SPECJALISTA DS. HANDLU I PROMOCJI Wólka Kosowska oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DS. HANDLU I PROMOCJI

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: zestawienia i analizy sprzedaży, współpraca z chińskojęzycznymi dostawcami towarów, negocjowanie umów

Data publikacji: 2016-03-30

Lokalizacja: Wólka Kosowska (mazowieckie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Wólka Kosowska, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
zestawienia i analizy sprzedaży, współpraca z chińskojęzycznymi dostawcami towarów, negocjowanie umów

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. HANDLU I PROMOCJI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wólka Kosowska

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: piaseczyński

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży

Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2016

Data zakończenia pracy: 31.12.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: chiński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie

Adres pracodawcy:
Szkolna 20, 05-500 Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: piaseczyński

Gmina pracodawcy: Piaseczno

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Piaseczno

Ulica pracodawcy: Szkolna

Numer budynku pracodawcy: 20

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży

Data dodania oferty pracy: 30.03.2016

Oferta pracy ważna do: 07.04.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 30.03.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 30.03.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW - 3 000 - 4 000 PLN

Przygotowywanie oraz realizacja procesu zakupu poprzez m.in.: aktywne wyszukiwanie dostawców, dokonywanie analizy zapotrzebowania i składanie zamówień u dostawców.
STEICO Sp.zo.o Czarnków - 2019-09-20 - Czarnków (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. ROZWOJU ZAWODOWEGO W CENTRUM EDUKACJI I PRACY MŁODZIEŻY OHP W KOSZALINIE - od 2 000 PLN

rozpoznawanie potrzeb szkoleniowych potencjalnych beneficjentów i lokalnego rynku pracy, i opracowanie na ich podstawie ofert szkoleniowych, przygotowywanie planów szkoleń zgodnie z trybem przewidzianym w OHP, promowanie oferty szkoleniowej OHP, prowadzenie akcji promocyjno - informacyjnej kursów i szkoleń w środowisku lokalnym, oferowanie kursów i szkoleń podnoszących i uzupełniających kwalifikacje zawodowe młodzieży w zawodach i specjalnościach poszukiwanych na lokalnym rynku pracy, organizowanie szkoleń zawodowych dla beneficjentów projektu mających na celu nabycie lub podniesienie umiejętności, kwalifikacji i wiedzy, koordynowanie procesu przygotowania i realizacji szkolenia ich organizację, przebieg i rozliczenie, zapewnienie wewnętrznego nadzoru, w tym pedagogicznego, wykonywanie zadań logistycznych dotyczących organizacji kursów, które zapewniają ich sprawne i efektywne przeprowadzenie, samodzielne prowadzenie szkoleń dla klientów kierowanych z innych jednostek OHP w miarę posiadanych możliwości i uprawnień specjalistów ds. szkoleń, podejmowanie współpracy z oferującymi szkolenia specjalistyczne jednostkami szkoleniowymi działającymi w strukturach OHP, organizowanie warsztatów w siedzibie MCK mających na celu nabycie przez młodych ludzi umiejętności dodatkowych, które stanowią dodatkowe wyposażenie podnoszące ich atrakcyjność na rynku pracy, prowadzenie banku informacji o ofercie edukacyjnej OHP i na lokalnym rynku pracy, prowadzenie niezbędnej dokumentacji dotyczącej realizowanej oferty szkoleniowej i na potrzeby projektu, rozliczanie kursów pod względem merytorycznym i finansowym, rekrutacja i realizacja projektu unijnego
Ochotnicze Hufce Pracy Zachodniopomorska Wojewódzka Komenda w Szczecinie - 2016-10-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ - 997,4 PLN

prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA ZAGRANICZNEGO - od 2 000 PLN

Specjalista ds obsługi klienta zagranicznego
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW GWARANCJI - od 2 338 PLN

Rozliczanie napraw gwarancyjnych z serwisem, nadzór nad przebiegiem pracy przy zleceniu gwarancyjnym, przygotowywanie dokumentacji do audytów gwarancyjnych, kontakt z klientami (w tym telefoniczny), dbanie o prawidłowy obieg dokumentów. Wykształcenie średnie lub wyższe. Praca na dwie zmiany w pełnym wymiarze czasu pracy.
Plichta Sp. z.o.o. Spółka komandydatowa - 2016-05-20 - Wejherowo (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI - od 2 250 PLN

