SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW UNIJNYCH/ASYSTENT PROJEKTU Elbląg oferta pracy CENTRUM ROZWOJU SPOŁECZNO EKONOMICZNEGO
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW UNIJNYCH/ASYSTENT PROJEKTU
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: Rekrutacja uczestników na szkolenia,Promocja prowadzonych przedsięwzięć szkoleniowych,Kompleksowa organizacja szkoleń oraz ich obsługa administracyjna (na terenie woj. warmińsko-mazurskiego),Ewaluacja i monitoring realizowanych szkoleń,Prowadzenie dokumentacji szkoleniowej,Koordynowanie oraz planowanie i organizowanie działań szkoleniowych,Nadzór nad poprawną realizacją projektu,Odpowiedzialność za przygotowywanie materiałów szkoleniowych i monitorowanie ich stanuWspółpraca przy przygotowywaniu programów szkoleniowych,Utrzymywanie kontaktów z klientami,Bieżąca współpraca z trenerami,Przygotowywanie raportów z działań szkoleniowych.I zmiana: 08.00 16.00 pn-ptWynagrodzenie: 3300zł brutto
Data publikacji: 2018-07-25
Lokalizacja: Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: CENTRUM ROZWOJU SPOŁECZNO EKONOMICZNEGO
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Plac Słowiański 2, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Rekrutacja uczestników na szkolenia,Promocja prowadzonych przedsięwzięć szkoleniowych,Kompleksowa organizacja szkoleń oraz ich obsługa administracyjna (na terenie woj. warmińsko-mazurskiego),Ewaluacja i monitoring realizowanych szkoleń,Prowadzenie dokumentacji szkoleniowej,Koordynowanie oraz planowanie i organizowanie działań szkoleniowych,Nadzór nad poprawną realizacją projektu,Odpowiedzialność za przygotowywanie materiałów szkoleniowych i monitorowanie ich stanuWspółpraca przy przygotowywaniu programów szkoleniowych,Utrzymywanie kontaktów z klientami,Bieżąca współpraca z trenerami,Przygotowywanie raportów z działań szkoleniowych.I zmiana: 08.00 16.00 pn-ptWynagrodzenie: 3300zł brutto
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW UNIJNYCH/ASYSTENT PROJEKTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Elbląg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Elbląg
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Elbląg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: koordynator projektów unijnych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie w zawodzie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
bardzo dobra znajomość obsługi komputera w tym programu Excell
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie wyższe, umiejętność pracy pod presją czasu i stresu, znajomość zagadnień związanych z funduszami UE. Umiejętność budżetowania i rozliczania szkoleń mile widziane. Doświadczenie w ewaluacji i monitoringu przedsięwzięć szkoleniowych. Wysoka inteligencja i umiejętność szybkiego uczenia się. Wysokie umiejętności interpersonalne, komunikatywność i umiejętność precyzyjnego wysławiania się. Biegła obsługa komputera, pakietu MS Office i MS Excel.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: CENTRUM ROZWOJU SPOŁECZNO EKONOMICZNEGO
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Adres pracodawcy:
39-120 Sędziszów Małopolski Sielec/1A, powiat: ropczycko-sędziszowski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CVKontakt tel.: 510916393 lub email: monika.mielewczyk (at) crse.org.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: ropczycko-sędziszowski
Gmina pracodawcy: Sędziszów Małopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sędziszów Małopolski
Numer budynku pracodawcy: Sielec
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: koordynator projektów unijnych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 25.07.2018
Data dodania oferty pracy: 25.07.2018
