obrona narodowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego
Data dodania oferty pracy: 20.02.2018
Oferta pracy ważna do: 27.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 20.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 20.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca polega na nauczaniu języka angielskiego dzieci i młodzież. Praca przez około 40 godzin miesięcznie, godziny poranne i popołudniowe - do ustalenia. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - e-mail (CV): dove (at) dove.wroclaw.pl
CENTRUM EDUKACJI "DOVE" Janusz Kujawa - 2017-08-24 - Kiełczów (dolnośląskie)
Rekrutacja cudzoziemców, doradztwo bizesowe, sprzedaż usług
Progres Sp. z o.o. - 2017-01-24 - Gdańsk (pomorskie)
współpracaz mediami, szkołami, pozyskiwanie sponsorów, reklam, funduszy
REGIONALNA FUNDACJA FILMOWA - 2016-02-02 - Rzeszów (podkarpackie)
prowadzenie dokumentacji transportowej. Znajomość systemów informatycznych wspomagajacych logistykę. Zdolność analitycznego myślenia. Obsługa zleceń transportowychm
FIRMA HANDLOWA ML - 2016-08-25 - Grabów nad Prosną (wielkopolskie)
pozyskiwanie nowych klientów, negocjowanie cen, sprzedaż twarów, kontakty z klientami i chińskojęzycznymi producentami i dostawcami towarów
kontakt przez PUP - 2017-11-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Wpółudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-07-14 - Kęty (małopolskie)
Utrzymanie sprawności linii produkcyjnej w zakresie hydrauliki, mechaniki. Kontrola stanu technicznego maszyn, urządzeń, usuwanie awarii. Organizacja procesu produkcji, zapewnianie obsady.
SUPERBET J. ZAWADZKI I WSPÓLNICY - SPÓŁKA JAWNA - 2016-09-09 - Zakrze (mazowieckie)
ANALIZA DOKUMENTACJI PRZETARGOWEJ, PRZYGOTOWANIE KOSZTÓW, PRZYGOTOWANIE KOSZTORYSÓW, PRZYGOTOWANIE OFERT, ANALIZA OFERT ITP.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe PAN-BUD Andrzej Przybyłowicz - 2017-03-16 - Pustków-Osiedle (podkarpackie)
Wyszukiwanie Klientów, wynajem powierzchni biurowych, przygotowywanie i popisywanie umów. Praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku do piątku w Bielsku-Białej (grafik do ustalenia).
MAKSIMUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ HOLDING SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2015-11-17 - Bielsko-Biała (śląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, dokonywanie analiz sprzedażowych, obsługa strony i sklepu internetowego.
kontakt przez PUP - 2017-12-11 - Lublin (lubelskie)
jw.
STOŁECZNE CENTRUM OPIEKUŃCZO-LECZNICZE Sp. z o.o. - 2018-02-09 - Warszawa (mazowieckie)
Optymalne planowanie transportu, nadzór nad kierowcami, organizacja floty własnych pojazdów, organizacja napraw, przeglądów taboru, raportowanie pracy, koordynowanie optymalnego wykorzystania pojazdów. Praca na pół etatu w godz. 8-12.
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Kamieniec Wrocławski (dolnośląskie)
Kontakt z klientem, tworzenie ofert, udział w spotkaniach z klientem, nadzorowanie wysyłki
DAGMARA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-15 - Jasło (podkarpackie)
Monitorowanie rynku w poszukiwaniu zagranicznych kontrahentów- utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi klientami.
MAKRO KOSIOROWSKI & KOSIOROWSKI SP Z O.O. - 2016-12-16 - Cmolas (podkarpackie)
praca biurowa, wykonywanie rozmów w języku angielskim, praca przy komputerze
FIGO JOBCENTER Tomasz Dąbrowski - 2016-03-24 - Jaworzno (śląskie)
wegług wniosku
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Kluczbork (opolskie)
prawidłowe i terminowe naliczanie płac i innych składników wynagrodzeń dla pracowników prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej pracowników oraz dokumentacji płacowej sporządzanie i przekazywanie w określonym przepisami terminie deklaracji oraz raportów do ZUS pomoc w przygotowywaniu w obowiązujących terminach danych, informacji i sprawozdań z zakresu zatrudnienia, wynagrodzeń, m.in.: sprawozdania DG-1, PFRON, deklaracji ZUS, PIT wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu, zarobkach, świadectw pracy przygotowywanie niezbędnych zestawień z zakresu obsługi kadrowo-płacowej i wynagrodzeń rozliczanie czasu pracy prowadzenie akt osobowych rozliczenia i zestawienia, raportowanie związane z fakturami wystawianie i rozliczanie zleceń współpraca z innymi działami
GOPAX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-18 - Rogowiec (łódzkie)
Oferta pracy dla bezrobotnych >50rż.obsługa maszyn i urządzeń pralniczych.
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Otwock (mazowieckie)
obsługa klienta w sklepie internetowym, przyjmowanie zamówień od dostawców, układanie towarów przychodzących do sklepu, dbałość o czystość i porządek, pakowanie towarów zamówieonych przez klientów.