1) współpraca z Dyrektorem, Kierownikiem Działu Kadr i Administracji oraz Kierownikiem Działu Dokumentacji i Upowszechniania,2) nadzorowanie realizacji procedur zamówień publicznych realizowanych przez muzeum,3) pozyskiwanie środków finansowych ze źródeł zewnętrznych na realizację przyjętych zadań, oraz nadzór nad prawidłowym wykorzystaniem tych środków,4) opracowanie i realizacja strategii wewnętrznego obiegu informacji i zarządzeń,5) opracowywanie i sporządzanie wniosków niezbędnych do uzyskiwania funduszy zewnętrznych na inwestycje,6) prowadzenie spraw związanych z opracowaniem przez biura projektowe dokumentacji projektowo-kosztorysowej,7) monitoring wykorzystania pozyskanych grantów i dotacji,8) przygotowywanie dokumentów niezbędnych do prowadzenia postępowań administracyjnych,9) prowadzenie spraw z obszaru zamówień publicznych, sporządzanie dokumentacji przetargowej (SWIZ, opis przedmiotu zamówienia),10) prowadzenie spraw związanych z udzieleniem zamówień publicznych, które nie podlegają procedurze stosowania ustawy PZP,11) prowadzenie spraw wynikających z prawa budowlanego tj.: przeglądy i oceny stanu techniczno-eksploatacyjnego instalacji i obiektu muzeum,12) kontrola, zlecanie i nadzór nad harmonogramami okresowych i gwarancyjnych przeglądów technicznych,13) nadzór nad realizacją przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej w muzeum,14) prowadzenie umów i rozliczeń z wykonawcami konserwacji urządzeń i instalacji w obiekcie muzeum,15) opracowywanie wieloletnich i rocznych planów remontów, inwestycji i modernizacji obiektu muzeum zgodnie z obowiązującymi przepisami i pozyskanymi środkami finansowymi,16) przygotowanie dokumentacji modernizacji budynków zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i zamawianie wykonawstwa robót,17) przygotowanie przetargów na wykonanie zadań inwestycyjnych, robót remontowo- budowlanych i prac projektowych, 18) prowadzenie kompleksowej dokumentacji związanej z remontami, inwestycjami oraz dokumentacji z zamówień publicznych,19) uzyskiwanie decyzji i zezwoleń warunkujących prace remontowo-inwestycyjne, wymaganych przez prawo budowlane,20) udział w komisjach budowlanych, remontowych i innych wraz z przygotowaniem niezbędnych dokumentów,21) udział w procesie przygotowania inwestycji do odbioru i przekazania jej w użytkowanie w komisji odbioru końcowego inwestycji oraz komisjach odbiorów częściowych, gwarancyjnych i pogwarancyjnych,22) sporządzanie okresowych informacji, sprawozdań, raportów dotyczących realizowanych zadań,23) prowadzenie bieżącej ewidencji kosztów działań remontowych i inwestycyjnych;24) archiwizacja i oznaczanie dokumentacji, projektowej zgodnie z zapisami umownymi, wytycznymi oraz obowiązującymi przepisami,25) archiwizacja dokumentacji projektowej i powykonawczej,
MUZEUM POLAKÓW RATUJĄCYCH ŻYDÓW PODCZAS II WOJNY ŚWIATOWEJ IM. RODZINY ULMÓW W MARKOWEJ - 2019-01-08 - Markowa (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. KOSZTORYSOWANIA - od 2 200 PLN

Przygotowywanie wybranych analiz, dokumentów, prezentacji na potrzeby biura, sporządzanie kosztorysów ofertowych na przetargi, terminowe przygotowywanie wycen, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o sporządzane kalkulacje kosztowe, budowanie i utrzymywanie długoterminowych pozytywnych relacji z klientami.
ASTORGA SP. Z O.O. - 2016-02-17 - Nowe Grabie (mazowieckie)

SPECJALISTA ZDROWIA PUBLICZNEGO - 2 250 - 3 100 PLN

PROWADZENIE NADZORU SANITARNEGO
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Słubicach - 2019-03-01 - Słubice (lubuskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - do 5 450 PLN