Oferta pracy ważna do: 31.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 25.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 25.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Swarzędz (wielkopolskie)
- przygotowanie dokumentacji testowej takiej jak plan testów, raporty testów itp.- współpraca z reprezentacją biznesu i kierownictwem IT w celu określenia i uzgodnienia zakresu testowania- identyfikacja i opis odpowiednich technik testowych w celu zapewnienia skutecznych rozwiązań testowych- oszacowanie wysiłku testowania oprogramowania w oparciu o dostarczone wymagania- monitorowanie i kontrola procesu testowego- zarządzanie zespołem testowym- mierzenie wydajności testu i znalezienie sposobów na poprawę- zalecenia dotyczące zmian czasu, zakresu itd. (w oparciu o jakość produktu i wartość biznesową) - koordynacja testu poprawności użytkownika (UAT)/ end to end (E2E) w projekcie- udział w budowaniu dobrych relacji biznesowych- określanie potrzeb kompetencyjnych zespołu testowego
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Wrocław (dolnośląskie)
• Nawiązywanie i utrzymywanie profesjonalnych relacji biznesowych z Klientem (głównie z zagranicznym)• Prowadzenie dokumentacji handlowej • Budowanie pozytywnego wizerunku Spółki • Śledzenie i analiza informacji rynkowych z Polski i zagranicy i poszerzanie asortymentu zgodnie z potrzebami klientów
POLEXPORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-17 - Zawiercie (śląskie)
prowadzenie ksiąg rachunkowych oddziału dla Zakładu, a także sporządzanie sprawozdań w tym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze - 2018-01-31 - Zielona Góra (lubuskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie średnie, preferowane wyższe, umiejętność: kreatywność, mile widziane prawo jazdy kat. B, doświadczenie zawodowe: 2 lata na podobnym stanowisku, znajomość j. ukraińskiego, rosyjskiego w stopniu biegłym. Ogólny zakres obowiązków: uczestniczenie w obsłudze ogniwa , łańcucha dostaw towarów, prowadzenie i przygotowywanie informacji dotyczących procesów logistycznych, współpraca w kontrahentami z rynków Europy Wschodniej.
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Lublin (lubelskie)
praca przy projektach,umawianie spotkań dla handlowców, monitorowanie rynku systemów informatycznych, marketingu i sprzedazy w sektorze ICT, prowadzenie baz danych w oparciu o system CRM
BMM SP Z O O - 2016-04-22 - Rzeszów (podkarpackie)
Przygotowywanie ofert i wycen dla klientów, komunikacja zamawiającymi w zakresie doprecyzowania oferty, analizowanie dokumentacji i wymagań technicznych związanych z procedurą przygotowania oferty, nadzór nad terminowością wykonywanych zadań, zamówienia materiałów i kontrola terminowości dostaw, planowanie, nadzorowanie i koordynowanie wykonywanych zadań. Wsparcie merytoryczne zespołu w zakresie techniczno - produktowym.
Wojciech Curyło Firma Usługowo-Handlowo-Produkcyjna SZKŁO-PLAST CURYŁO - 2018-07-10 - Brzesko (małopolskie)
j.w.
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie - 2016-04-20 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie umów podwykonawczych, załączników, aneksów, kompletowanie dokumentów, monitorowanie prac poprawkowych na budowach, prowadzenie odpowiedniej dokumentacji. Wymagania: wykształcenie średnie, staż pracy 2 lata, dobra organizacja pracy, komunikatywność, odpowiedzialność.
ARKA BUD Sp. z o. o. - 2017-05-11 - Luzino (pomorskie)
Wymagane wykształcenie średnie/wyższe, znajomość j. angielskiego. Charakterystyka pracy: obsługa sklepu internetowego, pozyskiwanie klientów, tworzenie akcji marketingowych, utrzymywanie relacji z klientem. Wynagrodzenie + premia. Aplikacje przesyłać e-mailem rekrutacja (at) psolution.eu.