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
OBSŁUGA KLIENTA -SPRZEDAŻ TOWARÓW I REALIZACJA PLANÓW -PRZYJMOWANIE I WYDAWANIE TOWARÓW - ANALIZOWANIE RYNKU I OFERT
POLGAZ AUTO GAZ SYSTEM Sebastian DROBEK Spółka jawna. - 2018-03-14 - Kłodzko (dolnośląskie)
- obsługa urządzeń biurowych- obsługa beneficjentów- zapoznanie się z dokumentacją unijną- przygotowywanie korespondencji- przygotowywanie wniosków o pomoc unijną- wsparcie administracyjne w czasie realizacji projektu
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Bielsko (wielkopolskie)
kadry, księgowość: szczegółową usługę prowadzi firma zewnętrzna
"FARMA MED" KUJAWSKIE CENTRUM MEDYCZNE SP. Z O. O. SP. K. - 2017-11-29 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
obsługa i kontakt z klientami w języku niemieckim, realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży, monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych, poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, sporzadzanie ofert techniczno-handlowych, prowadzenie dokumentacji sprzedazowej, sporządzanie raportów i sprawozdań; doświadczenie w sprzedaży wyrobów hutniczych
ALCHEMIA S.A.ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ - 2016-05-06 - Zawadzkie (opolskie)
- Udzielanie informacji normalizacyjnej (tel., e-mail, osobisty kontakt) w oparciu o dostęp do baz bibliograficznych. Realizacja zamówień dotyczących zakupu Polskich Norm, a także wyszukiwania norm na temat podany przez klienta z zakresu hutnictwa i górnictwa. Wystawianie faktur. Wysyłka poczty. Obsługa czytelni.- Wynagrodzenie: 3300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca 8 godzin dziennie: rozpoczęcie pracy w godzinach 7:00-9:30, zakończenie pracy w godzinach: 15:00-17:30. Wymagane wykształcenie min. średnie. W przypadku posiadania wykształcenia średniego wymagane min. 4 lata doświadczenie zawodowego na podobnym stanowisku. Mile widziane wykształcenie wyższe techniczne. W przypadku posiadania wykształcenia wyższego wymagane min. 2 lata doświadczenie zawodowego na podobnym stanowisku. Wymagane umiejętności: znajomość zagadnień dotyczących obsługi klienta i prowadzenia sprzedaży, znajomość zagadnień księgowych i finansowych, znajomość zagadnień związanych z Systemem Zarządzania Jakością i Systemem Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji. Posługiwanie się oprogramowaniem komputerowym w zakresie edytorów tekstów, arkuszy kalkulacyjnych, baz danych. Dobra organizacja pracy, terminowość, rzetelność i komunikatywność. Umiejętność współpracy z klientem. Praca na podobnym stanowisku, doświadczenie w pracy. Mile widziana znajomość ustaw o normalizacji, prawie autorskim i prawach pokrewnych. Mile widziany język angielski. Mile widziana umiejętność obsługi SAP. Mile widziane kursy i szkolenia SZJ. Mile widziana obsługa klienta. Mile widziana znajomość podstawowych zagadnień normalizacji i BHP. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-15:00) (Tel. 32-251-89-04) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Henryka Dąbrowskiego 22, 40-032 Katowice) lub pocztowy (ul. Henryka Dąbrowskiego 22, 40-032 Katowice) lub e-mail: zanna.palega (at) pkn.pl
POLSKI KOMITET NORMALIZACYJNY - 2016-03-21 - Katowice (śląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Wireland Sp. z o.o. - 2018-05-17 - Bytów (pomorskie)
Prowadzenie ewidencji ilościowej środków transportowych, maszyn i urządzeń, wystawianie i kontrolowanie kart pracy pojazdów, maszyn i urządzeń eksploatowanych na terenie działania Zespołu, prowadzenie prac związanych z gospodarką paliwową, sporządzanie harmonogramów obsługi technicznej pojazdów, kontrola zakupionego paliwa, prowadzenie spraw związaych z naprawami pojazdów, maszyn i urządzeń, sporządzanie sprawozdań statystycznych dot. środków transportowych, maszyn i urządzeń, prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem pojazdów, przygotowywannie raportów i statystyk w zakresie wykorzystania pojazdów, maszyn i urządzeń.
Zespół Składnic Lasów Państwowych - 2018-01-04 - Siedlce (mazowieckie)
Wdrażanie oprogramowania CAD/CAM (SigmaNest, cncKad),Szkolenie z obsługi oprogramowania CAD/CAM (SigmaNest, cncKad),Tworzenie raportów,Tworzenie postprocesora do obsługi wycinarki laserowej,Integracja oprogramowania z systemami ERP, Integracja oprogramowania z systemami 3D (SolidWorks, Inventor, itp.),Integracja oprogramowania z wycinarką laserową,Obsługa powdrożeniowa;
kontakt przez OHP - 2017-03-02 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Poszukiwanie oraz selekcjonowanie uczestników chętnych na kursy
Krystian Żak Blue Education - 2018-08-10 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych; realizowanie założonych planów sprzedażowych; pozyskiwanie nowych członków kasy; współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-06-13 - Złotoryja (dolnośląskie)
Świadczenie wsparcia technicznego sprzedaży, zajmowanie się zaawansowanyminaukowo i technologicznie produktami - doradztwo klientom w jaki sposóbnajlepiej wykorzystać produkt lub usługę oraz pozyskiwanie nowych klientów,budowanie długotrwałych relacji z klientami, rozwijanie rynku odbiorców napodległym obszarze, przygotowywanie ofert i rozwiązań techniczno - cenowychoraz prowadzenie negocjacji handlowych i doradztwo techniczne, praca w godz.8-16
Abra Tomasz Czekaj - 2016-04-14 - Opole (opolskie)