Dostarczanie najwyższej jakości w obsłudze pasażerów Cathay Pacific, maksymalizowanie zysków przez efektywne używanie narzędzi sprzedażowych, osiąganie celów, monitorowanie własnej pracy.
kontakt przez PUP - 2018-11-26 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 2 000 - 2 500 PLN

- Pozyskiwanie klientów, przedstawianie ofert. Praca w biurze oraz w terenie.- Wynagrodzenie: 2000 do 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane średnie techniczne. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana umiejętność obsługi pakietu MS Office. Mile widziana znajomość systemów klasy MRP. Wymagana dobra znajomość min. jednego języka obcego na przykład języka angielskiego lub innego języka obcego. Wymagane umiejętności organizacyjne, interpersonalne, negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: baildonit (at) baildonit.com.pl
WĘGLIKI SPIEKANE "BAILDONIT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-09 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - do 3 100 PLN

Koordynowanie i realizowanie procesów zaopatrzenia produkcji magazynowania i dystrybucji. Koordynowanie procesów transportowych; zarządzanie środkami technicznymi wykorzystywanymi w procesach logistycznych i transportowych. Nadzorowanie i sporządzanie dokumentacji logistycznej; analizowanie i kontrolowanie kosztów logistycznych; zapewnianie optymalnych i terminowych działań wszystkich funkcji logistycznych w organizacji, zapewnienie sprawnej komunikacji z udziałowcami i klientami firmy z Libanu i Francji wobec tego biegła znajomość j. francuskiego i arabskiego jest warunkiem koniecznym dla kandydata. Wykształcenie wyższe zarządzanie w rolnictwie, doświadczenie zawodowe 1 rok. Biegła znajomość języka francuskiego i arabskiego. Zaawansowana obsługa europejskich programów logistycznych, zdolności analityczne.
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Radzymin (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - OFERTA STAŻU DLA OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA (NR 2679) - 997,4 PLN

obsługa klienta i sklepu internetowego; bieżący monitoring rynku i konkurencji
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW - 2 200 - 3 000 PLN

Prowadzenie ewidencji dostaw materiałów. Wyszukiwanie najkorzystniejszych ofert wyrobów i usług, negocjacja cen z dostawcami. Prowadzenie dokumentacji magazynowej. Zapewnienie dostępności materiałów i produktów w magazynie. Współpraca z Działem Zakupów spółki ADR oraz z Działem Kontroli w procesie oceny dostawców. Obsługa klientów europejskich.
ATW SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-11-10 - Zagórz (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. HR - od 4 400 PLN

-wspieranie lokalnych jednostek firmy UPM w sprawach administracyjnych związanych z zatrudnieniem- zapewnianie pracownikom firmy UPM wsparcia z zakresu zasobów ludzkich w terminowy oraz profesjonalny sposób przy uzyciu odpowiednich narzędzi- utrzymywanie podstawowych danych- raportowanie danych HR- współpraca z partnerami biznesowymi HR oraz zespołami kadr i płac w rosyjskich fabrykach i biurach- utrzymywanie i aktualizacjainstrukcji wewnętrznych oraz opisów procesów
UPM- KYMMENE Sp. z o.o. - 2018-01-02 - Zabierzów (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW EXPORTU I IMPORTU - od 1 850 PLN

poszukiwanie i współpraca z kontrahentami na określonych rynkach zagranicznych, negocjowanie warunków współpracy z producentami lub pośrednikami zagranicznymi, przyjmowanie, koordynacja i monitoring realizacji zamówień, zapewnienie ciągłości dostaw, prowadzenie dokumentacji importowej i eksportowej zgodnie z przepisami prawnymi odpowiednich krajów, współpraca z agencjami celnymi w zakresie dokumentacji i płatności celnych, sporządzanie raportów, analiza sprzedaży do planu zamówień i kosztów bezpośrednich, sporządzanie planu finansowego do przyszłych zamówień, udział w imprezach targowych, delegacjach zagranicznych.
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Zabrze (śląskie)

SPECJALISTA W REFERACIE KSIĘGOWOŚCI DOCHODÓW W WYDZIALE BUDŻETOWO - FINANSOWYM W URZĘDZIE MIEJSKIM W JAWORZNIE - od 1 850 PLN

