SPECJALISTA DS. ORGANIZACYJNO-SAMORZĄDOWYCH(NR 6502) Bydgoszcz oferta pracy FORDOŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ORGANIZACYJNO-SAMORZĄDOWYCH(NR 6502)
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę organów statutowych Spółdzielni pod względem organizacyjno-biurowym.Główne zadania:• zarządzanie obiegiem dokumentów i przepływem informacji pomiędzy organami Spółdzielni,• koordynacja kalendarza spotkań Rady Nadzorczej,• obsługa spotkań firmowych, narad, posiedzeń Zarządu i Rady Nadzorczej, • współpraca z innymi działami w zakresie przygotowanie zestawień, raportów, sprawozdań dla Zarządu, Rady Nadzorczej oraz aktów wewnętrznych organów Spółdzielni – uchwał, regulaminów itp.• koordynacja i współpraca przy realizacji różnych projektów i wydarzeń firmowych.
Data publikacji: 2016-09-08
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: FORDOŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gen. Franciszka Kleeberga 2, 85-791 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę organów statutowych Spółdzielni pod względem organizacyjno-biurowym.Główne zadania:• zarządzanie obiegiem dokumentów i przepływem informacji pomiędzy organami Spółdzielni,• koordynacja kalendarza spotkań Rady Nadzorczej,• obsługa spotkań firmowych, narad, posiedzeń Zarządu i Rady Nadzorczej, • współpraca z innymi działami w zakresie przygotowanie zestawień, raportów, sprawozdań dla Zarządu, Rady Nadzorczej oraz aktów wewnętrznych organów Spółdzielni – uchwał, regulaminów itp.• koordynacja i współpraca przy realizacji różnych projektów i wydarzeń firmowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ORGANIZACYJNO-SAMORZĄDOWYCH(NR 6502)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: asystent zarządu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
eksploracji zasobów Internetu wraz z obsługą poczty elektronicznej
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Oczekiwania:wykształcenie wyższe lub student ostatnich lat (kierunki związane z zarządzaniem, prawo lub administracja),co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza Word, PowerPoint, Excel,bardzo dobre zdolności organizacyjne,motywacja i samodzielność w działaniu, odpowiedzialność, nastawienie na szukanie rozwiązań,wysoka kultura osobista i umiejętności komunikacyjne.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: FORDOŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Gen. Franciszka Kleeberga 2, 85-791 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV i list motywacyjny) na adres e-mail d.kmuk (at) fordonskasm.pl do dnia 30.09.2016r. W treści aplikacji prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883 z późn. zm.).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Gen. Franciszka Kleeberga
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu
Data dodania oferty pracy: 08.09.2016
Oferta pracy ważna do: 30.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 08.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 08.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
nawiązywanie kontaktów krajowych i zagranicznych w zkresie poszukiwania asortymentówz branzy spozywczo- przemysłowej; wysokośc wynagrodzenia do uzgownienia- uzależniona od kompetencji
Przedsiębiorstwo Handlowo Produkcyjne - NOVIS-Export-Import Chludzińska Anna - 2016-10-03 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Koordynacja sprzedaży przez internet i telefon (przyjmowanie i przygotowanie zamówień, nadzorowanie płatności).zarządzanie procesem reklamacji (przyjmowanie reklamacji, kontakt z dostawcami, rozwiązywanie reklamacji, informowanie Klientów) utrzymywanie bezpośredniego kontaktu telefonicznego i mailowego z Klientami Kluczowymi oraz internetowymi (m.in.: odpowiedzi na maile, pomoc w przygotowaniu kosztorysów, wyceny transportu i warunków dostaw) bezpośrednia obsługa Klientów Kluczowych w sklepie.
kontakt przez PUP - 2016-07-10 - Gdańsk (pomorskie)
analiza rynku,kontakt z klientem,negocjacje handlowe,delegacje zagraniczne
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie spraw kadrowych, płacowych z elementami księgowości
Andrex-Dąbrowski Sp.J. - 2017-02-28 - Brzyście (podkarpackie)
- Gromadzenie, walidacja, konsolidacja i kontrola danych biznesowych oraz operacji biznesowych. Przygotowywanie okresowych analiz, reportów, statystyk, założeń oraz planów. Współpraca z ekspertem ds. systemu w celu rozwiązania problemów i zwiększenia wydajności. Codzienny kontakt w języku angielskim biznesowym z klientem wewnętrznym i zewnętrznym.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min 4 lata w zarządzaniu projektami. Wymagana umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego i hiszpańskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Katowice (śląskie)
Organizacja pracy i promowanie Szkoły
CENTRUM KSZTAŁCENIA "TORUS" - EWA PIECHOWSKA; EWA PIECHOWSKA - 2017-01-23 - Zawiercie (śląskie)
Wyszukiwanie potencjalnych kandydatów do pracy a następnie ocena ich predyspozycji oraz stopnia zgodności prezentowanego przez nich doświadczenia i umiejętności z wymaganiami stawianymi przez firmę.