POWER SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-07 - Rybnik (śląskie)
Przygotowywanie umów o pracę, świadectw pracy oraz innych dokumentów związanych z trwaniem stosunku pracy,Ustalanie uprawnień pracowników do świadczeń wynikających ze stosunku pracySporządzanie projektów decyzjiProwadzenie ewidencji czasu pracy, dokumentacji szkoleniowejZakładanie i prowadzenie teczek akt osobowych pracownikówSporządzanie zestawień i analiz kadrowychWprowadzanie danych do kadrowego systemu komputerowego
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2017-06-01 - Chełm (lubelskie)
planowanie produkcji kwiatów, nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesów produkcyjnych, szkolenie jakościowe pracowników, reprezentowanie firmy w kontaktach z współpracującymi firmy
ZAKŁAD OGRODNICZY RYSZARD RUTKOWSKI - 2017-01-13 - Dąbrowa Chełmińska (kujawsko-pomorskie)
naliczanie wynagrodzeń, naliczanie zasiłków, współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS PFRON), prowadzenie akt osobowych, sporządzanie dokumentów kadrowych, obsługa programów kadrowych, kontakt z klientami
REAL-POL Kancelaria Podatkowa mgr Krzysztof Wantuch - 2017-03-10 - Kraków (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Legnica (dolnośląskie)
Sprzedaż produktów (przyczepy samochodowe) do klientów biznesowych na rynek krajowy, aktywne poszukiwanie partnerów biznesowych - tworzenie struktury dilerskiej, codzienny kontakt z dedykowaną grupą klientów, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, udział w targach branżowych, realizacja zamówień
NOWIM Mariusz Nowicki - 2018-01-05 - Jarocin (wielkopolskie)
-Tłumaczenia witryn sklepu on line -Wdrażanie i testowanie sklepu on line -Współpraca z lokalnymi sklepami on line celem porównania cen oraz zamieszczania produktów ; -Rozeznania lokalnego rynku celem wyszukania ofert przewoźników transportujących towar do klientów- Prowadzenie kampanii social media: Facebook, Google +, blogi, itp- Obsługa klienta
kontakt przez OHP - 2016-10-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
zestawienia i analizy sprzedaży, współpraca z chińskojęzycznymi dostawcami towarów, negocjowanie umów
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Warszawa (mazowieckie)
prac.biurowy
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Suwałki (podlaskie)
Wykorzystywanie opisu stanowisk jako pdstawy okrślenia procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów; identyfikacja ograniczeń procesu rekrutacji - wewnętrznych i zewnętrznych i ich wpływu na proces rekrutacji; stosowanie właściwych technik, instrumentów oraz procedur wyboru i doboru pracowników wykorzystujących ich zalety i ograniczenia; przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów; sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika, określanie niezbędnego zakresu i czasu przyuczania dla nowych i mających doświadczenie pracowników obejmyjących dane stanowisko.
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Częstochowa (śląskie)
- telefoniczny, mailowy kontakt w języku niemieckim z firmą w Niemczech,- przygotowywanie materiałów sprzedażowych i marketingowych,- prowadzenie korespondencji handlowej w j. polskim i niemieckim,- przyjmowanie i realizacja zamówień handlowych z zakresu art. myjąco - dezynfekujących,- praca w Białymstoku
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Białystok (podlaskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Zielona Góra (lubuskie)
Specjalista ds. sprzedaży- obsługa klienta, przyjmowanie zamówień, wystawianie faktur, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Włodowice (śląskie)
-Sprzedaż produktów sieci Orange,-Kontakt telefoniczny 668-819-574-Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy,-Wynagrodzenie od 10,00 zł brutto/h,-Praca między godz. 8 a 16 lub miedzy godz. 13 a 21.
LeasingTeam sp. z o. o. - 2015-11-09 - Tczew (pomorskie)
Przyjmowanie i wydawanie towarów do zleceń, obsługa klienta, prowadzenie dokumentacji serwisowej i magazynowej, obsługa magazynu części samochodowych.
AUTORYZOWANA STACJA OBSŁUGI SAMOCHODÓW MAŁGORZATA SAJEWICZ - 2018-04-13 - Bełchatów (łódzkie)
jw.
DMP Group Sp. z.o.o. - 2017-08-01 - Warszawa (mazowieckie)
doradztwo, obsługa klienta, przygotowywanie ofert handlowych, sprzedaż materiałów budowlanych i pokryć dachowych
Tomasz Zakrzewski FHUP Euro -Profil 2 - 2017-07-04 - Pelikan (wielkopolskie)
pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie ofert handlowych, realizowanie planów sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Dubów (lubelskie)
comiesięczne przygotowanie deklaracji VAT-7 oraz VAT-UE, rozliczanie kosztów produkcji, księgowanie faktur kosztowych, tworzenie cyklicznych raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy, uzgadnianie sald na kontach wynikowych i rozrachunkowych, współpraca z innymi działami spółki
FIFOR POLSKA Sp.z o.o. - 2017-01-20 - Radom (mazowieckie)