Zakres zadań:1. Prowadzenie ewidencji księgowej podatków, zgodnie z obowiązującymi ustawami i przepisami prawa podatkowego, a w szczególności z ustawą z dnia 29sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (tekst jednolity: Dz. U. z 2015r. poz. 613) oraz z ustawą zdnia 29 września 1994r. orachunkowości (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 330 ze zm.), w tym:1) księgowanie wpłat oraz zwrotów na kontach podatkowych podatników,2) naliczanie dodatkowych opłat odsetek za zwłokę od nieterminowo wniesionych wpłat kwot podatkowych,3) bieżąca kontrola terminowości regulowania zobowiązań podatkowych,4) podejmowanie czynności zmierzających do zastosowania środków egzekucyjnych w stosunku do zalegających podatników, w tym sporządzanie upomnień i tytułów wykonawczych,5) prowadzenie likwidacji nadpłat,6) przygotowywanie danych do sprawozdań okresowych (zamknięcie urządzeń księgowych, uzgadnianie sald).2. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Naczelnika Wydziału oraz Kierownika Referatu Księgowości Dochodów.
Urząd Miejski - 2016-03-30 - Jaworzno (śląskie)

SPECJALISTA DS. REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 1 850 PLN

Poszukiwanie i rekrutacja pracowników z Ukrainy oraz Białorusi, szczególnie dokumentacji w języku polskim, ukraińskim, rosyjskim. Nawiązywanie kontaktów i współpraca z klientami zagranicznymi. Praca jednozmianowa w godz. 8-17.
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA ELEKTRYK - od 2 500 PLN

-okablowywanie maszyn i urządzeń -utrzymanie ruchu -analiza błędów,sprawdzanie elementów i szaf sterowniczych -budowa szaf,okablowywanie według planu, usuwanie błędów -montaż orazpodłączanie elektryczne elementów budowlanych i podzespołów wedługplanu -praca w systemie zmianowym 6-14, 14-22
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-09 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

realizacja celów sprzedażowych i budżetowych, efektywne zarządzanie grupą klientów, współpraca z dostawcami i odbiorcami, aktywne poszukiwanie odbiorców, doradztwo techniczne, przygotowywanie ofert handlowych i fakturowanie
HAFNER POMAGIER-TRZEBUCHOWSCY SP.J. - 2018-03-13 - Poznań (wielkopolskie)

BETONIARZ-ZBROJARZ - od 18 PLN

Pomoc przy wykonywaniu konstrukcji zbrojeniowych, obsługa urządzeń do produkcji betonuSala D
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Długołęka (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY W DZIALE URZĄDZEŃ DO KAWY - od 4 000 PLN

1. Budowanie i rozwijanie relacji handlowych w sektorze ekspresów do kawy.2. Aktywna sprzedaż i pozyskiwanie nowych klientów.3. Współpraca z producentami ( komunikacja w języku angielskim).3. Organizacja i udział w targach, eventach.4. Zadania marketingowe (strona www, leaflet, baner).5. Aktywne działanie w barista community.
KOREE Sp. zo.o. - 2019-12-20 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 3 490 PLN

OBSŁUGA KLIENTA, LOGISTYKA
DACHY BAWARII T.STEFANIAK SPÓŁKA JAWNA - 2019-02-05 - Ociąż (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS KADR I PŁAC - od 2 800 PLN

prowadzenie dokumentacji kadrowo płacowej, naliczanie płac, stanowisko samodzielne
NEBRASKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-08 - Wieliczka (małopolskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ (ELEKTROTECHNIKA, NARZĘDZIA) - od 2 500 PLN

sprzedaż internetowa artykułów elektrotechnicznych, narzędzi, art. sanitarno-grzewczych, BHPdodawanie produktów i kształtowanie oferty sklepu internetowego analiza dostępności i konkurencyjnosci towarów marketing internetowy  koordynowanie dostaw wysoki poziom bieżącej obsługi klientów
ELMET-RZESZÓW S.A. - 2016-02-01 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU (SPRZEDAŻY) - od 2 500 PLN

Reprezentowanie firmy w kontaktach z pracodawcami, pozyskiwanie nowych zleceń, umieszczanie ofert na portalach branżowych, budżetowanie akcji marketingowych zgodnie z wytycznymi, współpraca z grafikami, prowadzenie sprzedaży i rozliczanie działań na programie WF-MAG.
Paweł Śledź Design Consulting - 2016-05-18 - Siedlce (mazowieckie)


Wybierz powiat