Firma Budowlana OZBUD Piotr Opolski - 2017-07-03 - Zakroczym (mazowieckie)
- obsługa komputera: faktury, dokumenty magazynowe, poczta, e-mail, dokumenty kadrowe- praca wymagająca kontaktu z klientem i innymi działami firmy,- obsługa poczty przychodzącej/wychodzącej- pomoc w czynnościach logistycznych na magazynie lub w dziale wyrobów gotowych (w razie konieczności)- obsługa techniczna odwiedzajacych klientów
Magdalena Świerzewska GRAND SERVICE - 2016-03-16 - Gródek (podlaskie)
przygotowywanie bufetu do sprzedaży, wydawanie śniadań, obiadów, obsługa kasy fiskalnej. Praca głównie na ul. Armii Krajowej, możliwe delegacje na ul. Puszkarską lub do Skawiny. Praca w godz. 8-16 lub 6-14
SODEXO POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-10 - Kraków (małopolskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Brzeg (opolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Warszawa (mazowieckie)
* Wystawianie faktur VAT *Współpraca z Zarządem i Kierownikiem Produkcji * Przyjmowanie zamówień od kontrahentów * Pozyskiwanie nowych Klientów * Prowadzenie spraw administracyjnych biura * Przygotowanie raportów i analiz na potrzeby Zarzadu.
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Września (wielkopolskie)
nadzór nad realizacją robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego, zatwierdzonym planem remontów i umowami zawartymi z wykonawcami; bieżąca kontrola obmiarów robót sporządzanych przez wykonawców, w tym obmiarów robót zanikowych; rozliczanie wykonanych robót budowlanych zgodnie z zawartymi umowami; terminowe i rzetelne sprawdzanie faktur za zrealizowane roboty i przekazywanie ich zespołowi fin-księg. do realizacji; bieżące i staranne prowadzenie dokumentacji swej pracy; znajomość i przestrzeganie w toku bieżącej pracy obowiązujących zasad bhp i p.poż.
Gdańska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2017-07-10 - Gdańsk (pomorskie)
Przedstawienie klientom oferty Firmy, produktów klientom
Wydawnictwo Kartograficzne MAPY ŚCIENNE Beata Piętka - 2015-11-20 - Żywiec (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-11-08 - Warszawa (mazowieckie)
Przyswajanie zagadnień technicznych. Aktualizowanie baz danych. Nadzór nad obiegiem dokumentów. Kreatywne i skuteczne poszukiwanie potencjalnych klientów. Rozwój sprzedaży produktów oferowanych przez firmę.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
administrowanie sklepem internetowym,kreowanie grafiki na potrzeby sklepu internetowego,zarządzanie kampaniami reklamowymi i marketingowymi,pozycjonowanie,kontrola wyników
EUROTIME HANDEL HURTOWY - 2016-05-16 - Świdnica (dolnośląskie)
kompleksowa diagnostyka dzieci, terapia słuchu
Rafał Szpilewicz - 2017-04-11 - Wisznice (lubelskie)
Bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami. Praca przy komputerze, praca wyłącznie w języku angielskim.
kontakt przez PUP - 2018-06-05 - Kraków (małopolskie)
Stanowisko do wyuczenia, sprawdzanie towaru i dbanie o czystość na hali, ewidencja w dokumentach powyższych rzeczy, udział w audytach.
APPLEX Sp. z o.o. - 2015-12-15 - Sadkowice (łódzkie)
- dbanie o ekspozycję towarów- obsługa klienta- wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami- dbanie o porządek na sali sprzedaży
DINO POLSKA S.A.- Krotoszyn - 2018-07-06 - Kietrz (opolskie)
ORGANIZACJA SZKOLEŃ ZAWODOWYCH SKŁADANIE OFERT NA PODSTAWIE ZAPYTAŃ OFERTOWYCH DOSTĘPNYCH W BAZIE KONKURENCYJNOŚCI
CPB SP. Z O.O. - 2018-07-16 - Rzeszów (podkarpackie)
Patchowanie i upgrade weblogic server. Wdrażanie aplikacji Java EE. Konfiguracja klastra pracy awaryjnej na serwerach oracle.
"BILLENNIUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-27 - Lublin (lubelskie)
Tworzenie cyfrowych albumów muzycznych w języku portugalskim poprawnie pod względem gramatyczno-stylistycznym, analiza rynku muzycznego. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
REHEGOO SP. Z O. O. - 2018-04-23 - Bielsko-Biała (śląskie)
Przygotowywanie ofert, sprzedaż, obsługa klienta biznesowego, praca w salonie handlowym, przed komputerem, przez telefon, przez e-mail.Jeden raz na dzień pomoc w przyjęciu CIĘŻKICH dostaw - szafy chłodnicze.
F.P.H.U. PROBOX Krzysztof Kuć - 2016-12-21 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie dokumentacji związanej z rekrutacją i zatrudnianiem pracowników; umowy o pracę, umowy zlecenia, sporządzanie list płac, prowadzenie ewidencji absencji, obsługa programu Płatnik, GUS, US;
"ELEKTROMONTAŻ- LUBLIN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-03 - Lublin (lubelskie)
Brak danych
KERMAAN S.C. - 2017-04-27 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta w dziale sprzedaży (branża artykułów budowlanych), wystawianie faktur, obsługa komputera
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PANJUST" - 2018-04-05 - Lubin (dolnośląskie)